KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Käpysen kanssa samaan junaan änkeäisi hän B) Vai autollako olisit tulossa?
Tullaan kyllä autolla...tulee halvemmaks, ja ehkä jopa helpommaks..=)
Se 31.7 La olis aivan mainio treffi särkkiksellä päivä, Mä ja Emma ollaan mukana :D
Kerroin jo miehelle että mä ja Emma mennä viettään vähän äiti tytäraikaa.. :heart: ..
 
Me ei ikävä kyllä päästä tuleen tuollon 31.7 Särkänniemeen ku mulla työvuorot just sillon ja ennen sitä ollaan just miehen kanssa kaksin reissun päällä (kun vaan keksittäs mihkä mennään :D ) Tuonne, siis Särkänniemeen ollaan kyllä näillä näkymin tulossa lasten kanssa parin viikon päästä, ens kuun ekalla viikolla, että jos joku on sillo Tampereella niin olis kyl kiva nähdä :) Oon kyllä aatellu, että olisin tuollon ainaki pari yötä Treella, että muutakin touhua vois kyllä keksii, esim. käydä Ikeassa tms :D

Meillä on nyt sitte juhlat juhlittu ja sukunimi vaihtu :) Kaikki suju kivasti, mitä nyt enemmän tai vähemmän päällepäsmäri anoppini meinas saada mun hermot meneen, mutta se ei oo uutta. Onneks mies oli käyny sille tänää juttelemassa ja kaikki on kai nyt iha ok....en kyllä iha hetkeen tuota naista halua nähdä...

Ens tiistaina olis neuvola ja saa tietää onks tuo poika kasvanu ollenkaan viimesiin kuukausiin. Tuntuu, että nyt on vaan sellanen syömättömyys aika, varsinkaa lihat ei meinaa kelvata :/ perunaa sitte syökin sen edestä :D

Mut joo, jos jollain on ideoita treffeihin tuolle heinäkuun alun viikolle ni huutelee täällä :) Nyt viemään tuo lapsilauma kylpeen :)
 
Jee. No käpysen kanssa me ainakin treffataan sit sillon. Ja MP mukaan ilman muuta ja Elppaa ja Tiivariakin vois ehkä odotella?

Heidi-80 Ilman muuta saat tulla porukkaan, miksikäs ei. Kesäkuu tai Elokuu, onko se nyt niin nökön nuukaa. Tervetuloa vaan mun puolesta! (ja tuskin muillakaan mitään sitä vastaan on?)
 
Mitämitä, täällähän ollaan sopimassa trehvejä!? Kiinnostaa toki nähdä teitä! Ollaan mukana meiningeissä, mikäli aikataulut sopivat. Me ollaan menossa la 31.7. kihlajaisiin miehen kanssa, ja Lelle menee mummolle yökylään, mutta jos treffit ovat jo aamupäivällä/päivällä, niin keritään mukaan.

Täytyykin käydä vähän useammin täällä palstalla kurkkimassa, mitä täällä tapahtuukaan. :p

Pikku-Melle on nyt 1,5 kk ja kivasti on mennyt. Lelle on reipas isosisko eikä ihme kyllä ole ollut mustasukkainenkaan mistään. Lelle taitaa olla niin paljon isin tyttö, ettei paljon väliä, jos vauva vie äidin aikaa :ashamed: Kahden viikon päästä vietetään ristiäisiä. Onkohan ihan normaalia, että nyt jo on vauvakuume?? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Pitäskö treffata jo aamupäivästä, niinTiktukin ehtisi mukaan? Ja päästäs ajoissa pois ja rauhottumaan yöpuulle...
No, meillä menee ainaki se 3h ajaan treelle vaasasta, joten lähdemme viimeistään klo7 ajamaan, ja sit oletan että Emma söis ruan ennen takasi lähtöö klo17, niin oltais kotona klo20-21 välis...
Voidaan tietty lähtee klo15 ...

