Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
dgjkdhm
[QUOTE="äiree";27857011]No jos kiinnostaa, niin luppoajalla tänne usein kirjoittelen. Ja pojille kyllä kerroin mistä sain ajatuksen alkaa asiasta keskustelemaan ja kerroin myös että taidan tuon hoplop jutun ja muuta tänne kirjoittaa. Voin käydä vielä lähtiessä sanomassa että toteutin uhkauksen tai laitan oikeastaan niille linkin niin voivat käydä itse lukemassa :)[/QUOTE]

Tuo vain kuulosti niin hauskalta kun kuvittelin päässäni miten tilanne voisi mennä :D Riippuu tietysti niistä työkavereista että onko ihan luonnollista kysellä tuollaisia, voisi olla mielenkiintoista kun alkaisi kyselemään samaa 6-kymppisiltä kiukkuisilta ukoilta jossain virkamiestyössä :D
 
"Vieras"
Muuten vaan Pattaya on suurimpien matkatoimistojen valikoimassa ja kehutaan vauhdikkaaksi kohteeksi jossa on runsaat ravintolamaailmat, lämmin vesi ja hyvät ostomahdollisuudet?

Onko Pattayassa oikeasti tosi paljon sellaisia kiviä joihin aina kompastuu ja alla onkin huora reikä avoimena? Ei siis pysty välttämään panemista siellä?

Eiköhän muuten Gambiassakin olisi paljon afrikkaa nähtävänä.

[QUOTE="huoh";27856997]Riviera nyt ei ole muutenkaan mikään seksiturismikohde. Jos mua pyydettäisiin lähtemään "tyttöjen kesken" Gambiaan, niin enpä kyllä lähtisi. Ihan vain siksi, että en halua seksikohteeseen koska en ole menossa hakemaan mitään sellaista enkä myöskään halua nähdä sitä ympärilläni. Maailmassa on muitakin paikkoja joihin voi matkustaa.

MIKSI matkustaa seksiturismikohteeseen, jos ei ole mitään mielenkiintoa maksullista seksiä kohtaan? Miksi? Ei mitään järkeä.[/QUOTE]
 
Jos oma mieheni ehdottaisi tuollaista epäilisin todella paljon.

Mies matkustaa jo työnsä puolesta ja perheen kesken myös matkustamme. Ja onhan tuo mies käynyt kavereidensa kanssa pari kertaa yhdessä olo aikanamme Euroopassa pitkän viikonlopun viettämässä. Thaimaahan asti matkustaisimme ilman muuta ihan perheen kesken. Mies ei sinne lähtisi ilman perhettä, sillä siellä ei olla vielä oltu ja ollaan puhuttu matkasta sinne.
 
"äiree"
[QUOTE="Vieras";27856961]Juuh :D Kertoo jonkin verran monen naisen järjen juoksusta tämä "kaikki miehet pettää"-asenne.

Ajatteletteko muuten itsestännekin siten, että ette voi lähteä esim. Rivieralle tyttöjen kanssa aurinkoa ottamaan? Kaverit kyselee reissuun niin teidän vastaus on, että "en mä oikeen voi tulla kun mä kumminkin pettäisin siellä. Tilaisuus tekee varkaan. Koko viikon vaan joutuisin antamaan pillua niille kaikille ihanille ranskalaismiehille"[/QUOTE]

En pidä itseäni sataprosenttisen luotettavana. Olen sitä mieltä ettei kukaan tunne edes itseään niin täysin jotta voisi väittää olevansa. Vasta kun joutuu uusiin yllättäviin tilanteisiin tietää kuinka niissä oikeasti reakoi ja käyttäytyy. Olen sitä mieltä, että meiltä kaikilta löytyy piste jolloin emme voi vastustaa kiusausta tai sorrumme johonkin mihin ei saisi sortua (ei välttämättä pettäminen) ja siksi ei kannata viedä itseään tilanteeseen jossa voi joutua liian suureen kiusaukseen. Uskon että miehille nyt vaan on tuo kynnys kiusaukseen pettämisessä on matalampi ihan vaan geeniemme ja biologian sanelemana ja sitä voi naisten olla vaikea edes kuvitella. Kai se jotenkin lajin selviytymiseen on aikoinaan liittynyt, että aivot valahtaa helpommin pöksyihin miehillä kuin naisilla. En sano sitä millään pahalla, mielestäni se on vaan elämän fakta ja sen mukaan on elettävä.

Voihan toki Pattaylla käydä myös miehiä jotka eivät siellä seksiä harrasta, mietin vaan todella paikan valintaa siinä tapauksessa kuten moni tässä edelläkin.
 
"Vieras"
Tuo on kyllä ihan paskapuhetta. Naiset päättää vähintään saman verran. Heikompana sukupuolena naaraat kilpailee urosten huomiosta ja hyvä olohan siinä tulee kun saa uroolta munaa. Status nousee.

