***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

Hyppään ketjuunne uutena mukaan :)

Mä olen pudottanut painoa nyt 11 viikkoa, alkuun vähän vähemmän ja sitten sinne väliin mahtui yksi plussaviikkokin. Viimeiset 4 viikkoa olen pudottanut ns. tosimielellä GOJUTTAGO-diettiä mukaillen.

Pituus: 163 cm
Aloituspaino: 85,8 kg
Tavoitepaino: 62 kg (siitä sitten alaspäin sen mukaan mitä peili näyttää)
Paino nyt: 77,3 kg
Pudotettu: 8,5 kg
Viikkopudotus: -1,3 kg (maanantaina)
 
Heippa piiiitkästä aikaa!!!

Kiva ku ketju on saanut uusia osallistujia. Yritetään nyt pysyä remmissä mukana, niin uudet kuin vanhatki (meikä paraski puhuja;)).

Mulla tosin tulee olee pikkanen tauko tässä hommassa. Paino on edelleen noussu, menkat on tullu viimeks vaatimattomasti 20.4 eikä vieläkää kuulu eikä näy. Testejä oon tehny parit, mut neg.on. Tällä hetkellä oon vieläpä kipeenä. Että nyt pohdin ja elelen tän vaiheen yli, kunnes pääsen taas laihiksen syrjään kiinni.

Mutta pysykää muut reippaina ja keventyneinä viikko viikkolta:)
 
No ompa ketju taas päässy hiljentymään...empä kyllä ihmettele ku ei itekkää meinaa keritä ees näitä viikkopäivityksiä tekemään :$

Ikuinen laihduttaja eipä munkaa tuu paljo etusivulta katottua onko tiedot päivitetty vai ei, eli mua ei haittaa vaikka jatkettas ilman päivityksiä :D tietty ketjun nimee vois vähän rukata ku tuo toukokuuki on jo ohi ;)

No oon yrittäny pysyä ruodus vaikka kyläkeikkoja on pukannu tällä viikolla mutta toooooosi heikolla menestyksellä eteenpäin :x

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 70,5 kg
Pudotettu yht: -5,4kg
Viikkopudotus: -0,3kg (4.6.2010)


Kyllä niin masentavaa kun yrittää tiukalla linjalla mennä ja on tullu tenavien kans lenkkiäki tehtyä ja vaan 300grammaa kadonnu :'( :'( no tänään oon sitte pitäny syöppöpäivän, toivottavasti ei jatku koko viikonloppua :headwall: :headwall:

Mutta tulkaahan muutki ilmottelemaan tuloksia, ite tos laskin et jos kaikki miinukset olis totta nii yli kympin olis jo läskiä lähteny mut ku puolet aina tulee takapakkia :headwall: :headwall: :headwall: no toivottavasti kuutosluvusta joskus tulee totta :eek: :LOL: :kieh:
 
Unohdin kokonaan viime viikolla punnituksen mutta tänään sentään sain aikaseks käytyä. Tosin oli eri vaaka kun kotona joten saattaa heittää vähän.
Pituus:164 cm
Lähtöpaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 67 kg
pudotettu yhteensä: 11,5 kg
viikkopudotus: kahden viikon ajalta -700 g (4.6.2010)
Täytyy kyllä tarkistaa vielä huomenna aamulla paino kun on viikon ollut mökillä ja vähän lievästi sanottuna tullut syötyä :ashamed:
 

Yhteistyössä