Kyllä toi pentu on yksi...

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:
Mua on auttannut viedä lapsi sänkyyn nukkumaan ja sanon et nyt pitää nukkua. ja tulen pois, enkä vastaile hänelle. Kyllä nukahtaa ...
Luuletko että vastailen tolle enää mitään..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huumorillakaan edes tuommoista!:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
tulkaa hakemaan pois.
Joka ilta samaa vehtausta ja nukahtaa vasta 11 maissa. Tarhassa kuitenkin pakko nukkua pv.unet. Voi vittu en paremmin sano. Ei ole yhtään omaa aikaa ennen nukkumaan menoa ja ton kitinöitä pitää kuunnella viel päivän päätteeks.
Lekalla päähän tekis mieli vetää.
Tai kirveellä.
Ei mitenkään mukavaa luettavaa tuo sun tekstis omasta lapsestasi. Sanoisin, että hakeudu hoitoon. En ikimaailmassa omasta lapsesta noin kirjottaisi, vaikka kuinka hermot meinais mennä!
Kyllä tuollaiset uhkailut pitäisi aina ottaa vakavasti. Moni lapsi olisi jäänyt pahoinpitelemättä ja saanut jopa pitemmän elämän, jos tällaisiin puututtaisiin reippaasti.
 
vieras
Onneksi on vielä joku joka uskaltaa pukea tunteensa sanoiksi. Ei haukkuva koira pure, tuskin Lunatic aikoo lapselleen mitään tehdä, on hyvä purkaa pahimmat vitutukset vaikka tänne. Ja jos yhtään lohduttaa niin samalta tuntuu joka kolmas päivä.
 
harmaa
hyi... jos lapselle sattuiskin jotain, tukehtuu peittoonsa yöllä ja kuolee tai tarhassa huomenna vahinko ja henki pois... miten voisit elää noiden kommenttiesi jälkeen enää itse? ei mitään syyllisyyden tunteita?...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:
Mua on auttannut viedä lapsi sänkyyn nukkumaan ja sanon et nyt pitää nukkua. ja tulen pois, enkä vastaile hänelle. Kyllä nukahtaa ...
ei se auta jos lasta ei oikeasti väsytä. mua vähän jo pelottaa miten meidän yöunien käy kun lapset menee hoitoon, kuopuskaan ei ole vuoteen päikkäreitä nukkunut ja jos joskus nukahtaa niin ennen puolta yötä ei millään meenaa saada unille. yöunia nukkuvat keskimäärin 12h.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
tulkaa hakemaan pois.
Joka ilta samaa vehtausta ja nukahtaa vasta 11 maissa. Tarhassa kuitenkin pakko nukkua pv.unet. Voi vittu en paremmin sano. Ei ole yhtään omaa aikaa ennen nukkumaan menoa ja ton kitinöitä pitää kuunnella viel päivän päätteeks.
Lekalla päähän tekis mieli vetää.
Tai kirveellä.
toivottavasti tää on provo. miten omasta lapsestaan voi ajatella nuin kauheas? kannattaako niitä lapsia hankkia, ku oot valmis jo hakkaamaan`
mä luulen että on parempi purkaa paha olonsa vaikka provosoivastikin tällä palstalla, kuin että se jäisi sisälle kiehumaan ja saattaisi oikeasti tehä jotain lapselleen. Jos on semmonen olo että "mä en jaksa tota pentua", niin sen sanominen jollekin saa tilanteen laukeamaan, alkaa jo naurattaakin. Mutta jos vaan on hissukseen, tunteet voi patoutua ja purkautua jopa vihana lasta kohtaan. En mä ajattele että ap vihaa lastaan, vaan hällä on synkkä olo johtuen muun muassa lapsen kiukuttelusta
On kai niitä muitakin muotoja purkaa tunteitaan kuin palstalle tai suoraan lapseen... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi on vielä joku joka uskaltaa pukea tunteensa sanoiksi. Ei haukkuva koira pure, tuskin Lunatic aikoo lapselleen mitään tehdä, on hyvä purkaa pahimmat vitutukset vaikka tänne. Ja jos yhtään lohduttaa niin samalta tuntuu joka kolmas päivä.
ai ei vai? kyllä pahoinpitelyt alkaa usein juurikin sanallisella ja jatkuu sitten nyrkkien tms. voimalla.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
En hali kun tirpaset turpaan kuitenkin. Kyllä se siitä, ihan salettiin joku päivä on parempi mieli. Ootko muka ennenkään vitutukseen kuollut vaikka olis mieli tehnyt?
No en oo, mutta kyllä taas oli hetki sitten suonet paukahtamassa.
Heti laski vähän viha kun kirjotin tänne.
Hyvä että jonnekin voi purkaa.
Huhhuh, menee vaan hermot näihin iltoihin taas pikkuhiljaa.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
tulkaa hakemaan pois.
Joka ilta samaa vehtausta ja nukahtaa vasta 11 maissa. Tarhassa kuitenkin pakko nukkua pv.unet. Voi vittu en paremmin sano. Ei ole yhtään omaa aikaa ennen nukkumaan menoa ja ton kitinöitä pitää kuunnella viel päivän päätteeks.
Lekalla päähän tekis mieli vetää.
Tai kirveellä.
toivottavasti tää on provo. miten omasta lapsestaan voi ajatella nuin kauheas? kannattaako niitä lapsia hankkia, ku oot valmis jo hakkaamaan`
mä luulen että on parempi purkaa paha olonsa vaikka provosoivastikin tällä palstalla, kuin että se jäisi sisälle kiehumaan ja saattaisi oikeasti tehä jotain lapselleen. Jos on semmonen olo että "mä en jaksa tota pentua", niin sen sanominen jollekin saa tilanteen laukeamaan, alkaa jo naurattaakin. Mutta jos vaan on hissukseen, tunteet voi patoutua ja purkautua jopa vihana lasta kohtaan. En mä ajattele että ap vihaa lastaan, vaan hällä on synkkä olo johtuen muun muassa lapsen kiukuttelusta
ymmärrän pahan olon ja tympääntymisen, mutta on kyllä huolestuttavaa jos tulee edes mieleen että "vetää lekalla päähän".
 
Järkyttynyt
Mulla on myös nelivuotias joka nukahtaa iltaisin viimeisimpänä koko porukasta (pois lukien mut). Lähemmäs kymmentä menee ennenkuin se nukkuu. Ja kyllä mullakin on välillä itse väsyneenä hermot siihen mennyt, mutta IKINÄ ei ole edes mielessä käyneet noin karmivat ajatukset ja lausahdukset mitä Lunaticin suusta on nyt päässyt.
Mun tekee ihan pahaa sun lapsesi puolesta, eikä tämä ole mitään jeesustelua.
:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi on vielä joku joka uskaltaa pukea tunteensa sanoiksi. Ei haukkuva koira pure, tuskin Lunatic aikoo lapselleen mitään tehdä, on hyvä purkaa pahimmat vitutukset vaikka tänne. Ja jos yhtään lohduttaa niin samalta tuntuu joka kolmas päivä.
ai ei vai? kyllä pahoinpitelyt alkaa usein juurikin sanallisella ja jatkuu sitten nyrkkien tms. voimalla.
Juu juu, siellä taas joku joka tietää kaikista kaiken.

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
ymmärrän pahan olon ja tympääntymisen, mutta on kyllä huolestuttavaa jos tulee edes mieleen että "vetää lekalla päähän".
:) No, turha huolestua, en vedä likkaa lekalla enkä millään muullakaan päähän.
Pakko vaan jotenkin purkaa agressio, voimalliset sanatkin auttaa.. on jo paljon parempi olo kun äsken.
 
ei muuten ole
mitään herkkua tapella yliväsyneen lapsen kanssa.
Meillä on myös tappelua suoraansanottuna päivät ja illat lapsen kanssa.
Tekee mieli potkasta se pellolle, kattoni alta riekkumasta.
Mulla vituttaa välillä kuunnella sitä ruikutusta, ihan kuin muilla menis niin järin hyvin.
Ja kyllä kehtaan sanoa suoraan, oon välillä kurkkua myöten täynnä tätä pyhää äitiyttä ja lässynlässynläpäläätä joka jeesuksen autuasta asiaa.
Ihan niinkuin ne kullannuput olisi enkeleitä.
Kaukana siitä.
 
ei huumorillakaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi on vielä joku joka uskaltaa pukea tunteensa sanoiksi. Ei haukkuva koira pure, tuskin Lunatic aikoo lapselleen mitään tehdä, on hyvä purkaa pahimmat vitutukset vaikka tänne. Ja jos yhtään lohduttaa niin samalta tuntuu joka kolmas päivä.
ai ei vai? kyllä pahoinpitelyt alkaa usein juurikin sanallisella ja jatkuu sitten nyrkkien tms. voimalla.
Juu juu, siellä taas joku joka tietää kaikista kaiken.
Sinun mielestäsikö tuo on tavallista tekstiä ---> että lapsi on paskaapää ku ei nuku ja pitää lyödä lekalla päähän????
 
Siis onko pk:ssa todella pakko nukkua päiväunet? :eek:

Mitä jos sanoisit että päiväunia ei voi nukkua koska seuraukset on sitten nämä? Eihän tuota kukaan jaksa että lapsi riekkuu viä noin myöhään eikä itellä jää ollenkaan rauhottumisaikaa ennen kun nukkumaan pitää. Inhottava oravanpyörä :/

Joku tolkku tohon täytyy saada, pitäshän hoitajien se tajuta.
 
ninni
Mulla yks tuttu oli väsynyt kaksosten 10kk kanssa ihan puhki ja tokaisi"ottais joku vaikka toisen noista pois".Ja 2kk päästä toinen kuoli kätkytkuoleman.Että kannattaa joskus ajatella että lapset on lajoja hetken vaan vaikka kuinka v.ituttas.
 
mä jo kirjasto tädille sanoin että tällainen kirja pitäisi lisätä äitiyspakkaukseen: äidin kielletyt tunteet.. tekisi hyvää lukea. kyllä minä ainakin välillä toivon ettei noita lapsia olisi vaikken sitä oikeasti halua tai tarkoita. kun väsyy niin sitä ajattelee aika pahoja päässään eikä sen lapsen kiljuminen ainakaan paranna niitä ajatuksia. ja silti se että tekisi mieli lähettää lapsi pahvilaatikossa timbuktuun ei tarkoita sitä että niin tekisi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä