kohdunkaulan solumuutokset ja syöpä

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
dr. Backnose
Varma koko palsta jo mun tarinan tunne, kuitenkin kerron jos uusi ihmisiä on täällä :).

Minulla todettiin 3,5v sitten Cin3, silloin olin ollut raskaana. Mitään hoitoja en ole saanut täältä enkä halunnut edes. Lähdin melkein heti raskauden jälkeen Meksikoon, sieltä sain 6 rokotetta/ 1 rokote kerran viikossa. Se on poistanut ensiksi koko viruksen ja sitten muutokset. Samalla se on anatnut suojaan loppuelämäksi, en tiedä onko niin mutta ainakin on tutkittu ko rokote jo 26+ vuotta. Ei mun tarvitse enää pelätä että saan edes ko viruksen, kun olen suojattu, eikä tarvitse ajatella jos teen jotain epätervellistä. Sellainen päätös on tullut miksi lähdin kun en jaksanut koko viruksen kanssa elää ja olla ja stressaa joka papa koe, mitä nyt ei tarvitse stressaata ollenkaan ja elää voi niin kuin halua taas. :)
Tuo oli aivan turhaa, koska virus poistuu elimistöstä itsestään vuosien kuluessa. Mikään rokote ei poista virusta.
 
Eikös nuorille ole alettu antaa jotain rokotetta v.2013 alkaen minkä tarkoitus ennaltaehkäistä hpv? En ole itse kuullut rokotteesta joka poistaisi viruksen, mutta hienoa jos sellainen olisi! Puuttuisin tuohon että "virus poisuu elimistöstä itsestään vuosien kuluessa"? Minulla niin ei ole käynyt. Eli siksi vaatii luultavasti hoidon ettei pääse kehittymään muuksi, vaikka taso onkin "vain" cin1. Olisi kiva kuulla onko täällä muita kellä vain sitkeästi jatkuneet nuo cin1 tasot?
 
Väärä info
Miksi sinä Milanna buffaat täällä tuota meksikolaista vaihtoehtoishoitoa? Ymmärrän tämän kyllä, jos jokaisesta asiakkaasta napsahtaa kivasti sinulle provikkaa, sillä olethan kyseisen meksikolaislääkärin kanssa aktiivisesti (inttimisti?) tekemisissä.
 
dr. Backnose
Eikös nuorille ole alettu antaa jotain rokotetta v.2013 alkaen minkä tarkoitus ennaltaehkäistä hpv? En ole itse kuullut rokotteesta joka poistaisi viruksen, mutta hienoa jos sellainen olisi! Puuttuisin tuohon että "virus poisuu elimistöstä itsestään vuosien kuluessa"? Minulla niin ei ole käynyt. Eli siksi vaatii luultavasti hoidon ettei pääse kehittymään muuksi, vaikka taso onkin "vain" cin1. Olisi kiva kuulla onko täällä muita kellä vain sitkeästi jatkuneet nuo cin1 tasot?
Parantavaa rokotetta ei ole, mutta on tuhansia euroja maksavia lumelääkkeitä ja lumerokotteita, joilla vähä-älyisiä ja hyväuskoisia höynäytetään...
 
Eikös nuorille ole alettu antaa jotain rokotetta v.2013 alkaen minkä tarkoitus ennaltaehkäistä hpv? En ole itse kuullut rokotteesta joka poistaisi viruksen, mutta hienoa jos sellainen olisi! Puuttuisin tuohon että "virus poisuu elimistöstä itsestään vuosien kuluessa"? Minulla niin ei ole käynyt. Eli siksi vaatii luultavasti hoidon ettei pääse kehittymään muuksi, vaikka taso onkin "vain" cin1. Olisi kiva kuulla onko täällä muita kellä vain sitkeästi jatkuneet nuo cin1 tasot?
Juu ei kyseinen virus poistu, se voi nukkua elimistössä eli ei aiheuttaa mitään, mutta kokeissa voi tutkia myös nukkuva virusta, Suomessa ei tehdään erikseen. Minulle oli tehty kun yks tutkija täältä kiinnostui ko hoidoista ja halusi nähdä toimiiko se, niin toimii :). Puhdas jo 2 vuotta tai yli. Tämä mitä annetaan täällä on aivan eri juttu ja voin sanoa että turhaa rokote, omille lapsille en anna todellakaan kun ei se ehkäise mitään oikeastaan. Tunnen myös ihmisiä ei paljon oikeastaan yhtä vain kenelle oli laitettu ko rokote ja kuitenkin esiasteita on saanut että sillä tavalla, hän ei ole mikään läheinen kaveri mutta äidin kautta yhden tutun tytär.
 
