Ketkä palstalaiset on samantyylisiä luonteeltaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Minusta NCM:ssä ja Jonseredissa on jotain samaa, olen aina ollut sitä mieltä. Kumpikin ovat älykkäitä, analyyttisiä ja filosofisia.

Myös Björnissä ja Hertta Pesosessa on mielestäni samanlaisia piirteitä.
 
"hiiru"
Hra majuri & Lunatic
Molemmat töksäyttelee.

Scarlett & tripod
Jatkavat jankkaamista ikuisuuksiin, vaikka kaikki muut olisivat toista mieltä.

Kaikki mammaan viittaavat nimimerkit
Loputonta tylsyyttä, ei ymmärrystä huumorille.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24462191]Data ja Päätön

Kepsis ja Dechs[/QUOTE]

dechs vaivautuu enemmän kyllä perustelemaan asioita tai etsimään tietoa netistä omien kommenttien tueksi. Itse en jaksa sitä aina tehdä. Muutenkin vähän paremmin sana hallussa hänellä.
 
[QUOTE="vieras";24456910]TrueBlood ja ansarikukka ovat molemmat kaksinaamaisia pas***a, että esittävät ystävällistä, mutta sitten haukkumaketjuissa osoittavat inhonsa jotain nickiä kohtaan tykkäämällä muiden kommenteista, joissa näitä käyttäjiä on pilkattu.[/QUOTE]

Ahaa, tuli uusi toiminto tykkään- toiminnolle :D Opin sitten jotain uutta tällekin päivälle :D
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
"vieras"
näin ulkopuolelta seuranneena:

non compos, keittis ja chala yhdistää se että heidän kanssaan voi keskustella aiheesta kuin aiheesta asiallisesti ja mielenkiinto pysyy yllä.

polyester, booty ja aamuäree taas tuntuu että kaikki ovat suht nuoria ja aika pinnallisia. useimpiin syvällisempiin ketjuihin ei rahkeet riitä.

rollo ja scarlett. välillä tai aika useinkin tuntuu että molemmat ovat keksittyjä hahmoja.

björn ja lunatic. molemmat yhtä outoja.

akaatti ja anatolia. molemmilla ulkomaiset miehet ja juttelevat paljon kulttuureista.
 
[QUOTE="vieras";24457059]Etpä sitten jaksanut lukea vai. Ja kuten sanoin, törkeimpiä haukkumisketjuja modet poistelevat alituiseen. Ole skarppina, kun taas jostain palstajulkkiksesta aloitetaan vttuiluketju. Pointti oli, että eipä se TrueBlood ja ansarikukka niin puhdassydämisiä ole kuin esittävät.[/QUOTE]

Minulla ei ole niin puhdas sydän etten saisi suutani tarvittaessa auki. Minun postauksia tänne ei olla koskaan poistettu enkä ole tahalleni kenellekään koskaan ilkeilyt. Suorat sanat toki voidaan ottaa ilkeilynä, jos ei suoria sanoja kestä. Enkä kyllä ole liiemmälti ketään haukkunutkaan.

Taitaa mennä sinulla puurot ja vellit sekaisin. Tosin tämä on taas ilmeisesti yhden henkilön hommaa ;)
 
"hiiru"
[QUOTE="vieras";24462316]näin ulkopuolelta seuranneena:

polyester, booty ja aamuäree taas tuntuu että kaikki ovat suht nuoria ja aika pinnallisia. useimpiin syvällisempiin ketjuihin ei rahkeet riitä.
[/QUOTE]

Nää on kaikki yli 30.
 
Pitääpäs vielä lisätä tuolle tykkäämis- toiminnolle yksi käyttämäni syy: olen tykkäämäni kommentin kirjoittajan kanssa samaa mieltä enkä näe syytä toistaa samaa asiaa. En halua jankuttaa asioista, en halua juurikaan tuoda itseäni esille täällä. En myöskään jaksa jauhaa turhanpäiväistä kökköä. Nyt tosin voisin tehdäkin sen :)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Data
Lunatic
Mikä hemmetin juttu tämä nyt on että minussa ja Björnissä olis jotain samaa.. yksi ilmeisesti keksi tämän ja papukaijat toistaa perässä.
Eihän meissä mitään samaa ole. En kyllä ole niin kauheasti Björnin juttuja tarkkaillutkaan, jostain kaupoista se aina valittaa... Mitähän samaa siinäkin muka on olevinaan..
 
[QUOTE="vieras";24462191]Data ja Päätön

Kepsis ja Dechs[/QUOTE]

Nooou oon ymmärtänyt, et päätön on mies niin kun dadakin mut siihenpä taisi ainakin mun ymmärryksellä ja ällillä loppua yhtäläisyydet :D:D:D Dadassa on pientä flirttiäkin tai sellasta pilkettä silmä kulmassa...Päätön on ennemminki isä hahmo tai joku opettaja joka on koko ajan kyyläämässä ja huomauttelemassa :D siis sanon tän hyvällä päättömälle: Ihan kiva kun on vielä kunnollisia ihmisä maailmassa, mut sit et onks yli 50 vuotiaille tällänen äiti palsta oikea paikka :D Mut en toisaalta usko, et kukaan päättömästä haluaisi luopua :D Kyl se varmasti kuuluu tänne: Sehän on aina online :D Dadastakaan moni ei välttis haluaisi luopua...mut eri syystä...luulen, et aika moni täällä yrittää dadaa vaikka ei halua sitä tunnusta...tässä my opinioni
 
Mikä hemmetin juttu tämä nyt on että minussa ja Björnissä olis jotain samaa.. yksi ilmeisesti keksi tämän ja papukaijat toistaa perässä.
Eihän meissä mitään samaa ole. En kyllä ole niin kauheasti Björnin juttuja tarkkaillutkaan, jostain kaupoista se aina valittaa... Mitähän samaa siinäkin muka on olevinaan..
Minun mielestä olet B:n vastakohta.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä