Kyllä toi pentu on yksi...

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Tuo tunne on niin tuttu. Tosin ei nukutuksen kanssa ku ne sujuu jo suht jees. Mutta tänää kaupassa teki mieli repii herra 6 vee korvasta autoon ja pyöräyttää pari kertaa ympäri ku puhe ei menny perille. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä jo kirjasto tädille sanoin että tällainen kirja pitäisi lisätä äitiyspakkaukseen: äidin kielletyt tunteet.. tekisi hyvää lukea. kyllä minä ainakin välillä toivon ettei noita lapsia olisi vaikken sitä oikeasti halua tai tarkoita. kun väsyy niin sitä ajattelee aika pahoja päässään eikä sen lapsen kiljuminen ainakaan paranna niitä ajatuksia. ja silti se että tekisi mieli lähettää lapsi pahvilaatikossa timbuktuun ei tarkoita sitä että niin tekisi.
Peesi! :attn:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ei ne hoidossa lyhentäis lapsen unia.. tai voisko se jäädä vaan lepäämisen tasolle, ei nukkumista?
Kaikkien on pakko mennä sänkyyn. Nukkua tai levätä. Ja kuka lapsi siellä jaksas valveilla maata sitä aikaa.. kyllä ne yli tunnin varmaan sängyssä on.
 
Keittiönoita
Tuttu kuvio aikoinaan. Jos junnu nukkui tarhassa päiväunet, kekkaloi yöllä vielä seuraavan vuorokauden puolellakin hereillä. Ja aamulla tietty tarhaan lähtiessä kuin perseeseen ammuttu karhu. Onneksi sain sovittua päiväkodin kanssa, että päikkäreitä ei tarvitse nukkua.
 
tiia
Nyt otat lapsi syliisi ja laulat ja viet sänkyyn istut hetken hänen kanssa ja laulat tuuti laulun kunnes nukahtaa. Kyllä tarhassa lapsia silitetään ja luetaan kirjaa.

Kyllä se siitä lähtee ja pidetään peikuja sulle.
 
ninnille
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Mulla yks tuttu oli väsynyt kaksosten 10kk kanssa ihan puhki ja tokaisi"ottais joku vaikka toisen noista pois".Ja 2kk päästä toinen kuoli kätkytkuoleman.Että kannattaa joskus ajatella että lapset on lajoja hetken vaan vaikka kuinka v.ituttas.
Ja tosissas ajattelet noin ja noin kostonhimoisesti??
Huh, onneksi et ole mun ystävä.

Muuten, kätkytkuolemaan ei voi kuolla vuoden vanhana.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä jo kirjasto tädille sanoin että tällainen kirja pitäisi lisätä äitiyspakkaukseen: äidin kielletyt tunteet.. tekisi hyvää lukea. kyllä minä ainakin välillä toivon ettei noita lapsia olisi vaikken sitä oikeasti halua tai tarkoita. kun väsyy niin sitä ajattelee aika pahoja päässään eikä sen lapsen kiljuminen ainakaan paranna niitä ajatuksia. ja silti se että tekisi mieli lähettää lapsi pahvilaatikossa timbuktuun ei tarkoita sitä että niin tekisi.
Olen täysin samaa mieltä että pahoista tunteista pitäisi puhua. Mutta se, että haluaa lyödä lastansa kirveellä päähän on ihan hirveää, vaikka kuinka vituttaisi.
 
Miä
Ettehän työ nyt jumankauta ole tosissanne? Mitä sitä pitää sanoa jos kaikki ketuttaa ja väsyttää? Miä raivoan ja huudan ja kiukuttelen ja haukun kaikki maan rakoon. Ei miulla ole koskaan mieli tehnyt kersaani lahdata. Vaikka se on maailman raivostuttavin paskianen välillä. Mutta aina rakkain :heart: Ihmiset purkaa tunteensa eri tavalla, käykö?
 
mä ymmärrän jos pitää purkaa tunteitaan mut eikö kannattais tehdä se sit paperille?

tänä päivänä ei oikeasti kannata kirjoitella tollasia nettiin, vaikka ne oliskin vaan pelkkää sanahelinää eikä tekoja.

nykyään on niin paljon perhesurmia ja vaikka mitä et moni ottaa nuo hyvinki vakavasti!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninnille:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Mulla yks tuttu oli väsynyt kaksosten 10kk kanssa ihan puhki ja tokaisi"ottais joku vaikka toisen noista pois".Ja 2kk päästä toinen kuoli kätkytkuoleman.Että kannattaa joskus ajatella että lapset on lajoja hetken vaan vaikka kuinka v.ituttas.
Ja tosissas ajattelet noin ja noin kostonhimoisesti??
Huh, onneksi et ole mun ystävä.

Muuten, kätkytkuolemaan ei voi kuolla vuoden vanhana.
Muuten, kätkytkuoleman voi kuolla vielä 20-vuotiaanakin.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi on vielä joku joka uskaltaa pukea tunteensa sanoiksi. Ei haukkuva koira pure, tuskin Lunatic aikoo lapselleen mitään tehdä, on hyvä purkaa pahimmat vitutukset vaikka tänne. Ja jos yhtään lohduttaa niin samalta tuntuu joka kolmas päivä.
Joo ei oo todellakaan aikomusta tehdä mitään :eek: . Palo vaan käämit kertakaikkiaan.
Rauha on taas laskeutunut, vaikka likka ei nukukaan vielä. Mutta sovinto tehtiin tossa just ja on hiljaa. :)
 
jotain järkeä..
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:
Nyt otat lapsi syliisi ja laulat ja viet sänkyyn istut hetken hänen kanssa ja laulat tuuti laulun kunnes nukahtaa. Kyllä tarhassa lapsia silitetään ja luetaan kirjaa.

