Kirby-imuri? Kokemuksia kenelläkään?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
kfk
Joo ostettiin eilen kirby imuri ja en kadu pätkääkään. Laite on aivan uskomaton. Mieluummin maksan laadusta kerralla kuin ostan 1 vuoden välein uuden satasen imurin mikä ei ime todellakaan EES pölypalloja ja ei kuitenkaan toimi. Joo kovaääninen vehje on mutta hei se onkin jenkki;)
 
vierailija 123
Ostimme juuri viime viikolla Kirbyn. Esittelijä oli erittäin asiallinen, imuroi pari mattoa, pesi yhdensohvan ja imuroi sängyn. Olimme juuri ennen tehneet suursiivouksen, mm sijauspatjan tampanneet ulkona jne.

En ollut uskoa silmiäni, kun näin lopputulokset. mm. Sohvasta lähtivät pinttyneet tahrat pois, matoista älyttömästi koiran karvoja, hiekkaa, villakoira, vaikka olimme ne imuroineet juuri aiemmin.

Mitään pakkomyyntiä ei ollut, saimme tarjouksen 2600€, jonka hyväksyin. Vaimo on kiitellyt, sillä en ole kuorsannut ja itse olen ollut aamuisin virkeämpi. Täytyy sanoa, että ainakin minulle pölyallergikolle oli hyvä ostos. Ehkä niiden, joilla on taloudellisesti tiukkaa tämä on Mersu, josta voi vain haaveilla, mutta mielestäni paremmasta elämän laadusta kannattaa maksaa.
 
vierailija
Kirby-imuri ollut noin puolitoista vuotta. Luulin rikkoneeni koko laitteen, koska tehosuulake imaisi matonreunan telalleen, moottori alkoi kiljua, enkä sammutettuani koneen enää saanut sitä käyntiin. Soitto myyjälle, mies meille kotiin ja taas toimii. Eikä tietenkään maksanut mitään. Olen tyytyväinen.
 
vierailija
Maksaahan se 26 imurin verran, mutta kertokaapa yksikin toinen imuri joka keittää aamukahvit? Sen lisäksi Kirby kalastaa, leikkaa nurmikon ja painepesee sun auton. Eikä tässä vielä kaikki. Se myös lennättää sut Dubaihin lomalle, täyttää veroilmoituksesi ja neuvottelee sulle palkankorotuksen. Vain Kirby sen tekee. Siksi se maksaa homona.
 
imuteho
Meillä kävi pari päivää sitten Kirby edustaja. Olin saitsulla influenssassa, joten annoin pojan imuroita.

Uutta imuria en tarvitse, ja se kirby oli lievästi huvittavan näköinen. Meteli oli helvetillinen ja siinä oli etuvalo :D Ja siihen kuulemma saa jopa suuttimen joka hieroo :rolleyes:

Kiitin esittelystä, ja kehoitin myyjää poistumaan. Jäi hetkeksi vänkäämään, nyt kun saisi kirbyn lisälaitteineen 3600 euron hintaan :eek::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: 3600€ imurista mikä on helvetin kömpelö, pitää hirveetä meteliä ja on ruma. Ja niin iso rotjake, että tallihan sille pitäisi tehdä!

Varmasti imuteho on hyvä... mutta.. :D:ROFLMAO:

Kaupat jäi tekemättä :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
vierailija
Meillä olisi myynnissä 2vkoa vanha aivan uusi Kirby avalir hintaan 1700e kaikki lisä osat mukaan + 8 litran pölypusseja 4kpl ja 2 isoa shampoo pulloa, meillä on taloudessa 2 Kirbyä joten toinen on tarpeeton. Hinnasta toki voidaan vielä puhua

Jos kiinnostuit laita s-postia Jenna.tanninen@gmail.com
 
vierailija
Kirby on siinä mielessä kätevä, että sen päällä voi seistä ja se ei hajoa. Minä aina seison imurini päällä. Siksi Kirby on minun valintani! Se voisi olla myös sinun valintasi.
 
Mistä sais vesisäiliöl olevan imurin, vanha OstosTV -löytö ei enää pelitä. Siis kaik pölyt menee veteen, ja jää sinne, ei oo mitään paperisäiliöö. Semmonen puhdistaa ilmaa eikä kierrätä pienimpii hiukkasii kenenkää keuhkoihi

Esko jopa imuroi, nääs :cool:
 
vierailija
Tottakai ihminen joka ostaa tuohon hintaan jotain kokee tarvetta selittää itselle ja muille, että se todellakin on hyvä laite ja hintansa arvoinen eikä myönnä, että ehkä häntä on höynäytetty.
Perus psykologiaa, harva ainakaan myöntää, että on tullut ehkä kusetetuksi ja oston oli huono.
 
vierailija
Hankin Kirbyn helmikuussa ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Meillä kaksi koiraa ja kolme lasta. Koirista toinen Dalmatiankoira ja sen jos minkä koiran karva jää mattoihin, sohviin, autoon yms yms... Kirbyllä kaikki puhtaaksi! Esim auton siivoaminen niistä karvoista, ennen otin karvat teipillä ja aikaa meni tolkuttomasti! Nyt kaikki lähtee eikä tarvitse teipien kans leikkiä!! Entä kotona!!! Ennen Kirbyä imuri huusi kaksi- kolme kertaa viikossa ja pölyä nyrkissa jo seuraavana päivänä!!!! Nyt riittää enää kerta viikkoon eikä pälyä ole nurkissa!!! Mattotamppari ja pesimet loistavia!!! Puhtaat matot tampparin ansiosta jotka ennen oli kamalan näköisiä vaikka kuinka imuria niille näytti!!!!! Mulla pelkkää hyvää sanomista!!! Kokeilkaa ennakkoluuloiset konetta niin huomaate eron hetkessä!!!!!
Hahahah! Miten selität sen että pölyä ilmestyy vähemmän kun on tuo kirby??
 
Pölyallergikko
Voiskohan mitenkään johtua siitä, että Kirbyllä se pöly lähtee matoista ja sohvista kokonaan, niin ei tartte joka päivä imuroida?

Kirbyn tultua taloon, olen pystynyt nukkumaan ilman ennen ainaisia yöniistämisiä ja jatkuvaa köhimistä.

Sängyn putsaus on mulle ollut se juttu. Itse teen kansainvälistä kauppaa ja ulkomaiset hotellit on edelleen yhtä helvettiä tähtien määrästä riippumatta. Onneksi nykyään pystyy edes kotona nukkumaan ja hengittämään kunnolla.

Flunssia ei oo pariin vuoteen juuri sairasteltu. Joku yhteys siihenkin on Kirbyllä selkeesti. Ääni on letkulla imuroidessa melko kova herkkäkorvaiselle muusikolle, mutta motoristina en vierasta korvatulppien käyttöä, joten ei mua häiritse. Matot ja sänky menee hyvin ilman tulppiakin.

Mut toi terveyspointti on mulle se tärkein. Sairastelkoot muut, jos tykkää. Maksoin itse koko paketista noin kolme tonnia, ja perheen pelkät matto- ja sohvapesut aiemmin yli tonnin vuodessa. Nyt ne voi pestä aina kun tykkää lähes ilmatteeks, joten ei rajotu pariin pesettämiseen vuodessa. Tahrat saa sillä tai tolla uudella Ev:n kuivahöyrypesurilla aina samantien veks, riippuen siitä mitä joutuu putsaamaan.
 

Yhteistyössä