**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

Täällä vaan odotellaan nt-ultraa. Se on hieman pelottava etappi tässä odoteuksessa. Pahoinvointi jatkuu. Nukkuminen on vaikeaa, kun lonkat kipeytyy ja rinnat on kipeät. Että ainakin oireita löytyy. :D

Täällä on tosiaan kohta enemmän vauvallisia kun odottajia. Toivotaan, että saadaan paljon uusia tuolta kuumeilijoista tänne pitämään pinoa pystyssä.

Barbapörrö ja Sisu :heart: 9+0 POKS!
 
AAM
SS :LOL: :D niinhän sie luulet.. :whistle:

Danjuskalle hillittömät puhallukset suppareita :whistle: , ota nää mua vaivaavat suht kivuttomatkin.. tai sit lähet vetää jotai hillitöntä ikkunanpesu sauna-seksi-siivous, rappusmarssi urakkaa |O :xmas: ja litra tolkulla vadelmanlehtiteetä ja kassinkantoa..

Voikun sieltä km-palstalta immeiset tänne uskaltautuu vaan tulla kun / jos plussa pärähtää.. :heart: ymmärtää kyllä jos pelottaa ja ettei pilvilinnoja halua rakentamaan lähteä.. :hug: :)

KOPIO: ( . ) neuvolassa kaikki suht ok, mun paineet sama mitä ennen, vauvan syke aktiivinen, liikeet ++, turvotus +/-, lirkki ok, paino -450 gr (viikon takaisesta lekurikäynnistä ) , sf-mitta 34,5-35 cm, hemppa oli ainoa joka oli laskussa 114 (!) siitä tokaisi että voisin napsia rautajuomaa lopun aikaa..

am & hippunen 37+4
 
Heh, liityn kans vapputiimiin, mehän mennään AM melko lailla samoilla päivillä! B) Ehkäpä keretään vielä Kaivopuistoon vappuaattona rellestämään mahat "vappupalloina" :D Joo, siis en usko hetkeäkään, että tässä olis meikäläisellä viimeiset hetket käsillä. Selkää särkee ja kaikkea pientä, mut mut...

Oxford 37+1
 
EM: vasta pääsiäisenä kuitenki tämä muna halkeaa :whistle:
mutta voi kun edes fiilikset pitäs siltä osin paikkansa että syntyis samoilla viikoilla kun esikoinen (41+1) niin ei tartteis pääsiäiseen oottaa :kieh:

SS: Voihan se lähtö tulla äkkiäkin. Itse tosin pakkailin sairaalakassia vielä yöllä ennen lähtöä kun poikaa lähdettiin synnyttämään. Nyt kuitenkin kassi jo puoliksi pakattu ja lista mukana mitä pitää vielä mukaan heittää.

AM: Itse asiassa noita kaikkia on tullut kokeiltua paitsi tuota kunnon rappumarssia ;) :LOL: Joten neiti on päättänyt visusti kyydissä pysyä loppuun asti (jännä muuten että mulla jotenkin vieläkin epävarmuus onko täällä sittenkään tyttö :D) ei sillä että ois mitään väliä mutta jänskättää nähdä oliko ultraaja oikeassa vaikka niin 100 varma olin pojasta.

 
SS, voi kuinka mä toivon että ne EI ole suppareita... Tuntuu nimittäin monta tuntia kerrallaan kun alkaa särkeä :eek: Harkkasuppareita on tullut, nyt kivuttomia kylläkin (muutama viikko sitten tuli muutama melkein kivulias). Jospa...

woodoo ja Dada, onnea hyvistä uutisista :flower:

:wave: HP & P :heart: 28+1
 
Tikruliini onnea ja tervetuloa!! :heart: :flower: En nyt ehdi päivittämään tietoja listalle mut teen sen ihan pian!! :)

(.) pikaisesti vain merkkailen. :) Illalla miehellä yks ensi-ilta, sinne suunnistan pian ja pitäis keksiä jotain päällepantavaa!! uuh.. selkä on kipeä, olisko se tuosta autolla ajamisesta?! Kun toi mun iskias kipuilee aina kun jalkoja nostelee sillai tietyllä tavalla ja kun kytkintä pitää paljon käyttää niin jos se saa tuon selän vihoittelemaan? hmm...

Mut huomenna illalla saan miehen kotiin! Se on ollut kaks viikkoa muualla ja vitsit on ollu rankkaa olla yksin kotona selkäkivun ja ison mahan ja kaikkien hormoonien kanssa... :)

EM ja Dee-Dee 33+3 :heart:
 
EM ihanaa ku saat pian miehen kottiin taas! :heart:

Onnea tikruliinille tähänki pinoon =) :flower:

Täällä senkus poksutaan vain, 38+0 ja olo on hyvä :p toissapvänä tein mokkapaloja, eilen ja tänään korvapuusteja. Korvapuusteja tuli 6 pellillistä yhteensä! Sit on mitä tarjota jahka vaavin kans joskus kotiutuu :heart:
 
AAM
tikruliinille :hug: onskuliinikset :flower: tuoreita narsisseja :D

SS onkin ollut kunnon megamamma leipoja... katso vaan että riittää vieraillekin :p

