Kuinka nopeasti olet saanut ajan äitipolille?

Sanottiin vain, että ne soittaa sieltä ja antavat ajan. Neuvolatäti sanoi, että todennäköisesti tällä viikolla tai viimeistään ensi viikolla. Mietin vain, kun sehän voi olla vaikka ensi viikon lopulla.. Vaikka neuvolatäti kyllä arvelikin, että suht nopeesti sinne pääsisi.
 
memmu
Mulle laitto viime raskaudessa neuvolasta lähetteen kiireellisenä viikolla 39+6 saman syyn takia. Muistaakseni seuraavana päivänä soittivat ja ajan sain viikolle 40+2.
 
er
Mulle laitettiin lähete ja aika tuli parin viikon päähän. Sitä ennen kuitenkin tilanne meni pahemmaksi ja menin sitten äippäpolin päivystyksen kautta osastolle viikkoa ennen ko. aikaa.
Eli voi mennä viikko, pari. Seuraa itse kuntoasi ja soita herkästi suoraan äippäpolille jos yhtään epäilyttää. Ottavat kyllä päivystykseen jos tilanne sitä vaatii.
 
Mie pääsin samantien,kun neuvolassa täti huomas jotta vauvan sydän äänet pumppas miten sattuu :ashamed: ,soitti sit polille ja ottivat suoraan tutkimuksiin.Rv 32...
Sain sit kunnon allergialääkityksenkin samantien sieltä.
Sit piti rampata koko loppuraskauden ajan joka viikko äippäpolilla,mutta onneks tasaantu pikkusen sydämen lyönnit normeiks.
Nyt on semmonen touhu-taapero jotta oksat pois ja huomenna täyttää 2vuotta :heart:
 
Nopeasti saa
Tossa tapauksessa varmaan meillä päin varattaisiin itse aika. Eli neuvola laittaisi lähetteen ja sitte soitettaisiin perään ä-polille koska tullaan, yleensä seuraava tai sitä seuraava päivä. Itse sain lähetteen hepatoosiepäilyn vuoksi ja se aika oli viikon sisään.
 

Yhteistyössä