Kirby-imuri? Kokemuksia kenelläkään?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
kyllä
noita joku ostaa. näin ainakin meille vakuutti tanakka rasvaletti joka noita kävi kaupittelemassa. miltei väkisin olisi makuuhuoneeseenkin sännännyt patjoita imuroimaan. ei mitään yksityisyyden kunnioitusta!
 
Satu
Meille ostettiin neljän koiran, kahden kissan ja ryömimisikäisen vauvan talouteen kirby. Ainakin vielä on osoittautunut oikeaksi tehopeliksi, tulee oikeasti siistiä nopeasti ja tehokkaasti. Ne mallijutut oli ainakin meillä ihan täyttä totta, ei ollu edustajan mukana mitään "pölypatruunoita", vaan kyllä siellä oli ihan rehellisesti ja tunnistettavasti omien otuksien karvaa.... (viitaten siihen mitä tuolla jollain toisella foorumilla oli kerrottu) Ja vaikeatkin tahrat on saatu pois. Samoin sillä kuuraustyynyllä sain kalkkeutuneen saunan lasioven parissa minuutissa puhtaaksi, kuin myös kalkkitahraiset pesuhuoneen laatat ja saumat. Ääni on juu melko miehekäs, mutta meillä ei ainakaan eläimet pelkää lainkaan ja vauvakin alkaa vaan höhöttelemään, päiväunia tai yöunia ei ole haitannut lainkaan. Itselle on toki hieman epämiellyttävää, mutta enemmän minä inhosin sitä mattojen pesua kolme kertaa kesässä ja kaikkia niitä inhottavia tahroja, mitä ei saanut millään pois... Huonekalujen ja mattojen pesuhan (voi pestä myös juhlapuvut, mitkä saa kuivapestä pesulassa) perustuu kuivapesuvaahtoon, mitä käytetään pesuloissa, joten ne on käyttökuivia hetkessä.

Meillä oli oikein asiallinen edustaja ja hintaa tuli 80?/kk 30kuukauden ajan, eli yhteensä 2400?. Me ei otettu sitä lattioiden vahaus- ja kiillotussarjaa.

Ja tämän ostoksen myötä jäi tarpeettomaksi 8/09 ostettu H2O Turbo Vac -vesi-imuri (lisätietoja www.tvins.com), ei siis käytä pölypusseja vaan vesisäiliötä. Eläintalouksiin missä paljon karvoja en suosittele, muutoin ihan toimiva peli. Ainoa mikä on hieman kulunut on pieni suodatin siinä vesisäiliössä, muuten uutta vastaava kaikkine lisähärveleineen (ei rikkaimuri). Saapi kysellä lisää tai tarjota satu.vuorio@gmail.com. Tuote Hyvinkäällä, ovh. 180?.
 
Satu
Mielellään kuulisin niiden, jotka tuota kirbya haukkuvat, käyttökokemuksia laitteesta? Vai onko ajatus lähtöisin vaan siitä, että ajatellaan noin kalliin tuotteen olevan vaan ylihinnoiteltua humpuukia ja kenties jotensakin epäammattimaisen tai muuten vaan ammattitaidottoman edustajan vouhotusta? Kun itse en osaa muuta pahaa sanaa mainita, kun tuon äänen. Ja tietty hinta, mutta senkin maksan mielellään kunhan saadaan puhdasta helposti ja vaivattomasti (ja halvalla, kun ei tarvii sohvista lähtien kaikkea kantaa pesulaan...). Eli siis ihan todellisia käyttökokemuksiin perustuvia perusteluita kaipaan, kaikkihan nyt voi sanoa että lada on paska auto, mutta kuinka monella on aiheesta kokemusta?
 
Satu
Eihän ne ole mitään käyttökokemuksia.... Ihan sama mitä myyjät saa, saahan sitä jokainen myyjä oman osansa, myi mitä tahansa. Eiköhän tuo ole sellaista hommaa, että siitä muutama satanen on käteenkin saatava, jotta sitä jaksaa tehdä. Haluaisin kuulla niitä rehelliseen käyttöön liittyviä totuuksia, josko laitteessa on ollut jotain vikaa tms.
 
haha
me ostimme juuri imurin siis ihan perus imurin ja ette arvaa!! sinne jää pölypussin pölyä kun imuroi!! jos laittas mustan liinan ja imurois sen läpi niin jäis varmaan vielä selvemmin silmin havaittavasti pölyä! on kyllä tehokas kapistus.

eikä maksanut kun 150e!!! ei tarvinut ottaa lainaa imuria varten! älkää nyt oikeesti kukaan hullu ostako noita huutavia valolla varustettuja vekottimia.
 
