***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

Rankka viikonloppu takana! Paljon juhlia ja muita menoja.
Tulipa sitä sitten vähän alkoholiakin juotua, joten varmaan perjantaina hyvät lukemat lasissa... ehkä ei mennäkään 80 kiloon vielä tässä kuussa. :ashamed: Tulihan sitä kakkuakin juhlissa syötyä, joten siitä tulee vielä ihan oma lukunsa. :whistle:

Yritän päivitellä kaikkien pudotuksia vaikkapa huomenna illalla.

En muista, olenko jo toivotellut Maelle jaksuja, joten todettakoon nyt, että jaksamisia sinne suuntaan! :hug:

Ainakin yksi uusikin oli joukkoomme saapunut, Tervetuloa! :wave: :wave:

Tällä viikolla menojen vuoksi "tavanomaiset" urheiluni jäävät hieman vähemmälle, joten täytyy keksiä vapaa illoiksi jotakin aktiviteettiä... Jospa edes kolmisen tuntia ehtisi riehumaan tämän viikon aikana. :D Sunnuntaina juhlitaankin sit taas synttäreitä, joten makeita on luvassa ensi viikollakin. :/

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :wave:
Otetaanko kaikki 500 g alas tällä viikolla? ;)
 
en sitten ehtinyt viime pe ilmoittelemaan aamun karmeaa tulosta, jatkossakin se perjantain ilmoittaminen voipi jäädä näin maanataille, koska aina en aamulla koneelle ehdi ja nämä kesän viikonloput ollaan möksällä.

Mutta sitten se tulos :ashamed:

  • pituus: 160cm
    alotuspaino: 84,9kg
    tavoitepaino:67kg
    paino nyt: 71,9kg
    pudotettu yhteensä enään: -13kg
    viikkopudotus: +0,9kg

Laihdutuksen alamäki oli jyrkkä ja kesti muutaman viikon, nyt olen viime keskivikkosta ollut aika hyvällä tolalla ja mielikin korkealla. Tämän viikon siippakin on kotona, et mahdollisuudet liikunalle on olemassa ja aionkin illalla lähteä sauvomaan taas lentokentän ympäri.

Ihanaa, huomenna on aika hierojalle ja saan lojua 1½h hiplattavana, olin juuri viime viikolla, mutta vain ½h ja se riitti vain ensiavuksi selälle. Selkän vasemman puolen pitkälihas on ihan juntturassa ja se aiheuttaa kummia tuntemuksia, esim selinmakulle käydessä. Ihan kuin joku kasvain painaisi rankaa tms.

Mutta olen mukana tuossa haasteessa Ikuinen laihduttaja!
 
Mä oon kans mukana puolen kilon haasteessa B)

Ainut vaan, ett tein taas tavanomaiset ja kerrytin viikonloppuna nesteet kehoon: ei noussu "kuin" 1,3kg. Huoh, turhauttavaa. Ja TAAS vkl on poikkeuksellinen vkl, ku tulee vieraita. No mut arkipäivät ainaki paahdan hulluna, jos sit perjantaina olis lukema mukava:)

Nyt pitää alkaa rientää töihin, mutta palaillaan:)
 
No jos meni muilla vknloppu rennosti, niin se meni kyllä täälläkin. Mökillä ihan omatoimisesti kittasin semmosen sixpäkin omaa Lite-kaljaa naamariin pitkin päivää kun otettiin arskaa ja kokkailtiin. Nyt tuntuu, et kroppa on vesipatja. Pömppä itsepintasesti töröttää paidan alta :D

Karmee stressi työasioissa, pitäs ettii uudet työtilat kun entinen meni alta ja siirtää kaikki miljoona tsiljoona laatikkoa sieltä parempaan talteen. Voi olla, et makuuhuoneeseen tulee työpiste väliaikasesti. Mies tykkää. :kieh:

Mut nyt! Tää viikko menee nii hyvin kun ikänä jaksan vaan syömisiäni valvoa ja kiireiltä puputtaa!!! Voi elämä, stressaan jo valmiiks kesän muita haasteita. Miks pitää olla niin perso kaljalle ja suklaalle. Koitan saaha turvotuksen osittain pois ja saaha tuon -0,5kg aikaseks! :flower:
 
