**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

Väsymyksestä minäkin kommentoin. Alkuraskaus mulla on aina ollut TODELLA paha väsymyksen suhteen, mutta en muista, että loppupäässä olisi ongelmaa ollut? Nytkin elän toiveessa, että kohta loppuis jo..

Mulla menee rytmi niin, että klo puoli ysi illalla olen viimeistään sängyssä, yhdeksään mennessä uni vie ja aamulla kello soi klo 7. Mutta esim tänään laitoin kellon pois päältä ja jatkoin unia kunnes klo 8 raotin silmää ja tuli kiire. Lapset kyllä oli heränneet ja töllasivät tyytyväisinä telkkua, mutta ei puhettakaan, että olisivat esim pukeneet päälle tmv. Ja siitä sitten alkaa aamun huutökööri kun totesin että tunnin sisään pitää viedä lapset koululle ja keretä töihin.... Kuopuksella on välillä todella raivostuttavat elkeet, käsken pukemaan ni laittaa kädet tohon lanteille, tuijottaa mua ja on sillan "No en KUULE pue". Tavallaan huvittava, toisaalta raivostuttava. Yrittää siinä sitten saada kaoksens etvittyä.

Että ei tääkään elämä laadukasta ole, ei..

Eiku laihisaamupalaa taas väsäämään, saa pomo ihmettelemistä.. :LOL:


rv10+



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
EM kiitokset uudesta pinosta!
Kärppikselle ja perheelle onnittelut ja ihanaa vauva-arkea!

Väsyttää, joo!
Palstalunikin on jäänyt lukuhommiin, kun ei kerta kaikkiaan enempää irtoa! Odottelen sitä energistä ja ihanaa keskiraskautta, mutta ei ole täällä näkynyt. Tällä hetkellä käyn töissä ja nukun. Esikkokin ihmettelee kun äiti aina vaan huilaa! Verenpaineet mulla on ihan pepullaan, yläpaine maksimissaan sadan kieppeillä, tahtoo vähän huimata. Auvoisaa odotusta siis. :LOL:

Kerttu ja pieni 13+4
 
:hug: :hug: Väsymyksen kanssa kamppaileville. Kohta tulee kevät ja valoisaa, sitten helpottaa!! :)

MULLA POKSUU!!! :D

Sen kunniaksi masukuvaa. :) Voi miten mä oon jo menossa näin pitkällä!! Siis kymmenen viikkoa enää!!! :D :D



EM ja Dodoliina 30+0! :heart: :heart: POKSSSSS!!!! :eek:
 
Nimra
Kärppänä Heinälatoon Onnittelut sydämen pohjasta sinulle tähänkin pinoon
Oikein ihanaa ja rauhallista vauva-arkea
Oikein hurjasti siis onnea ja pikkuiselle kovasti voimia kasvamiseen
(kirjoitin aiemmat onnittelut väärään pinoon tai siis vanhaan :ashamed: )
 
Kaa
Eritevaroitus: Tajusin juuri, että koko tämä raskaus on ollut yhtä eritteiden tarkkailua... :ashamed: Alussa sitä perinteistä joka vessareissun "verta vai ei?" tarkkailua, sitä kesti tuonne toiselle kolmannekselle asti. Noh, sitten oli pari viikkoa ilman mitään erityisiä tarkkailuja, mutta nyt on mukaan tullut "lapsivettä vai ei?" sekä "limatulppaa vai ei?" -tarkkailut. Todella stressitlntä odotusta joo. Huvittavaa... :D

Kaa 38+0
 
SusSoo
AM :wave: tunnustan... ei mulla ole sarvikuonoa :ashamed: Mun nenä on muutenkin niin arkaa aluetta, että en sinne pysty nesteitä liruttelemaan. Jopa kertapainallus nenäsuihketta per päivä on lähes ylivoimainen suoritus. Siitä yritän edes selvitä :saint: Tosin tänään puhuin pomolle, että voisko siellä mun "työpisteessä" suorittaa homemittausta... Se on vanha hirsirakennus, joten ei olisi mikään ihme vaikka siellä olisi minunkin lisäksi muuta elämää :eek: Päivän päätteeksi olen ollut tosi tukkoinen, ääni alkaa mennä ja ahdistaa henkeä. Ulkona ollessa olo helpottuu huomattavasti ja äänikin alkaa kulkea. Tai sitten mä olen vaan luulotautinen... ;)

Lapset oksentelee edelleen :x Itse vielä toistaiseksi terveenä tuon vatsataudin suhteen.

