Kuva ketju: tatuoinnit

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25448277:
Kolmas ilmottautuu :)

Nukuin kun ensimmäistäni tehtiin lapaluun kohdalle..
Käsi tuo sormien väli oli ainoa paikka jossa kirpasi tai sanotaanko tuntui epämukavalta,kun oltiin luun kohdalla.
Minä olen nukkunut kaikkia kuvia tehdessä... Sellainen 3-4 tuntia menee mukavasti rauhallisessa surinassa. Kyljessä vähän kutitti.
 
Koita arvaa. :P
Tässä mun http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189317_10150113902969051_674169050_6565904_4642252_n.jpg

ja

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/231016_6110874050_674169050_244944_5803_n.jpg

Kolmannesta ei oo kuvaa, mutta se ei oo kuin kaks tassun jälkeä pohkeessa.
 
meah: mie saan huomenan jatkoa... lällällääää :saint:

kuvia siis tulossa :)

tekijä on ollu meillä tänhään koko päivän, tullee myös huomenna. onse kätevää ku tekijä tullee kotia.
 
Viimeksi muokattu:
nnnn
HeviäPRKLE! Oletko ottanut molemmat kuvat samalla tatuoijalla? Voisitko suositella? Asun kans Oulussa ja olen vuosikausia himoinnut tatuointia, mutten uskalla ottaa, koska pelkään, että tulee tökerö kuva. Nuo sun tatuoinnit ovat tosi hienoja ja hienosti tehtyjä. Samalla tatskaajalle ehkä uskaltaisin mennä... :)
 
meah: mie saan huomenan jatkoa... lällällääää :saint:

kuvia siis tulossa :)

tekijä on ollu meillä tänhään koko päivän, tullee myös huomenna. onse kätevää ku tekijä tullee kotia.
*vähän kade*

Kyllä mäkin vielä ihan vaan yhden jonkun kuvan jossain vaiheessa. :saint:

Tosin mä meen tekijän kotiin. Se on mulle helpompaa, täällä on aina niin hirveä säätö ja härdelli, että mulle on luksusta kun pääsen johonkin muualle, missä ei tarvitse ajatella mitään muuta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26172579:
miula ei nyt ole kuvia laittaa, mutta yläselästä löytyy lapsikeiju & toista rannetta kiertää ohut, tribaalimainen kuvio. tavoitteena saada vielä ankh nilkkaan & viikatemieskin johonkin päin kroppaa...
:D viikatemies leima alkaa hymyilyttää.. kaverin miehellä on.. ja heillä on hautaustoimisto :D
 
Niskassa hepreankielinen sana jonka alapuolella menee sydänkäyrä. Sydänkäyrän alapuolella synnyin ja kuolinaika, ja sydänkäyrä loppuu kuolinajan keskivälillä, jolloin kyseinen henkilö kuoli. Kyljessä sitten suuri (30*25cm) black&white feeniks, joka ylettyy rintojen alapuolelta kylkiluita pitkin selän puolelle, ja linnun pyrstö ylettyy matalimmillaan pitkästi lonkkaluun alapuolelle.
 
Niskassa hepreankielinen sana jonka alapuolella menee sydänkäyrä. Sydänkäyrän alapuolella synnyin ja kuolinaika, ja sydänkäyrä loppuu kuolinajan keskivälillä, jolloin kyseinen henkilö kuoli. Kyljessä sitten suuri (30*25cm) black&white feeniks, joka ylettyy rintojen alapuolelta kylkiluita pitkin selän puolelle, ja linnun pyrstö ylettyy matalimmillaan pitkästi lonkkaluun alapuolelle.
kuva???
 

Yhteistyössä