Kuka siivoaa miehesi vaatekaapin?

hei
Mies tietty omansa. Mua vois vähempää kiinnostaa, missä kunnossa sen vaatekaappi on... :D Itse saa sinne vaatteensa viedä ja sieltä hakea. Jos ei löydä, kun on sotkuista, se on oma häpeensä. Aikuinenhan toi on. :D
 
vieras
Kuinka usein te siivoatte vaatekaapit? Mä kun en sitä siivousta ole harrastanut ollenkaan....Kyllä mä vaatteeni sieltä löydän.

Ja kun laitamme pyykkiä kaappiin (yleensä yhdessä) niin jos mä laitan miehen kaappiin vaatteita niin ne on aina väärällä hyllyllä :D
 
hiki tulee
Mulle riittää, että siivoan omat kaappini, lasten kaapit ja yhteiset liinavaate- ja pyyhekaapit sekä keittiön kaapit. Ynnä kaikki muut mahdolliset. Mies voi kyllä edes omista kaapeistaan pitää huolen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka usein te siivoatte vaatekaapit? Mä kun en sitä siivousta ole harrastanut ollenkaan....Kyllä mä vaatteeni sieltä löydän.

Ja kun laitamme pyykkiä kaappiin (yleensä yhdessä) niin jos mä laitan miehen kaappiin vaatteita niin ne on aina väärällä hyllyllä :D
Lasten kaapit silloin kun ne alkaa olla siinä kunnossa ettei oikein löydä mitä hakee (käyvät itse välillä hakemassa itelleen vaatteet ja silloin ne on kuin pyörremyrskyn jäljiltä :D ) Omani silloin ku tuntuu siltä. En kovin usein.
Mies siivoaa ku ite haluaa.
 
pörrö
Minä siivoan ja viskelen samalla vanhat kuteet pois. Hei ja ne on todella vanhoja, ei edes kirppikselle kelpaavia. Miehen vaatekaappi on aika paljon siistiytynyt. Eka kerralla kun siivosin 7muovikassillista lähti roskiin.
 

Yhteistyössä