ketä mustia nikkejä täältä on kadonnut? tuli mieleen Hyytiksen paluusta

  • Viestiketjun aloittaja Taustahaamu
  • Ensimmäinen viesti
chef, mun mielestä mies1 tais nimenomaan kehua hgn ulkonäkö silloin kun kuvat näki ja sitten lopetti häiriköinnin. Vai muistanko väärin?
Ei hajuakaan. Mä kun en tosiaan tiedä yhtään, että mistä te puhutte. En ole nähnyt, enkä kuullut.

Joten siksi kirjoitinkin ihan yleisellä tasolla tuosta ulkonäkökriteerista ja siitä, että saako semmoista olla vai ei.

Olen ennenkin tästä jutellut ja kysynyt tätä ihan samaa, eli että onko parempi valehdella, kuin kertoa totuus, jos se totuus kuitenkin siis kerrottaisiin kauniisti? Kun kerran totuudessa pysymisen nimeen kuitenkin vannotaan ja valehtelemista pidetään pahana ja huonona asiana. Mutta kuitenkin sitten se totuuskin on näemmä paha ja huono asia.

Mitä ihmettä ihmiset siis haluaa? Pitääkö kysyä, että "haluatko totuuden, vai valheen" ja vastaus tulee sitten sen mukaan?!?
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Ei hajuakaan. Mä kun en tosiaan tiedä yhtään, että mistä te puhutte. En ole nähnyt, enkä kuullut.

Joten siksi kirjoitinkin ihan yleisellä tasolla tuosta ulkonäkökriteerista ja siitä, että saako semmoista olla vai ei.

Olen ennenkin tästä jutellut ja kysynyt tätä ihan samaa, eli että onko parempi valehdella, kuin kertoa totuus, jos se totuus kuitenkin siis kerrottaisiin kauniisti? Kun kerran totuudessa pysymisen nimeen kuitenkin vannotaan ja valehtelemista pidetään pahana ja huonona asiana. Mutta kuitenkin sitten se totuuskin on näemmä paha ja huono asia.

Mitä ihmettä ihmiset siis haluaa? Pitääkö kysyä, että "haluatko totuuden, vai valheen" ja vastaus tulee sitten sen mukaan?!?
No jotkut haluavat sen valheen ja heidän itsetunto ei kestä sitä tietoa ettei kaikkia voi mielyttää.
 
"Entinen"
No ei todellakaan.
Lopettaisitte jo, tulee paha olla, oksettaa.

Chefille ja muille ihmettelijöille tiedoksi, että mies1 kehui Happyä joka käänteessä ja vertasi muihin naisiin muita naisia haukkuen ja Happyä nostaen. Oli luonut mielikuvan happystä omassa päässään ja oli varma siitä että se on totta. Kun näki kuvan, antoi palautetta että tukka on muka liian lyhyt, jne, että on ihan kivan näköinen muttei tarpeeksi upea mutta kuitenkin kiva tyttö. Aika loukkaavasti. Siihen loppui hehkutus. Mies1 ei halunnut otse joutua naurunalaiseksi vaan perääntyi tällä tavalla.

Tulee huono olo, että te aikuiset naiset arvostelette nuorempia, itseään vielä etsiviä naisia tämän paskapää miehen kera täällä.
 
nooot
[QUOTE="Entinen";30415502]Lopettaisitte jo, tulee paha olla, oksettaa.

Chefille ja muille ihmettelijöille tiedoksi, että mies1 kehui Happyä joka käänteessä ja vertasi muihin naisiin muita naisia haukkuen ja Happyä nostaen. Oli luonut mielikuvan happystä omassa päässään ja oli varma siitä että se on totta. Kun näki kuvan, antoi palautetta että tukka on muka liian lyhyt, jne, että on ihan kivan näköinen muttei tarpeeksi upea mutta kuitenkin kiva tyttö. Aika loukkaavasti. Siihen loppui hehkutus. Mies1 ei halunnut otse joutua naurunalaiseksi vaan perääntyi tällä tavalla.

Tulee huono olo, että te aikuiset naiset arvostelette nuorempia, itseään vielä etsiviä naisia tämän paskapää miehen kera täällä.[/QUOTE]

No mun muistaakseni Happy oli ite luonut sen mielikuvan ja jakeli kuvia perseestään ja mitä. Sitten kun ne naamakuvat tuli kehiin ja se sai paskaa kommenttia ja joku vanhempi vakkari siihen sitten kommentoi että turhaan Happy on hermostunut siitä paskasta kun ite oli luonut palstalle virheellisen kuvan. Ja siitä seurasi monen sivun pituinen vääntö jossa Happy vajosi tosi alas muistaakseni kommentteineen. Sitä ketjua nyt vaan oli hauska seurata.

