**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

Joppa, Iltsullekin tsemppiä, toi vuotoasia ei ole kiva. Uniccon viestistä moni sanoi lukeneensa parikin kertaa, ennenkuin tajusi, mä jopa poistuin palstalta kerran ja päivitin uudestaan, että oliko se nyt oikein. Onhan se. Kyllä sitä jotenkin tuudittuu siihen, että tietyn pylvään ohi kun mennään ni ollaan raskaana.. Mutta, ei se vaan niin ole. Itekin rupesin miettimään että olenko nyt ihan pässi kun jo lapsille sanoin.. Inhorealistiseen tyyliin tosin, on vauva, mutta se voi vielä kuolla. Ehkä noi kestää, jos niin käy? Aikasemmista en ole puhunut, eli ei ole surua heillä takana. Taas kai se on vaan mentävä päivä kerralla ja katottava mitä elämä tuo. Voi huokaus.

Siivoomisesta, meilläkin ois siivottavaa, jos jollain on tylsää. Tossa oli avauskin joltain, että mitä tehdä kun joutuu saikulle. Meinasin siihen laittaa, että voihan sitä tulla meille siivoamaan, kevyttä hommaa ois, esim se tuulikaappihan oli niin, että lämpimällä lattialla istuen ois voinu kamoja järjestellä.. En nyt kuitenkaan sitä sinne laittanu, kai se on siivottava it. On se tuulikaappi jo kunnossa, mutta muuten en ole mikään siisteysihme. Voi kun olisinkin!!!

Töhin taas moikka,

Ja iso hali kaikille!!!

:heart: :heart:
 
Tinttamaaria :hug: toivottavasti pääsette pian takaisin. :(

Unicco, olet ollut mielessäni... toivotan kovasti voimia vaikeaan tilanteeseen. Muistot omista vuodentakaisista kokemuksista ovat pyörineet mielessäni uutisesi luettuani. Tiedän mitä käyt läpi ja en voi ymmärtää maailmaa jossa jo toistamiseen joudutte saman kohtalon kokemaan. Jos kukaan sanoo että kaikella on elämässä tarkoituksensa niin en ole samaa mieltä. Olet ajatuksissani. :hug:
 
Hitsi, miten sitä tajuaa ettei voikaan missään vaiheessa tuudittautua siihen että nyt se on siellä, ja nyt se siellä pysyy.
Tulipas itelle alakuloinen olo näist kaikista ja alkoikin jännittää ens vk ultra ihan todenteolla.
Päätin tosin huokaista sen jäljiltä, jos kaikki siel on hyvin.
Mistäs noita kotidopplereita saikaan ostettua?
 
kotidopplereita kannattaa ostaa huutiksesta, sielt saa ees vähän hintaa pois vaikka ois ihan uudenveroinenkin. Mut onhan niitä myös esim. tuolla: http://www.kuuntelevauvaa.fi/ mutten mene takuuseen sitten, oliko tuo se paikka mistä kesti kauan saada se doppleri vai oliko se joku täysin muu :ashamed:

Kurja kyllä noita huonoja uutisia :'( tinttamaarialle myös lohtuhalit! :hug:

Onneksi myös hyviäkin uutisia on tullut, onnittelut Heinämassulle kovasti! :heart:

Mä tuudittaudun ja oon tuudittautunu alusta saakka siihen, et raskaana olen jne. Mun mielelle ei oikein käy se, et ressaisin tulevaa, jota ei välttämättä/todennäköisesti edes tuu tapahtumaan. Jos huonosti käy niin se on sitten aina sen ajan juttu murehtia ja itkeä sekä nousta taas uuteen nousuun. Niin se vain on tehtävä, sattui elämässä mitä tahansa.

SS/mytty 35+5
 
Mä oon kyllä kans sitä mieltä, että parempi yrittää uskoa raskauden jatkumiseen kunnes toisin todistetaan. Aina voi käydä jotain, sehän on fakta, mutta ei se auta jos sitä pelkää. Multakin yks kätilö kysyi kun jouduin enkelivauvan synnyttämään, että osasitko kuvitella että näin käy. Olin pelännyt pahinta, mutta eipä se surua sen pienemmäksi tehnyt. Parempi vaan jos osaa iloita silloin kun on aihetta. Paraskin mä sanomaan, kun pelkään nytkin liian aikaista synnytystä... Mutta koitan olla pelkäämättä koko aikaa...

Toivon Uniccolle niin paljon jaksamista vaikeaan aikaan. :hug:

Tinttamaarialle :hug:
 
Heippa taas naikkoset. :wave:

Ensinnäkin suuret voima :hug: :hug: Unicco.

Onnea tietysti nyyttinsä saaneille :flower: :heart:

Täällä on podettu vatsatautia mutta onneksi jo helpottaa. Eiköhän tästä töihinkin päästä. Muuten ollaan voitu hyvin.
Palaillaan taas.
 
Unicco, olen myös niin kovin suruissani puolestasi :'( On tosi vaikeaa hyväksyä, että noin voi käydä samalle ihmiselle uudestaan. Niin epäreilua. Kuten muutkin täällä totesivat, ei tieto tai kokemus todellakaan vähennä tuskaa, kyseessä on kuitenkin unelma ja oma ainutlaatuinen vauva, jonka menettää. Mielessä pyörii oma menetys viime keväältä, jotenkin ihmeen kaupalla sitä sai jatkettua elämää ja löysi taas ilon aiheita maailmasta. :hug:

Tinttamaaria, voimia myös sinulle :hug:

Neuvolassa kaikki ok. En ole nyt oikein kirjoitustuulella....

Oxford 35+0
 
huomenta kaikille!

Mua alkoi vaivaamaan taas se, että heräilen keskellä yötä eikä nukuta..Näin on ollutkin jokaisessa raskaudessa..Ärsyttää suunnattomasti herätä neljältä ilman mitään syytä |O

Nää päivät tuntuu matelevan, kun odottaa vaan että tulis viikkoja lisäää ja pääsis ultraan.Nytkin jos oletetusta oviksesta lasken, niin vasta huomenna pitäis menkkojen alkaa. Jokaista mahan kouristelua pelkää taas, ja kun tuo valkovuoto lähti taas lisääntymään niin joutuu käydä kurkkimassa ettei vaan tule verta.

Eilen sain miehelle raivarit, ja perään alkoi itkettämään :D että näin tasaista täällä :LOL: toisaalta mä oon onnellinen joka ikisestä oireesta mitä tässä tulee, uskaltaa toivoa että kaikki menis hyvin nyt. Eipä mulla muita löpinöitä nyt olekkaan

Oireileva Heinis ja Toukka, rv jotain 3+6--4+5 väliltä
 
Heinis ihanaa kyllä että teillä näin nopeasti tärppäsi uudestaan! Ja nyt sitten pysyt loppuun asti täällä eikös niin? :hug: Ja mä muistan noi alkumetrit... miten sitä pelkääkään koko ajan että jos ne menkat alkaa kuitenkin. :) Mä tsekkailen kyllä vieläkin eritteitäni... :LOL: Nyt tietysti jo siitä syystä et jos sieltä alkaa tulemaan jotain muuta kuin mitä pitäis niin voi olla lähtö. heh. :D

dada uskoa peliin vaan. :hug: Kyllä kaikki menee hyvin! :)

(.) Siis vähän on ärsyttävää kun nukkumaan mennessä kaikki on ok, mutta jossain vaiheessa aamua alkaa selkään särkeä ihan tuhottomasti. :( Pakko nousta ylös vaikka vielä nukuttais mut kun ei pysty makaamaan enää.

EM ja Dodoliina 31+2 :heart:
 
ElinaMaria : joo tosiaan nopeesti, ei tässä oo oikeestaan lokakuun jälkeen ehtinyt kuin yhdet normaalit menkat tulla ja kaks keskenmenovuotokautta..Ja nyt ei mennyt viittä viikkoa plussausten välillä. Ja todellakin aion kynsin hampain täällä roikkua :D

Marraskuisten pinoon en halua edes mennä, totesin viimeks tuolla lokakuisissa, etten oikein "kotiutunut" sinne. Nyt vielä vähemmän tuonne, kun näitä alkuraskausvaiheita on puitu nyt jo heinäkuisissa, ja lokakuisissa :D

Täällä on muutenkin kiva lueskella eri vaiheissa olevien kuulumisia.

Huoooooh!!Toukokuussa on häämatka varattuna Thaimaaseen, miten ihmeessä osaan nauttia lomasta siellä kun pelkään sit listeriaa, hepatiittia ja ruokamyrkytystä, malariaa... :LOL: lista on loputon :D sit aina tajuan, että hetkinen, lisääntyy ne kai nuo thaikkulaisetkin :xmas:
 
Heinämassu: Olin tammi-helmikuun vaihteessa kaksi viikkoa thaimaassa. Matka meni oikein hyvin, ei edes vatsatautia tullut. Katsoo vaan mitä syö ja missä. Ravintoloihin joissa on paikallista väkeä ja muutenkin ihmisiä, kannattaa mennä syömään. Lihat aina kypsänä. Maitotuotteita kannattaa välttää. Käyttää maalaisjärkeä ruokien kanssa niin hyvin pärjää. Malaria sanotaan oloevan lähinnä pohjois-thaimaassa ja tietysti sademetsissä. Itikoita kyllä on, mutta raskaanakin voi käyttää hyttysvoiteita kuten OFFia. Niistä on apua. Turha jännitys pois. Hyvin matka menee =)
 
Ihan ekaks Unicolle :hug: . Ei voi ymmärtää miksi näin tapahtuu. :'(

Omaa napaa: ultrassa käyty tänään. Yksi matkustaja oli mukana. Kokoa oli 9 mm, joka vastasi tasan viikkoja 7+0, ihan niin kun pitikin. Kyllä pelotti ja jännitti ennen tuota ultraa ja piti sitten helpotuksesta ihan siinä tutkimuspöydällä itku tirauttaa. Nyt vaan toivotaan ja uskotaan, että kaikki käy parhain päin tällä kertaa.

Ikionnellinen Barbapörrö ja Sisu :heart: 7+0
 
SusSoo
Iltsu :/ no voi kökkö, että taas vuotelet. Tsemppiä!

Kleo :wave: mä kävin tänään neuvolassa ja hymyilin vaan vaa'an lukemalle... Jos jotain positiivista, niin vielä toistaiseksi painan vähemmän kuin tuo mun toinen puolisko :saint:

Sussoo ja Suloinen 21+6 :heart:
 
Heippa!

mahtuisikohan tuolta km jälkeisistä yksi onnellinen tänne näin. Eli km oli 12/08 ja nyt ollaan viikolla 6+4. Tänään siis olin varhaisultrassa ja näin ihanan pienen sykkeen. Yksi lapsi ennestään joten toista nyt odottelen.

Valtavan suuri pahoittelu Uniccolle ja Tinttamaarialle :hug: :hug:
 

Yhteistyössä