No niin nyt palattava ruotuun... :D

Kyllähän sitä muuten tuli viikonloppuna herkuteltua kaikin mahdollisin tavoin, meni sipsiä, dippii, suklaata ja muuta karkkia, keksiä, pullaa, täytekakkua ja siiderii :kieh: :kieh: saimpahan ne pois pyörimästä tuolta kaapista niin ei heti kiusas iske ;)

En edes uskaltanu käydä viikonlopun jälkeen puntaris mutta kyllä niin turpea olo on |O |O ei meinaa mitkää vaatteet mahtua enää päälle :'( :'(

Tänään on sitte sadepäivän kunniaksi siivottu huusholli ja voi poijat ku tuota törkyä kertyy joka paikaan :eek: ja joka välis oon pitäny nesteytyspaussin et tulis ees juotua tarpeellinen määrä :$ ja nyt alkaa jo masu karjumaan ruokaa mut täytyy ensi kiskasta yks kupillinen vettä alle ja lastata salaattia kunnon määrä lautaselle ja sit vasta ruokaa. :p :p

No joo täytyy palata hellan ääreen, jaksuja kaikille!!! :heart:
 
Kyllä kuulkaa näyttää nyt pahalta. Edelleen paino on tuon 1,3kg perjantain tuloksesta ylöspäin...pitäis parin päivän sisään pudottaa vaatimattomasti 1,8kg, ett onnistuisin tuossa 0,5kg haasteessa. Ei paha :LOL:

Mä en oikein ymmärrä itteeni, eilen ostin jossain mielehäiriössä levyn valkosta suklaata, levyn Maraboun Polka-uutuutta(pitää aina ostella nuita uusia) ja pussillisen Pätkis-karkkeja, kaks (huom. KAKS) jäätelöä joista molemmat kunnon läskiyksilöitä: Ben&Jerry's Peanut Butter Cookie Dough'in ja Magnum Double Caramel'in. Nuista onneks tuhoutu mun elimistöön vaan tuo B&J jäde ja osa Polkalevystä. Loput laitan jonnekki piiloon oottamaan su-iltaa;)

Nyt litkin vettä ämpärillisen ja pyrin liikkumaan, josko sais painoa ees pari sata grammaa alaspäin aamusesta.

Tänä aamuna kiersin jo aamulenkin ja tein punttitreenin. Illalla pääsee juoksee. Ihanaa!!! Oon ihan hurahtanu siitä ja on vaikee pitää välipäiviä. VP:nä tyydyn vaan kävelee vähä pitemmän lenkin.

Mut näillä mennään. Toivottasti muilla on enemmän itsekuria ja herkut jää kauppaan odottaa mun kaltasia;)

Mukavaa keskiviikkoa ja tulkaahan kertoo kuulumisia!

-Lunga
 
Kukkuu pitkästä aikaa. Aamun punnitus näytti vain +100g siitä mitä paino on ollut alimmillaan. Kummallista, koska lähes kuukausi on tullut otettua rennosti painonhallinnan suhteen ja sehän tarkoittaa HERkKUJA. Nyt alkaa taas olla motivaatiota rukata ruokalistaa, joten jos en viikolla oltais jo alle 63kg:n. =)

ma-mi
Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 63,4kg
Pudotettu yht: -6kg
Viikkopudotus: ? (27.5.2010)
 
Huomenta!

Pitkästä aikaa hyvillä mielin painonpudotuksen suhteen, sunnuntaina vaaka näytti 82,5 ja tänään 80,8... Eli sitten kun saa sen ruokavalion normaaliksi niin nopeesti nesteet lähtee...

Kalenteria juuri katsoin, että 1.6 olisi siis ensi tiistaina ja kyllä mä edelleen salaa haaveilen että seiskalla paino silloin alkaisi... 900g pudotusta vielä, onnistuu mikäli pysyn nyt vaan sitkeesti ruodussa!


Eilen oli viimeinen kouluilta tälle keväälle ja nyt sitten 3kk saa keskittyä vaan työntekoon. Ajatuksena olisi että saisin nyt kesän aikana itseni innostumaan liikunnasta taas uudelleen, lenkkeilyä ja "grosstraineria" olisi ainakin tarkotus harrastaa ja jotain kotijumppaa, sen kuntosalijäsenyyden päätin laittaa jäihin kunnes olen oikeesti valmistunut.

Vaan huomenna palataan asiaan virallisten punnitustulosten kanssa.
 
