Kevätaurinko sekoitti totaalisesti kilttimiehen pään. Katsokaa mitä umpisekosettiä häneltä pukkaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eilen aamulla hän kirjoitti

Lähden äidin hoivista ja muutan omaan talouteen, sain jo yksiön Kouvolasta!
Olen ollut liikaa äidin kontrollissa ja se saa loppua NYT!
Aloitan oman, itsenäisen elämän!
En ole provo, haluan aloittaa oman elämän! Tähän asti olen kuvitellut kaikenlaista ja äitini on ollut tosi dominoiva! En halua sitä enää!

Jännittää kovasti muutto, miten selviän yksin?
KYSYMYS hänelle

Nooh kilttimies, vastaisitko näihin?
-mistä maasta kuvitteellinen tyttöystävä/vaimo oli
-mitä opiskelit ”yliopistossa”
-minkä alan ”yritys” se oli jossa olit ”esimiestehtävissä”
Mikään ei ollut totta, en halua enää palata noihin harhoihin!
Ja muutaman tunnin päästä hän on taas harhoissaan ja mielikuvitusmaailmassaan

Kilttimies rehki eilen kylvöhommissa kun muut vietti vappua
 
vierailija
Palstan hupiveikko, jota ei pidä ottaa vakavasti.
Luin englanninkieliseltä sivulta jutun, että saippuasarja Kauniit ja rohkean näyttelijän noin 40 v. poika sairastaa skitsofreniaa.
Hän on kirjoittanut sairaudestaan äitinsä kanssa kirjan ja ”Eric” oli jonkin aikaa vältellyt kirjan lukemista. Sitten hän luki kirjan ja kehui sitä vuolaasti videollaan.
Ei kannata takertua yksittäisiin kirjoittajiin. Annetaan kaikkien ”kukkien” kukkia.
 
vierailija
Palstan hupiveikko, jota ei pidä ottaa vakavasti.
Luin englanninkieliseltä sivulta jutun, että saippuasarja Kauniit ja rohkean näyttelijän noin 40 v. poika sairastaa skitsofreniaa.
Hän on kirjoittanut sairaudestaan äitinsä kanssa kirjan ja ”Eric” oli jonkin aikaa vältellyt kirjan lukemista. Sitten hän luki kirjan ja kehui sitä vuolaasti videollaan.
Ei kannata takertua yksittäisiin kirjoittajiin. Annetaan kaikkien ”kukkien” kukkia.
On se erikoista kun tyyppi ei huomaa miten ristiriitaisesti kirjoittaa, ellei nyt sitten joku muu esiintynyt hänenä 3:ssa ensimmäisessä lainauksessa

Mutta ei ole oikaissut jos niin on!

Kilttis: ”asun maalla vanhassa talossa vaimon kanssa - eikun muutan yksiöön äitini hameenhelmoista ja olen uskonut omiin valheisiini - nyt taas satuilen” 🙄
 
vierailija
On se erikoista kun tyyppi ei huomaa miten ristiriitaisesti kirjoittaa, ellei nyt sitten joku muu esiintynyt hänenä 3:ssa ensimmäisessä lainauksessa

Mutta ei ole oikaissut jos niin on!

Kilttis: ”asun maalla vanhassa talossa vaimon kanssa - eikun muutan yksiöön äitini hameenhelmoista ja olen uskonut omiin valheisiini - nyt taas satuilen”
Muista tätä sivua selatessasi ettei tämä palsta ole STT:n uutiskanava.
Täällä saa kirjoittaa miten harhaisia tekstejä tahansa, jos se helpottaa kirjoittajan mielentilaa, Juttujani on seurattu vuosikymmeniä. Kerran yksi kirjoittaja kertoi lukevansa juttujani läheiselleen, jota hän kävi tervehtimässä sairaalassa.
Minulle nettikirjoittelu sopii paremmin kuin Helsinki Missio tai auttava puhelin.
Tein vapaaehtoistyötä aikoinaan päivä- ja iltatyöni ohella. Ei ongelmat minnekään poistu vaikka ihmiset vaihtuvat. Radio-ohjelmassa tunnettu talousvaikuttaja sanoi, ettei hän osaa kaikkia asioita vaikka on tenttinyt kirjat ja suorittanut alan tutkinnon. Hän käy kirkossa puhumassa vaikka ei ole uskossa.
Nettikirjoituksissaan mielialahäiriöiselle ei pidä tuputtaa uskontoaan tai mitään
hörhökonsteja. Riittää kun huomioi kauniisti kirjoituksen ja kommentoi jotain
leppoisaa. Me entiset annalaiset harmaapanttereina selaamme päivän uutisvirtaa ja vaihdamme muutaman sanan tällä palstalla.
Iloitsin aamulla ettei katon lokit ole uudestaan sotkeneet parvekelaseja eilisen puhdistamisen jälkeen. Olen kahden vaiheilla laitanko netin taustalle soimaan Muistojen bulevardin vai en. Usein tuntuu, että kellojen raksutus on parasta musiikkia.
 
