Kuvaketju: Noloja tv-sarjoja 80- ja 90-luvuilta

  • Viestiketjun aloittaja "Miami Vice"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;27233422:
Midnight Caller taisi olla Yöhaukka. Meni pari vuotta sitten MTV3 Sarjalla. Osa jaksoista oli kyllä kärsinyt pahasti ajan kulusta.

Oliko tuo Passions se, missä oli noita, jolla oli elävä nukke?
Yöhaukka se taisi olla.

Ja juu, Passionsissa oli Tabitha-noita, jolla oli nukke Timmy. Mä tykkäsin siitä sarjasta :ashamed: ja nyt kun tarkemmin muistelen niin olisikohan ollut peräti 2000-luvun alkua kun se vielä tuli, taisin nääs mieheni kanssa sitä joskus katsella.
 
"nenna"
Passions on tullu 2000-luvun alkupuolella, tarkkaa vuotta en muista. Joka tapauksessa ennen vuotta 2005.
Noloa on tunnustaa, mut mulla on vähän ikävä sitä sarjaa :D Samoin kuin Silkkiä ja luoteja :D
 
"vieras"
Muistatteko sellaista sarjaa kuin Hollywood Beat? Tässä on sen tunnari: Hollywood Beat opening - YouTube Muistan kun yritin nauhoittaa tuota tunnari c-kasetille mankka kiinni telkkarissa. Meni monta viikkoa ennen kuin onnistuin, koska aina joku tuli puhumaan jotain siihen viereen :D.
Se tunnari soi vieläkin usein mun päässä, vaikka en siitä sarjasta muista mitään. En tainnu olla vielä koulussakaan kun se tuli telkkarista, mutta oli niin hyvä biisi, että jäi mieleen :D
 
???
[QUOTE="vieras";27233550]Nightingales. :) En muista sarjasta muuta kuin sen, miten kaveri valitti miten on taas huonosti suomennettu nimi. Miksei ne oo vaan voineet kääntää sitä suoraan? :LOL: Terkkuja, jos ystävä sattuu lukemaan. :wave:[/QUOTE]

suoraan suomennettunahan se on just satakielet. Eri asia sitten, miten Florence Nightingale-aspektin saa siihen suomennokseen ympättyä.

Eli miten olis pitänyt suomentaa?
 

Passions. 90-luvun lopulla muistaakseni katsoin sitä.


Lemmenlaiva.


The Midnight Caller. Mikä se oli suomeksi? Loppui aina lauseeseen "Good night America, wherever you are".
No joo Lemmenlaiva oli kyllä aika nolo, mut oli se toisaalta hauskakin. Keskiyön kutsu sen sijaan ei oo nolo, Gary Cole on ihana :heart: ja siinä American Gothicissa se vasta ihana olikin. Mikä sen sarjan nimi oli suomeksi...
 
Lunatic
[QUOTE="Lissu";27232847]Taistelupari oli silloin ihan suosikki, en uskalla etsiä klippejä etten kadota tätä illuusiota maailman parhaasta tv-sarjasta. :D[/QUOTE]

Mistäs kohtaa tämäkään sarja oli nolo?
 
"Miami Vice"


Tähtiportti. Olin jo "reilusti aikuinen" yliopisto-opiskelija, kun Tähtiportti tuli eka kertaa telkkarista. Olin niin fiiliksissä, samoin monet opiskelukaverit :) En kyllä tiedä jaksaisinko enää sarjaa katsoa.
 

Yhteistyössä