P.s mä olen Happya nuorempi niin saanko arvostella?
 
[QUOTE="Entinen";30415502]Lopettaisitte jo, tulee paha olla, oksettaa.

Chefille ja muille ihmettelijöille tiedoksi, että mies1 kehui Happyä joka käänteessä ja vertasi muihin naisiin muita naisia haukkuen ja Happyä nostaen. Oli luonut mielikuvan happystä omassa päässään ja oli varma siitä että se on totta. Kun näki kuvan, antoi palautetta että tukka on muka liian lyhyt, jne, että on ihan kivan näköinen muttei tarpeeksi upea mutta kuitenkin kiva tyttö. Aika loukkaavasti. Siihen loppui hehkutus. Mies1 ei halunnut otse joutua naurunalaiseksi vaan perääntyi tällä tavalla.

Tulee huono olo, että te aikuiset naiset arvostelette nuorempia, itseään vielä etsiviä naisia tämän paskapää miehen kera täällä.[/QUOTE]

Kiitos.

Tosi sääli, että naiset sättii tuolla tavoin toisiaan ja se mielestäni kertoo kyllä näistä kiroittajista aika paljon itsestään. Pidän blogia ja siellä hyvin monet tytöt ovat kertoneet, että hyvännäköinen ihminen ei saa myöntää, että on tyytyväinen ulkonäköönsä tai tulee kuraa niskaan, mutta vaatimattomampi kanssasisar kyllä saa olla hyväitsetuntoinen eikä se ketään ärsytä. Tästä olen aivan samaa mieltä.
Niin tai näin, meillä oli pari yhteenottoa mies1:n kanssa (mistä on hieman paha omatunto edelleen) ja todella p*skamaista, että hänen henkilötietojaan on levitelty. :( Miten voi olla niin huono olo ihmisellä että pitää tuolla tavoin kiusata toista!! Ei hän mitään pahaa kirjoituksillaan tarkoittanut vaikka hieman persoonallinen tyyppi olikin :) Kyllä heitä mahtuu tähän maailmaan ja minusta ainakin hän oli poikkeuksellisen positiivinen taitelijasielu, runopoika<3 Toivottavasti hänelle ei koitunut mtn ongelmia tuosta koko jupakasta.
 
No mun muistaakseni Happy oli ite luonut sen mielikuvan ja jakeli kuvia perseestään ja mitä. Sitten kun ne naamakuvat tuli kehiin ja se sai paskaa kommenttia ja joku vanhempi vakkari siihen sitten kommentoi että turhaan Happy on hermostunut siitä paskasta kun ite oli luonut palstalle virheellisen kuvan. Ja siitä seurasi monen sivun pituinen vääntö jossa Happy vajosi tosi alas muistaakseni kommentteineen. Sitä ketjua nyt vaan oli hauska seurata.

P.s mä olen Happya nuorempi niin saanko arvostella?
Mulle on yksi hailee jonkun palstalaisen arvio ja kuvitelma pärstästäni, mutta sitä en ymmärrä miksi sinua kiinnostaa ruotia mun ulkonäköä. Olen tämän näköinen mitä olen ja siihen erittäin tyytyväinen. Oliko vielä muuta?
 
"Entinen"
Kiitos.

Tosi sääli, että naiset sättii tuolla tavoin toisiaan ja se mielestäni kertoo kyllä näistä kiroittajista aika paljon itsestään. Pidän blogia ja siellä hyvin monet tytöt ovat kertoneet, että hyvännäköinen ihminen ei saa myöntää, että on tyytyväinen ulkonäköönsä tai tulee kuraa niskaan, mutta vaatimattomampi kanssasisar kyllä saa olla hyväitsetuntoinen eikä se ketään ärsytä. Tästä olen aivan samaa mieltä.
Niin tai näin, meillä oli pari yhteenottoa mies1:n kanssa (mistä on hieman paha omatunto edelleen) ja todella p*skamaista, että hänen henkilötietojaan on levitelty. :( Miten voi olla niin huono olo ihmisellä että pitää tuolla tavoin kiusata toista!! Ei hän mitään pahaa kirjoituksillaan tarkoittanut vaikka hieman persoonallinen tyyppi olikin :) Kyllä heitä mahtuu tähän maailmaan ja minusta ainakin hän oli poikkeuksellisen positiivinen taitelijasielu, runopoika<3 Toivottavasti hänelle ei koitunut mtn ongelmia tuosta koko jupakasta.
Kyllä hän oli erittäin inhottava etenkin sinulle. Lopeta nöyristely ja lopeta myös itsesi kehuminen. Olet juuri tarpeeksi, sinä riität omana itsenäsi. Et tarvitse itsekehua eikä sinun tarvitse yrittää mielistellä ihmisiä joilta ei saa kuin paskaa.
 
