Kuinka kauan annan ukolle aikaa kertoa itse asiasta?

Missä vaiheessa pitäis ottaa asia itse puheeksi? Kyseessä viestittely naispuoleiselle ystävälle. On viestittäny tänään päivällä eikä vielä ole asiasta maininnut. Olen kaksi kertaa antanut mahdollisuuden mainita asiasta mutta ei ole silti puhunut mitään. Ukko ei siis tiedä että minä tiedän.
 
kauheeta
omg.
ihan kauheeta.

mäkin viestittelen exälleni harva se viikko, soitellaan samoin vähintään kerran viikkoon eikä todellaakaan puhella lapsista. ja erosta sentään 10v aikaa. tosi kauheeta. meillä on varmaan seksisuhde. vähintään.
 
vr
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Missä vaiheessa pitäis ottaa asia itse puheeksi? Kyseessä viestittely naispuoleiselle ystävälle. On viestittäny tänään päivällä eikä vielä ole asiasta maininnut. Olen kaksi kertaa antanut mahdollisuuden mainita asiasta mutta ei ole silti puhunut mitään. Ukko ei siis tiedä että minä tiedän.
mistä sä tiedät sen tehneen niin? mä sanoisin suoraan että oisko jotain kerrottavaa. mut kysyn tyhmänä että onko väärin viestitellä ystävälle? siis avaa vähän?
 
Mulle on ihan sama vaikka viestittää mutta ollaan kolme vuotta jo tapeltu tästä asiasta. Vaadin avoimuutta ja sitä että ukko kertoo oma-aloitteisesti jos pitää yhteyttä johonki naispuoleiseen ystävään. Näin ei tapahdu joten rikkoo omaa osuuttaan sopimuksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vr:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Missä vaiheessa pitäis ottaa asia itse puheeksi? Kyseessä viestittely naispuoleiselle ystävälle. On viestittäny tänään päivällä eikä vielä ole asiasta maininnut. Olen kaksi kertaa antanut mahdollisuuden mainita asiasta mutta ei ole silti puhunut mitään. Ukko ei siis tiedä että minä tiedän.
mistä sä tiedät sen tehneen niin? mä sanoisin suoraan että oisko jotain kerrottavaa. mut kysyn tyhmänä että onko väärin viestitellä ystävälle? siis avaa vähän?
Mulla on keinoni miten sain TAAS asian selville. :D
Mut siis tosiaan siinä viestittelyssä ei ole mitään pahaa eikä väärää vaan siinä ettei siitä voi mainita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Vaadin avoimuutta ja sitä että ukko kertoo oma-aloitteisesti jos pitää yhteyttä johonki naispuoleiseen ystävään. Näin ei tapahdu joten rikkoo omaa osuuttaan sopimuksesta.
Typerää sopimusta saakin rikkoa :ashamed:

Anteeksi, mutta tuollainen "sopimus" kuulostaa paitsi oudolta, myös siltä että se on toisen osapuolen vaatimus mihin toinen on olosuhteiden pakosta mukamas suostunut = toinen osapuoli olettaa että heillä on asiasta sopimus.
 
tyynex
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
omg.
ihan kauheeta.

mäkin viestittelen exälleni harva se viikko, soitellaan samoin vähintään kerran viikkoon eikä todellaakaan puhella lapsista. ja erosta sentään 10v aikaa. tosi kauheeta. meillä on varmaan seksisuhde. vähintään.
Joo justiin. Mun miehen exä viestittelee/soittelee joka viikko joskus montakin kertaa miehelleni. Mies kertoo ja näyttelee sen viestejä mulle. Välillä tulee huutoraivareita, jos ei kaikki meekään eksän pillin mukaan. Mieheni on valitettavasti nössö ja pelkää eksäänsä. En jaksa välittää, sairasta... erosta 5 vuotta, eksällä ei vieläkään uutta, en ihmettele.
 
vr
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vr:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Missä vaiheessa pitäis ottaa asia itse puheeksi? Kyseessä viestittely naispuoleiselle ystävälle. On viestittäny tänään päivällä eikä vielä ole asiasta maininnut. Olen kaksi kertaa antanut mahdollisuuden mainita asiasta mutta ei ole silti puhunut mitään. Ukko ei siis tiedä että minä tiedän.
mistä sä tiedät sen tehneen niin? mä sanoisin suoraan että oisko jotain kerrottavaa. mut kysyn tyhmänä että onko väärin viestitellä ystävälle? siis avaa vähän?
Mulla on keinoni miten sain TAAS asian selville. :D
Mut siis tosiaan siinä viestittelyssä ei ole mitään pahaa eikä väärää vaan siinä ettei siitä voi mainita.
jos asiassa ei hänen mielestään ole mitään mainitsemisen arvoista?
 
Mulla on pari miespuolista ystävää. Isäntä tietää heistä kyllä, mutta ei sillä tulisi mieleenkään vaatia jokaisesta yhteydenpidostamme tilitystä. Eikös se tieto riittäisi sinullekin, että miehelläsi on naispuolinen ystävä ja hän pitää ystäväänsä yhteyttä aina välillä?
 
täh
Siis oletatko että miehesi kertoo sinulle joka kerta kun viestittää naispuoliselle ystävälleen? Mitä ihmettä? Missä on miehesi oikeus yksityisyyteen??

