Koulukiusaamisesta soittivat, joku tukipuhelin olemassa. Saisin lehden 4 x vuodessa maksaa 79,-

  • Viestiketjun aloittaja Yksss
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Nyt alkoi ärsyttämään, oli varmaan tarkoituskin saada mut oikein herkistymään kun ensin kyseltiin kiusaamisesta ja kun kerroin olevani kiusattu, kysyi oikein että miten ne sua kiusas jne...
ihan kuin mä nyt jollekin tuntemattomalle alkaisin kertomaan puhelimessa kaikkea. Keskeytin sen sitten ja kysyin että mitä tää asia oikeesti koskee.
 
Siis kuka tai mikä soitti? Mitä se myi? Mihin rahaa kerätään? Mikä instanssi on tämän takana jne?
Kuulostaa taas joltain kusetukselta.

Onko tämä joku yksityinen firma joka tarjoaa tukipalvelua ja kerää siihen rahaa? Mielestäni yhteiskunnan tulisi tarjota tällainen tukipalvelu eikä minkään helppoheikkifirman.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25864851:
Siis kuka tai mikä soitti? Mitä se myi? Mihin rahaa kerätään? Mikä instanssi on tämän takana jne?
Kuulostaa taas joltain kusetukselta.

Onko tämä joku yksityinen firma joka tarjoaa tukipalvelua ja kerää siihen rahaa? Mielestäni yhteiskunnan tulisi tarjota tällainen tukipalvelu eikä minkään helppoheikkifirman.
En minä tiedä, se puhui että koulukiusatuille joku tukipuhelin olemassa ja keräävät rahaa sen toimintaan. Joku lehti tulisi jossa myös jotain julkkiksia kuulemma koulukiusaamista vastaan... ja että se on samalla työpaikkakiusattujen tuki.
Kauiheesti se eka kyseli kiusaamisesta ja sit kertoi jonkun 11-vuotiaan tehneen itsemurhan koska sitä oli kiusattu.

Olipa tosi kamala olo kun joutu kieltäytymään tollasen jälkeen :/ paska fiilis jäi mutta liian kallista minulle.

En minä tiedä kuka sen takana oli. Puhelinnumero jäi muistiin puhelimeen, siitä kai sen näkisi.
 
Ihan saletisti tuo on jotain kusetusta. Nyt on otollinen aika vedota ihmisten tunteisiin kun tässä taannoin on käsitelty sitä yhden tytön tekemää itsemurhaa.
Jos tällainen tukipuhelin oikeasti onkin olemassa niin onko siellä ihan oikeasti koulutettu ihminen vastaamassa? Epäilen vahvasti.
 
Epäileväinen
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25864982:
Ja sen sauman haistavat kyllä kaikki huijaritkin.
Totta, ja olihan se yksi syöpäkeräyskin täyttä huijausta. Mulle on tullut viime päivien aikana jälleen soittoja kahdesta vieraasta numerosta ja yhdestä tuntemattomasta, ja olen päättänyt olla vastaamatta. Hyvä tietää, että tällaisiakin kampanjoita on menossa siis. Lahjoitan mielelläni mahdollisuuksien mukaan hyvään tarkoitukseen ja olen niin tehnytkin, mutta puhelimitse tehtyihin pyyntöihin en kyllä vastaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mittelikiäs;25866622:
Tietääkö kukaan vastausta tähän?
Kai tajuat itsekin kun vähän mietit paremmin. Kyseessä varmasti 2 eri henkilöä ;)

Kyllä suhtautuisin hyvin epäilevästi nyt näihin myynteihin asian hyväksi.
Jos haluaa oikeasti auttaa niin taisi tuolla enkeli-Elisan sivuilla olla joku projekti mihin voi lähteä mukaan. Eivätkä tainneet siinä kerätä rahaa. En toki lukenut tarkemmin, mutta ymmärsin että tarkoituksena on lähteä kiertämään kouluja ja puhumaan asiasta nuorille
 

Yhteistyössä