Kirby-imuri? Kokemuksia kenelläkään?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
meille tunki kerran semmosen esittelijä lähes väkisin sisään kun kerran naapuri oli meitä suositellu(siinä vaiheessa kun halusi äijästä eroon). No mikäpä siinä, siivos sitten yhen kerroksen ihan ilmatteeksi. Ite imuroitiin ensin olohuono mallix ja sitten äijä veteli kirpyllä uudestaan ja sen jälken kaato pölypussin takas lattialle ja käski kattoo kuinka paljon mömmöö jäi normaalin imurin jäljiltä lattialle. Kyllä kai siellä roinaa oli kun lähti lautalattiasta naulat ja maalit. Ei muuto ostettu.

Parasta koko hommassa oli se, että vanhempi poikamme (silloin 4 vee) oppi kiroilemaan. Meni koputtaan esittelijää jalkaa ja huusi täysiä että sammuta se saatanan vehje, hajoo korvat...
 
Sisäsiisti
En ollut uskoa silmiäni, kun lueskelin mielipiteitänne Kirbyn esittelystä. On ihan tervettä epäillä, mutta vainoharhaisuus saattaa olla jo pahempi juttu. Olen itsekin tehnyt vertailuja muiden pölynimureiden imutehon kanssa, joten minulla on ihan omakohtaista faktaa.

Olen ollut tyytyväinen omaan Kirbyyni; sen käyttöhän on tekniikkalaji eli kunnon opastus on varmasti tarpeen. Oma huushollini on pysynyt huomattavasti pölyttömämpänä aloitettuani Kirbyn säännöllisen käyttämisen. Ensimmäiset imuroinnit vetivät litrakaupalla mattojen, ryijyjen, patjan sisuksissa lymynnyttä pölyä.
 
dfg
Alkuperäinen kirjoittaja Sisäsiisti;24911998:
En ollut uskoa silmiäni, kun lueskelin mielipiteitänne Kirbyn esittelystä. On ihan tervettä epäillä, mutta vainoharhaisuus saattaa olla jo pahempi juttu. Olen itsekin tehnyt vertailuja muiden pölynimureiden imutehon kanssa, joten minulla on ihan omakohtaista faktaa.

Olen ollut tyytyväinen omaan Kirbyyni; sen käyttöhän on tekniikkalaji eli kunnon opastus on varmasti tarpeen. Oma huushollini on pysynyt huomattavasti pölyttömämpänä aloitettuani Kirbyn säännöllisen käyttämisen. Ensimmäiset imuroinnit vetivät litrakaupalla mattojen, ryijyjen, patjan sisuksissa lymynnyttä pölyä.
Saat olla eri mieltä, mutta yli 100e imurista on kusetusta.
 
"Rixu"
Ihan huippulaite tämä Kirby! Olen aivan vakuuttunut. Ei voi samana päivänä puhua muiden imureiden kanssa. Tehokas, tyylikäs, kevyt ja helppokäyttöinen. Laatu maksaa. Ja olen valmis satsaamaan laatuun. Paras ostokseni ikinä! :)
 
"Tyytyväinen"
Ostin, eikä hukkaan mennyt eurokaan, koska mikään kallis tai halpa imuri ei ole imuroinut punkkaa niin hyvin, että ukko on lakannut kuorsaamasta kun ilma kulkee nyt nenänkin kautta ja koiran allergia katosi. Kaikki muu mikä tulee kaupan päälle on plussaa, mut jo tosta hyväst olen valmis maksamaan :)
 
Ttppii
Mahtaako olla kauppiaat itse trollaamassa? Sanoohan järkikin, että tuon hintainen imuri on kusetusta oli se vaikka kuinka hyvä. Tuolla rahamäärällä, etenkin jos huomioi korot ja verovähennykset palkkaa viikkosiivoojan pitkäksi aikaa.
 
Meillä on Kirby ollut nyt pari vuotta, ja kolmen kissan taloudessa huippumasiina. Enkä maksanut
kolmea tonnia. :) Kaikkia lisälaitteitahan ei ole pakko ottaa, meilläkin vain Zipp-suulake (eli
sellainen pyörivä pieni harjaspää, loistava sohviin ja vuodevaatteisiin) ja matonpesulaite.

Ketään ei pakoteta mun käsittääkseni tätä toosaa hankkimaan, mut kummasti sen hankkineet
siitä tykkää. Mut joo, muakin on varmaan kusetettu ja huomaan sen sit joskus. :) Siihen asti imuroin
kissankarvat jemmaan Kirbylläni ja olen ostokseeni tyytyväinen.
 
Suomen rouva
Itsellä ollut Kirby nyt kolme vuotta ja toimii todella hyvin. Ääni tosin on edelleen kova, mutta siihen on tottunut. Erityisen hyvää siinä on se kun matot voi pestä kotona kun lähin pesupaikka on todella kaukana. Myös runkopatjasängyn saa todella siistiksi. Eihän se mikään halpa ollut, mutta uskokaa nyt kommarit viimeinkin että jos haluatte jotakin laatua kotiinne niin siitä pitää myös jotakin maksaa. Omasta mielestäni hinta oli ihan kohtuullinen. Lisäksi pakettiin sai itse valita mitä ottaa, niin parkettipesijää ei tarvitse ottaa kun kotona ei ole parkettiakaan.

Suosittelen erittäin lämpimästi. Very good cleaning machin what you have hoped always!
 
kirbyn rakastaja
Ostettii just se kirby imuri ja se on ihana ei muo haittaa se meteli ollenkaa kaikki mun tutut on vaa kehunu sitä ja te jotka puhutte siitä paskaa nii te ette vaa tajuu ku ette omista!!!=P
 
osta. osta nyt vaan.
Ostettii just se kirby imuri ja se on ihana ei muo haittaa se meteli ollenkaa kaikki mun tutut on vaa kehunu sitä ja te jotka puhutte siitä paskaa nii te ette vaa tajuu ku ette omista!!!=P
Nyt on Kirbyllä rakastajakin? Tuliko siinä lisäosia intiimialueidenkin "imurointiin" hehehe

Hauskaa lukea näiden puolustelijoiden kommentteja jotka avautuvat täällä, kiitos hyvästä viihteestä! Teille tiedoksi, mulla olisi myynnissä 4000€:n herätyskello. Montako laitetaan? Herättää paremmin kuin mikään muu kello ikinä. Ja siinä on valokin!
 
V-isolla veellä
Hei ihmiset, te jotka olette hankkineet Girbyn, oletteko sitä mieltä ettei kannata ostaa? Oletteko tyytyväsiä ja kadutteko kauppaa? Jos jompaa kunpaa, niin miksi? Onko teillä jotka parjaatte vain kateutta myyjää kohtaan joka saa elantonsa kotimyynnillä? Tottakai laatu maksaa, oli kyse mistä tuotteesta tahansa.
Onko tosiaan niin, ettei Girbya kannata ostaa? Tulkaa te esille joilla on puoleetonta tietoa masiinasta. Siis faktatiedot esille ja sen tiedän nyt että ääni on siinä todella kova ja hinta korkea, ei kuitenkaan kaikkea tarvitse ostaa jos ei tarvitse.
Kokemusta on Luxista, on hyvä mutta käytössä kallis...pölypussit ym, kokemusta myös kaupanimureista jotka kestää vuoden parhaassa kaksi ja imuriteho mikä lie. Jotenka kiihkotonta tietoa nyt kehiin Girbysta. Ja kiitos .
 
Uuden Kirbyn omistaja
Tuli ostettu tämä kyseinen laite pari viikkoa sitten. Niin kuin monelle muullekin on varmasti käynyt, satuin lukemaan niitä "älä osta imuria 3 tonnilla" kirjoituksia. Totta kai rupesin miettimään, että tuliko nyt tehty huono kauppa. Sitten huomasin, että nämä ihmiset ketkä täällä ahkerimmin negatiivista palautetta antavat eivät ole edes tietoisia koko laitteesta. Haukutaan imurin ääntä-no eipäs se meidän "Dyson"kaan mitenkäs äänetön ole (ja kuuluu ihan markkinoiden johtavien imureiden pariin). Hinta on Kirbylla tietysti kaiken isoin kynnyskysymys ja huolenaihe täällä. Miettikäpäs sellaista asiaa: kukapa ei ostaisi e.m. Porschea tai sänkyä Unikulmasta tai Louis Vuittonin laukkua, jos olisi varaa siihen? Varmasti suurin osa ihmisistä ostaisi. Niin on myös Kirbyn kanssa. En ainakaan itse katua ostosta sen jälkeen kun olen parin viikon aikana kokeillut kyseistä laitetta. Suosittelen niille, ketkä ihastuu esitteltavasta laitteesta. Älkää kuunnelkaa niiden ihmisten tarinoita kenellä on "vahva mielipide asiasta" mutta ketkä itse eivät omistaa sitä. Laitteen myyjä esittelee laitteen ominaisuudet aika hyvin ja varmaan antaa mahdollisuuden itse kokeilla. Ostopakkoa ei ole, mutta mielestäni laite on ostamisen arvoinen. Jos olisin näitä mielipiteitä lukenut ennen Kirbyn ostamista, olisin jäänyt jostain hyvästä paitsi.
 
tasa-arvo
Negatiiviset käyttökokemukset ovat ok ja niitä varmaan jokainen haluisikin kuulla, jos niitä löytyy, ennen kuin hankkivat Kirbyn, mutta päässä keksitty haukkuminen on se mikä olisi hyvä kitkeä täältä. Eli mitäpä, jos jokainen, joka puhuu Kirbystä paskaa voisi laittaa viestiin koneen sarjanumeron, kuvan itsestä ja koneesta tai esiintyisi edes omalla nimellä, niin saataisiin selvyys, että omistaako kyseinen henkilö Kirbyn vai ei.

Jokainen, joka epäilee huijausta voi ottaa yhteyttä kuluttajan suojaan tai suoraan viranomaisille, jonka jälkeen raportoi asiasta tänne. Itseänikin kiinnostaa, että onko se huijausta vai ei. Parhaan kuvan koneesta saa, kun tilaa ilmaisen esittelyn kotiinsa ja toteaa asian omin silmin ja omalla järjellä.
 
fluemieneism
For everyone that is by way of HF interviews before, you'll realize that your hedge pay for case study is actually prevalent in the market. Why's that? Due to the fact this can be a examination connected with the way you may perform inside precise career. Hedge account analyst's day-to-day obligation will be studying investment decision thoughts on the two long in addition to small facet. Purchase situation scientific studies analyze the expertise in the ability to effectively get ready a good expense strategy. If you fail to toss any stock options then overlook looking for any hedge fund job. michael zimmerman hedge fund You will find some services at no cost or it is possible to enroll in a good website marketing firm and also showcase on your own as a possible content composer regarding hire. prentice capital zimmerman Your up-side of buying coming from these kinds of trusted online retailers in addition to wholesalers is that, even if this apparel goods may not be available for sale, you will nevertheless gain benefit comparatively reduced price ranges. You can forget holding out until end associated with period income to be able to acquire the type of garments that may be popular. Likewise, additionally you enjoy the comfort of buying from your own home. The reliability of such products and services in addition to the grade of the garments are usually no more an issue for many since on the internet suppliers have established the trusted popularity already in the market.
 
sukanimijä
Onneksi Suomessa on paljo näitä vitun tyhmiä idiootteja jotka maksaa imurista 3800 euroa. Ovelta ovelle kulkeva imurimyyjä nääs saa noin 500€ osan tuosta hinnasta ja firma loput. Jos joku välttämättä haluaa tuon 70-luvulta olevan imurinrohjon kotiinsa niin tilasi edes EBAYSTA. Siellä maksaa nääs uusi imuri päälle 600€ ja käytettyjä voi saada alle 300 eurolla.

Itseäni ainakin vituttaisi ja ankarasti jos olisin mennyt maksamaan kohtuullisen hyvän auton hinnan jostain oikeasti noin 500€ arvoisesta imurista. Mutta tyhmyydestä sakotetaan tässäkin tapauksessa ja vieläpä erittäin kalliisti.
 
kirputon
Harva Fiatin omistaja leuhkii Audin omistajalle, kuinka halvalla hän autonsa sai verrattuna Audiin.
Mulla ei Kirbyä ole, eikä varmaan tulekaan, mutta ei se ole multa pois, jos joku sen ostaa. Eikä sen ostaminen tee ketään tyhmäksi. Moni ihminen polttaa savuna ilmaan 3t vuodessa tai kahdessa. Eikä heillekään kovin avoimesti naureskella.
 

Yhteistyössä