Kerrotko itsekin hänelle joka kerta, kun viestität miespuolisille ystävillesi, jos sinulla on sellaisia?

 
Bannitar
Mä en todellakaan ymmärrä, miten jollakin ukkelilla, siis liitossa elelevällä, on tarve viestitellä muiden, kuin oman naisensa kanssa. Kyllä sellasella toiminnalla haetaan jonkinlaista ja jonkinasteista seksuaalista jännitettä elämään.

Tosin vielä vähemmän ymärrän naisia, jotka puolustelevat miestensä tällaista käytöstä.

Kysyppä ap ukoltas, miksi sillä on niin kova tarve viestitellä sen naisen kanssa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaäiti:
Kerrot sä aina (heti) miehellesi jos kommunikoit vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?
Itse asiassa kyllä koska katson sen parisuhteessa tarpeelliseksi. Ja olemme tosiaan asioista kolme vuotta keskustelleet. Tähän on päädytty miehen todella pahan salailun ja valehtelun vuoksi. Tilanne on tällä hetkellä joko tai: Eli joko mainitsee asioista tai ei pidä yhteyttä ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, onko teillä ollut aiemmin luottopulaa?
mä ymmärrän sua.varmaan antaisin aikaa päivän tai pari ja sitten vihjaisin asiasta nätisti..
Luottopula alkoi tuolloin kolme vuotta sitten kun jäi kiinni 1,5 vuoden deittailusta. Tämän jälkeen on ollut useita kuukausia kestäneitä viestittelyjä naispuoleisille ystävilleen sekä myös mun ystäville.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaäiti:
Kerrot sä aina (heti) miehellesi jos kommunikoit vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?
Itse asiassa kyllä koska katson sen parisuhteessa tarpeelliseksi. Ja olemme tosiaan asioista kolme vuotta keskustelleet. Tähän on päädytty miehen todella pahan salailun ja valehtelun vuoksi. Tilanne on tällä hetkellä joko tai: Eli joko mainitsee asioista tai ei pidä yhteyttä ollenkaan.
Miksette vois harkita tuommoisen säännön poistamista? Jos kerran kumpikin tietää että kyseessä on tasan tarkkaan ystävät, niin miksi ihmeessä niistä pitäis raportoida vaikka siellä haaroväleissä olis vääränmerkkinen värkki?

Suhteessa ei tietenkään pidä valehdella eikä salailla, mutta mä ainakin halkoisin täällä jo hiuksia jos tuommoista pitäis kytätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaäiti:
Kerrot sä aina (heti) miehellesi jos kommunikoit vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?
Itse asiassa kyllä koska katson sen parisuhteessa tarpeelliseksi. Ja olemme tosiaan asioista kolme vuotta keskustelleet. Tähän on päädytty miehen todella pahan salailun ja valehtelun vuoksi. Tilanne on tällä hetkellä joko tai: Eli joko mainitsee asioista tai ei pidä yhteyttä ollenkaan.
Teinä kävisin terapiassa, tai sinuna ainakin.
Miehesi on lähinnä suostunut tuohon ettei tarvitse kinata sinun oireyhtymäsi kanssa.

Jos peruslähtökohtana parisuhteessa on se että toiseen _ei_luoteta_ niin jossain on vikaa.

Yleensä nämä epävarmat ihmiset piilottavat tuon epävarmuuden liioitellun _avoimuuden_ taakse.
Kaikesta kerrotaan siis.

EDIT: aha taas näitä jotka jättää oleelliset asiat kertomatta. Mitä provoilua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Siis oletatko että miehesi kertoo sinulle joka kerta kun viestittää naispuoliselle ystävälleen? Mitä ihmettä? Missä on miehesi oikeus yksityisyyteen??

Kerrotko itsekin hänelle joka kerta, kun viestität miespuolisille ystävillesi, jos sinulla on sellaisia?
Mulle riittää että mainitsee asiasta. Tyyliin: Laittelin tossa Lyylin kanssa viestiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaäiti:
Kerrot sä aina (heti) miehellesi jos kommunikoit vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?
Itse asiassa kyllä koska katson sen parisuhteessa tarpeelliseksi. Ja olemme tosiaan asioista kolme vuotta keskustelleet. Tähän on päädytty miehen todella pahan salailun ja valehtelun vuoksi. Tilanne on tällä hetkellä joko tai: Eli joko mainitsee asioista tai ei pidä yhteyttä ollenkaan.

On sinulla vaikea parisuhde, ei voi muuta sanoa. Mistä kiikastaa? Selvitähän ne perimmäiset syyt ensin ja kyylää tekstareita vasta sitten. En ole koskaan kyylännyt mieheni kännykkää saati ossuja. Olen tosin ollut naimisissa vasta 29. v., joten varmasti mieheni pettää heti kun ehtii. Eikös vain? :LOL:
 

Yhteistyössä