Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"ihmettelen"
Alkuperäinen kirjoittaja ota selvää;27855971:
Jos aikomuksena on sukeltaa, snorklata ja uida, niin Pattaya on kaikkea muuta kuin hyvä kohde siihen. Vesi on sameaa ja osin likaistakin, uimista suositellaan vain hotellien uima-altaissa. Sukeltaminen ja snorklaaminen on Pattayalla käytännössä mahdotonta veden sameuden takia. Sukeltelijat suuntaavat Thaimaan lomillaan ennemminkin Adamaanien meren puolelle, jossa sijaitsevat esim. Khao Lak, Phuket ja Koh Lanta.

Tämän tiedon valossa antaisin kyllä miehen lähteä "sukellusreissulleen" Pattayalle, mutta takaisin ei olisi enää tulemista.
Tässäpä pointtia ap:lle kerrakseen! Mieshän selvästi valehtelee sulle, jos ne ois oikeasti menossa sukeltamaan tmv niin ois valinneet sitten matkakohteen sen mukaan. Pattayalla nyt vaan on pääasiassa seksiturismia ja pelkkää yökerhoelämää eikä mitään muuta.

Miksi mies ei lähde kavereineen sitten sellaiseen kohteeseen, jossa voi oikeasti sukeltaa, snorklata, uida jne jos kerran sellaista haluaa ja mitään aikomusta ei ole maksullisten perään?
 
[QUOTE="hmmm";27856006]Mä en tajua miksi pitää kokeilla vierasta jos on parisuhteessa hyvä seksielämä? Voiko se yksi kerta sen huoran kanssa muka olla niiiiiin paljon parempi? Etenkin kun pitää kortsua käyttää. Uskon kyllä että ap:n mies aikoo pettää mutta en tajua että miksi?[/QUOTE]

juuri tuolla on niitä huoria, joitka antaa panna ilman kortsua, jos maksaa hiukan extraa ja olet ns."hyvä tyyppi". Mä olen kuunnellut näitä hurahehkutuksia niin paljon, että ihan oksettaa. Ne tekee kaikennäköstä, kunhan vaan maksat, ja maksu voi olla niinkin pieni, kuin 15e. Eikä kuulemma haittaa jos horatsu on shemale, kun sitä panee takaapäin :x
 
---
Minä itse olen ollut sukellusmatkalla pattayalla. Siitä vaan veneellä vähän paremmille vesille :) pattayalle on helppo mennä ja olla, se on edullisempi kuin vaikka Phuket. Siinä ihan vieressä on vaikkapa jomtien beach joka on vaan parin minuutin päässä pattayalta ja ihan erilaiset rannat :)
 
äippä x2
Meillä sais mennä, itseasiassa on mennytkin. Me oltiin varattu reissu thaimaaseen ja oltiin menossa sillon meijän esikoisen kans, joka siis olis ollu sillon vajaa 2v, tuli sitten pari kuumekouristusta ennen reissuun lähtöön, joten en halunnu mennä lapsen kanssa. Mies oli matkaa kovasti odottanu, joten MÄÄ ehdotin et menee kaverinsa kanssa ja niin menivät ja olivat kaks viikkoo eikä mulla kyllä ollu mitään epäilyä, jos on pettääkseen niin pettää kyllä sit suomessakin vaikkei pääsis muualle. Kaveri kenen kans meni on meijän molempien ystävä (sinkku tosin), mut en usko että on siellä tehny mitään mitä ei suhteessa vois tehdä.

Nyt mies haluais taas reissuun lähtee mutta meillä on kaks lasta ja en pidä sitä lomana et lähtisin sinne ressaamaan ja pelkäämään et tuleeko esikolle kuume ja saako kouristuksia ja saako kuopus mahataudin kun laittaa vielä suuhun tavaroita eli ehdotin miehelle et menis kaverinsa kanssa. Mies siis yrittäjä ja tekee töitä yleensä aamusta iltaan ja stressi on kova, joten ajattelen miestä et se pääsis viikoks rentoutumaan oikeesti ihan pakosti kun sieltä ei työjuttuja vois tehdä. Tää sopii meille, tilanne muuttuu kun lapset kasvaa eikä tarvi enää kuumekouristuksia ressata niin sit matkustellaan koko perhe. Ja ei tosiaan oo tullu mieleen et se pettäis siellä, on niin huono puhumaankin mitään muuta kun suomee, että tuskinpa edes lähestyy ketään naista tai ylipäätään ihmistä kenelle pitäis puhua englantia :D (ja joo sille näsäviisastelijalle joka kohta sanoo ettei siinä pettämisessä tarvita yhteistä kieltä niin tiedän, mut en usko silti miehen pettävän vaikka oliskin)
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
---
Alkuperäinen kirjoittaja äippä x2;27856135:
Meillä sais mennä, itseasiassa on mennytkin. Me oltiin varattu reissu thaimaaseen ja oltiin menossa sillon meijän esikoisen kans, joka siis olis ollu sillon vajaa 2v, tuli sitten pari kuumekouristusta ennen reissuun lähtöön, joten en halunnu mennä lapsen kanssa. Mies oli matkaa kovasti odottanu, joten MÄÄ ehdotin et menee kaverinsa kanssa ja niin menivät ja olivat kaks viikkoo eikä mulla kyllä ollu mitään epäilyä, jos on pettääkseen niin pettää kyllä sit suomessakin vaikkei pääsis muualle. Kaveri kenen kans meni on meijän molempien ystävä (sinkku tosin), mut en usko että on siellä tehny mitään mitä ei suhteessa vois tehdä.

Nyt mies haluais taas reissuun lähtee mutta meillä on kaks lasta ja en pidä sitä lomana et lähtisin sinne ressaamaan ja pelkäämään et tuleeko esikolle kuume ja saako kouristuksia ja saako kuopus mahataudin kun laittaa vielä suuhun tavaroita eli ehdotin miehelle et menis kaverinsa kanssa. Mies siis yrittäjä ja tekee töitä yleensä aamusta iltaan ja stressi on kova, joten ajattelen miestä et se pääsis viikoks rentoutumaan oikeesti ihan pakosti kun sieltä ei työjuttuja vois tehdä. Tää sopii meille, tilanne muuttuu kun lapset kasvaa eikä tarvi enää kuumekouristuksia ressata niin sit matkustellaan koko perhe. Ja ei tosiaan oo tullu mieleen et se pettäis siellä, on niin huono puhumaankin mitään muuta kun suomee, että tuskinpa edes lähestyy ketään naista tai ylipäätään ihmistä kenelle pitäis puhua englantia :D (ja joo sille näsäviisastelijalle joka kohta sanoo ettei siinä pettämisessä tarvita yhteistä kieltä niin tiedän, mut en usko silti miehen pettävän vaikka oliskin)

Anteeks kun mä en tajua, mutta miks sä ressaat jotain kuumekouristuksia..? o_O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kylmää;27856075:
Kuinka tyhmä/sinisilmäinen sä oikein olet? Tietysti se maksettu nainen tekee kaikkensa tyydyttääkseen miehen ja antaakseen tälle sen kuvan että kyseinen heppu on maailman paras ja ihanin rakastaja. Ei ne makaa paikallaan kuin lahnat eikä niitten päämääränä ole saada itselleen sitä tyydytystä ja nautintoa. Joten se on ihan se ja sama, osaako mies painella mitään nappuloita vai ei.
Ja ihan vaan vinkkinä, maksullisilla naisilla on niin suuri kokemus seksistä eri ihmisten kanssa, että ihan varmaan osaavat painella oikeita nappeja miesten kanssa. Nehän tekee sitä AMMATIKSEEN. Ne on ammattilaisia seksissä, sä et. Että kumpikohan on taitavampi, mitä luulet?

Ymmärrän pointin. Mut silti minä uskallan sanoa että mä olen mun kokemuksella parempi MUN miehen kanssa, koska tiedän mikä hänet saa taivaisiin, miten ja missä tahdissa. Tiedän pelkästä katseesta ja kehonkielestä mikä milloinkin on juuri se halutuin juttu ja meidän seksimme on taatusti monipuolisempaa ja syvällisempää kuin mitä joku random-huora voi miehelleni tarjota.
Sitä en kiellä etteikö miestä VOISI halutessaan kiinnostaa seksi vieraan ja uuden ihmisen kanssa, mene ja tiedä. Mutta sen sanon ettei hän keltään uudelta panolta saisi sellaisia kyytejä kuin mitä minä hänelle pystyn tarjoamaan.
 
[QUOTE="Vieras";27856066]Sun ajatusmallissa ei ole sellaista porukkaa jotka viihtyy kumppanin kanssa, mutta silti tykkää mennä kavereidenssa kanssa ilman seinille hyppimisen tunnetta. Ah kuinka putkiaivoista.[/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;27855614:
Se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. Se mikä tuntuu toisesta ahdistavalta ei välttämättä ole sitä toiselle. Ihmiset ja parisuhteet kun on niin erilaisia.
Mielestäni vastasin tähän jo aiemmin. Koetko suurenmoista nautintoa haukkuessa toisia anonyymisti vai provoiletko vain? :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kylmää;27856075:
Kuinka tyhmä/sinisilmäinen sä oikein olet? Tietysti se maksettu nainen tekee kaikkensa tyydyttääkseen miehen ja antaakseen tälle sen kuvan että kyseinen heppu on maailman paras ja ihanin rakastaja. Ei ne makaa paikallaan kuin lahnat eikä niitten päämääränä ole saada itselleen sitä tyydytystä ja nautintoa. Joten se on ihan se ja sama, osaako mies painella mitään nappuloita vai ei.
Ja ihan vaan vinkkinä, maksullisilla naisilla on niin suuri kokemus seksistä eri ihmisten kanssa, että ihan varmaan osaavat painella oikeita nappeja miesten kanssa. Nehän tekee sitä AMMATIKSEEN. Ne on ammattilaisia seksissä, sä et. Että kumpikohan on taitavampi, mitä luulet?
Tämä sinun tekstisi ylipäätään kylmää MINUA. Siis sinäkö naisena parisuhteessa aina vain makaat lahnana, odotat omaa tyydytystä ja et anna miehelle sitä tunnelmaa että kyseessä on maailman seksikkäin mies ja paras rakastaja? Onneksi meillä on toisin.
Meillä ei ole ollenkaan poikkeuksellista että minä hoitelen miestä hänen toiveiden mukaan ilman että edes odotan häneltä mitään. Sama pätee toisinpäin. Vastavuoroisuutta, mutta välillä on ihana "palvella kuningasta" ;)
Ja niin, ainakin oma mieheni saa helkkarin hyvät kiksit siitä että saa minut hulluksi ja näkee minun nauttivan... Jokainen tykkää eri asioista, eri päivinä, eri fiilisten mukaan. Niitä juttuja ei opita kahden viikon Thaimaan lomalla yhden tai kymmenen huoran kanssa.
 
Ymmärrän pointin. Mut silti minä uskallan sanoa että mä olen mun kokemuksella parempi MUN miehen kanssa, koska tiedän mikä hänet saa taivaisiin, miten ja missä tahdissa. Tiedän pelkästä katseesta ja kehonkielestä mikä milloinkin on juuri se halutuin juttu ja meidän seksimme on taatusti monipuolisempaa ja syvällisempää kuin mitä joku random-huora voi miehelleni tarjota.
Sitä en kiellä etteikö miestä VOISI halutessaan kiinnostaa seksi vieraan ja uuden ihmisen kanssa, mene ja tiedä. Mutta sen sanon ettei hän keltään uudelta panolta saisi sellaisia kyytejä kuin mitä minä hänelle pystyn tarjoamaan.
niihän sä sanot. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: toinen näkökulma
[QUOTE="Vieras";27856078]Tajuatko, että sä yrität nyt sanoa ettei miehesi uskaltaisi lähteä Thaimaaseen KOSKA siellä tulisi petettyä?[/QUOTE]

Ei... vaan tajuatko sinä, että jos hän kertoisi lähtevänsä tuollaiselle matkalle, tietäisimme molemmat mistä on kyse, ja lusikoita vosi alkaa jakaa vaikka samantien ilman mitään matkojakaan. Meillä kuitenkin matkustellaan vielä toistaiseksi ihan perheen kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: toinen näkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27856201:
niihän sä sanot. :LOL:
Sulla ei ole minusta kokemusta. Joten kommenttisi on ihan turha.
Minä tiedän mitä meidän makuuhuoneessa tehdään ja millä tahdilla joten mä varmastikin voin sen sanoa. Etkä sä tiedä mistä mun mies tykkää.

Ja Toinen näkökulma joka tuosta kommentista tykkää, hienon arvon annat itsellesi omassa suhteessasi kun tykkäät tästä vittuilusta. Tai sit sulla ja miehelläs on vain tympeä seksielämä. Nyt ymmärrän toki paremmin ettet uskalla viriilien naisten saataville miestäsi päästää.
 
Sulla ei ole minusta kokemusta. Joten kommenttisi on ihan turha.
Minä tiedän mitä meidän makuuhuoneessa tehdään ja millä tahdilla joten mä varmastikin voin sen sanoa. Etkä sä tiedä mistä mun mies tykkää.

