Kuka palstalainen on jäänyt mieleesi? Ketä kaipaat?

[QUOTE="vieras";25590624]Kipinäsääri. Ja Nytkypyllyn kuulumisia olisi kiva kuulla.[/QUOTE]

Eikös se ollut Kipinäinensääri?

Ai niin joo, Aurinkokunta on jäänyt mieleen ja hänen juttujaan oli kiva lukea.
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
Niin ja onhan noita miittejäkin järjestetty. Itse asiassa palstalla on tuo oma osiokin plussalaisten tapaamisille, mutta siellä kirjoitellaan nyt ihan muista asioista kuin tapaamisista. Aina välillä joku järjestää jossain päin maata tapaamisen. Pääkaupunkiseudulla oli viime vuonna, mutta väkeä oli aika vähän. Ihan toista kuin joskus about 10 vuotta sitten, kun kahdenkymmenen hengen pöytävaraus osoittautuikin liian pieneksi :D
 
ok
[QUOTE="Lucy";25590945]
Oikeasti lämmöllä muistelen NewArtRiottia, taisi viimeisinä aikoina olla She-na... Minusta oli kovin ikävää kun hän katosi palstalta :([/QUOTE]

Palstailee nykyäänkin eri nikillä. Mikähän se nikki oli...
 
"yks"
[QUOTE="Lucy";25590945]Minä muistelen "lämmöllä" poppaliinaa, koska hyökkäsi pari kertaa kimppuuni väittäen minua vainoavaksi ex-miehekseen :O Eikä antanut asian millään olla, jouduin vaihtamaan käyttämääni nimimerkkiä kun hän tuntui tulevan perässäni mihin tahansa ketjuun ja aloitti paasaamisen. Se oli sellainen kokemus että ei voi muuta kuin näyttää tältä :O([/QUOTE]

Hui :eek:
Mistä tämä sai alkunsa?
 
"vieras"
Minä täällä harmailen ja olen nykyään aika näkymätön.

Monissa ketjuissa minut kuitenkin mainitaan "muka kommentoijana".

Modetko sen tekee, en tiedä. He kuitenkin näkevät IP-osoitteen.

Tosin tätä käyttää moni muukin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25592424]Minä täällä harmailen ja olen nykyään aika näkymätön.

Monissa ketjuissa minut kuitenkin mainitaan "muka kommentoijana".

Modetko sen tekee, en tiedä. He kuitenkin näkevät IP-osoitteen.

Tosin tätä käyttää moni muukin.[/QUOTE]

Tähän teoriaan uskon.
 
entinen vakkari myös
mä aloitin aikanaan palstailun joskus kesällä 2004 ja siitä asti enemmän ja vähemmän harmaana ja mustana palstalla pyörinyt... monikin nimimerkki jäänyt mieleen, mutta ehkä päällimmäisenä kuha, mitähän hänelle nykyään kuuluu? :)
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25593987:
Ainoastaan yksi nikki on jota olen jäänyt kaipaamaan vuosien saatossa. Niskalaukaus varmistus...missä ikinä kulkeekaan. Toivottavasti oikean elämän parissa. Fiksu nainen kun tajusi lopettaa täällä roikkumisen :saint:
Milloinkohan me Horus fiksuunnutaan? :LOL:
 

Yhteistyössä