vierailija
mee annalainen, sinä ehtymätön neuvonta-automaati edes joskus haukkaamaan happea äläkä vietä kaikkea eläkeaikaasi täällä joka ketjua aamusta iltaan kommentoiden

ihan vaan rakentava neuvo sinulle
 
vierailija
Joo, minä en ainakaan usko mitään, mitä kukaan täällä kirjoittaa. Suurin osa ihmisistä kirjoittelee useana eri henkilönä ja kukaan tuskin on, mitä sanoo olevansa. Tuskin Lisbetillä edes on lapsia, ja kilttimiestä ei varmaan ole edes olemassa. Ite ainakin monesti vasaan itselleni muka eri henkilönä. Tällaista tämä nettikirjoittelu on, se on vain ajanvietettä. Toivottavasti kukaan ei ota mitään täällä kirjoitettua tosissaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Joo, minä en ainakaan usko mitään, mitä kukaan täällä kirjoittaa. Suurin osa ihmisistä kirjoittelee useana eri henkilönä ja kukaan tuskin on, mitä sanoo olevansa. Tuskin Lisbetillä edes on lapsia, ja kilttimiestä ei varmaan ole edes olemassa. Ite ainakin monesti vasaan itselleni muka eri henkilönä. Tällaista tämä nettikirjoittelu on, se on vain ajanvietettä. Toivottavasti kukaan ei ota mitään täällä kirjoitettua tosissaan.
Juuti tätä tarkoitin viestilläni. Olisi ikävää olla #6 viestin kaltainen yksilö.
Tässä linkki msinitsemaani kirjaan.

 
vierailija
Juuri tätä tarkoitin viestilläni. Olisi ikävää olla #5 viestin kaltainen yksilö.
Tässä linkki msinitsemaani kirjaan.

viiteviestin numerokorjaus
 
vierailija
Palstan hupiveikko, jota ei pidä ottaa vakavasti.
Luin englanninkieliseltä sivulta jutun, että saippuasarja Kauniit ja rohkean näyttelijän noin 40 v. poika sairastaa skitsofreniaa.
Hän on kirjoittanut sairaudestaan äitinsä kanssa kirjan ja ”Eric” oli jonkin aikaa vältellyt kirjan lukemista. Sitten hän luki kirjan ja kehui sitä vuolaasti videollaan.
Ei kannata takertua yksittäisiin kirjoittajiin. Annetaan kaikkien ”kukkien” kukkia.
🌍🌞🌼👍🏼🙏🏼
 
vierailija
Joo, minä en ainakaan usko mitään, mitä kukaan täällä kirjoittaa. Suurin osa ihmisistä kirjoittelee useana eri henkilönä ja kukaan tuskin on, mitä sanoo olevansa. Tuskin Lisbetillä edes on lapsia, ja kilttimiestä ei varmaan ole edes olemassa. Ite ainakin monesti vasaan itselleni muka eri henkilönä. Tällaista tämä nettikirjoittelu on, se on vain ajanvietettä. Toivottavasti kukaan ei ota mitään täällä kirjoitettua tosissaan.
Täällähän on rehellisiä ja itsekriittisiä ihmisiä👍🏼⭐
 
vierailija
Muista tätä sivua selatessasi ettei tämä palsta ole STT:n uutiskanava.
Täällä saa kirjoittaa miten harhaisia tekstejä tahansa, jos se helpottaa kirjoittajan mielentilaa, Juttujani on seurattu vuosikymmeniä. Kerran yksi kirjoittaja kertoi lukevansa juttujani läheiselleen, jota hän kävi tervehtimässä sairaalassa.
Minulle nettikirjoittelu sopii paremmin kuin Helsinki Missio tai auttava puhelin.
Tein vapaaehtoistyötä aikoinaan päivä- ja iltatyöni ohella. Ei ongelmat minnekään poistu vaikka ihmiset vaihtuvat. Radio-ohjelmassa tunnettu talousvaikuttaja sanoi, ettei hän osaa kaikkia asioita vaikka on tenttinyt kirjat ja suorittanut alan tutkinnon. Hän käy kirkossa puhumassa vaikka ei ole uskossa.
Nettikirjoituksissaan mielialahäiriöiselle ei pidä tuputtaa uskontoaan tai mitään
hörhökonsteja. Riittää kun huomioi kauniisti kirjoituksen ja kommentoi jotain
leppoisaa. Me entiset annalaiset harmaapanttereina selaamme päivän uutisvirtaa ja vaihdamme muutaman sanan tällä palstalla.
Iloitsin aamulla ettei katon lokit ole uudestaan sotkeneet parvekelaseja eilisen puhdistamisen jälkeen. Olen kahden vaiheilla laitanko netin taustalle soimaan Muistojen bulevardin vai en. Usein tuntuu, että kellojen raksutus on parasta musiikkia.
♥👋🏼🌞
 
vierailija
On se erikoista kun tyyppi ei huomaa miten ristiriitaisesti kirjoittaa, ellei nyt sitten joku muu esiintynyt hänenä 3:ssa ensimmäisessä lainauksessa

Mutta ei ole oikaissut jos niin on!

Kilttis: ”asun maalla vanhassa talossa vaimon kanssa - eikun muutan yksiöön äitini hameenhelmoista ja olen uskonut omiin valheisiini - nyt taas satuilen”
Täällä ei voi tietää kuka kirjoittaa ja kenelle ja miksi
 

Yhteistyössä