km:n jälkeen kuumeilevat...

N I M E N H U U T O!!! :attn: :attn: :attn:

Yritän tämän tehdä niin, että tässä viikon verran katson ketkä tänne kirjoittavat ja kirjaan heidät tähän. Sitten jos joku joka ei juuri nyt halua kirjoitella, mutta pysyä silti listalla, voi "lainaa" komennolla lisätä itsensä tähän listaan mukaan. Sopiiko näin? Jos joku keksii paremman idean ja tavan toteuttaa tämän niin kertokoot heti
;) :D


Amira
Aurinkoenergiaa
Beccy
EevaRouva
Eliisa80
Emik
Emppu78
Hiidi
Katherine
MargeSimpson
Miikkis
Minda
Mimmuli82
Nannukka
Nasuliini
Pelottaa
Puella
Repa
Risukasa
Stoppis
Tinii
Tuutikki
Äitee2


 
Onnea nasuliini! itsekkin tein toisen testin ja kaksi viivaa tuli! mutta en osaa nauttia ollenkaan olen kauhusta jäykkänä kun raskausoireita ei ole minkäänlaisia ei edes valkovuotoa tai jos aivastan niin ei tule mahaviiltoja. viikkoja pitäs ollä laskurian mukaan 5. yhdenkeskenmenon olen joutunut kokemaan viikolla 7. Kumpa tulis jotain oireita uskaltaisi luottaa että siellä olisi joku! onko kellään ollut tuulimunaa ja onko siinä oireita mitään?
 
Kiitos! voi kun voisi jo olla niiin onnellinen. on tämäkin ensin sitä toivoo olevansa pian raskaana ja että on päässyt yli keskenmenosta mutta heti kun testi näytti plussaa sekoilu alkoi olenkohan ja meneeköhän tämä kesken :LOL:
ennestään minulla on 2lasta 4 ja 2 -vuotiaat.
 
:flower: Onnea plussanneille! Hieno saada toivonmurusia tällekin listalle :)

Ja tervetuloa ja :hug: uusille tulokkaille. Kyllä mekin vielä jonain päivänä plussaillaan.

Äiteelle erityisesti tsemppiä. Jos keneltäkään, niin omalta äidiltä sitä luulisi ehdotonta lohtua ja tukea saavansa... :eek:

Mua nipistelee tänään vattasta niin kummallisesti, että olisikohan oviksen aika :whistle: ? Kunpa pääsisikin jo kotiin ;) :D !
 
Paljon Onnea plussanneille!!! :flower: Ja paljon tarrasukkia pikkuisille!! =)

Aamupäivä oltiin lasten kanssa pihalla ja nyt molemmat päiväunilla..Äidin lepohetki :D
Tinii Olit kirjoittanut tuosta buranan vaikutuksesta raskautumiseen.itse muistan lukeneeni jostain jotain samankaltaista. No minuun se ei vaikuta, koska itse olen aina käyttänyt parasetamolia. Joskus pienempänä tullut yliherkkyyttä ibuprofeenista. =)

Pakko kai lähtee laittamaan pyykkejä ja tiskejä, kun ei ne sieltä mihinkään katoa vai jättäisinkö ne miehen huoleksi :whistle:
 
ei täältä pysty pois olemaan =)

nasuliini valtavan suuret onnittelut :hug: :D ja hurjasti tarrasukkia ja ei kun rennosti eteenpäin

äitee tosi inhottavasti sanottu....... koita jättää omaan arvoonsa, tietysti saa surra vaikka olis kuinka mones lapsi, sehän on aina uus oma yksilö ja persoona joka on perheeseen tulossa ja kukaan lapsihan ei korvaa toista, että aina se on just sen tulossa olevan lapsen menetys, vaikka kyllä surua yleensä helpottaa aiemmat lapset,ne pitää ainakin arjessa kiinni. että kyllä on meillä kaikilla oikeus surra..

viuhtis :wave: ja plussaonnea
oon itekkin miettiny et kuinka paljon täälläolo pahentaa tätä tarkkailua, mut jos en tänne kirjottelis olisin ihan yksin kaikkine limajuttuineni ym nipistyksineni :LOL: ei niitä oikeen miehellekkään viitti kokoajan höpötellä, sehän hermostuis vallan.......