:D
Meillä kävi tänään mies myymässä kirbyä. Tuli siinä aamu 9ja lähti siinä n 12. Hyvin esitteli ja mies oli ihan asiallinen. Mutta se koneen ääni! Se oli niiin kova ettei sitä olisi kestnyt samoin kuin hinta. Ne pyysi siitä 3700 euroa! Luulin aluksi että hän vitsaili,mutta sitten hän antoi "hintaesitteen". Hän imuroi ja pesi maton.(puhtaaksi tuli). Hän puhdisti sängyn ja sohvan. Lopuksi hän soitti "pomolleen" ja antoi puhelimen isännälle. Pomo siinä keksusteli,että olimmeko tyytyväisiä ja ostaisimmeko. Sanoimme ei,mutta kyllä se puhelu silti kesti jotain puoli tuntia. Loppujen lopuksi Ei kuitenkaan ostettu. Eihän itsellä ole varaa sijoittaa noin suurta rahaa johonkin IMURIIN! ja se oli aika monimutkanenkin
 
Jepjep
Ennenkuin juttelette "controllerin" kanssa puhelimessa ja kieltäydyitte kaupasta, varmistakaa että matto on puhdistettu loppuun asti.

t: vaahdotetun pahalta haisevan maton omistaja joka pitää imuroida omalla imurilla puhtaaksi
 
"LiLi"
Parikyt vuotta työssäkäyvän isohkon perheen äitinä...ja sain Kirbyn myötä täysin uuden inspiksen siivoiluun ja kodin kunnossapitoon. Ihana olo kun on satsattu myös mun työvälineisiin kerrankin. Ei enää pölyjen pyyhintää, lattianjynssäämistä, kaakeleitten, ovien ym. pyyhintää. Sohvista ja matoista saa tahrat veke nopsasti. Enkä joudu enää kuluttaan niveliä ja selkääni noissa hommissa!! Mä oon ainakin ansainnut tän vaikka vähän maksoikin..ja Kirby kestää seuraavat 30 vuotta..joten noihin hommiin en enää palaile:). Oikeesti säästän myös mielettömästi aikaa. Jos esim. juhlat tulossa saan päivässä ilam isompia hikoiluja tehtyä sen minkä ennen viikossa. Ehkä isoin apu ja hyöty on parketin vahauksesta ja suojaamisesta joka on kirbyllä tosi helppoa ja vaha on kestävämpää kun mitkään kemialliset litkut (joita en muutenkaan kotiini haluais)
 
Myyjä (ei kirbyn)
ON SE KUMMA että aikuiset (?) ihmiset tappelee täällä jostain imurista? Ottakaa nyt itseenne niskasta kiinni. ...Ja miksi joka suomalaisella on semmoinen perusasenne että aina ollaan ihmisiä huijaamassa ja ajatellaan toisista sitä pahinta mahdollista? :::

..""jäi meinaan nuo paperitestimet omaan roskikseen. sieltä seuraavana päivänä tutkin pölyä niin...
- pöly oli täysin eriväristä kuin koko muu sisustus.
- vihreetä nukkaa, ei koko asunnossa ole mitään vihreää.
- matto itsessään oli ruskea/valkea tuotos mustanpunainen.

toivottavasti tämä luihu oli ainokainen laatuaan, mutta pahoin pelkään.."""

Ja kyllä, myyjät yleensä ottaen eivät ole tavallisia pulliaisia jotka tekee työtä jotta saavat sen vuokran maksettua ja muijalle kukkia himaan tullessa, vaan ilkikurisia juonittelijoita, käärmeitä, jotka tahallaan tekevät pahaa toiselle ajattelematta miltä se heistä itsestään tuntuisi ja huijaavat minkä kerkeävät. Heidät myös koulutetaan huijaamaan jotta saavat tämän jo 70v markkinoilla olleen tuotteen myytyä kepulikonstein hyväuskoisille kotirouville ja suurtalouksille. Tuotehan itsessään on silkkaa paskaa ja sen takia yhä myynnissä, ja sitä myyvä kirby-firma yhä pystyssä huolimatta siitä kuinka tuotetta kerta toisensa jälkeen valhein tyrkytetään asiakkaille (kyseessä myös aina dementoituva hyväuskoinen mummo tai hurahtanut kotiäiti). Näin on oltava, sillä niin se vaan on, ja kun se on niin vitun kalliskin! Yhyy, kai se on, jos ei oo rahaa.

Sapettaa....
 
myyjä(kirbyn)
Se on tosiaan outoa, että tällaisissa nettikeskusteluissa järjen käyttö tuntuu olevan kielletty. Tunteella vaan porskutellaan ja haukutaan mitä milloinkin ja millä tahansa tekosyyllä. Kirbyn kohdalla tekosyy on hinta. Niin kallista laitetta ei muka voi myydä muille kuin henkisesti köyhille ja hyväuskoisille mummoille. Toista kymmentä vuotta Suomessa toiminut firma tuo maahan 100 - 200 laitetta kuukaudessa ja kaikki menee. Kummasti niitä vajakkeja riittää, eikä kukaan tee suurta kohua huijarifirmasta.
Uskokaa vaan kateellisia rahattomia ja heidän humpuukijuttujaan. Minä sekä myyjänä että käyttäjänä tiedän mitä sillä saa huushollissa aikaan. Firmalla käy kauppa, ja tyytyväisten asiakkaiden määrä kasvaa päivä päivältä. Nämä ovat faktoja, eivätkä mutua, niinkuin ylläolevat parjaukset. Ja aina on se mahdollisuus, että katsoo tuote-esittelyn itse ja päättää tosiasioiden perusteella.
 
