Kutsut!

  • Viestiketjun aloittaja Tupperwaren-täti
  • Ensimmäinen viesti
Tupperwaren-täti
Kiinnostaisiko ketään Savonlinna-Varkaus-Mikkeli alueelta järjestää tupperware-kutsuja? Se on hyvin yksinkertaista; Sinä emäntänä kutsut ystäviä, naapureita, työkavereita, tuttavia tai sukulaisia kotiisi ja Tupperware-konsulentti tulee esittelemään Tupperware-tuotteita. Tupperware-esittelyn päähenkilö on emäntä. Kiitokseksi hän saa "kiitoskukkasen" eli arvokkaan Tupperware-tuotteen sekä lisänä myynnin mukaan lisälahjoja. Kun vieraat ovat saapuneet, Tupperware-konsulentti esittelee tuotteet ja vastaa kysymyksiin ja ottaa mielellään uusia jäseniä konsulenteiksi. Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä s-postilla suklaa3@luukku.com niin sovitaan lisää!
 
PartyLite-yrittäjä
Heippa! Minä toimin myös esittelijänä,tuotteitamme ovat mm. erikokoiset,näköiset,väriset ja tuoksuiset kynttilät sekä somisteet niin sisustukseen kuin elintarvikekäyttöönkin.
Asumme Lahdessa, joten jos kiinnostaa emännöidä kutsut,tai haluaisit osallistua minun kutsuilleni helmikuussa, ota yhteyttä!
Emännän edut ovat todella hyvät ;)
nelliska2@hotmail.com
ps.meillä on 1/2vuotias tytär. :heart:
 
Pupu Tupuna
Täällä myös kyseisiä kynttilöitä myyvä konsultti,toimin 05-alueella joten otathan reippaasti yhteyttä,jos haluat pitää kutsut tai tilata kynttilöitä/somisteita :)

emiliinuska@gmail.com

tai y-viesti<br><br>
 
Jos kiinnostaa hassut Tinttu kutsut niin ota yhteyttä yviestillä tai s.postilla mammeli04@luukku.com
Tinttu valikoimaan kuuluu huppareita, haalareita, hattuja, häntiä jne. kaikkille lapsille ja lapsen mielisille

Toimin esittelijänä Kerava- Tuusula- Sipoo-Järvenpää alueella.
Muualle kanssa voin tulla jos matka kohtuullinen :D

Emäntä palkitaan myynnin mukaan :)
 
Hei!
Minä pidän minidecon kutsuja. Kutsut sisältää leluja, sisustustavaraa ja kaikkea kivaa. Tutustumassa voit käydä www.minideco.com. Toimin Tampereella ja lähiseuduilla. Jos innostuit otahan yhteyttä mukulat@tintti.net
 
Hei!
Pidän AVON kauneuskutsuja (Turun ja Salon, Perniön seudulla ja lähialueilla). Olen ollut mukana jo pari vuotta ja nykyään olen tiiminvetäjä.

Tuotteina ovat korkealaatuiset, mutta silti edulliset ihonhoitotuotteet (ei esim. maahantuojaa, joka ottaisi välistä)meikit,laukut ja korut. Kutsujen pitäjä eli emäntä saa kivan lahjan kiitokseksi. Kutsuilla voidaan tehdä jotain kivoja kauneusjuttuja esim. käsihoito.

Avon on perustettu jo 1886 ja se toimii noin 150 maassa. Nyt onneksi myös Suomessa! Avon ei käytä eläinkokeita. Tuotteet ovat innovatiivisia ja tuotteina on sellaistakin mitä ei muualta saa kuten kynsilakkatarrat. Sinä ja vieraasi varmasti uskaltavat tilata ja kokeilla uusia tuotteita, sillä Avon tuotteilla on (ainoana maailmassa?) kolmen kuukauden palautusoikeus jos et jostain syystä pidäkään tuotteesta.

Kauttani voi myös aloittaa AVON kauneuskonsulttina:
Saat 25% alennusta tuotteista
Upeat kuvastot täynnä tarjouksia ja uutuuksia
Upeita kaupanpäällisiä ilmaiseksi
Ei liittymis- tai jäsenmaksua
Ihonhoitokoulutuksia, tapaamisia
Kannustus -ja palkinto-ohjelmia
Hieno liittymislahja!
Et sitoudu mihinkään, voit tilata vain itsellesi tai tienata ylimääräistä myymällä ystäville, työtovereille jne. Tilaat silloin vain kun haluat.
Saat minulta alussa uusimman kuvaston ja tuote-esitteitä.

Tarvitset vain sähköpostin ja olet vähintään 18v.