Ehdotelkaa????...mut me ei olla siel ennen klo10...
 
särkkis aukee vasta klo12...
Lauantai 31.07.2010
Huvilaitteet
12.00 - 20.00
Lasten Eläintarha
12.00 - 20.00

Delfinaario-näytökset
12.30, 14, 15.30, 17, 18.30
Planetaario-näytökset
Esitykset 30 min. välein
12.15 - 19.15
Akvaario
12.00 - 20.00
Näsinneula
12.00 - 23.30
Ravintola Näsinneula
11.00 - 23.30
Sara Hildénin taidemuseo
Kokoelmien kesä 15.5.-29.8.2010
12.00 - 19.00
TAPAHTUMAT
Sorin Sirkus ja Riesa-Pelle esiintyvät Särkänniemen lavalla
Sorin Sirkus ja Riesa-Pelle esiintyvät Särkänniemen lavalla ti-la klo 15 ja klo 18



Me tähdätään tuohon klo14 delfinaario näytökseen, niin kerkee eka sinne eläin puistoon.. :D Eli lähdettäis klo8 ajeleen treelle päin, niin ei olis sit mikään kiire, ja sit takas just siinä klo17 viimeistään...
 
No onpas tylsää että Särkänniemi aukeaa vasta klo 12! :kieh: Luvassa siis yliaktiivisen päikkäriväsynyt 2v ja junassa taistellut takkutukkaäiti :D

Mä tulisin mielelläni mukaan. Miehellä on silloin jalkapalloturnaus, jossa munkin piti pelata. Pitää katsoa mitä nuo sanovat, jos joukkueen ainut naisvahvistus (ja samalla "tappava uhka") häviää kentältä mammatreffeille ;)

Kivakivakiva - tuutte sitten Linnanmäelle ja SeaLifeen joskus, meille mahtuu aina yöksi!
 
No niih...nyt on pikkumiehen kanssa käyty neuvolassa. Kasvanu oli taas vähäsen, oli 83cm ja 11kg. Samoilla raiteilla menee ku isommatkin on menny. Puhetta tulee jne. Kasvukontrolli on puolen vuoden päästä ihan muuten vaan :D
Eipä tänne ihmeitä, kuhan möllötellään....
 
Mittoja tulin minäkin lisäämään :)

Alex on 91 cm ja 13080 g (80g on tärkeä :D), täysin keskikäyrällä, sopusuhtainen parin sanan lauseita pölöttävä reipas jätkä.

Teki muuten 9 palikan tornin :eek: Äiti on ylpee :xmas:
 
Hyvää jussia kaikille! :)
Tää lähtee festareille juhlimaan ku meni voittaan lipun :D isommat lähti isänsä kanssa mökkeileen ja pienin jäi kotio miehen kanssa ja menevät sitte mummun ja papan mökille huomenna. Eka meinas vetää hiukka "huono äiti"- fiilis ku näin lähden, mutta onhan se äitinkin kai joskus jonnekki päästävä :D Mies ei halunnu lähtee ni yks kaveri lupautu kaveriks.

Lärvikirjasessa mäkin seikkailen enimmäkseen, voin kanssa laitella omaa nimeäni yv:nä jos joku tahtoo :)
 
Kaikki vissiin on siel feisbuukissa vaan (mä en ole, enkä tule). Mutta Tampereella mä olen sillon kuun vaihteessa. Joudun ilmeisesti (Särkänniemen houkuttamana) ottamaan useammankin lapsen mukaan reissuun, mutta tuskin se ketään haittaa? Kerrataan käytöstavat ennen lähtöä :D

Muuten aika paskat fiilikset, mutta ei siitä sen enempää. Pitkä juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Kaikki vissiin on siel feisbuukissa vaan (mä en ole, enkä tule). Mutta Tampereella mä olen sillon kuun vaihteessa. Joudun ilmeisesti (Särkänniemen houkuttamana) ottamaan useammankin lapsen mukaan reissuun, mutta tuskin se ketään haittaa? Kerrataan käytöstavat ennen lähtöä :D

Muuten aika paskat fiilikset, mutta ei siitä sen enempää. Pitkä juttu.
Juu, siellä oon kyllä enemmän, mutta käyn kyllä päivittäin tsekkaas onko tullu uutta tekstii... :D

Oltiin muuten viime torstai evijärvellä käymäs, minä muksut ja mummi ja vanha mummu..oltiin vaan klo11-15...mutta heti ajattelin sua =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Kaikki vissiin on siel feisbuukissa vaan (mä en ole, enkä tule). Mutta Tampereella mä olen sillon kuun vaihteessa. Joudun ilmeisesti (Särkänniemen houkuttamana) ottamaan useammankin lapsen mukaan reissuun, mutta tuskin se ketään haittaa? Kerrataan käytöstavat ennen lähtöä :D

Muuten aika paskat fiilikset, mutta ei siitä sen enempää. Pitkä juttu.
Juu, siellä oon kyllä enemmän, mutta käyn kyllä päivittäin tsekkaas onko tullu uutta tekstii... :D

Oltiin muuten viime torstai evijärvellä käymäs, minä muksut ja mummi ja vanha mummu..oltiin vaan klo11-15...mutta heti ajattelin sua =)
Olisitte poikennu kahville :p
Mitäs te täältä?

 
Elpan kanssa yhtä aikaa postattiin viestit :eek:
Ei paina työ tällä erää mieltä.Mies kyllä, muttei se, joka yleensä. Nimittäin mun pappa (syntynyt 1918) joka mut on siis pienenä hoitanut ja kasvattanut, ollu sekä isä että äiti on nyt tosi huonona. Laittoivat osastolta kotiin (asuu omassa asunnossa sellasessa palvelutalossa), kun ei kuulemma voi auttaa, kun vanhuus vaivaa. No palvelutalon ihmiset sanoo, ettei heille kuulu ympärivuorokautinen hoito, eikä vuodepotilaiden hoito ollenkaan... Siis mitä?! Ihminen, joka on sotinut tän maan puolesta 5 vuotta, ikänsä tehnyt töitä ja maksanut veroja, hoitanut lapsensa ja vielä lapsensakin lapset, ei yht äkkiä ole tarpeeksi arvokas hoidettavaksi?! En oikein käsitä :'(

Mä hoidan työkseni joka päivä (tai yö ) yli kahtakymmentä vastaavassa tilanteessa olevaa mummaa ja pappaa. Ei voi ehkä parantaa enää, mut hoivan ja huolenpidon vois tarjota kumminkin. Mä en ole päässy häntä katsomaan, kun nää työvuorot on taas olleet ihan suolesta. Nyt aion perjantaina (kunhan saan nämä yöt pois alta) lähteä... Koko ajan kuitenkin pelkään, että jospa en ehdikään ajoissa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Kaikki vissiin on siel feisbuukissa vaan (mä en ole, enkä tule). Mutta Tampereella mä olen sillon kuun vaihteessa. Joudun ilmeisesti (Särkänniemen houkuttamana) ottamaan useammankin lapsen mukaan reissuun, mutta tuskin se ketään haittaa? Kerrataan käytöstavat ennen lähtöä :D

Muuten aika paskat fiilikset, mutta ei siitä sen enempää. Pitkä juttu.
Juu, siellä oon kyllä enemmän, mutta käyn kyllä päivittäin tsekkaas onko tullu uutta tekstii... :D

Oltiin muuten viime torstai evijärvellä käymäs, minä muksut ja mummi ja vanha mummu..oltiin vaan klo11-15...mutta heti ajattelin sua =)
Olisitte poikennu kahville :p
Mitäs te täältä?
Oltiin vaan ihan käymäs mun siskon miehen mökillä (mökki on oikeesti siskon miehen isän) , rakentavat just nyt omaa mökkiä siihen viereen..

Oltiin tosiaan vaan niin käymässä ku Emmalle tuli sit niiiiin väsy klo15 että meno oli todella rasittavaa, kerittiin olla semmonen 5h...käytiin Emmalle näyttääs lehmiä viereisellä tilalla, 4päivän ikäsii vasikoi...hihi, Emma tykkäs.. :D

Uiuiuiuuuuiii, särkkis treffit lähestyy pikkuhiljaa... B) on niin ihanaa...

Ja mua alkaa niin ahdistaan tää kuumuus... :|
 

Yhteistyössä