KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

Terkkusii täältäkii :D
Ihanaa ku on vihdoin sellain oikee lapsuuden intiaanikesä :heart: Eipähä tarvii valittaa et koht o talvi eikä ees viel oo lämmintä ollu ;)

Täytysköhä koht jo tilata 2v nla :ashamed: ...oon vaa joteki niin "unohtannu" sen :whistle:
 
Täällä ollaan taustalla :wave: mä oon ihan kypsä näihin helteisiin :kieh:

Kuivaksi opettelu on nyt käynnissä, kun vaipat on ollu jo jonkun aikaa kuivia. Nyt otetaan käyttöön pikkuhousut ja katotaan miten käy =)

Kuperkeikan tekeminen opittiin eilen, hupaisan näköstä :D

Tässä lomaillaan vielä pari viikkoa ja sitten pitäis mennä takaisin töihin :kieh: johan tässä 5viikkoa jo on kotona oltukin :xmas:
Multa leikattiin pari kystaa pakaravaosta ja voi helevetti, että olin kipee sen jäljeen |O |O ei se leikkaushaava ollu kipee, mut ku se tehtiin spinaalipuudutuksessa ja sen takia sain sit postspinaalipäänsäryn joka oli aivan helvetillinen |O makuullaan pysty oleen, mutta kun nousi ylös niin tuntu ku päätä ois puristettu kasaan. No sitten parin päivän päästä siihen laitettiin veripaikka joka autto aika hyvin ja päänsärky loppu kokonaan 3 päivän päästä. Että sellasta :snotty: saikkua sain kuukauden ja siihen päälle 3 viikkoa kesälomaa. Ainakin ihan kivat kelit ollu, pikkusen viileempää vaan sais olla B)

Parin viikon päästä ois se särkänniemi tapaaminen, kuinka moni on vielä tulossa vai käykö taas samanlailla ku viimeks :kieh:

noh nyt täytyy lähtee kauppaan, palataan asiaan ja kesän jatkoja kaikille :wave: :wave:
 
Meidän Särkänniemitapaaminen odottaa ukin kuittausta: on tulossa Pekingistä suomeen ensi viikolla ja on järkkäämässä isoa mökkiä jostain Helsingin ja siskon asutuksen välimaastosta. Jos mökki onnistuu, niin mennään koko sisaruslauma lapsinemme sinne ukin kanssa (ei oo viel ees 50v ukki :D), mutta sieltäkään ei ole lyhyt matka Tampereelle, joten silla 50/60!
 
:wave: Moi tosi pitkästä aikaa!
Ihanaa kesää on vietetty, säät suosineet =) Alkais tulla pikkuhiljaa vauvakuumetta :p Tosin eroprosessi käynnissä niin eipä tule tehtyä lähiaikoina lapsia :ashamed: mutta se siitä! :x

Hyvää kesää kaikille :heart:

Salla+Roosa 2v
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Mä olen tulossa Tampereelle :wave:
Ja mä ja Emma....niin kiwaa, odotan niin innolla...nähdä teitä... :D samalla saan viettää Emman kanss laatuaikaa, ja mies saa laatuaikaa Lucan kanss..

Mä yritän olla ennen klo12 särkiksen parkilla, laitan sulle Terkuin maalta yv:nä mun kännynumeron niin löydämme toisemme sit siel... =)

Niin ja kyllä on söpö kisu!!!!!!!!!!!aaw..

Nii ja MÄ OON KANSS NAAMAKIRJAS :wave:
 
Mulla on vapaa viikonloppu (ihme!) ja oon jopa Pe aamuvuorossa eli saatettas lähtee jo sillon, mut tod. näk. me tullaan kaupunkiin lauantaina aamujunalla. Ja käydään mummua morjestamassa ja sit tullaan kans puoleks päiväks siihen särkänniemeen.