Ota yhteyttä niin kerron lisää:
girlpower82@luukku.com
 
Ja täältä löytyis sitten vastaavasti Swipen tuotteet, ihan kutsuja pidän eri teemoilla esim. jalkahoito, käsihoito, kasvohoito. Ja Swipeltähän löytyy niin siivous että ihonhoitotuotteet. ;)
Katso lisää www.homcare.fi, sieltä löydät kaikki tuotteemme ;)
Ota yviestillä rohkeasti yhteyttä tai valkoinen.enkeli@hotmail.com
 
täältä löytyy myös Tupperware konsulentti Tuusulasta. pidän esittelyitä ympäri pk seutua, tuuslaa, järvenpäätä, keravaa, mäntsälää jne. ota rohkeasti yhteyttä, niin voin vaikka soittaa. Miten olisi esim. kutsut päivällä kotiäiti ystävien kesken?
 
Oriflame kutsuilla.
Nyt on aika ottaa kevät vastaan ja kuoria talvi pois iholta.
Järjestän kauneusiltoja Tampereella ja Mouhijärvellä. Valikoimaamme kuuluu niin meikkejä kuin ihonhoito tuotteitakin. Mikäli järjestät kutsut saat emäntänä myös lahjoja myynnin mukaan
Jos haluat kysyä tarkempia tietoja tai varata oman iltasi ota yhteyttä spostilla.
j_anna@luukku.com
 
Edustan Oriflamea ja toimin Kokemäellä, halutessa tulen pitämään esittelyä myös lähikuntiin. Mikäli olet kiinnostunut toimimaan kutsujen emäntänä tai haluaisit lähteä itse mukaan Oriflameen, otathan yhteyttä sähköpostiin. Oriflame on laaja valikoima ihon- ja vartalonhoitotuotteita sekä meikkejä, myös miehille. Emme testaa eläimillä. Ota yhteyttä sähköpostiin, kerron mielelläni lisää.
skorpioni-80@poistatämäsuomi24.fi
 
Juuri aloittanut, uusi Tupperi-konsulentti. Oma lähipiiri on jo käyty ja nyt tarvitsisin uusia yhetyksiä ja uusia ihmisiä pitämään esittelyjä. Asun Helsingissä ja pidän esittelyjä lähinnä pääkaupunkiseudulla mm. helsinki-vantaa-espoo alueella. Olisin kiitollinen jos joku uskaltaisi lähteä kokeilemaan emännöintiä ja sillä tavalla auttamaan minua alkuun. Ota rohkeasti yhteyttä niin sovitaan sinulle sopiva aika! s-posti osoite on anna_kopalina@hotmail.com
 
neitiperho
Olen juuri aloittanut konsulentti ja kipeästi kaipaisin ihmisiä joiden luona voisi kutsut järjestää. Asustan Lahdessa, mutta lähiympäristöön olen myös valmis matkaamaan ja pitämään kutsuja. Jos vähänkään kiinnostaa niin mielelläni otan tilaisuuksia vastaan. Suunnitellaan sinulle mieleisesi kutsut!
s-posti sintt_u@yahoo.com

Rohkeasti yrittämään!!
 
Täällä myös Tupperware konsulentti Kausala-Nastola-Kuusankoski-Kouvola ja lähikunnat akselilla. Ottakaa rohkeasti yhteyttä niin suunnitellaan sinunlaisesi esittely.

Nyt on mahtavia kesätarjouksia...... :wave:

Ja uusia konsulentteja kaivataan mukaan mukavaan joukkoomme, jos kiinnostuit ota yhteyttä.

s-posti: piavir.tw@gmail.com
 
Täällä oriflamen edustaja Raumalta!! Jos olet kiinnostunut pitämäät meikki-/muu kosmetiikka ja vartalonhoitotuote -kutsut laita yyveetä tai s-postia tulemaan. Myös jos olet ihan vain muuten kinnostunut tilaamaan oriflamen tuotteita, laita viestiä tulemaan. Minun kauttani voi myös halutessa liittyä mukaan joukkoon.

mama_84@netti.fi
 
khf
täällä myöskin Homcare kutsuja pitävä Lohja,Karkkila,Vihti, Ja muut lähialueet...
Kasvohoitoa, jalka, käsihoitoa sekä kodin puhdistusaine esittelyitä..
Tiedustele enmmän niemiki@gmai.com[/b]
 
Olen juuri aloittanut Partylite konsultti Tampereelta. Uusi kuvasto on juuri ilmestynyt! Mikäli haluat emännöidä kynttiläkutsut, ota yhteyttä mailiin tai yv:llä niin kerron mielelläni lisää.

a_virola@hotmail.com
 
Pidän Avon kauneuskutsuja Keski-Suomen alueella =) Ota rohkeasti yhteyttä niin katsotaan sopiva ajankohta, järjestämissäni illoissa myös hemmottelua, käy tutustumassa kotisivuihini osoitteessa: www.kauneusputiikki.fi :flower:
 

Yhteistyössä