Sussoo ja Suloinen 20+5 :heart:

PS. En olisi ikimaailmassa uskonut pääseväni tässä raskaudessa näin pitkälle. Vielä kymmenen viikkoa eteenpäin niin huokaisen helpotuksesta. Ja kaikki siitä eteenpäin on vain pelkkää plussaa. Ihanaa, että moni muu on pinossa jo paljon pidemmällä. EM:n masukin on aivan ihana pallo =)
 
iltoja

Jep, täältä myös :hug: kaikille väsyille.. Itse tällä hetkellä aivan raato.. tullut koko päivä oltua jaloillaan ja mäkeä käytiin laskemassa.. polvet sanoo kohta yhteistyön irti jne...

Herkkupeppu: onko sulle minkä ikäisiä lapsia??
Meillä poika on ruennut heräämään tavallista aikasiemmin (6.30) ja tuntuu että ei mitenkään pääse ylös siihen aikaan |O tänään onneksi vielä nukahti uusdestaan kun kuudelta heräili.. ja mikä mahtavinta, meni herättämään tätinsä ekana niin saatiin miehen kans puoli tuntia vielä heräillä rauhassa :D Elämän suuria iloja :D
Ois kiva kun ois useammin tuommoinen viihdyttäjä kotona ;)

Kaa: Itse kans ruennut kyttäilemään limatulppaa :whistle: :ashamed: vaikka esikoista odottaessa en edes ajatusta moiselle suonut.. ei käynyt mielessäkään.. mutta kun jotain ihmeen kirkasta limaa tulee paljon niin sitä on vähän varppeillaan ja kyttäilee enemmän..

neuvolassa käyty.. kaikki oli ok.. mitä nyt turvotus paukahtanut päälle.. aamulla jouduin ottamaan sormuksetkin pois.
Vauva alhaalla ja kiinnittynyt. Ensi viikolle en ottanut neuvola aikaa kun oma terkka lomalla. lupasin soittaa jos jotain tulee mutta muuten menen vasta kahden viikon päästä kun viikkoja 38+

nyt vielä iltahommille ja sitten lepuuttamaan silmiä ja särkeviä polvia.
 
Nimra
Tervehdys sitten tännekin pinoon
Siitä onkin niin kauan aikaa, kun on viimeksi kirjoitellut. Luin kaikki aiemmasta kirjoituksestani lähtien läpi, huh huh siinä oli urakka
Kovasti olisi siis kommentoimista..., mutta sitten menee koko palstatila


Heti ensimmäisenä haluan onnitella uusia tulokkaita Iinaa, Pinkkimieli ja Babbapörrö joten tervetuloa ja onnitteluni plussasta ja rohkeasti vain juttuihin mukaan ja hyvinhän te olette tänne jo kotiutuneet


Täällä alkaakin olemaan jo monia tuolla loppupäässä odottelua ja tuntuu nuo teidän kuvaukset öistä, kävelystä ja olosta muutenkin jotenkin niin tutulle...
Kovasti siis jaksamista niihin viimeisiin aikoihin


Luminia: arkenne kuulostaa oikein mukavalta ja iloista jatkoa teille sinne :wave:

En olekaan tainnut vielä onnitella Helmitaustailijaa ja Tuulen Sydäntä tyttären ja pojan syntymästä, joten onnea onnea ja iloista arkea


Ristiinkulkijalle kovasti halauksia menetyksestä
Ei vaan ymmärrä, että miksi näin pitää käydä


ElinaMarialle kiitokset päivittelystä ja uudesta pinosta, pino on nätti
Nuo mietteet tuosta mahan antamisesta vähäksi aikaa jollekin niin on varmasti jossain vaiheessa käynyt kaikkien odottajien mielessä, joten täysin normaalia :LOL: Kaunis massu sulla
Hienoa, että olet päässyt ostelemaan tarvikkeita ja että pientä on tutkittu.

Woodoo: no jo on sulla ollut tapahtuma sitten töissä...voishan sitä muut kehittää itseään tekemällä työtä eikä puhumalla tarpeettomia ja tarkkailemalla
Toi paino asia on ihan normaali, kun sehän voi ihmisellä heitellä paljonkin päivän aikana, joten ei hätää
Noi oireet on tosiaan salakavalia :headwall: ja eihän kaikki laita vauva huonetta valmiiksi plussan jälkeen, joten mitäpä sitä turhaan stressaamaan, jos kerran itselle on hyvä niin


Oxford: toivotaan joo, että et synnytä lentokoneessa :eek: Ei se varmaan ihan niin mukavaa ole...kuin sairaalassa ja voimia muutenkin.

Myös Herkkupeppu oli kärsinyt selkäsäryistä, joten sinnekin kaikkiin kolotuksiin


Hurjalta kuulostaa nuo syntyneet jo huhti -ja toukokuun pinoihin :eek: mutta eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä :snotty:

Np-ultraan piti toivottaa onnea Rouvalle :wave: ja Kertulla oli ollut jo ja mennyt hienosti :heart:

Danjuskalle: kanssa kovasti tsemppiä loppuun, kun nuo yöt on tosiaan loppuvaiheessa sieltä ja syvältä :x Se on vaan sit puputettava rautaa ja toivottavasti supparit on kuitenkin helpottanut


Iltsu-Natsu: sitähän se arki tahtoo olla siivousta, ruokaa, leluja...mutta pian on se uusi nyytti teilläkin siellä tuhisemassa
Hyvä, että sait suppareiden estolääkityksen kunpa ei nyt lopettamisen jälkeen sitten pahenisi uudelleen.

Sussoolle: pikaista paranemista poskiontelontulehduksesta
ja sinullakin oli niitä suppailuja..harmillista, onneksi polilla kaikki kunnossa :| Pienille vatsatautisille pikainen paraneminen myös! Ai juu ja oikein mukavaa reissua :wave:

Snowball: oli tehnyt jo valmisteluja ja hyvä kuulla, että vauva potkii kovasti ja maha kasvaa tasaisesti.

Allusmamma]llahan: on reipas kissa :LOL: Meillä, kun Vili käy laatikolla niin kaikki matot on sen jälkeen kurtussa, kun vetää tuhatta ja sataa suolen tyhjennyksen jälkeen :LOL: Mikä lie
Pojalle parantumista :wave: Eihän sitä tosiaan aina netissä viihdy, kun tuossa aiemmin mainitsit...Mulla tahtoo myös olla vähän skeptisyyttä noihin asioihin mistä puhuitte edellisessä pinossa, enpä tiedä mistä sen olen "perinyt"

Edelleen kovasti jaksamista ja voimia Mymmyryy Kyllä mulla on ymmärrys loppu, kun ihmisiä noin koetellaan
ja vielä tuo kohtutulehduskin |O Kovasti jaksamista


Dadalla: oli jo massu pömpöllään ja ensimmäinen neuvolakin oli mennyt hienosti, kiva juttu! Siitä on hyvä jatkaa sitten eteenpäin.

Oi, kun Sinilläkin on maha tullut nopsaan. Kotidopleri onkin hyvä laite, jos osaa rennosti sitä käyttää eikä joka minuutti ole sitä sykettä kuuntelemassa
Hyvä juttu, että ovat ajoissa etsimässä tuuraajaa niin saa sitten opastaa rauhassa, jos tarvii.