Kyllä se siitä lähtee ja pidetään peikuja sulle.
Maailman huonoin neuvo äidille, joka on väsynyt ja kärttyinen.
Siinä vaiheessa kun kiehuu noin, on parempi vain antaa lapsen huutaa sängyssään ja pysyä muutaman neliön päässä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ettehän työ nyt jumankauta ole tosissanne? Mitä sitä pitää sanoa jos kaikki ketuttaa ja väsyttää? Miä raivoan ja huudan ja kiukuttelen ja haukun kaikki maan rakoon. Ei miulla ole koskaan mieli tehnyt kersaani lahdata. Vaikka se on maailman raivostuttavin paskianen välillä. Mutta aina rakkain :heart: Ihmiset purkaa tunteensa eri tavalla, käykö?
peesi tälle. kyllähän miehenkin kanssa tapellessa tulee välillä avattua sanallista arkkua vähän liiaksi, vaikka hän oikeesti on tosi rakas. Ja kumpikin tietää myös sen ettei kaikkee suutuksissa sanottua oteta niin vakavasti, ettei niihin palata jälkeenpäin, sitte kun asia on sovittu
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Semu:
On kai niitä muitakin muotoja purkaa tunteitaan kuin palstalle tai suoraan lapseen... :whistle:
No mitä muotoja mulla täällä neljän seinän sisällä on kuin kirjottaa kaksplussalle? Kerro nyt niin kokeilen.
 
HEI HALOO
soitettu on hälytyskeskukseen ja tottakai pahoittelin, kun soitan tällaisesta asiasta, mutta annoin tuon nimimerkin ja nettisivuston ja lupasivat tutkia asiaa. toivottavasti saisivat nopeasti selville ja menisivät tarkistamaan asian tänään.
En tee tätä ilkeilläkseni vaan ole oikeasti lapsesta huolissani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä jo kirjasto tädille sanoin että tällainen kirja pitäisi lisätä äitiyspakkaukseen: äidin kielletyt tunteet.. tekisi hyvää lukea. kyllä minä ainakin välillä toivon ettei noita lapsia olisi vaikken sitä oikeasti halua tai tarkoita. kun väsyy niin sitä ajattelee aika pahoja päässään eikä sen lapsen kiljuminen ainakaan paranna niitä ajatuksia. ja silti se että tekisi mieli lähettää lapsi pahvilaatikossa timbuktuun ei tarkoita sitä että niin tekisi.
Olen täysin samaa mieltä että pahoista tunteista pitäisi puhua. Mutta se, että haluaa lyödä lastansa kirveellä päähän on ihan hirveää, vaikka kuinka vituttaisi.
miksi se ajatus on kamala? se että ajattelee jotain ei tarkoita että oikeasti haluaisi lyödä lastaan kirveellä? mä olen ajatuksissani tehnyt vaikka mitä kamalaa, pelottavaa, hirveää ja silti en ole niitä asioita oikeasti halunnut tehdä.. ajatukset ja halu tehdä jotain ei ole sama asia. mä olen suunnitellut mun ex:n ja sen nykyisen tapon aikoinaan, silti en ikinä ole ollut kyllä toteuttamassa.. ;)
 
jotain järkeä..
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Teen lastensuojeluun ilmoituksen ja printtaan ton tekstin nyt just.Tiedän missä asut!
Ihan totta, ota rauhallisesti.
Voidaan vaikka itsekukin kopioida tämä ketju, ja sanoistasi muuten voi saada kunnianloukkaussyytteen.
Ja häpeä, että haukuit jopa lastakin.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko teidän mielestä oikeasti normaalia että äiti haluaa tappaa lapsensa? Ei tsiisus millaisia äitejä.
Tällä palstalla sairasta on hyvä elintaso ja onnellinen ydinperhe. Normaalia on väkivaltafantasiat ja lasten pahoinpitelyn suunnittelu. Tsiisus tosiaan, täällä käymisestä tulee aina paha mieli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
soitettu on hälytyskeskukseen ja tottakai pahoittelin, kun soitan tällaisesta asiasta, mutta annoin tuon nimimerkin ja nettisivuston ja lupasivat tutkia asiaa. toivottavasti saisivat nopeasti selville ja menisivät tarkistamaan asian tänään.
En tee tätä ilkeilläkseni vaan ole oikeasti lapsesta huolissani.
no niin. Huominen iltiksen lööpin aihe... Palsta mamma paljasti uutis-ankan...
 
auringonkukka-75
Tosi hiljaiseksi vetää... Kuinka voi omasta lapsesta sanoa noin? Siis ymmärrän väsymyksen ja sen että oman ajan puute ahdistaa, mutta lekalla tai kirveellä päähän? :eek: Sehän on sama kuin toivoisi lapsensa kuolemaa, koska kirveellä sellaista jälkeä kyllä saisi aikaan. Tosi tosi pelottavaa ihan ajatuksen tasollakin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä