Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

Mä voisin saada kans tämmösestä taas apua eli mukana ollaan.
166cm pituutta, 79 vyötärys ja painoa 84kg :ashamed:

Tänään on hyvä alottaa ku ei oo mitään muuta menny ko 4kuppia kahvia maidolla.
 
"Viola"
Täältä yksi osallistuja lisää! Pituutta 168cm ja painoa 63kg. Tavoitteena 58kg, eli -5kg. Jotenkin vaan jumittaa paino nyt vaikka mitä tekisi, mutta kenties tästä ketjusta saisi lisäpotkua timmiytymiseen.
 
Täällä myös yks innolla mukaan lähtevä. Pituutta 160 ja paino välillä 75-78 kg. Huomenna otan alkupainon. Tosin kesäloma alkamassa, joten voi olla että alku hiukan takkuista :). Ai niin, tavoitteena ois 65 kg.
 
Kutistuja
Moikka. Täällä olisi yksi laihduttelija lisää, mutta voinko osallistua, kun olen aloittanut cambridgen lauantaina?? Huolitaanko mukaan? :)
Tavoitteena on tiputtaa 15kg aluksi. Seuraava punnitus on vasta 9.7. joten ilmoittelisin silloin lukemat. Kotona en puntarissa käy.
Tsemppiä kaikille!! :D
 
"minttu"
Jospa nyt sitten ottaisin itseäni niskasta kiinni näin "puolijulkisesti" ja aloittaisin painonpudotuksen. Olen näitä kuuluisia maanataisotureita, jotka suunnittelevat elämäntaparemonttia aina vaan ja uudelleen ikinä siinä kuitenkaan onnistumatta.

Pituutta on 162cm ja painoa tällä hetkellä 70kg. Tavoitteena olisi mahtua vanhoihin vaatteisiin ja pudottaa painoa noin 10kg. Jokainen kilo olisi tosi hyvä juttu, mutta tuo 10 kiloa olisi unelma.
 
Mie voisin kanssa yrittää, joskos tästä sais sen kipinän ettei tuo aloitus aina siirtyis siihen seuraavaan päivään. Jos vaan muistan tänne sitten ilmoitella. ;)
Huomen aamulla käyn vaaalla, mutta 20 kiloa nyt olis ainaskin pudotettavaa. Mutta otetaan ensin tavoitteeksi vaikka 10kg :)

Ja mie jo heti kyselen vinkkejä millä saada iltanapostelu kuriin? Mietin toimiskos jos ottais vaikka tikkarin (tai pari) ja niitä imeskelis?
Ja täytyy varmaan yrittää tonne kiloklubiin taas merkkailla noita syömisiä..
 
"Kotitonttu"
Mä voisin kans liittyä mukaan. Eilen jo päätin aloittaa ja kävin ostamassa uudet lenkkikengät. Tiputettavaa olis kahdesta raskaudesta ja kotona olosta kertyneet 25kg. Kertaalleen olen jo samanmoiset pudottanut mutta se kilojen kerääminen on paljon mukavampaa. :D
 
HippuTAR
Mä kans tuun mukaan!

Jos vihdoinkin pääsis noista läskeistä eroon, ehkä se auttaa kun "joutuu" julkisesti ilmoittamaan edistymisensä.

Pituus 165cm, paino n. 84kg. Punnitten kans huomenaamulla tarkemmin. 20 kiloa pitäis pudottaa.
 
Mie voisin kanssa yrittää, joskos tästä sais sen kipinän ettei tuo aloitus aina siirtyis siihen seuraavaan päivään. Jos vaan muistan tänne sitten ilmoitella. ;)
Huomen aamulla käyn vaaalla, mutta 20 kiloa nyt olis ainaskin pudotettavaa. Mutta otetaan ensin tavoitteeksi vaikka 10kg :)

Ja mie jo heti kyselen vinkkejä millä saada iltanapostelu kuriin? Mietin toimiskos jos ottais vaikka tikkarin (tai pari) ja niitä imeskelis?
Ja täytyy varmaan yrittää tonne kiloklubiin taas merkkailla noita syömisiä..
Elä vaan mitään tikkareita! Ota ennemmin dippiä ja kurkkua, porkkanaa yms ja dippaile niitä. :)
 
Minäkin tulen mukaan. Viime vuonna pudotin 12 kg ja hurjan liikunnan lisäämisen ansiosta kapenin peilikuvassakin mukavasti. Nyt uhkaavasti kiloja tullut takaisin. Herkkuja on tehnyt mieli liikaa ja pakko olisi lopettaa mussutus. Nyt mitat 162 cm ja 74 kg. Tavoitteena 62 kg.
 
"..."
No kun "pakko" saada iltasella jotain namia, ei nuo vihannekset vie oikein sitä naminälkää pois. :(
Jos nuo tikkarit silleen helpottais sitä ettei tulis syötyä suklaata tai muuta karkkia..

Ite oon nyt innostunu syömään vesimeloonia, on makeaa eikä oo tullu syötyä karkkia :) Myös marjoja ja tuoreita herneitä vois napostella? :p
Voihan sitä sillontällön syödä karkkiakin, mutta jos joka ilta vetelee niin ei varmaan kannata odottaa laihtuvansa :/
 
ikuinen harmaa
Mukana myös! Mulla ei vaan oo puntaria kotona niin en tiiä tän hetkistä painoo, mut vuosi sitten 109kg ennen raskautta ja jälkitarkastuksessa toukokuun lopussa 111kg eli puotettavaa on PALJON! Seuraava tk, puntarii on 2.7 ja sit seuraavaa ei tiiä eli mää harvoin puntarilla. Minun pituus 163cm. Painoin 125 kg puolitoista vuotta sitten eli jonkun verran paino puonnut jo, mutta välissä toi raskaus sekotti hommia. ;)
 
Lähen mukaan!
Pituutta 170, eilen aamulla paino 94,3 kg.
Eli pitkä, mutta toivottavasti ei uuvuttava, projekti edessä.
Pitäis saaha päivittäinen liikunta (nyt n. 1-2 krt/vko) ja säännöllinen ruokailurytmi kuvioon mukaan, mut jossain kohassa aina tihkasoo. Osaan kyllä periaatteessa syödä oikein, mutta aina löytyy joku tosi hyvä tekosyy tai itsehillintä pettää.
Oon puottanu jo 13 kg, joten ei tää homma ihan alussa oo.
 
"eee"
Seurailen myöskin, tarkkaa painoa en tällä hetkellä tiedä (en ole uskaltanut juhannuksen jälkeen käydä, ärsyttää kun tiedän että se alkaa kuutosella taas), käyn huomenaamulla. 60 kilon huonommalla puolella ollaan, tavoitteena päästä alle 58 kiloon, eli paljon sitä matkaa ei olisi, kun vaan saisi itsestään sen irti...!
 

Yhteistyössä