Masun mitta oli arveluttanut Kelopatraa ja se on ihan normaalia, kun asento tosiaan vaihtuu miten sattuu. Tuo suola onkin hankala juttu :headwall:

Tauski: mullekin tuli jossain vaiheessa tuo pesänrakennusvietti ja isäntä meinas olla silloin ihan helisemässä, kun jokapaikka piti "laittaa", vaikka ei missään mitään vikaa ollutkaan :LOL: Vai tulee teille ihan kaikenvaralta koliikkikeinu :saint: Varmasti se on ihan hyvä, minulla ei ole kokemusta :ashamed:

Hienoa, että SuukkoSuulla kaikki sujuu mainiosti :wave:

Kovasti jaksamista Päksäkkä sen pääkivun kanssa ja toivottavasti on jo helpottanut. Mulla on noita Panacodeja ja käytän niitä, sopii hyvin ja auttaa, joillekin on tosi pahoja nuo Panacodit.

Peloista tuli mieleen, kun S-anttu puhui, että miettii ennenaikaista synnytystä..Mulla oli koko raskaudenajan aina jotain mikä "sopi viikkoihin", mutta loppuakohden onneksi sitten väheni ja eiköhän sinullakin pienokainen jaksele ihan hyvin loppuun asti.

Voi hurja miten se aika rientää ja Orchidillakin jo 3 vko ikäinen poika :eek: Siis ei tuo aika vaan pysähdy ja tuntuu, että nyt kun on lapsi niin menee nopeammin kuin aikaisemmin :LOL: Suloinen poika ja mukavaa arkea teille!

Unicco: on loppusuoralla opinnoissa se on hyvä, miehellä kanssa viimeisiä viedään ja on siinä tekemistä! Itsellä varmaan loppuis usko kesken kaiken :ashamed: Tuosta hematoomasta en tiedä, mutta harmillinen kyllä. Onneksi rakenneultra tulossa.

Nöttiäiselläkin kaikki kunnossa ja kyllä sinä Kaa saat olla loppuajan ihan levolla, mun luvalla
ja Nanniinallakin menee kivasti, johan on vallan positiivista


Siinähän ne kaikki tuli mitä tuolta vanhemmasta pinosta ja uudesta luin, kyllä täällä taas alkaa pian sadella vauva uutisia
ja ihana se on saada tuonne kerhoon uutta porukkaa ja jhan sieltä Vimpula löysi tiensä odottajien pinoon uudelleen, onnittelut myös tänne


Meille ei kuulu mitään ihmeellisempää...koko sakki flunssassa ja tyttö pahiten
Tytöllä on korvatulehdus, kuume myös osittain keuhkoissa (ei siis koko keuhko alueella vaan pienellä alalla oikealla puolella ) ja on ollut aika väsy, mutta tänään jo enemmän oma itsensä
Keskussairaalassa käytiin, mutta eivät ottaneet osastolle kuitenkaan ja toisaalta ihan hyvä, että saadaa olla kotona ja onhan tämä halvempaakin
ja kun pärjätään kotosalla. Itsellä on myös ihan raato olo, kun olis jyrätty yli |O

Päivät menee kotia laittaessa, siivotessa, ruoan ja leivonnan parissa ja loppuaika mitä tyttö hereillä niin leikitään hurjasti
Ei meillä vielä olla mitenkään kovin uutta opittu, mutta hitaasti. Kannattaa jo päätä kyllä ja viihtyy hetken mahallaan ... Sit pitää kutsua jo äiti apuun :LOL: Kovasti kiinnostaa jo lelut ja ihan hyvin tarttuu otteella, mutta ei vielä sellaista selkeää kokoaikaista kiinnostusta. Kääntyminen on mielessä, mutta ei tuosta punnerruksesta vielä mitään tule, vaikka TAHTO onkin kova!

