Kuka palstalainen on jäänyt mieleesi? Ketä kaipaat?

Niin. Miksiköhän täällä roikkuu. :| Sitä pitäisi osata vain kadota ja lopettaa. Minullakin on hyvä taukoja ollut, eikä tänne ole kaipaillut. Eikä palsta luultavasti menettäisi mitään jos yksi turha nikki painaisi sitä lopullista punaista raksia.
 
Beep
Niin. Miksiköhän täällä roikkuu. :| Sitä pitäisi osata vain kadota ja lopettaa. Minullakin on hyvä taukoja ollut, eikä tänne ole kaipaillut. Eikä palsta luultavasti menettäisi mitään jos yksi turha nikki painaisi sitä lopullista punaista raksia.
Vähäinen käyttö ei kai oo vakavaa, se on sama kun lukis uutisia tai muuta vastaavaa netistä, mutta jos tuntee että on koukussa, niin siinä kai kulkee se raja. Jokaisella sitten subjektiivinen näkemys tähän, ettei tarvitse alkaa nyt vääntämään. ;)
 
Vähäinen käyttö ei kai oo vakavaa, se on sama kun lukis uutisia tai muuta vastaavaa netistä, mutta jos tuntee että on koukussa, niin siinä kai kulkee se raja. Jokaisella sitten subjektiivinen näkemys tähän, ettei tarvitse alkaa nyt vääntämään. ;)
Mutta kai sekin on vähän kuin turhaan kuluttaisi aikaa, jonka voisi käyttää johonkin oikeasti hyödylliseen? Niin kuin nyt voisin olla tiskaamassa, mutta sen sijaan istun tässä homehduttamassa persettäni.
 
Beep
Mutta kai sekin on vähän kuin turhaan kuluttaisi aikaa, jonka voisi käyttää johonkin oikeasti hyödylliseen? Niin kuin nyt voisin olla tiskaamassa, mutta sen sijaan istun tässä homehduttamassa persettäni.
No se on nimenomaan sun subjektiivista priorisoimista. Mä en näe tässä nyt mitään turhaa. Mä istun tässä, koska mulla ei just nyt ole mitään muutakaan ja huvittaa lukea muiden ihmisten aivoituksia kun miettiä vain omiani.
 
Niin. Miksiköhän täällä roikkuu. :| Sitä pitäisi osata vain kadota ja lopettaa. Minullakin on hyvä taukoja ollut, eikä tänne ole kaipaillut. Eikä palsta luultavasti menettäisi mitään jos yksi turha nikki painaisi sitä lopullista punaista raksia.
Palstaa ei olis, ellei kaikki turhat nikit täällä jaksais pörrätä. Jokainenhan se tietää, ettei tästä saa mitään mensan keskustelukerhoa. Siksi kai tänne jääkin koukkuun :D Yks lukee seiskaa ja toiselle saman huvin korvaa kaksplus....
 
No se on nimenomaan sun subjektiivista priorisoimista. Mä en näe tässä nyt mitään turhaa. Mä istun tässä, koska mulla ei just nyt ole mitään muutakaan ja huvittaa lukea muiden ihmisten aivoituksia kun miettiä vain omiani.
Kyse on tosiaan omista pohdinnoista. Yritän tässä järkeistää mitä tämä minulle muka antaa. Ilmassa totaalikyllästymistä kaikkeen ympärillä olevaan. Ei näillä ole tarkoitus syödä teidän iloanne mitenkään pois, vähätellä sitä. Palsta kyllä pysyy elossa. Aina täällä nälkäisiä lukijoita löytyy.
 
[QUOTE="vieras";25594526]NCM lopetti kun sai hullun, sitkeän stalkkerin.[/QUOTE]

Taisi lopettaa siksi, kun joku palstalainen oli kertonut, että se hänen murunsa oli yrittänyt lähestyä myös muita palstalaisia kuin ainoastaan ncm:ää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25594526]NCM lopetti kun sai hullun, sitkeän stalkkerin.[/QUOTE]

Ja minä myös tein niin, toissapäivänä profiilini poistettiin. Tiedä oisko ollut sama stalkkeri kuin NCM:llä, mutta yhtä sairas.
 
[QUOTE="vieras";25594625]Mikä juttu tämä oikein on?? En näköjään ole seurannut edes melkein tarpeeksi palstaa viime aikoina. :D[/QUOTE]

Vaikka tää palsta on kun huonost ikirjotettua saippuasarjaa, niin silti täältä putoaa kärryiltä nopeasti, jos on hetken poissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25594685:
Sipulia kuoriessa Scarletti alkoi itkemään ja kyyneleet huuhtoivat esiin hänen kolmannen nikkinsä bad virginin. Olisiko tässä selitys miksi kaikki katosivat palstalta?
te niin tykkäätte noista salaliittoteorioista, mutta ei se nyt noin ole. :D
 
taustailija
Syyskuu tai jokin sellainen.. uskoi, että heillä kummittelee ja jätti kerran uhmaikäisen raivoamaan rattaisiin kun meni itse keskelle pusikkoa syömään tai juomaan :D monet repeämiset sai ketjuistaan
 

Yhteistyössä