Ihan eka pyydän kaikilta anteeksi, että en ole päivittänyt lainkaan viime perjantain tuloksia, enkä sitä enää teekään. Täällä on kone ollut vähän epäkunnossa ja vieläkin toiminta on vähän vajavaista. :| Tulin vain ilmoittamaan, että hengissä ollaan ja edelleen pudotusmielellä! =) Menkat tosin alkoivat pari päivää sitten, joten voip olla, että haaveeksi jäi 500 grammna pudotus mulla. :ashamed: Aamulla näkee! :wave:
 
Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76 kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 26,1 (81 kg)
paino nyt 80,4 kg 28.05.2010
pudotettu -9,2 kg
viikkopudotus -0,2 kg (28.05.2010)

Ei päästy vielä alle 80 kilon, eikä saatu viikossa 500 g alemmas.
Olen silti suht tyytyväinen, että mulla on KERRANKIN menkkojen aikana laskua, eikä nousua! :D
 
Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 80,7kg (28.5.2010)
Pudotettu yht:
Viikkopudotus: Edelleen plussalla
paino ollut jo 80,4kg(23.4.2010)

Että näin... Ihan tyytyväinen olen siihen, että olen saanut painon taas kerran lähtemään oikeaan suuntaan. Voipi kyllä olla ettei paino vielä tiistaina seiskalla ala, mutta toivottavasti edes lähellä sitä. Edessä on taas viikonloppu ja ne on jostain syystä aina hankalia. Tosin nyt olen onneksi töissä, tulee enempi kulutusta, eikä ole niin aikaa syödä. Mutta voidakseen laihtua pysyvästi, pitäisi tietty oppia muuttamaan nämä onnettomat ruokatapansa ihan pysyvästi ja kyllähän tää mun jojoilu kertoo siitä, etten ole likikään onnistunut. Mutta yritystä on edelleen =)
 
Varmasti ei tuu tää jatkuun mutta ihan kiva huomata, että pelkällä juomisen lisäämisellä oli tällänen vaikutus! Eli vettä on menny ja vessassa käyty ahkerasti... :D Saa nähdä mitä ens viikko tuo tullessaan. Tosin voi tulla viikon parin tauko etten käy ilmottelees mitään kun meen yhel leirille pojan kaa...

Pituus: 158 cm
Aloituspaino: 93 kg (22.5.2010)
Tavoitepaino: aluks ny ainaki 85kg
Paino nyt: 90,8 kg
Pudotettu: 2,2
Viikkopudotus: -2,2
 
Mae
Tulin vaan ilmoittamaan, että mukana olen vaikka en ole painojani ilmoitellut. Elkää heivatko mua pihalle pinosta :D
Mulla röhä vaan jatkuu ja jatkuu. Eilen sitten kävin lääkärillä ja epäilevät astmaa :/ 2 viikon urheilukielto, kortisonia jatketaan ainakin vielä ens viikko ja lisäksi PEF-puhallustesti.
Että ei pääse kilot karisemaan ei. Varmaan joku 3kg on nyt + ton kortisonin ja menkkojen takia!
 
pakko vierailevana tähtenä käydä sanomassa että WAU! mahtavia lukuja ootte saanu ja varsinkin väinötär, kokonaispuditus alkaa olla huima luku, upeaa!!!!! itsekin mielisin haasteeseen ja teidän remmiin mutta mun tavoite tällä hetkellä (raskauden takia) on vaan pitää paino kurissa +-0 jonkun aikaa ja sitten jarrutella painon nousua liikkuen ja terveellisin elämäntavoilla. painoa tällä hetkellä siis 79,9 kiloa :( koska tässä olen jo lähtönä ylipainoinen, ei terkka kumonnut terveellisten elämäntapojen tuomaa painonpudoytustakaan, mutta varsinaisesti laihduttaa ei siis saa....seuraava neuvola reilun viikon päästä ja tavoite ois painaa tuo sama 79.,9 kiloa mitä vaaka nyt näyttää.
Saanko käydä täällä kirjoittelemassa? mielelläni raskauden jälkeen mukaankin liittyisin, minullakun tuo imetys on maidon loppumisen takia kestäny aina sen 1-3 viikkoa synnytyksestä...vaikka miten muuta itse ois aikanaan toivinu..elikkäs siihen nytkin varaudun ja sen puoleen siis aika nopeaankin voisi noita elintapojaan alkaan "kytistään" :D
 