Rytmi meillä on ihan mallillaan ja nukkumaan mennään klo 21-22 ja herätään aamusella joskus 7-8 aikaan ellei satu isännän herätykseen havahtua :headwall: Mutta hyvin siis menee ja ei mitään ongelmia ole ollut *kop kop*

Isäntä lähtee sitten sinne Saksaan toukokuussa, joten siitä alkaa "yksin olo" tai no onhan tyttö tietenkin täällä. Sitä kestää sitten 6 kk :eek: Mä en tiedä, että miten selviän, kun inhoan olla "erossa" enkä ole sen tyyppinen ihminen. No, sen tietää ettei ensimmäiseen viikkoon saa unta, kun on yksin sängyssä
Onneksi isäntä tulee edes silloin tällöin käymään täällä, mutta ei todellakaan joka viikko tai joka toinenkaan


Nyt on mentävä kuitenkin ilta puuhiin, joten täältä kaikille terveiset ja halitukset.

Nimra ja Anni (torstaina 3 kk :eek: :eek: ?!?!? )
 
AAM
Nimra johan oli tosiaan raamattu mutta sen ymmärtää ko sulla ontuota "häppeninkiä" siellä kotosalla ;) :D :LOL:
uh toi miehes poissaolo 6kk tulee olee varmaan kinkkistä aikaa :( no toivottavasti joku läppäri lähtee matkaan ukolle eli siis messuilla pystyy että näkis teitä jonkun webbikameran kautta vaikka vapaa-ajalla ? :|

Kaa taisit unohtaa kusilirauttelut :whistle: :LOL:

em söde massuliini niin nätti :heart: tsiisus säki niiiin pitkällä.. :eek:
aika se vaan rientää..

sussoo joo mullakin toi "hukkumisrefleksi" välillä iskee väliin ko sillä pelillä snörvlaa mutta ajaa asianssa kyllä vaikka ikävä fiilis sen huuhtelun aikana. Suosittelen koklaamaan jos vaan fobiasta pääset... :|
Laspukaisille paranemishaleja.. virtuaalisesti täältä :) :hug: kurjaa ko pitää olla sitkeä tauti |O

Kerttu joo toi on tota "välikausiaikaa".. on niin väskä ettei jaksais mtn.. just ja just työt ja elämisen :D sintti vie energiat.. MUTTA vieköön on sitä odotettukin ;) :) :heart:

Danjuskalla ei kauaa kans kuten kaallakin.. :)
perästä tullaan :D

) . ) kaveri jo kehoitteli pakkaamaan sairaalakassia mutta äh emmä jaksa "vielä".. saakoon jäädä mammalomalle :D eli viikonlopulle jotai tehtävää :LOL:
turvotus alkanut iltaisin ja vainoharhainen lirahtelutuijotus :xmas:
kiva ko aivastuttaaki tän lunssawannaben takiakin (hmm ei vähennä ja helpota yhtään tuota "sexyt kosteat kalsarit 24h"- oloa yhtään) :kieh:
tosi namia :p ;)

jos häipyis sekoilemasta :xmas:
am &hippunen 34+1
 
Danjuska kyselit lastemme ikiä. Esikoinen on eskarissa, 6,5 v, keskimmäinen parin kuukauden perästä 5 v ja kuopus ensi kuussa 3 v. Taitavat tänään nukkua pidempään kuin eilen :D Mutta nyt sitten itse en saanut nukuttua kun vauveli alkoi pitämään aamujumppaa siihen malliin, etä oli pakko mennä vessaan eikä sitten enää nukuttanut... Ihme ja kumma, tähän mennessä en ole vielä kertaakaan joutunut käymään vekissä keskellä yötä (tai sitten olen vain yrittänyt pidätellä, kun en jaksaisi nousta ylös)...

Nimra kiva kun muistit :hug: Onko siitä jo noin kauan, kun teidän Anni syntyi?!? Hurja miten aika tosiaan menee vauhdilla...

HP & Pikkuinen 24+6
 
Hei vaan kaikki!