Eikös nuorille ole alettu antaa jotain rokotetta v.2013 alkaen minkä tarkoitus ennaltaehkäistä hpv? En ole itse kuullut rokotteesta joka poistaisi viruksen, mutta hienoa jos sellainen olisi! Puuttuisin tuohon että "virus poisuu elimistöstä itsestään vuosien kuluessa"? Minulla niin ei ole käynyt. Eli siksi vaatii luultavasti hoidon ettei pääse kehittymään muuksi, vaikka taso onkin "vain" cin1. Olisi kiva kuulla onko täällä muita kellä vain sitkeästi jatkuneet nuo cin1 tasot?
Mulla on ollut vuodesta -95. On ykköstasoa ja viimeksi oli kakkosta ja kertaalleen on poltettu sähkösilmukalla ja seuraava varmistuspapa ois kohta edessä.
 
Juu ei kyseinen virus poistu, se voi nukkua elimistössä eli ei aiheuttaa mitään, mutta kokeissa voi tutkia myös nukkuva virusta, Suomessa ei tehdään erikseen. Minulle oli tehty kun yks tutkija täältä kiinnostui ko hoidoista ja halusi nähdä toimiiko se, niin toimii :). Puhdas jo 2 vuotta tai yli. Tämä mitä annetaan täällä on aivan eri juttu ja voin sanoa että turhaa rokote, omille lapsille en anna todellakaan kun ei se ehkäise mitään oikeastaan. Tunnen myös ihmisiä ei paljon oikeastaan yhtä vain kenelle oli laitettu ko rokote ja kuitenkin esiasteita on saanut että sillä tavalla, hän ei ole mikään läheinen kaveri mutta äidin kautta yhden tutun tytär.
Niin mutta haloo! Voi kohdunkaulansyövän saada muutoinkin kuin just hpvn aiheuttamana. Se vain lisää riskiä sairastua siihen.
 
Niin sinun tosiaan olisi kannattanut perehtyä asiaan...

"Suurimmalla osalla naisista HPV poistuu elimistöstä omia aikojaan."

HPV - Väestöliitto
Google :D. Kannattako keskustella oikeasti lääkäreiden ja tutkijoiden kanssa jotka tunne virusta? Itse tuhlasin Suomessa varma vuoden aikana 10.000 eur kun kävin monissa paikoissa panikissa ja keskustelin jopa tutkijoiden kanssa. Sekä ymmärrä Suomessa ei edes koko virusta vielä kukaan tunne hyvin ja tekstien takana voi olla kuka tahansa, mutta kannattaa kysyä asiasta ihmisiltä ketkä oman uran aikana vuosia tutkineet juuri sen. Se ei vaan poistu, sama kun Hiv tai Herpes, mikä sellainen virus ei poistu elimistöstä, se voi nukkua vaan elimistössä jopa vuosia.
 
Nyt tuli huuhaata
Tämä mitä annetaan täällä on aivan eri juttu ja voin sanoa että turhaa rokote, omille lapsille en anna todellakaan kun ei se ehkäise mitään oikeastaan. Tunnen myös ihmisiä ei paljon oikeastaan yhtä vain kenelle oli laitettu ko rokote ja kuitenkin esiasteita on saanut että sillä tavalla, hän ei ole mikään läheinen kaveri mutta äidin kautta yhden tutun tytär.
Älä Milanna levitä tällaista paskaa! Kyseinen ennaltaehkäiseva HPV-rokote on erittäin hyvin tutkittu, tehokkaaksi havaittu ja hyväksytty kaikissa länsimaissa. Sinun tarjoama Meksikon vaihtoehtoishoito on hyväksymätön, täysin tuntematon länsimaissa ja eettisesti todella järkyttävä (käytetään sikiön kantasoluja).
 
dr. Backnose
Google :D. Kannattako keskustella oikeasti lääkäreiden ja tutkijoiden kanssa jotka tunne virusta? Itse tuhlasin Suomessa varma vuoden aikana 10.000 eur kun kävin monissa paikoissa panikissa ja keskustelin jopa tutkijoiden kanssa. Sekä ymmärrä Suomessa ei edes koko virusta vielä kukaan tunne hyvin ja tekstien takana voi olla kuka tahansa, mutta kannattaa kysyä asiasta ihmisiltä ketkä oman uran aikana vuosia tutkineet juuri sen. Se ei vaan poistu, sama kun Hiv tai Herpes, mikä sellainen virus ei poistu elimistöstä, se voi nukkua vaan elimistössä jopa vuosia.
Onnistuivat todellakin höynäyttämään sinua. Virus olisi jo poistunut ilman mitään humpuukirokotetta. Sillä ei ole ollut asiaan mitään vaikutusta.
 