ostin eilen sellasen vitamiinipurkin kun bioteekin vahva b-vitamiini jossa on kaikkia b-vitamiineja ja foolihappoakin 600 mikrogrammaa (tai mitä onkaan ) ja jostain luin et hyvä määrä yrittäessä olis 400, mut ei kai tosta haittaakaan oo, toivottavasti??kertokaa jos joku tietää..
joku lääkäreistä mulle sanoi et sitä kannattaa syödä kun se ainakin tunnetusti ehkäsee hermostokehityshäiriöitä alkuraskaudessa

epskeps miten pahuksessa se sinnekkin ehti, hö :hug:
 
no huih ja lisää ropisee :D
älyttömästi onnea sinullekin strömö :heart: vauvaliimaa kovasti sinne sinunkin napaan mutta näköjään kaikki mennyt ainakin tähän mennessä hyvin!

Hassua kun ensin tädit kurvas joukolla oikeen tänne palstalle ja sitten plussia alkaa ropista! Upeeta! Toivottavasti perässä tullaan pikaisesti B)
 
Onnea kaikille iloisia plussauutisia kertoineille!! :flower: =) Tulihan niitä hyviäkin uutisia tänne jo jonkun aikaa pääasiassa apealla mielialla olleeseen ketjuun. Toivotaan, että tästä se sitten lähtee meidän kaikkien osalta! Paljon tarrasukkia matkaan kaikille plussanneille. Ja koittakaanhan myös nauttia (helppohan se tässä on sanoa... :whistle: )
 
Onpa hienoa, että saadaan välillä hyviäkin uutisia! Paljon onnea Tonttutiina Nasuliini ja Strömsö. :flower: :flower: Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin!

Kävin äsken mustikassa, jospa piirakan tälle iltaa leipois. :p Tätiä ei vieläkään kuulu, minne lie eksynyt. Alkaa toivonkipinä nostella päätään. Aikaisintaan viikonloppuna testailen, jos ei sitä ennen mitään kuulu. Aurinkoista vapaapäivää viettelen. Hyvää päivää teille kaikille!
 
Voi vide...

Paljon onnea Strömsö ja Nasuliini olen todella onnelinen puolestanne (tällä kertaa en tunne mustasukkaisuutta ;) ) Nyt paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa täältä lähettelen, yrittäkää unohtaa kaikki paha ja keskittyä olennaiseen, teistä tulee mammoja :hug:

aurinkoenergiaa: sanaton olen, voimahali :hug:

viuhtis: hei hei :wave: Toivottavasti breikki tuo teille toivotun tuloksen :heart:

Epskeps: Tuo nimenhuuto on hyvä idea. Kyselit noista hyytymistä, mulla oli kemiallinen raskaus eli tuo alkuraskauden keskenmeno ja silloin menkat alkoi jotain 5-7 päivää myöhässä ja tuli muutama verisempi klöntti eli hyytymä. Se voipi olla niinkin että siulla se oli kemiallinen tuo viime kierros!! :hug:

(.) Ovis tuntuu tekevän tietään luokseni... vihloo ja nippaa edelleen ja eilen oli kondunnipukka alhaalla ja superpehmeä ja auki joten käytetiin tilaisuutta hyväksi. Heräsin yöllä peppu puuduksissa kun se tyyny unohtui alle kun nukahdin :LOL: Ajattelin käydä tänään ehkä sittenkin ostaa testejä... limaa pukkaa, limaa pukkaa :LOL:
Sain aimoannoksen Lugesteronejakin joten niistä ei pulaa ole :kieh:
Karseita ukkosen puuskia ollut Lahden suunnalla, päätä jumputtaa oikein kunnolla ja panacodia mennyt :ashamed:
 
Tonttutiina Kyllä sitä oon minäkin ihan paniikissa. Kaikki vatsan seudulla tapahtuvat olotilat tutkailen liiankin tarkkaan ja pelkään että ei taaskaan kestä. Olen räplännyt myös kohdunnapukkaa ja on tullut alemmas, apua :'( Ei tää oo ees kivaa kun ei osaa olla iloinen.. Tein toisenkin testin, siihen tuli heti se toinenkin viiva, mutta ERITTÄIN haaleana, samalla tavalla kun tuohon aiempaankin. Kp on 30/28-30, eli vielä on niin aikaisessa, että hyvin todennäköisesti voi alkaa menkatkin. Olen yrittänyt olla miettimättä asiaa, mutta ei siitä tule mitään. Miehelle en ole uskaltanut vielä kertoa, otti niin raskaasti tuon viimeisen keskenmenon.
 