Muita? MP lupas tulla. Mites se Titku? Tiivari?! Mun mukaan tulee ilmeisesti Milla ja pojat (jotka tosin pärjää jo aika lailla keskenäänkin).

ps. Sydänkäpynen, on kuulemma tutkittu, että laatuaika on ihan höpöhöpöä. Lapset tarvii nimenomaan aikaa, mutta se on kyllä totta, että tuommonen "oma aika" on kullan arvoista, ainakin sillon kun perheessä on useampi lapsi. Niistä jää kivat muistot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheLady:
:wave: Moi tosi pitkästä aikaa!
Ihanaa kesää on vietetty, säät suosineet =) Alkais tulla pikkuhiljaa vauvakuumetta :p Tosin eroprosessi käynnissä niin eipä tule tehtyä lähiaikoina lapsia :ashamed: mutta se siitä! :x

Hyvää kesää kaikille :heart:

Salla+Roosa 2v


:hug: :hug: :hug:
 
3 päivää ilman vaippoja ja vahinkoja 1kpl. Ja sekin johtu vaan siitä, että neiti ei saanu itseään irrotettua poikakaverin seurasta :D Meillä on tässä talossa 2kk vanhempi poika, ja molemmat on aina ihan into piukassa, kun toisensa näkevät :D
Mutta lapset tosiaan on erilaisia ja oppii eri aikaan. Voihan se olla, että meilläkin vielä takapakkia mennään, mutta ei haittaa.

Käpyselle laitettu kaveripyyntö lärväriin :wave:

The Lady :hug:
 
Tuosta särkkiksestä tuli mieleen, että meinaatteko ite mennä johonkin laitteisiin? Meidän tyttö tuskin jää hetkekskään yksin ja vahvasti epäilen ettei uskalla itekään mennä mihinkään härveliin, arka jalka :snotty: no mutta voihan siellä sitten muuten vaan hengailla ja tuhlata viimesetkin roposet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Tuosta särkkiksestä tuli mieleen, että meinaatteko ite mennä johonkin laitteisiin? Meidän tyttö tuskin jää hetkekskään yksin ja vahvasti epäilen ettei uskalla itekään mennä mihinkään härveliin, arka jalka :snotty: no mutta voihan siellä sitten muuten vaan hengailla ja tuhlata viimesetkin roposet :D
no mun ja Emman kohteet on eläinpuisto ja delfinaario, klo14 näytös, ja uskon kyllä että Emma menee klo15 jo niin ylikierroksilla että sillo luultavasti ajellaan takaspäin..kun Emman päikyt jää klo12-14 nyt sit sillo nukkumatta..

En oo edes ajatellu että itse menisin johonki, taikka että Emma haluis...se jää nähtäväks..

Niin Miss Piggy, te ootte siis tulossa??
 
Milla voi kyl haluta johonki niihin pienten laitteisiin, ainakin markkinoilla possujuna oli kova juttu :D Mut kun nuo pojat tulee mukaan, niin voihan ne käyttää häntä jossain vempeleissä, jos niikseen tulee. Ja delfiinit on tietty pakko nähdä :heart:

MP Pitäskö meidänki vaihtaa numeroita, et löydetään Sut sit h-hetkellä? Vai laitetaanko neilikat rintaan tunnistamisen helpottamiseksi? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Milla voi kyl haluta johonki niihin pienten laitteisiin, ainakin markkinoilla possujuna oli kova juttu :D Mut kun nuo pojat tulee mukaan, niin voihan ne käyttää häntä jossain vempeleissä, jos niikseen tulee. Ja delfiinit on tietty pakko nähdä :heart:

MP Pitäskö meidänki vaihtaa numeroita, et löydetään Sut sit h-hetkellä? Vai laitetaanko neilikat rintaan tunnistamisen helpottamiseksi? :LOL:
Jep, lähetä jommallekummalle...

Eihän sinne oo enään ku viikko, ja tää vikko meni kyllä nopeeta... :D
 
Jää taas treffit meilt välii :| Tää on niin tätä!
Ajattelin nimittäi et jossei se vkonloppu mee keittiörempas kokonaa ni voisin yrittää saada ukon kaa kahekeskist laatuaikaa :p Täytyy vaa miettii et kenet sitä oikee nakittas lasten kaa olee :D
 
Vitsi ku harmittaa ettei päästä tuonne Särkänniemeen :( toisella kertaa sitte...
Me ollaan tänää lähdössä miehen kanssa minilomalle Tukholmaan ja tullaan vasta perjantaina kotio ja lauantaina ois tarkotus lähtee kattoon noita isompia muksuja niitten iskän luokse ku toisiks vanhin täyttää huomenna 10v enkä tuon reissun takia pääse näkeen sitä huomenna.
Meillä ei tuo pottailu vaan suju....menee kyllä istuun potalle ilman vaippaa mutta ei sinne tule mitään....sanoo siinä istuessaan vaan 'shhhhh' :D no ehkä sitte joskus onnistuu, ei paineita.....
Mutta hauskaa särkänniemi tapaamista niille ketkä sinne on menossa! :)
 

Yhteistyössä