Kuva ketju: tatuoinnit

näyttääpä hyvälle!
Kiitoksia! Niskatatuoinnin suunnittelussa meni alle 10min (takki päällä pakersin, tatuoija odotteli jo mua paikanpäälle. Tuli vähän äkkiä tuo aika), ja feeniksin kanssa taistelin muutaman tunnin. Oon aina ollu ihan järjettömän huono piirtämään lintuja, mutta toisaalta oon tyytyväinen tuohon lopputulokseen. Onhan tuo "lokki" omalaatuinen -ihan kuten kantajansakin.
 
Kiitoksia! Niskatatuoinnin suunnittelussa meni alle 10min (takki päällä pakersin, tatuoija odotteli jo mua paikanpäälle. Tuli vähän äkkiä tuo aika), ja feeniksin kanssa taistelin muutaman tunnin. Oon aina ollu ihan järjettömän huono piirtämään lintuja, mutta toisaalta oon tyytyväinen tuohon lopputulokseen. Onhan tuo "lokki" omalaatuinen -ihan kuten kantajansakin.
:D

mulla on tehty liljat vaparinna. kaikki 3 :D eilen tuli oranssi lilja selkään. taas 2kk päästä lissää. tulle meille kotia taas tekheen. ruottalainen tekijä 18v tehny jo :) hieman tuntuu selkä hassulle ku teki :D
 
:D

mulla on tehty liljat vaparinna. kaikki 3 :D eilen tuli oranssi lilja selkään. taas 2kk päästä lissää. tulle meille kotia taas tekheen. ruottalainen tekijä 18v tehny jo :) hieman tuntuu selkä hassulle ku teki :D
Itekki meinasin ihan vakavissani ottaa liljaköynnöksen kylkeen, ideana mulle tärkeimmät ihmiset = yks lilja per nenä. Sitte ajattelin, et notta perkele, kyllähän tässä ruhossa lääniä riittää tatuoitavaks jos niikseen tulee :) Yksi henkilötatuointi kun niskasta löytyy, niin olkoon se sitten ainokainen.

Ku oliski ite tajunnu ottaa selkään tatuoinnin. Niska ei tuntunut missään, mutta toi kylki.. Ei kilin*ittu ku luulin kuolevani tota pyrstöä tehdessä, vaikka mulla korkea kipukynnys onkin. Loppuvaiheissa kun viimeisteltiin, oli iho niin väsynyt ja arka että jokainen ajatuskin särki :D

Onko teillä kotona erilliset tilat missä tekee, vai onko vain joku nurkkaus mikä sitten putsataan ja pistetän asianmukaiseen kuntoon? Mikäs sen leppoisampaa, kun kotona oleskella :)
 
Itekki meinasin ihan vakavissani ottaa liljaköynnöksen kylkeen, ideana mulle tärkeimmät ihmiset = yks lilja per nenä. Sitte ajattelin, et notta perkele, kyllähän tässä ruhossa lääniä riittää tatuoitavaks jos niikseen tulee :) Yksi henkilötatuointi kun niskasta löytyy, niin olkoon se sitten ainokainen.

Ku oliski ite tajunnu ottaa selkään tatuoinnin. Niska ei tuntunut missään, mutta toi kylki.. Ei kilin*ittu ku luulin kuolevani tota pyrstöä tehdessä, vaikka mulla korkea kipukynnys onkin. Loppuvaiheissa kun viimeisteltiin, oli iho niin väsynyt ja arka että jokainen ajatuskin särki :D

Onko teillä kotona erilliset tilat missä tekee, vai onko vain joku nurkkaus mikä sitten putsataan ja pistetän asianmukaiseen kuntoon? Mikäs sen leppoisampaa, kun kotona oleskella :)
keittiö. siivotaan kuntoon. suojaukset yms hommelit
 
Karjutar Ompa mukava kuulla että tekemäsi ruoka oli niin kammottavaa, että kuvamme saavat sen kipuamaan ruokatorvea ylöspäin :flower: Mahtaakos hänellä itsellään olla tatuointeja, kenties putte possu persiissä? :)
 
Karjutar
Minkä kokoinen tuo on? Näyttäisi vähän siltä että saattaa mennä vähän tympeästi "mössöksi" tuo teksti muutamassa vuodessa.

Vahvasti tatuoituna ihmisenä sanoisin että herrajumala, kattokaa vähän millaiselle tyypille menette tatuoitavaksi. Ne kuvat kuitenkin (toivottavasti) on tarkoitettu säilyvän ikuisesti niin se muutama huntti enemmän kannattaa. Jos tyyppi ei osaa tatuoida suoraa viivaa niin pitäisi soida varoituskellot päässä. Myös anatomian taju ja tekstin sommittelu pitäisi olla handussa.

Tämän:



ja tämän:



välillä on aika selkeä ero muussakin kuin aiheessa. Ja en siis puhu aiheesta tai tyylistä vaan yksinkertaisesti viivoista, anatomiasta (lintunainen on uskottava vaikka tietty mahdoton) ja värien hallinnasta.
Paksut reidet yritetään häivyttää tatskalla, ei onnistunut.
 
Tuntuu tosiaan, että käytännöt vaihtelee paljon. Tuokin laitto vaan talouspaperipalan ettei kaikki veret oo paidassa :) jossai vaiheessa tuli se kauhee kutina ja ois tehny mieli raapia. Tyytyväinen kyllä tuohon kuvaan oon.
 
Tässä olisi uusin :heart:
Tässä S-kirjain tarkoittaa poikaa, ylemmät tähdet mummoa, äitiä ja siskoa.. Alemmat tähdet tarkoittaa kahta siskonpoikaani ja omaa miestäni :)

[/URL][/IMG]


niskassa on myös eräänlainen aurinko, mutta siitä ei ole kuvaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83

Yhteistyössä