Että plussarypäs tulee jossain vaiheessa :D Tosin en näin aikaseen kyllä odottanut,mutta...

1000000000 kiloa onnea plussanneet,Nasuliini,tonttutiina ja strömsö :heart: :heart:

Olen varma että pienokaiset pysyy tällä kertaa mukana,joten koittakaa nauttia raskaudesta...(tiedän ettei varmasti ole helppo tehtävä) :saint:

Emikille hyvää matkaa!!!! :wave:

Epskeps:Repa huutaa että täällä!!!! :LOL: Hyvä idis tää nimenhuuto =) Oot meidän luottokirjuri täällä,kiitokset siitä :flower: =)

Nasuliinille vielä,että anna nyt paripäivää kulua ja sit teet mieltä rauhoittaakses toisen testin,silloin viiva jo varmasti vahvempi...musta kuulostaa ihan normilta toi haalee viiva tossa vaiheessa,vaikka oiskin kaikki ihan ok.... :heart: Tsemppiä! =)

Soitin tovi sitten sen gyne ajan jollekkin sedälle,en oo koskaan kuullutkaan ennen herrasta. Toivottavasti olis sellanen helposti lähestyttävä...mulle usein sattuu hiljasia miehiä kohalle,ettei saa irti juuta eikä jaata....yritä siinä sitte avautua :D (kirjaimellisesti ja henkisesti) :LOL:

Niin,siis viikonpäästä keskiviikkona ois iltapäivällä aika,sitte tiedetään ehkä jotain enemmän... Täti on nyt kadonnu tuhruineen...tervemenoo pariks vuodeks :wave:
 
Kovasti onnea plussanneille!!! :heart: :heart: :heart: Ihanaa kun tulee välillä hyviä uutisia tähän ketjuun.

Mullakin Repa ens viikolla aika gynen polille. Saas nähdä tullaankos sitä yhtään viisaimmiks käyntien jälkeen. Täällä ongelmana edelleen jatkuva tuhruttelu...ollut jo useamman kierron ajan tai oikeastaan sen keskenmenon jälkeen ilmaantui. Elikkäs menkkojen päätyttyä tuhruttelee vielä sellaset 10-15 päivän ajan. Ei mielestäni normaalia. Voihan se olla että johtuu siitä kohonneesta prolaktiini pitoisuudesta tms. Ärsyttävää jokatapauksessa on...

Työpaikallani on kahdella la tässä kuussa, yhdellä loka ja yhdellä jossain vaiheessa alkuvuotta. Täällä on keskusteltu paljon kateudesta ja muista tunteista mitä muut raskaana olevat herättävät. Itse olen vain iloinen työkavereiden vauva-uutisista, mutta yhden hyvän kamun raskaus herättää monenlaisia tunteita. Meillä alkoi yritys melko samaan aikaan ja välillä tuntuu pahalle että he ovat onnistuneet saamaan vauvan alulle ja me ei.

Tulipas paljon tekstiä ja kaikki omaan napaan liittyen!!! Kirjoittelen taas kun kerkiän...

 
jipii, paljon plussanneita! ONNEA! :flower: ottakaahan kädestä meitä ja viekää mukananne =) Kiva on kuulla tämän ketjun porukalta noin upeita uutisia.

Itsellä ei ole menkat alkaneet, nyt kierto jo 33/28.. sikäli on toiveikas olo, mutta eilen aamuna testasin negan, joten olen aika ymmälläni vielä.. Huomenna ajattelin kuluttaa toisen testin pakkauksesta. Luulisi sen raskauden jo näkyvän tikussa, viimeks ainakin heti melkein näkyi. Laittaa miettimään kaikkea ikävää tuo.. toivottavasti huomenna JOKO TAI plussa-menkat, tämä epätietoisuus on syvältä. 1. vaihtoehto oisi tietty se mieluisin :saint:
Oireita ei kai oo, tai voihan niitä kehitellä että iltaisin arat nännit ja nipistely vatsalla, mutta ei mitään kunnollista!
olen ihan ?- kokonaan..mitä kummaa kun ei kuulu tätiä eikä näy vielä mitään.. en tunnusta hankkineeni itselleni stressiä;) (siistä siis ei voi tädin myöhästely johtua!)



nasuliini: tsemppiä! Kyllä se varma plussa on, usko pois! ;)
Minäkin vähän mietin miehelle kertomista ylipäänsä noista omista testailuista, jotenkin ei haluis antaa turhaa toivoa..sit vasta kun on oikeesti jotain kerrottavaa ajattelin sanoa, toki hän pystyy paremmin muakin tukemaan kun tietää asioista, onhan se kamala pettymys jos nyt ei meille plussa kaikesta toiveista huolimatta pärähdä. Toivo ja usko on kovat kaverit, yritän pitää ne messissä niin hyvä heiluu! =)
 
ONNEA Nasuliini ja Strömsö !!!! :flower:

Stoppis, nyt huomasin vasta kysymyksesi.. Eli mulla on tyhjennyksestä 7 viikkoa, eikä menkkoja ole näkynyt eikä luultavasti tule näkymäänkään ennen lääkärikäyntiä. Mullahan on pco ja kiitos sen, menkat ei tahdo ilmestyä ilman hormoneja, tai jos ilmestyy, niin kiertopäivät pyörii 80 tienoilla.. Ja koska en ovuloi, niin en pysty laskemaan oikeaa yrityskiertoa, ennen kun saan apuja Väestöliitosta. Aika sinne meillä on ensi tiistaina, joten toivon olevani viisaampi (ja hedelmällisempi) sen jälkeen.
Tiedän tunteen kun odottaa negaa testiin.. hullu fiilis. Multa testattiin viikko sitten ja negan sain tulokseksi. Nyt vaan toivon, että se todella pitää paikkaansa, eikä mitään "jäänteitä" löydy ultrassa. Kovasti tsemppiä ja jaksamista sulle, toivottavasti asiat pian järjestyy!!!!
 
strömsö hurjasti onnea =)

stoppis mulla tuli ihan normikierron mukaan kuukautiset keskenmenon jälkeen ja pari päivää ennenkun ne alko kävin verikokeessa joka oli vielä 59 eli voi tulla kuukautiset vaikka hormonia vielä onkin, raskautumisesta en sit tiä, se mulla ei ainakaan onnistunu :D
sit viimesen kerran kävin verikokeessa kun km:stä oli 7 viikkoo ja sillon se arvo oli 11 sit ei ookkaan enää seurattu mut kai se jo kokonaan on laskenu, eli voi laskee hyvinkin hitaasti, mut lääkäri sano mulle et jos on n 30 niin ei tarvi enää seurata....et kyl varmaan sullakin kaikki ok, toivottavasti alkaa pian

Nii juu epskeps TÄÄLLÄ :wave:
 
Onnea Strömsö plussasta :flower: :flower: Tarrasukkia pikkuiselle matkaan!! :wave:

Kävin tänään uudella (mies)kampaajallani, joka ei mua tunne. Hän kysyi olenko lomalla, vastasin että joo... Pian hän kysyi koskas palaan lomalta töihin, ja kuullessaan vastaukseni, että lokakuussa, hän ihmetteli että täh, miten voi niin pitkä kesäloma olla?!? Hmmmmm... Vastasin että oikeastaan oon äitiyslomalla, johon hän tietysti sitten että, vautsi, koska vauva syntyi? Minä siihen nolona :ashamed: että no se vauva on kuollut..... :ashamed: Voi p.rsus sentään kuinka kamala tunne siinä oli :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Epskeps Nimenhuuto on hyvä idea :) Ja kiitos sulle kun pidät tämän palstan ajan tasalla :flower: :hug:

Monella on ovis nyt tulollaan tai päällänsä, nyt siis vaan sitä vaakatangoa kehiin naiset :heart: =) :heart: =) :heart:

Emik Hyvää ja turvallista matkaa :wave: :wave:
 
Plussista onnea jokaiselle sellaisen testanneelle! :heart:

Mä en ole ikinä mitään ovislimoja huomannut, oviksen olen tunnistanut toispuoleisesta jomotuksesta ja sellaista oli muutes eilen jonnin aikaa! Nyt onkin 2 viikkoa tyhjennyksestä ja viikko vuodon loppumisesta, joten JOS mun kroppa pääsisikin nopeasti rytmiin kiinni niin ovishan voisi ollakin nyt? No, mutta suuria toiveita en elättele. Päivä kerrallaan.

Hitto kun on kuuma. :'( (hikeä valuu)

Mä myös ilmoittaudun nimenhuudossa! Hop! :wave:
 

Yhteistyössä