Kuinka lujaa autollasi pääsee?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on pihassa Opel Kadett GSI vm -89 ja sekin meni 214. Olis varmaan mennyt kovempaakin jos ois tie riittänyt. On nääs tuossa teinipirssissä digimittaristo niin näki tarkasti. Kolmen lapsen myötä oli pakko ostaa aikuisten auto, farkku Avensis. Tällä iällä ei tarvetta enää kokeilla kuinka lujaa menee, mutta työmatka (55 km suuntaan) menee aamulla ennen neljää 160 km/h, iltapäivällä ajellaankin jo melki rajoitusten mukaan. Ajokorttini pitäisin mielelläni..
 
trevvb
Olen kerran päässyt kokeilemaan lentokentällä, 170 kerkes käydä, sit alkoi kiitorata loppumaan kesken. Mutta yleisillä teillä kulkee rajoitusten mukaan, lähden sen verran aikaisin, että ei tarvi ylinopeutta ajaa.
 
dah
[QUOTE="Vieras";26484320]Sano nimiä, en tiedä yhtäkään.

No sen tiedän, missä olen autokoulun kakkosvaiheen suorittanut, mutta sinne ei pääse huvikseen ajelemaan.[/QUOTE]

Ahvenisto, Kemora jne. Googleta.
 
keuliiks toi? paljooks sun mopo kulkee? ei uskois, että joku viitti leuhkia täällä miten on kortti kuivumassa...aikuinen mies, vai?!
Se ei ollut leuhkintaa, se oli toteamus.
Tämä on kuule aivan perseestä olla ajokortitta ja ihan omasta toiminnasta johtuen - ei suinkaan mikään leuhkinnanaihe, ainakaan minun mielestäni.
Tulkintakysymys, tämäkin.
 

Yhteistyössä