EM voih ihanaa leffaa ja oman kullan kanssa laatuaikaa.. :heart:

 
Onnea tikruliini ja Kuiskaten, tervetuloa! :flower: :flower:

Woodoo ja Dada ihanaa että teillä on hyviä uutisia :heart:. Jotenkin tunnutte vähän tutummilta kuin monet muut täällä, kun olitte kuumeilemassa samaan aikaan kuin minäkin ;)

muoks. Hyvää viikonloppua kaikille! :heart:

(.) Oireet on taas jossain ja tänään tuhrua viikon tauon jälkeen :headwall: :headwall: . Ultra olis 8.4. eli reilu viikko piinaa jäljellä :/ . Ei tosiaan kovin kauaa pysy tuo ultran jälkeinen hyvä ja luottavainen mieli... viimeksi kävin reilu viikko sitten. Pitänee muuten laskea viikot sittenkin neuvolan mukaan, mutta ei tarvitse päivitellä LA:ta.

Hermoileva Piki ja pikkuinen 9+6
 
AM juu mie pakastin kaikki paitsi neljä korvapuustia piti ottaa :p

Taidan tän tänneki kopioida ku te varmaa paremmi tiiätte miltä supistus tuntuu ja mite kauan kestää.. Tais tulla eka kunnon supistus tänää.. Vai kuinka kauan supistus kestää? Ku mietin, et olikohan tuo.. Ku seksin jälkeen alko tonne alamasuun (kylläki vaa lähinnä vasemmalle :eek: ) sattua ihan vietävästi. Sit ko alko iha vähä helpottaa ni heijasti kivun myös alaselkään. Sattu ihan kunnolla ja olin kaksin kerroin.. Mut se ei kyl kestäny ku iha jonku parikyt sekuntia tai jotain.. Et olikoha se ny sit supistus *pohtii* mu pitäs varmaa koht pakata se kassi ku siit pakkaamisest ei kyl tuu yhtää mitään jos tommosia kipuja jatkuvasti tulis sit ku se pitäs pakata ja lähtee synnärille :LOL:

Tosin tommone mul oli kerran aikasemminki, joskus 26 vkolla ja sillo mietin et olisko supistus.. tosin se ei noin kivulias ollu, mut sekin heijasti kivun selkään.. hmm.. *pohtii*
 
hiphei ja POKS rv40 :D

..mutta mitään ei kuulu ;)
lantion alue kipeänä ollut tämän päivän ja jossain tuolla alhaalla (kohdunsuulla??) hiukan polttavaa tunnetta mutta muuten ei mitään.

SS: kyllähän supistus voi kestää pitkäänkin... ja jotenkin supistukselta vähän kuulostais ,mutta en nyt kyllä varmaks osaa sanoa ;)
itsellä ollut nyt loppuraskaudesta oikealla puolen juuri sellaista kipua (pääasiassa kun on esim. lenkillä), että pitää pysähtyä ja vetää ihan kunnolla henkeä kun koskee.. ja selässä tuntunut myös. supparithan voi tuntuakkin myös selässä. itsellä esikoisen aikaan synnytyskivut tuntui alkuun vaan ihan kamalana tuskana selässä enkä mahan puolella tuntenut edes kunnolla supistuksia alkuunsa.
Joo.. olipas tyhjentävä selitys, eikö vaan :LOL:

Pikille
:hug: peukkuja pidän että kaikki olisi hyvin.. ja onhan siellä varmasti =)
inhottavaa varmasti tuo tuhruilu, :hug:

Tikruliinille tervetuloa ja onnea! sekä pienelle vauvaliimaa mukaan!

danjuska ja vilma rv40
 
Piki uskotaan ja luotetaan että siellä on kaikki hyvin! :hug:

Danjuska onnea THE poksuista!! :heart: :flower: Kyllä se siitä!! :D

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
***************************************
EDELLEENKIN ETSITÄÄN PINON UUTTA PÄIVITTÄJÄÄ!!!
Kuka ottaisi ensi kuussa päivitysvastuun?!
Tää on helppo homma eikä vaadi paljoa... :D
***************************************
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Nyt valmistautumaan valokatkokseen... B)
EM ja Dodoliina 33+4 :heart:
 
Hiljaiseloa olen viettänyt... väsy vaivaa edelleen ja flunssakin iski viikolla. Edelleen odotan sitä energistä keskiraskautta! Ja sitä hehkeyttä! Eikös silloin odottavan pitäisi olla oikein hehkeä... :LOL:
Just joo!

No pikkuisen liikkeet, potkut ja jumpat ovat nyt jo ihan selviä, tänääkin on vedetty pariin otteeseen ihan kunnolla treeniä. Sen voimalla mennään.

Danjuskalle super-onskut isoista poksuista :flower: Ihan kohta on h-hetki käsillä!

Onnea ja tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti!
:heart: :heart: Tosi kivaa, että saadaan uutta väkeä mukaan, kun noita "isosti poksuvia" on nyt niin monia. Ihanaa sekin! :)

Jaa-ha, kohta valot pois!

Kerttu ja Oliver 17 ja 1
 

Yhteistyössä