Kuva ketju: tatuoinnit

uniqueharmaana
noista ulkomaalaisista kirjotuksista tuli mieleen... Mun iskä otti joskus aikoinaan jonkun japanilaisen kirjotuksen olkapäähän mikä piti tarkoittaa jotain "vapaata" tai "ikuista"... Isä sitten sai miniä puolekseen japanilaisen, kysyi mitä tuo merkki oikeasti tarkoitti niin tyttö sanoi että se tarkoittaa "olen tuhma" :D
jep jep... :D
 
Kolme miulta löytyy mutta ei ole tähän hätään kuvia laittaa... Niskassa (tai ehkä enemmän yläselässä) Nuottiavain ja viivastoa jossa nuotteja miun lempibiisistä, kädessä lempinäyttelijän muistoksi hänen nimikirjaimet ja selässä (puoli selkää) enkeli jossa panderollissa lasten nimet...

Ja tässäpä kuvat...



Nyt ois suunnitteilla ainakin tohon tokaan kuvaan varjostukset ja päivämäärät, ehkäpä haluan myös tuohon ekaan kuvaan varjostukset... Tulis vähän "elävämmäks"... Hirmusesti haluisin ihan uudenkin tatskan, mutta kun sillä pitää olla joku merkitys niin ei taida olla ihan kohta tulossa... Tosin voisin "jatkaa tuota ekaa tatskaa nuoteilla, haluisin korvan taakse jottain ja se vois sitten jatkua jonnekin suuntaan...
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25795215:
Tässäpä tämä
[/URL][/IMG]
Hei LauhkeaLehmä!

Haluaisin samantapaisen tatuoinnin jossa näkyy varjostus ja tulee kolmiulotteinen vaikutelma. Mutta lentoon lähtevistä linnuista. Kuka on tekijä ja missäpäin suomea? Meinaan että osaa varmaan hyvin :)
 
"vieras"
Voi apua, ihan käy sääliksi, kun on niin kauheita monella. Siis kuvat ovat alkujaankin huonoja, olisivat paperillakin tökeröitä, saatikka ihossa, josta sitä ei saa pois. :(
 
Hei LauhkeaLehmä!

Haluaisin samantapaisen tatuoinnin jossa näkyy varjostus ja tulee kolmiulotteinen vaikutelma. Mutta lentoon lähtevistä linnuista. Kuka on tekijä ja missäpäin suomea? Meinaan että osaa varmaan hyvin :)
Tampereella Ink pistolssissa tehty. Tonin käsialaa molemmat perhoset. Tässä linkki kotisivuille Tattoo shop Ink Pistols. On kyllä osaava tatuoija. Itsekin ajelin Vantaalta Tampereelle ihan varta vasten, vaikka olisi varmaan lähempääkin tatuointiliikkeitä löytynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
7thHeaven
Mulla lähtee seuraavasta kuusta alkaen tatuoinnin haalennusoperaatio.
Ois kannattanu pentuna odottaa ja aikuisena maksaa oikeasta työstä, poistolle tulee 10x enemmän hintaa + uusi kuva päälle tai sitten poisto ihan tappiin asti.
 

Yhteistyössä