Ja Toinen näkökulma joka tuosta kommentista tykkää, hienon arvon annat itsellesi omassa suhteessasi kun tykkäät tästä vittuilusta. Tai sit sulla ja miehelläs on vain tympeä seksielämä. Nyt ymmärrän toki paremmin ettet uskalla viriilien naisten saataville miestäsi päästää.
enkä edes haluais. :attn: viesti #91
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";27855052]Mies on sitten suunnitellut kavereidensa kanssa lähtevänsä Thaimaaseen kun on kuulemma vapaita kertynyt ja rahaa säästänyt. Ollaan puhuttu, että yksinkin lomailu on ihan jees kunhan sovitaan asiasta.
Nyt ne on lähdössä 3 kaveria Thaimaaseen kuulemma harrastelemaan, mitä siellä nyt voi tehdä, uida, sukeltaa ja surffata? Kaikilla on kyllä perhe/suhde, mutta kovin vauhdikkaita kavereita ovat olleet ja vieläkin kun yhteen pääsevät.

Mitäs tuosta pitäisi ajatella, olisko teille OK että mies lähtee Pattayalle pariksi viikoksi miesporukalla? :/[/QUOTE]

Ensinnäkin Thaimaahan!

Pattaya on seksiturismikohde, jonne ei kukaan täysjärkinen mene jos EI hae seksiturismis ja pilalle mennyttä turistirysää. Sinne EN päästäisi.

Muita kohteita Thaimaassa on vaikka kuinka, joissa voi uida, sukeltaa ja surffata, mutta Pattaya ei ole sellainen.
 
äippä x2
Anteeks kun mä en tajua, mutta miks sä ressaat jotain kuumekouristuksia..? o_O
Ilmeisesti sun lapsella ei oo ollu koskaan kuumekouristusta, meijän lapsella on ollu niin rajut kouristukset että stesolidista (joka on siis kouristuslääke ja pitäis laukasta kouristus) huolimatta kouristus ei oo lakannu ja ollaan joka kerta menty pillit soiden ambulanssilla sairaalaan, jossa ollaan oltu lisätutkimuksissa ja tarkkailussa yönyli. Meijän lapsi kouristaa, on tajuton, oksentaa ja lakkaa hengittämästä kouristuksen aikana niin siksi ressaan, juu kuumekouristus ei oo vaarallinen, mutta aina jos kestää useemman minuutin tai kouristukseen liittyy oksentelu on sairaalaan mentävä ja meillä on nää molemmat ollu siinä yhteydessä. En luota ulkomaiseen terveydenhuoltoon (varmasti ihan ok ja jossain parempaakin kun suomessa), en osaa kuin perusenglantia joten sairaalasanasto aika hukassa. Pidän turvallisempana olla suomessa ja reissata täällä. Se kuumekouristus on pahimmillaan sellanen ettei sitä osaa edes kuvata miltä se näyttää tai tuntuu, ehkä joillain se on vaan pientä tärinää tai katse poissaoleva mutta ei meillä.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja äippä x2;27856273:
Ilmeisesti sun lapsella ei oo ollu koskaan kuumekouristusta, meijän lapsella on ollu niin rajut kouristukset että stesolidista (joka on siis kouristuslääke ja pitäis laukasta kouristus) huolimatta kouristus ei oo lakannu ja ollaan joka kerta menty pillit soiden ambulanssilla sairaalaan, jossa ollaan oltu lisätutkimuksissa ja tarkkailussa yönyli. Meijän lapsi kouristaa, on tajuton, oksentaa ja lakkaa hengittämästä kouristuksen aikana niin siksi ressaan, juu kuumekouristus ei oo vaarallinen, mutta aina jos kestää useemman minuutin tai kouristukseen liittyy oksentelu on sairaalaan mentävä ja meillä on nää molemmat ollu siinä yhteydessä. En luota ulkomaiseen terveydenhuoltoon (varmasti ihan ok ja jossain parempaakin kun suomessa), en osaa kuin perusenglantia joten sairaalasanasto aika hukassa. Pidän turvallisempana olla suomessa ja reissata täällä. Se kuumekouristus on pahimmillaan sellanen ettei sitä osaa edes kuvata miltä se näyttää tai tuntuu, ehkä joillain se on vaan pientä tärinää tai katse poissaoleva mutta ei meillä.

Ei olekaan ollut, siksi mä olin kiinnostunut. En mä pahalla kysynyt :) Kiitos vastauksesta.

Niitäkö ei sitten tule vanhemmille lapsille, kun sanoit että myöhemmin ei tarvii niistä ressata? Ja niitä tulee sun lapselle erityisen useasti ja yllättäen kun estää matkustamisen?
 

Yhteistyössä