[QUOTE="äiree";27857144]Uskon että miehille nyt vaan on tuo kynnys kiusaukseen pettämisessä on matalampi ihan vaan geeniemme ja biologian sanelemana ja sitä voi naisten olla vaikea edes kuvitella. Kai se jotenkin lajin selviytymiseen on aikoinaan liittynyt, että aivot valahtaa helpommin pöksyihin miehillä kuin naisilla. En sano sitä millään pahalla, mielestäni se on vaan elämän fakta ja sen mukaan on elettävä.

[/QUOTE]
 
Peyote
Mä epäilisin kai heti jos mies viettäis lomansa mieluummin jossain hikisessä miesporukassa mun sijaan.

Mut noin muuten, onko sulla ollut tarve epäillä miestäs? Jos ei sellasta tarvetta ole, niin tuskin mytkään on.
 
"poni"
Käytä miehesi kanssa nyt ainkin kuukausi kondomia reissun jälkeen ja pakota mies hiv-testeihin reissun jälkeen. Ihan oman terveytesi takia. Näitä ei ole yksi eikä kaksi tapausta, kun vaimo on saanut mieheltään hivin Thaimaan reissun jälkeen.
 
"viima"
hmmm. meillä kyl tuollaist reissut tehdään yhdes. tai sit saisin lähteä vastaavaan reissuun kun mies palannut. mä luotan ukkooni nin paljon et en pelkäis pettämistä. mut ei myöskään ole sen tyylinen et lähtis poikien kanssa reissuun, todennäkösemmin mentäis sit porukalla et muidenkin emännät mukana.
 
"Lähettäjä"
Minä (mies) matkustelen vähintään kerran, yleensä useamman kerran vuodessa jossain hevonkukussa ilman vaimoa. Samoin tekee vaimo. Lähes joka reissulla on ollut tilaisuus sortua, mutta olen pitänyt housut jalassa. Kerran on yksi kaveri hairahtanut, mutta sama kaveri on tehnyt temppussa useamman kerran myös kotimaassa.

Itse suhtaudun vaimon reissuihin siten, että en missään nimessä sorru rajoittamaan toista epäilyilläni. Jos tuollaista harrastaisin, niin parempi olisi lopettaa suhde siihen. Tämä ei tarkoita sinisilmäisyyttä, vaan enemmänkin ns. "elämä on"-asennetta. On hyväksyttävä se, että kaikki asiat eivät ole omassa kontrollissa ja sillä selvä. Kontrolliin pyrkiminen voi olla seurauksiltaan jopa pahempaa kuin kontrollin tavoite.
 
"vieras"
Luojan kiitos mun ei tarvitse olla huolissani, vaikka mies matkustaisi ilotaloon suoraan pariksi viikoksi rahatukku kourassa. Muunlaisen miehen kanssa en elämääni edes jakais. :)
 
"nainen"
[QUOTE="Lähettäjä";27857391]Minä (mies) matkustelen vähintään kerran, yleensä useamman kerran vuodessa jossain hevonkukussa ilman vaimoa. Samoin tekee vaimo. Lähes joka reissulla on ollut tilaisuus sortua, mutta olen pitänyt housut jalassa. Kerran on yksi kaveri hairahtanut, mutta sama kaveri on tehnyt temppussa useamman kerran myös kotimaassa.

Itse suhtaudun vaimon reissuihin siten, että en missään nimessä sorru rajoittamaan toista epäilyilläni. Jos tuollaista harrastaisin, niin parempi olisi lopettaa suhde siihen. Tämä ei tarkoita sinisilmäisyyttä, vaan enemmänkin ns. "elämä on"-asennetta. On hyväksyttävä se, että kaikki asiat eivät ole omassa kontrollissa ja sillä selvä. Kontrolliin pyrkiminen voi olla seurauksiltaan jopa pahempaa kuin kontrollin tavoite.[/QUOTE]
Lähtisitkö kahdeksi viikoksi pattayalle?
 
"Lähettäjä"
[QUOTE="nainen";27857446]Lähtisitkö kahdeksi viikoksi pattayalle?[/QUOTE]En, koska ei kiinnosta. Bankokissa olen joutunut hengailemaan monta kertaa reittivalintojen vuoksi, mutta se riittää Thaimaasta. Jos edellisistä kohteistani nostaisin "epäilyttävässä mielessä" esiin vaikka Kiinan, Venäjän, Mongolian, Vietnamin ja erikseen mainitsematta joitain itäeuroopan pikkumaita, niin halvalla tai ilmaiseksi polkemiseen olisi ollut joka paikassa lukemattomia mahdollisuuksia. Mikään paikka ei eroa tässä mielessä paljoakaan vaikka jostain rallireissusta Jyväskylään.

Jos SE on tapahtuakseen, niin se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin kontrolloivasta puolisosta huolimatta tai oikeammin kontrolloinnista seuraavan vitutuksen myötävaikutuksella.
 
Eiköhän se ole helpompaa, halvempaa ja kätevämpää pettää vaikka Espoossa - lentolippujen hinnalla saa monta puolituntista, ja onhan täälläkin tarjolla aasialaista rasiaa. Edes Pattayalla ei suomalaismiestä väkisin panna, ja jos haluaa työntää vehkeensä reikään, niin sen tekee kyllä vaikka Grönlannissa.

En ilahtuis itse tuollaisesta reissusuunnitelmasta, koska haluan reissuun itsekin. Kohde ei vaikuttais asiaan, vaikka pitäisi tuollaiseen turistirysään reissaamista vähän nolona.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27857080]Ladyboy päivässä pitää lääkärin loitolla.[/QUOTE]

Suurinosa tuntemistani Thaimaankävijöistä, miehistä siis, on piilohomoja. Poikaporukalla matkusdtelu jo sinänsä on aika homoa. Puhumattakaan siitä, että leidaria täytyy päästä koittamaan. Hetero ei koske leidaria, koskaan.
 
Krabille
Itse olen lähdössä yksin Thaimaahan maaliskuussa :) Olen kyllä nainen. Tällä kertaa jälkikasvu ei pääse koulujen takia mukaan ja mies ei muutenkaan lähde meidän perheen naisten kanssa reissuun. Mies lähtee miueummin kalareissuille Lappiin hyttysten syötäväksi, itse taas nautin enemmän Thaimaan lämmöstä. Eli me reissaamme erikseen, jo monta vuotta menty näin :)
 
"vieras"
[QUOTE="äiree";27857144]En pidä itseäni sataprosenttisen luotettavana. Olen sitä mieltä ettei kukaan tunne edes itseään niin täysin jotta voisi väittää olevansa. Vasta kun joutuu uusiin yllättäviin tilanteisiin tietää kuinka niissä oikeasti reakoi ja käyttäytyy. Olen sitä mieltä, että meiltä kaikilta löytyy piste jolloin emme voi vastustaa kiusausta tai sorrumme johonkin mihin ei saisi sortua (ei välttämättä pettäminen) ja siksi ei kannata viedä itseään tilanteeseen jossa voi joutua liian suureen kiusaukseen. Uskon että miehille nyt vaan on tuo kynnys kiusaukseen pettämisessä on matalampi ihan vaan geeniemme ja biologian sanelemana ja sitä voi naisten olla vaikea edes kuvitella. Kai se jotenkin lajin selviytymiseen on aikoinaan liittynyt, että aivot valahtaa helpommin pöksyihin miehillä kuin naisilla. En sano sitä millään pahalla, mielestäni se on vaan elämän fakta ja sen mukaan on elettävä.

Voihan toki Pattaylla käydä myös miehiä jotka eivät siellä seksiä harrasta, mietin vaan todella paikan valintaa siinä tapauksessa kuten moni tässä edelläkin.[/QUOTE]

Voi Pyhä Sylvi ja pari muuta tyttöä! Mä ole ollut sellaisissa tapahtumissa mukana että lakipiste on tullut koettua. Samoin miehelle on ollut tarjolla mitä vaan. Mitään sortumisia ei tapahdu. Aivan naurettavaa väittää, että kohtaloonsa pakotetut huorat olisi jokaisen miehen unelma. Ei kyse ole pelkästään kiusauksesta vaan myös päätöksestä.
Sun jutut ei ole mitään faktaa, ihan vaan sun omaa monisanaista höpinää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27858422]Voi Pyhä Sylvi ja pari muuta tyttöä! Mä ole ollut sellaisissa tapahtumissa mukana että lakipiste on tullut koettua. Samoin miehelle on ollut tarjolla mitä vaan. Mitään sortumisia ei tapahdu. Aivan naurettavaa väittää, että kohtaloonsa pakotetut huorat olisi jokaisen miehen unelma. Ei kyse ole pelkästään kiusauksesta vaan myös päätöksestä.
Sun jutut ei ole mitään faktaa, ihan vaan sun omaa monisanaista höpinää.[/QUOTE]

Lisää soppaan päihteiden runsas käyttö.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27855424:
no, mun miespuoliset kaverit, jotka käyvät Pattayalla käyvät siellä huorissa, se on niille puhdas seksimatka... mut ainii, yhden mielestä huorissa käyminen ei oo pettämistä
Tätä vähän pelkäsinkin. Kaveri (no, okei hitusen verran enemmänkin) on juuri Pattayalla kaveriporukalla. Taidankin unohtaa miehen samantietten.
 
"vieras"
Jos saa perheasiat ja raha-asiat jne. järjestettyä, ei olisi mitään sitä vastaan, jos mies lähtisi lomalle.

Se, epäilisinkö, että menisi lomalle pettämismielessä, riippuu täysin miehestä. Onko mies esim. erityisen kiinnostunut thai-naisista, kuten kuulemma jotkut miehet ovat. Onko mies riippuvainen kaverien hyväksynnästä, yllytyshullu, pettänyt ennen jne.
 

Yhteistyössä