Maaliskuu koitti ja mun ajanlaskun mukaan kevät, kohta on synttäritkin ja MINÄ olen syntynyt keväällä, tulkoot lunta tupaan vaikka kuinka! Ei kyllä voisi uskoa kun pihalle katsoo... ukkokulta oli eilenkin auraamassa mona tuntia.

Netti ei vieläkään toimi kehuttavasti, mutta ehkäpä jo huomenna.

Nyt on menossa sitten mun virallinen hysteriaviikko (ties kuinka mones tässä raskaudessa) mutta edellisen vaavin ongelmat huomattiin siis rv 18+4 ja hän syntyi 18+6.
Liikkeitähän olen tuntenut jo hetken, mutta nyt Taimi ei ole suonut napakoita potkuja tuonne kohdun reunapuolille vaan käyttää harjoitteluun tuota edessä olevaa istukkaa ja se todenteolla saa liikkeet tuntumaan kovin vaimeilta ja tästähän saa oikein hyvän syyn panikoida noin joka käänteessä!

Jos ensi viikon lääkärissä kaikki on hyvin taidan hemmotella perhettä jollain oikein hyvällä ja lapsille vihdoin kerrotaan tulevasta pikkusisaruksesta :heart:

Niin ja tänään lähtee postiin viimeiset kirjalliset työt opiskelujen suhteen, keskusteluja on velä luvassa! Saa taputtaa :xmas: Että nyt voisi aloittaa kämpän täyssiivouksen, pakastimen täydennyksen ja terveellisemmän ruokavalin :ashamed:

Lupaan pyhästi parantaa tapojani ja tulla kommentoimaan enemmän teidän juttuja taas mutta nyt on aivan mieletön nälkä ja ruoka taitaa olla valmista!

Unicco ja Taimi rv18 (ens viikolla jos uskaltaisi poksautella suuresti :eek: )
 
Mulle iski tänään kamala paniikki, entä jos kaikki ei olekaan hyvin??
Mä en ymmärrä. eilen olin onnesta soikeana ja oottelin vaan kutsua ultraan.
tänään tuli kutsu ultraan ja nyt tuntuu ettei mikään olisikaan hyvin. :ashamed:
Millä saan itteni piristymään?
Tuntuu ikuisuudelta oottaa aina pari viikkoa kaikkeen. lupasin itselleni monta viikkoa sitten, että kun 10 viikkoa on täynnä, annan itseni huokaista..nyt venytin lupaustani 12.viikon kohdalle..mihinhän seuraavaksi?
muilla samoja tuntemuksia?


Dada huolissaan, 10+3
 
Heippa kaikille!

Neuvolassa käyty tänään. Kaikki oli hyvin. Hyvin kuulu vauvan sykkeet.

Ihanaa kun vauvan saaneet käyvät täällä vielä kommentoimassa.

Nimra kiva lukea teidän kuulumisia! Hurjan pitkältä kuulostaa toi 6kk mutta onneksi se on kesäaikaa . Jos s yhtään helpottaisi.

Unicco tuhannesti onnea töiden palauttamisesta. Mulla on vielä yksi tehtävä! Mulla kanssa odottaa siivoukset sun muut tulevaa.

Dada mua kauhistutti mennä taas tänään neuvolaan kun tiesin että sydänääniä kuunnellaan. Jännitän myös kuun lopussa olevaa rakenneultraa. Nytkin olin varma että kaikki ei ole hyvin. Jos vaikka rakenneultran jälkeen vois huokaista.

EM ihana masu.! Myöhästyneet onnittelut poksuista!

Palaillaan taas! :wave:

Päksäkkä 17+1 :heart:
 
dada noita päiviä tulee aina välillä... Koitat vaan unohtaa asian ja uskoa että kaikki on hyvin!!

kleo :hug: toivotaan että pian helpottaa.



