Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

Aloitus 74,7kg.
1. vko 75,3kg

No jep jep.. mitäpä tähän voisi sanoa.. eilen illalla tuli syötyä pizzaa, sunnuntaina sukulaistytön rippijuhlat..

Nyt pitää vähän tarkistaa omaa syömistään ja ennen kaikkea yrittää juoda sitä vettä vähän enemmän kuin mitä nyt tulee juotua.
Sillä jos ei ole treenipäivä juon toooodella vähän.

En ole oikeen koskaan osannut juoda tarpeeksi, joten se pitää oikeasti opetella.
Perusruoka on ollut ok. Siitä ei voi oiken enempää nipistää..
 
HippuTAR
Paino oli 83,7 eli +300gr. Ei kovin lupaavalta näytä. Syöny oon mielestäni sopivasti, täytyy vissiin ruveta pitämään ruokapäiväkirjaa.

Vai voinko mä syyttää tästä tota kilpparin tulehdusta ja alkavaa vajaatoimintaa :whistle:
 
HippuTAR
Aloitus 74,7kg.
1. vko 75,3kg

No jep jep.. mitäpä tähän voisi sanoa.. eilen illalla tuli syötyä pizzaa, sunnuntaina sukulaistytön rippijuhlat..

Nyt pitää vähän tarkistaa omaa syömistään ja ennen kaikkea yrittää juoda sitä vettä vähän enemmän kuin mitä nyt tulee juotua.
Sillä jos ei ole treenipäivä juon toooodella vähän.

En ole oikeen koskaan osannut juoda tarpeeksi, joten se pitää oikeasti opetella.
Perusruoka on ollut ok. Siitä ei voi oiken enempää nipistää..
Mulle on kans toi vedenjuonti ongelma. Aina ku päätän että juon vähintään litran päiväs niin muistan sen tasan yhden päivän. viikon päästä havahdun siihen etteipä oo pahemmin tullu vettä juotua... Millähän ton juomisen oppis muistamaan?
 
Mulla myös vedenjuontiongelma. Eilen nyt ei tullut syötyäkään, kuin aamulla yksi pizzapala, mutta juodakin muistin vasta illalla ja hätäiseen join kaksi lasillista vettä. Aamulla join monta mukillista kahvia, jota ei voi juomiseksi kutsua ja sitten seuraavan kerran vasta illalla ne vesilasilliset. Mulla on turvotusta, joka lähtisi kun muistaisin sitä vettä juoda, mutta kun ei muista..
 
Hienoa, että kutistujat ovat vielä yhtenä porukkana! Pelkäsin vähän, ollaanko hajottu omille teillemme. Suurimmalla osalla on nyt kaksi viikkoa takana (osa aloitti vähän myöhemmin) ja vaihtelevasti on näköjään mennyt. Pääasia on, ettei lannistuta, vaikka vähän heikkojakin viikkoja tulisi tai alku olisi tahmeaa. Pitää vaan ajatella, että niin kauan kun olemme motivoituneita, meillä on kaikki maailman potentiaali laihtua. Joku rohkea voi sitten laittaa kuvia tuloksista, kun niitä alkaa tulla. Minä ainakin aijon napata kuvan, kunhan pääsen normaalimittoihin!

Onnea niille, joilla on paino pudonnut! Onnea niillekin, joiden paino on pysynyt samassa, eikä ole noussut! Ja rohkaisua kaipaaville aktivointipotku persauksille näin virtuaalisti ;)
 
Viimeksi muokattu:
Minä en kutistu, minä kasvan |O
Lähtötilanne 61,0
1. vko: en punninnut, kun oltiin reissussa
2. vko: 61,4, eli muutos +400g

En oikeesti ymmärrä mikä mättää. Oon ollut tarkka syömisten kanssa ja liikkunutkin melko paljon. Tästä päivästä eteenpäin otan kiloklubin avuksi, josko sen avulla ongelmakin löytyisi.
 
