Kuka käyttänyt INSTRUMENTAARIUMIN takuuta?

  • Viestiketjun aloittaja "äitix4"
  • Ensimmäinen viesti
"äitix4"
Eli tilanne tämä että hain lasit ja ovat käytössä todella epäsopivat.
Valuvat alas vaikka aisoja käännettiin niin että korvantausta kipeenä nyt.
Samoiten hymyilessä osuvat poskiin.
En tajunnnut nauraa kokoeillessa ja jumpata testata pysyykö.
Hävvettää mennä sanoone ttä ovat huonot.
Optikko niitä mun kanssa katsoi ja sanoi monesta että liiat isot pienet yms. Ja nämä oli sitten sopivat.
Nytkin vihloo päätä kun korvan tauksia painavat.

kun ei osaa aikuinen edes laseja valita.
 
"äitix4"
[QUOTE="äitix4";24213809]Eli tilanne tämä että hain lasit ja ovat käytössä todella epäsopivat.
Valuvat alas vaikka aisoja käännettiin niin että korvantausta kipeenä nyt.
Samoiten hymyilessä osuvat poskiin.
En tajunnnut nauraa kokoeillessa ja jumpata testata pysyykö.
Hävvettää mennä sanoone ttä ovat huonot.
Optikko niitä mun kanssa katsoi ja sanoi monesta että liiat isot pienet yms. Ja nämä oli sitten sopivat.
Nytkin vihloo päätä kun korvan tauksia painavat.

kun ei osaa aikuinen edes laseja valita.[/QUOTE]


SIIS onko joku vaihtanut lasit? Saman hintaisiin eri kehyksillä oleviin? Se oli kysymys
 
"xxx"
isäntä vaihdatti just linssit. Eli kävi näöntarkastuksessa ja sai sitten uudet lasit. Mutta ne särkivät päätä eikä nähnyt mitään.

Pääsi uuteen näöntarkastukseen ja samoihin kehyksiin vaihdettiin uudet lasit. Eikä näistä tullut yhtikäs mitään maksua.



Eli en nyt oikeastaan vastannut kysymykseen kun kehyksiä hän ei vaihtanut. Mutta luulisi että se toimii toisinkinpäin.
Itsehän ne sitä takuuta mainostavat.
 
Jos valuu nenältä niin eikö silloin pitäisi kaventaa niitä nenätyynyjä, eikä kiristää korvista? Luulisi ettei osu poskiinkaan sitten niin kun pysyvät paikallaan. Mutta jos tuokaan ei auta, niin eihän se auta muuta kuin kysyä uusia, miten sinä nyt huonoilla laseilla eläisit? Luulen kyllä, että korvaisivat mutta en ole itse joutunut muuta tekemään kuin kiristämään ruuveja.
 
Minä ostin viime syksynä uudet lasit instrusta, joihin en sitten kuitenkaan tottunut. Laseissa ei siis ollut mitään vikaa, en vain tottunut mustiin muovipokiin. Käytin takuun ja vaihdoin lasit kokonaan toisiin, ruskean sävyisiin. Takuu toimi hyvin, mitään ei kyselty ja uudet lasit tulivat nopeasti. Maksoin vain erotuksen (uudet pokat olivat kalliimmat).
 

Yhteistyössä