Toki Neila saat käydä täällä kirjoittelemassa, on varmasti kivampaa yrittää pitää painoaan samassa, kun voi tänne kirjoitella. Pidetään sinut speciaali tapauksena, eli ei vaadita tiukkaa linjaa sinulta. Niin no ja muutenkin täällä ollaan hyvinkin suvaitsevaisia ja ymmärtäväisiä pienten nousujen suhteen, kannustetaan vaan jatkamaan. Niin ja siitä kiitos muuten kaikille!
 
väinötär ja kaikki muutkin : kiitos! toki minäkin voin täällä tavoitteitani asetella =) ensimmäinen siis on (mikä teidän punnauspäivä on?) jos se on maanantai, niin olkoonkin miun ensimmäinen tavoite pitää se paino siinä 79,9 kilossa :D teillä on täällä ihan mahtava porukka ja oonkin käyny lukemassa aika ajoin teidän kirjoituksia...ja koska liikunta oli toivottavaa jopa suositeltavaa niin minäpä vetäsin tossa semmosen 2h nurmen ajo session ja tuli lämmin! hyvä minä =) sitten aikanaan se unelmapaino ois n 62-65 kiloa jossa olin viimeksi 7 luokalla. tossa talvella sain painon siis jo 70 kiloon MUTTA sitten sainkin ne 2 maagista viivaa. huokaus, nyt on niin väsy ettei ajatus oikein kulje ...palaillaan taas

- Neila
 
Moi!!

Eipä millään meinaa ehtiä lukemia tänne päivittämään, mutta josko nyt pikasesti :) :)

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 70,8 kg
Pudotettu yht: -5,1kg
Viikkopudotus: -0,4kg (28.5.2010)

Ei ihan se puoli kiloo lähteny, tiukalla linjalla oon yrittäny olla pisteiden kans mut noi menkat sotki taas kuvioita :ashamed: :$
Nyt viikonloppuna melkeen perjantain pysyin ruodus :ashamed: lauantaina annoin luvan herkutteluun ja nyt tänään on palattu ruotuun :whistle:

Mutta saas nähä miten ens viikolla käy, pari kyläilypäivää edessä, huomenna ja keskiviikkona ja automatkat päälle...no yritän parhaani!!!

Anlini ja väinötär mahtavat lukemat!!! :flower: :flower:
 
Huomenta ystäväni!
Ja kiitos (nöyrä kumarrus ja niiaus)
Ah, on ihanan kipeät lihakset pyllyssä ja lapojen välissä, kipeät sillai makean kivasti et on jotain tehnyt. Eilen kävin kahteen kertaan kiertämässä lentokentän savoilla viuhtoen ja aamulla taas kertaalleen :D ja on kyllä hyvä olo tai no kyynärpäät ja ranteet vähän juilii, mutta eiköhän ne siitä rauhoitu..

Mutta hyvä naiset! Kyllä rasva palaa meillä, otetaanko taas viikko tavoite? Olisiko se -500g realistinen tavoite edelleen?
 
Hei apua! Mulla ei nyt vaan löydy aikaa tuon listan päivittelemiseen!!! :ashamed: :ashamed:
Mitäs tehdään? Alkaako joku muu tekemään sitä nyt tästä päivästä alkaen vai aletaanko tekeen uutta ketjua joka viikko, jolloin sitä ei tavallaan olisi pakko päivitellä välillä... Ideoita?!?! :ashamed: :| :/
 

heips..
tällä olis tää joka on taas jääny syystä jos toisesta käymättä..
no jos mittoja..

Pituus: 163cm
Aloituspaino:75,1
Tavoitepaino: 65
Paino nyt: 74,5
Pudotettu yht:-600g

kävin tuolla 77kg oli aika inhottavaa :(
Nyt sairastelen kotona ja toivon pääseväni pian taas mukaan..

 
Ikuinen laihduttaja mitäs, jos vain kirjoitellaan tähän samaan ketjuun päivittelemättä tai tehdään siis uusi ketju kuukausittain ja silloin samalla vois päivittääkin tai tarviiko päivittää ollenkaa, jos porukat tekee nuo normi viikon listaukset niin eikö se riitä. En itse käy katsomassa niitä päivityksiä koskaan, niin vähän turhalta se minusta kuulostaa (niin siis minä en käy katsomassa kuin ne viikon ilmoitukset miten on mennyt) Viikoittain tehtynä se on kyllä iso homma ja aika on kortilla itsellänikin, meinaa enään tännekään päivittäin ehtiä ja sehän näkyy heti motivaatiossa :ashamed:
 

Yhteistyössä