"heh"
[QUOTE="LiLi";22243742]Parikyt vuotta työssäkäyvän isohkon perheen äitinä...ja sain Kirbyn myötä täysin uuden inspiksen siivoiluun ja kodin kunnossapitoon. Ihana olo kun on satsattu myös mun työvälineisiin kerrankin. Ei enää pölyjen pyyhintää, lattianjynssäämistä, kaakeleitten, ovien ym. pyyhintää. Sohvista ja matoista saa tahrat veke nopsasti. Enkä joudu enää kuluttaan niveliä ja selkääni noissa hommissa!! Mä oon ainakin ansainnut tän vaikka vähän maksoikin..ja Kirby kestää seuraavat 30 vuotta..joten noihin hommiin en enää palaile:). Oikeesti säästän myös mielettömästi aikaa. Jos esim. juhlat tulossa saan päivässä ilam isompia hikoiluja tehtyä sen minkä ennen viikossa. Ehkä isoin apu ja hyöty on parketin vahauksesta ja suojaamisesta joka on kirbyllä tosi helppoa ja vaha on kestävämpää kun mitkään kemialliset litkut (joita en muutenkaan kotiini haluais)[/QUOTE]

Jännä että tämäkin muka tyytyväinen imurin omistaja kertoo aivat samat asiat kuin mitä myyjät opetetaan kertomaan ;)
 
Itse en koskaan ostaisi sitä, koska siinä on liikaa osia ja toimintoja ja vaikka mitä varaosaa. Voi hieroa ja silittää ja imuroida ja kiillottaa jne. No, mun yksi ns "kelkasta pudonnut" vanha kaverini, jolla sitten aikanaan jäi koulut ja koko elämä kesken, on nyt toista vuotta varmaan jo pitkälti diilannut ja esitellyt noita imureita. Olisin saanut jo monta hyvää tarjousta, mutta en koskaan ottaisi sellaista määrää tavaraa nurkkiini. Sen sijaan tämä tuttava käy meillä kolmisen kertaa vuodessa, jolloin saan putsata sohvani ja petauspatjat sekä matot kunnolla sillä vaahdolla. Viimeksi sillä oli joku höyryhomma, jolla sain sitten ennen joulua vetää kaakelit ja saumat kylppäristä, vessoista ja keittiöstä. Hintaan nolla euroa.

Kaiken sen voisin tehdä ihan ilman ko. laitteitakin, pestä mattoja ja petareita ja kaakeleita. Joten meille laite olisi omana turha, mutta hauska sillä on ilmaiseksi aika ajoin pelleillä. Kaveri kertoi, että koko etti maksaa muistaakseni 3600 euroa tai jotakin sinne päin. Voi tsiisus!
 
Viimeksi muokattu:
myyjä(kirbyn)
[QUOTE="vieras";23141237]Paljon teille kirbyn puolestapuhujille maksetaan noista viesteistä? Tienaako noilla viesteillä hyvin?[/QUOTE]

Miksi kysyt? Ei mulle mitään makseta. Ainut syy kysymyksen esittämiseen on saada eri mieltä olevat näyttämään epäilyttäviltä 'maksetuilta' kehujilta.

Paljonko maksat jos opetan sinut käyttämään järkeä ennakkoluulojen ja pahantahtoisuuden sijaan?
 
myyjä(kirbyn)
[QUOTE="heh";23141268]Jännä että tämäkin muka tyytyväinen imurin omistaja kertoo aivat samat asiat kuin mitä myyjät opetetaan kertomaan ;)[/QUOTE]

Eiks ookin? Ihan yhtä jännä että tämäkin muka kaikentietävä nettikirjoittelija kertoo aivan samat asiat kuin mitä muutkin ennakkoluuloiset, jotka eivät ole nähneet Kirbyä kuin valokuvassa, jos niinkään. Häpeisit edes...
 
Kirbyn hankkinut
Hankin Kirbyn helmikuussa ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Meillä kaksi koiraa ja kolme lasta. Koirista toinen Dalmatiankoira ja sen jos minkä koiran karva jää mattoihin, sohviin, autoon yms yms... Kirbyllä kaikki puhtaaksi! Esim auton siivoaminen niistä karvoista, ennen otin karvat teipillä ja aikaa meni tolkuttomasti! Nyt kaikki lähtee eikä tarvitse teipien kans leikkiä!! Entä kotona!!! Ennen Kirbyä imuri huusi kaksi- kolme kertaa viikossa ja pölyä nyrkissa jo seuraavana päivänä!!!! Nyt riittää enää kerta viikkoon eikä pälyä ole nurkissa!!! Mattotamppari ja pesimet loistavia!!! Puhtaat matot tampparin ansiosta jotka ennen oli kamalan näköisiä vaikka kuinka imuria niille näytti!!!!! Mulla pelkkää hyvää sanomista!!! Kokeilkaa ennakkoluuloiset konetta niin huomaate eron hetkessä!!!!!
 

Yhteistyössä