Kuka palstalainen on jäänyt mieleesi? Ketä kaipaat?

Mä olen harmaillut täällä satunnaisesti aiemmin ja myöntää täytyy, että aina aika ajoin kaipaan Lunaticia, (ja hänen perjantain ja lauantain musaketjualoituksiaan) röppöä ja Tripodia ja Keijupöllyä....joskus ihan tosissaan toivois, että nuo näkis livenä....vaikka sitten Prismassa sinisulan kera :DTytsi-89:kin tuntuu kaikonneen?


Onko täällä muuten palstamiittejä ollut vakkareiden kesken?:whistle:
 
[QUOTE="vieras";25590511]Palstaileehan Lunatic, tänäänkin aloittanut ketjuja...[/QUOTE]

Joo, en toki itse välttämättä huomaa kaikkea, mitä on aloittanut. Mutta Lunatic ei oo aloittanut niitä musatriidejä vähään aikaan. Niitä kai tässä kaipeilen. Pitänee etsiä joitain haulla ja jatkaa sitten...
 
Help!
Heili Karjalasta. Mahtava ihminen. :) MilliPilliä kaipailen myös ja sitä bussikuskin vaimoa joka päätti alkaa opiskelemaan kosmetologiksi. nikkiä en tähän hätään saa päähäni. Osti talon akaasta ja muutti takas tampereelle. Tietääkö joku mitä näille ihmisille kuuluu?
 
"mee"
[QUOTE="vieras";25590578]Liinuska74 ja palstalehmät :D[/QUOTE]

Muistin lehmät, mutta en nikkiä :)
Näin käynyt suurimman osan kohdalla, että kasvot tai joku muu jäänyt mieleen, mutta nikki unohtunut.
 
"Lucy"
Minä muistelen "lämmöllä" poppaliinaa, koska hyökkäsi pari kertaa kimppuuni väittäen minua vainoavaksi ex-miehekseen :O Eikä antanut asian millään olla, jouduin vaihtamaan käyttämääni nimimerkkiä kun hän tuntui tulevan perässäni mihin tahansa ketjuun ja aloitti paasaamisen. Se oli sellainen kokemus että ei voi muuta kuin näyttää tältä :O

Oikeasti lämmöllä muistelen NewArtRiottia, taisi viimeisinä aikoina olla She-na... Minusta oli kovin ikävää kun hän katosi palstalta :(
 

Yhteistyössä