*huokaus*

Piti olla perhevalmennus tänään mut en mee sitten... :ashamed: koko päivän on supistellu ja en oo muuta kun vähän vaan ommellut. :| Eilen kävi sama kun vaihdoin kukkiin multia. Ärsyttää kun ei mitään voi tehä kun heti alkaa supistamaan.... jotkut päivät on vaan NIIN tällasia. :kieh:

Päätin olla menemättä kun iskiaskivut on taas pahentunu ja supistelee... ja olis pitäny kävellä 1,5 kilsaa bussipysäkille ja sit viel toisessa päässä kävellä neuvolaan. On se vi***maista olla raskaana ja autoton. :headwall:

tulipas valitusvirsi... sorry naiset. B)

EM ja Dodoliina 30+1 :heart:

Ainiin ja kiitos masukehuista. :)
 
EM kiitos osanotoista suolistovaivoihini :D Jeee sain mammafarkkuja kolmet! Tai huusin huutonetistä!! =) Kahdet istu tosi hyvin, mamalicios tms 29 tuumaset ja sitte h&m :n 38 kokoiset.. yhdet niitä oli viel isot pikkusen mutta mahtunee loppuvaiheessa.. :D

kleo :heart: sara huomenna alkaa rv 26 :eek:
 
Harmi EM ku et voinu mennä valmennuksee, mut onneks ei ollu tärkein aihe sentäs :)

Täällä jalat iha muusina ku oli 8h pvä ja koko ajan pitää seistä ku kassalla on. Mut huomisen työvuoron jälkeen alkaakin MAMMALOMA!! Sit mie juhlistan sitä kyllä iha suklaalevyllä!! Ja pe on neuvola :heart:

Tääl on vatta iha sekasin jo toista pvää.. Muutoin ei kyl satu yhtään eikä tunnu et mitään vattatautia ois ku ei muutoin kierrä mahas mut sit joskus ku menee veskii ni sit onki iha ripulia.. Mut jospa se tästä :)

SS/mytty 34+5
 
Suukkis joo, eilen ärsytti tosi paljon mut nyt se on jo ohi. :D En mä mitään siellä menettäny. :) Mukavaa viimeistä työpoäivää tähänkin pinoon!! :flower:

(.) Ompelin eilen hienon pinnasängyn reunasuojan!! Oon siitä niin ylpee... :D Laitan myöhemmin kuvaa... :)

EM ja Dodoliina 30+2 :heart:
 
Huh, Nimra, hurjalta kuulostaa tuo puolen vuoden yksinolo! Mutta onneksi on tukea sitten vaikka matkankin päästä, niin et tavallaan ole aivan yksin vauvan kanssa.
Ja tosiaan, mun keikka peruuntuikin, joten ei tarvitsekaan nyt viimeisillä viikoilla lentää, ihanaa =)

Voi Unicco, tsemppiä vaikeaan viikkoon! Onneksi tunnet liikkeitä jo, sehän on aina hyvä juttu. Varmasti mukavaa päästä kohta kertomaan sisaruksille uudesta vauvasta :heart:

Dada, kyllä noita huolipäiviä tulee edelleen, vaikka tämä raskaus on jo kovin pitkällä. Ei auta kuin päivä kerrallaan miettiä eteenpäin ja kääntää ajatukset johonkin positiiviseen, niin ei pää hajoa :hug:

Kleo: olen painellut yksissä ja samoissa mammafarkuissa elokuusta lähtien, joten olen kateellinen tuollaisesta vaatevarastosta! Täytyy myöntää, että pari päivää sitten leikkasin tylysti housujen vyötärön halki sivuilta, sillä nyt laskeutuneen masun kanssa oli täysin mahdotonta istua - eleganssini alkaa hipoa täydellisyyttä :LOL:

SS: mukavaa viimeistä työpäivää!