[QUOTE="Entinen";30415565]Kyllä hän oli erittäin inhottava etenkin sinulle. Lopeta nöyristely ja lopeta myös itsesi kehuminen. Olet juuri tarpeeksi, sinä riität omana itsenäsi. Et tarvitse itsekehua eikä sinun tarvitse yrittää mielistellä ihmisiä joilta ei saa kuin paskaa.[/QUOTE]

Siis mä en nyt ymmärrä, miten te voitte edes muistaa jonkun vuoden takaisia juttuja noin tarkasti? Mulle on jäänyt se kuva, että hän sanoi etten ole hänen mielestään klassisen kaunis, mutta muuta en muista ulkonäköketjusta, sen sijaan asiakeskusteluista ja hänen mielipiteistään siellä muistan paljonkin. Mulle ei merkitse palstan arviot yhtään mitään jostain kuvista. Se mistä en pidä on että porukalla aletaan lynkkaamaan toisen ulkonäköä, se on todella tyylitöntä. Silloin sanon kyllä, että en tarvitse teidän hyväksyntää siihen:D
 
HELLöY
Siitä häppäri muistelemaan, varaa aikaa koska 115 sivua paskaa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2367451-pikkulauantain-parstakuvaketju/

Laita häppäri meille se sun kuva uudestaan, kun aika epäreilua kun ei kaikki eilen illalla ollut täällä paikalla?

Onko sulla häppäri blogi, mikä osoite?
 
"Entinen"
Alkuperäinen kirjoittaja HELLöY;30415613:
Siitä häppäri muistelemaan, varaa aikaa koska 115 sivua paskaa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2367451-pikkulauantain-parstakuvaketju/

Laita häppäri meille se sun kuva uudestaan, kun aika epäreilua kun ei kaikki eilen illalla ollut täällä paikalla?

Onko sulla häppäri blogi, mikä osoite?
Miksi nautitte kun toinen tempoilee epävarmana itsestään? Oletteko itse niin epävarmoja vai miten se noin kivalta tuntuu? Jättäkää asia omaan arvoonsa. Kannattaa itsekin opetella se tyyli, ettei tarvitse toisen polkemista nostaakseen omaa oloaan paremmaksi.
 
HELLöY
[QUOTE="Entinen";30415627]Miksi nautitte kun toinen tempoilee epävarmana itsestään? Oletteko itse niin epävarmoja vai miten se noin kivalta tuntuu? Jättäkää asia omaan arvoonsa. Kannattaa itsekin opetella se tyyli, ettei tarvitse toisen polkemista nostaakseen omaa oloaan paremmaksi.[/QUOTE]

Kerrotko vielä että mikä ihme mun viestissä sai sut ajattelemaan noin? Haukut nyt kuule väärää puuta.
 
"Entinen"
Alkuperäinen kirjoittaja HELLöY;30415638:
Kerrotko vielä että mikä ihme mun viestissä sai sut ajattelemaan noin? Haukut nyt kuule väärää puuta.
Se kun teidänlaiset ei lopeta. Älkää yllyttäkö laittamaan kuviaan, älkää huomioiko ollenkaan oireellista käyttäytymistä vaan vahvistakaa tervettä käytösmallia mieluummin. Niin kai te lapsiennekin kanssa toimitte.
 
nooot
[QUOTE="Entinen";30415641]Joku tarvitsee, mutta kenenkään ei kuuluisi tarvita. On kuitenkin reilumpaa laittaa oma kuva, kuin että väittää itsestään jotain aivan muuta kuin on ja sen turvin sitten antaa täällä muille meikki- ja kampausvinkkejä ja antaa jotain pisteitä mies1 tyyliin.[/QUOTE]

No alunperinhän toi väitti olevansa jotain aivan muuta :D
 

Yhteistyössä