Kuinka monella täällä on vakituinen työpaikka

  • Viestiketjun aloittaja Kisu
  • Ensimmäinen viesti
Kyssäri
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Molemmilla vakityö, minä oikeuslääkäri ja mies teollinen muotoilija.
Ammattisi kuulostaa mielenkiintoiselta!
Sitähän se kyllä on. Joku siitä jo kyselikin tarkemmin toisessa keskustelussa.
Miten akateeminen ihminen viihtyy samalla palstalla sossun varassa elävien yyhoomammojen kanssa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ei kummallakaan, eikä tässä maailmassa varmasti tule olemaankaan. Pätkätyöalalla.
Eikö Sinun olisi fiksuna naisena kannattanut kouluttautua alalle josta löytyy töitä?
Ai että kaikkien fiksujen pitäisi kouluttautua terveydenhuoltoalalle tai puhelinmyyjiksi? Ne kun tuntuvat olevat ainoat alat, joilta tällä hetkellä varmasti löytyy töitä..
 
yhmamma
Jo tätä ketjua lukiessa mietin kaikkiko täällä on parisuhteessa :D mä en ole, ja parempi ilman (työtöntä btw) exää on ollakin.
Olen vakityössä, ravintolapäällikkönä, ja elätän tasan lapseni ilman sossun luukkua. Mut oon tottunut jo noihin yleistyksiin. Silti ne joskus sieppaa, huonona päivänä :)
 
Niinpä
Ketkäs tänne kirjoitteleekaan? Helppo on sanoa, vakityö molemmilla. Ja sitten sossun palstat samassa jutussa. Jotenkin olen näitä juttuja lukiessani ajatellut, että täällä "lapset" kertovat asioita, jotka ovat niin ja näin. Mutta jokainen kehittyy ja kasvaa, kun vanhenee. Älkääkä taas huutako Provo ja paskaa, koska asia on näin. Nyt yli 50-vuotiaana sen ymmärtää. Ja sanokaa vielä, ettei sen ikäinen saa kirjoittaa ja osallistua, mutta jos on pieni lapsi, niin kaippa ymmärrätte, että aika jalostaa ajatuksia.
 

Yhteistyössä