Älä Milanna levitä tällaista paskaa! Kyseinen ennaltaehkäiseva HPV-rokote on erittäin hyvin tutkittu, tehokkaaksi havaittu ja hyväksytty kaikissa länsimaissa. Sinun tarjoama Meksikon vaihtoehtoishoito on hyväksymätön, täysin tuntematon länsimaissa ja eettisesti todella järkyttävä (käytetään sikiön kantasoluja).
Katso ensiksi mitä paska itse levität :). Ko rokotessa ei ole minkälaisia sikiön soluja.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuivat todellakin höynäyttämään sinua. Virus olisi jo poistunut ilman mitään humpuukirokotetta. Sillä ei ole ollut asiaan mitään vaikutusta.
Yep syöpäkin poistu myös varma ;). Kun olen kertonut mun tuttu kävi siellä jos syövän kanssa, ei mitään esiasteita edes. Mulla on ollut Cin3 ja aika lajaa muutos, 3ssa kuukaudessa mitään ihmeitä itsestään ei tapahdu, eikä virus poistu ikinä elimistöstä, voit väittää vaikka mitä ja googleta, fakta on kuitenkin eri.
 
"Huh huh"
Miksi Milanna tätä ihmerokotetta ei sitten ole tarjolla missään muualla kuin Meksikossa? Olen yksi niistä henkilöistä, joille toimitit tämän "kattavan" infopaketin asiasta. Toimitit kasan keskeneräisiä tutkimustuloksia, joilla oli jonkinlaisia tuloksia saatu. Kuitenkaan mikään noista tuloksista ei ollut tieteellisesti pätevä liian pienen verrokkiryhmän takia. Lisäksi papereista kävi ilmi, että rokotteen kehitys ja testaus on lopetettu, koska kyseinen tohtori ei ole saanut hankkeelleen lisärahoitusta. Haluatko Milanna, että linkitän tämän materiaalin kaikkinén nähtäville?
 
voi ei
Minulla todettiin 3,5v sitten Cin3, silloin olin ollut raskaana. Mitään hoitoja en ole saanut täältä enkä halunnut edes. Lähdin melkein heti raskauden jälkeen Meksikoon, sieltä sain 6 rokotetta/ 1 rokote kerran viikossa. Se on poistanut ensiksi koko viruksen ja sitten muutokset.
On normaalia että hpv aiheuttaa solumuutoksia raskauden aikana ja muutokset poistuvat raskauden jälkeen. Näin olisi käynyt myös ilman "rokotetta".
 
[QUOTE="Huh huh";30215727]Miksi Milanna tätä ihmerokotetta ei sitten ole tarjolla missään muualla kuin Meksikossa? Olen yksi niistä henkilöistä, joille toimitit tämän "kattavan" infopaketin asiasta. Toimitit kasan keskeneräisiä tutkimustuloksia, joilla oli jonkinlaisia tuloksia saatu. Kuitenkaan mikään noista tuloksista ei ollut tieteellisesti pätevä liian pienen verrokkiryhmän takia. Lisäksi papereista kävi ilmi, että rokotteen kehitys ja testaus on lopetettu, koska kyseinen tohtori ei ole saanut hankkeelleen lisärahoitusta. Haluatko Milanna, että linkitän tämän materiaalin kaikkinén nähtäville?[/QUOTE]

Tiedätkö mä tunnen hänen asioita enemmän kuin kukaan muu täällä palstalla. Olemme jo 2 vuotta ystäviä.
 
Viimeksi muokattu:
Melkoisen ylimielinen asenne! Veikkaan täällä olevan muutaman asiasta hiukan enemmän ymmärtävän kuin virolainen strippari-siivooja.
No miten sä voit hänen asioista tiedä jos et tunne edes henkilöä ollenkaan? :) Mutta itse tunnen, kun puhumme päivittäin, harva päivä on kun emme keskustele vain jos itsellä tai hänellä kova kiire, sielläkin päivittäin puhuimme kaikista asioista ja olen nähnyt kaikenlaista mielenkiintoista liityy juuri rokotteen.
 
viera.s
[QUOTE="Huh huh";30215727]Miksi Milanna tätä ihmerokotetta ei sitten ole tarjolla missään muualla kuin Meksikossa? Olen yksi niistä henkilöistä, joille toimitit tämän "kattavan" infopaketin asiasta. Toimitit kasan keskeneräisiä tutkimustuloksia, joilla oli jonkinlaisia tuloksia saatu. Kuitenkaan mikään noista tuloksista ei ollut tieteellisesti pätevä liian pienen verrokkiryhmän takia. Lisäksi papereista kävi ilmi, että rokotteen kehitys ja testaus on lopetettu, koska kyseinen tohtori ei ole saanut hankkeelleen lisärahoitusta. Haluatko Milanna, että linkitän tämän materiaalin kaikkinén nähtäville?[/QUOTE]

The Mexican HPV 'Cure': How Do You Say "Quack" in Spanish? - Project Accept juoni on paljastettu.
 

Yhteistyössä