Perhe- ja synnytysvalmennuksista: en ole ollut missään valmennuksessa kertaakaan :| Muutto ja kaikki meni niiden kanssa päällekkäin, enkä tuolla ulkomailla ehtinyt olla vielä mitään sielläkään. Kaiketi sitä pärjää ilmankin, olisin vaan kovasti kaivannut lisää orientoitumista tulevaan. Onneksi sentään pääsemme sairaalaan tutustumaan ennen tositoimia. Olisiko teillä hyviä vinkkejä, miten "synnytysvalmentautua" omatoimisesti netissä? Eli jotain järkeviä sivustoja, joissa paljon tietoa asioista.

Oxford 34+1 :heart:
 
Dada Mä mietin vieläkin, et onko mulla muka joku matkassa, mut enää en sentään jatkuvasti testaile =) kai se on vaan uskottava.
Ja tuskin huokasen helpotuksesta ennenku on rv13 ohi ilman vuotoja. Viimeks siis km rv12+3.
Mitä näitä juttuja lueskelee, niin harvalla taitaa olla odotus elämän ihaninta aikaa, paremminkin aika huolestuneilta kaikki vaikuttaa alusta loppuun.

pinkkimieli ja nimetön 5+6
 
Kai tässä vielä joskus jotain muutakin ehtii kuin pestä pyykkiä ja pitää tissiä yhden papusen suussa? =) :D

Jooh. Vauva-arki parhaimmillaan. Neidillä menossa vissiin joku tiheän imun kausi ja mammalla silmäpussit kasvaa. Ei yksinkertaisesti tunnu ehtivän mitään ja päivät on lyhyempiä kuin yöt. (johtunee siitä, että yöllä ei nukuta vaan syötetään ja päivällä paikataan vahinkoa :xmas: ).

Imetys ei ole helppoa, jumantsuikka mikä taitolaji. :eek: Mutta onneksi se kai on meilläkin lähtemässä sujumaan, joskaan en pärjää ilman rintakumia. Nännit huutaa hoosiannaa. :xmas:

Papun mitat oisin voinut paljastaa eli neitokainen oli 49 cm pitkä ja painoi syntyessään 3495 g. Nykyisellään (eilen punnittuna) tosin 35 g vähemmän, mutta kovaa tahtia kurotaan painon kadotusta umpeen. Paino ehti laskea vähän liikaakin, kun sairaalassa ei uskottu, ettei multa tule oikeasti sitä maitoa. ...no, sitten uskottiin, kun vauvan verensokerit oli laskeneet ja paino myös. :( Mutta jooh, se siitä. Lähti se omakin maito lopulta nousuun ja nyt olen ihmeissäni, että millä tuota vasenta varsinkin jo tukkisi. :LOL: (vauvan suulla, tiedänhän minä :D)

Tjoh, pikkupäikkärit ennen seuraavaa syöttöä.

Hyvää yötä toivottelee,

Kärppä ja tehoimu 1 viikko 2 päivää. B)
 
Ihana maha EM, täällä kateellisena katselen, kun omani näyttää lähinnä siltä, että on suklaa maistunut... :eek: Onnittelut myös tasaviikoista, enää ei ole siellä kuin "pari hassua" viikkoa jäljellä! Jaksuja ja pitkää pinnaa, myös suppareiden kanssa!

Kaa olenkin tässä odotellut, että milloin se eritteiden tarkkailu loppuu... ei vissiin sitten lopu!!

Sussoolle voimia, toivottavasti lapset jo paremmassa kunnossa. Ja kyllä noi sun viikot jo ihan hyviltä vaikuttaa!

dada kaikki on varmasti hyvin! Noita jaksoja tulee meille kaikille, mua jännittää just nyt ihan sikana huominen nla-lääkäri... entä jos sydänäänet ei kuulukaan!

Päksäkällä oli hyviä nlakuulukisia, kiva!

pinkkimieli erityisjaksut sinne ja uskoa tulevaan, muuta ei tässä hommassa oikein voi!

Kärppis kuulostaa just siltä kuin pitääkin ja kyllä ne nännitkin tottuu! :) :heart:

Huomenna siis nla ja jännittää...

Kerttu 13+6
 

Yhteistyössä