Noniin, minulla nuo työt hieman haittaa tätä vapaa-aikaa, mutta päivittelen aina kun ehdin =)

Lähtö 81kg
1. vko jälkeen 80,5kg
2. vko jälkeen 80,4kg eli 2. viikon pudotus -100g, kokonaispudotus -600g

Ihan tyytyväinen kuitenkin ole, ettei ainakaan lisää ole tullut, parit synttärit tässä kuitenkin herkuteltu ja ravintolassa käyty ähkyä hakemassa :LOL:
Eli kokonaistilanteeseen olen ihan tyytyväinen. :)

Tästä on hyvä jatkaa!!!!
Onnea hyvistä pudotuksista ja hirmuisesti tsemppiä tuleville viikoille niille, joilla oli hieman huonompia tuloksia! :kiss::hug:
 
"Milli"
Ollaan tää viikko kesäloman vietossa vaa'an ulottumattomissa (onko se nyt hyvä vai ei...), mutta ens viikolla arki koittaa ja oma puntari rakkaus-viha -suhteineen ilmaantuu taa kuvioihin.
 
Heh hämmentävä tilanne sovituskopissa.. Myyjä vakuuttaa että kyllä tämä 36 koon uimapuku varmasti mahtuu, saanen epäillä..
Mutta kyllähän se sopi ;) kotona tosin heräsin todellisuuteen, olihan se toki 36 koko Britti taulukolla, eli siis kotimaisella kokoa 40.

Nooh, on se silti pienempi kuin vanha, joka oli 42..
 
  • Tykkää
Reactions: Sopivasti lihava
"jep"
Mä ehk haluisin tähän mukaan, mutta voisko tästä tehdä sellasen päivitettävän listan etusivulle, jossa kaikki mukanaolijat rivissä ja kilopudotukset perässä? Vähän niinku kuumepuolella on.. Ois mielekästä seurata..

Mut sen pitäis tehä joku musta, että sitä voi päivittää..

Itse olen toista viikkoa laihiksella, alkupaino 86,2 tänä aamuna 82,7. Tavoite on nyt enshätään 75 jos tuntuu hyvältä niin 70. Nyt vielä tuntuu hyvältä. :) Voisin ottaa punnituspäiväksi maanantain.
 
Saisko tulla mukaan..... Noissa ketjuissa huhtikuusta asti käynyt ilmottautumassa, site se siihen jäänytkin..... Huhtikuussa kirjoittanut "Pituutta 160, painoa 65,7kg. 61,5 kg tähtäimessä ennen töihin paluuta (elokuu). Välitavoite 64 toukokuussa lomareissulle.
Kait se noita syömisiä tarkkailemalla lähteen, liikunnalla myös. Että tehostamista."


Juu. Siihen 64 pääsi, mutta siinä oltu siitä lähtien. Liikuntaa olen nyt heinäkuussa oikein urakoinut ja vaikka kilot on edelleen samat, on sentään pari senttiä lähtenyt jokapaikasta. En ole laihuttanut mitenkään tiukasti siis ruoasta, mut kai se on pakko...

Tilasin jo niitä vihreä kapseleita apteekista (palstalla puhetta), muuta en ole huomannut että ehkä virkeämpi olen, ja että kahvia ei tee mieli kuin aamuisin. Painoon ei vaikutusta, päin vatsoin kun maha ei toimi :LOL: Joo joo.... No, kaivoin sit on mittanauhan kaapista kun vaaka ei liiku mihinkään, onneksi jotain vaikutusta. Ja kaivoin zumbalevyt kaapista taas kerran. Tässä heinäkuussa muuten tehnyt 10-15-20 km pyörälenkkiä ja kävelylenkkiä.
 
Viimeksi muokattu:
"pullero"
Mä sillon heti ilmoittauduin mukaan, ja olenkin ruokavaliota pitäny todella onnistuneesti koko ajan :) Ei vaan ole tullu kirjoteltua tänne ku en oo täällä käyny aikoihin. Meidän puntarin patteri loppu eikä oo hommattu uutta, ja nyt mua jo pelottaa hommatakkaa ku jos paino ei olekaa tippunu vaik kaikkeni olen kyllä tehnyt. Mulla alkupaino siis oli n.78kg ja 60kg on tavoite. Matkaa riittää :/ Maanantaina on jälkitarkastus ja sillon viim. saan painoni tietää.
 

Yhteistyössä