Lähden leikkaukselle :)

vierailija
Saa haukkua :). Sen jo odotinkin että varma joku harmaana tulee sen sanomaan ensimmäiseksi. Joka tapauksessa, haluan vaan antaa mallin, ettei elämässä kannattaa unelmoida, jos halua laihtua, pitää tehdä päätös, jos halua parempaa työpaikka, pitää hikisenä tehdä töitä sen eteen, jos halua muutoksia elämässä, olisi se mitä tahansa niin ei kannattaa jäädä ja unelmoida vain, vaan tehdä sen eteen, vaikka toisten mielestä olisi turhamaista ja typerä.
Ihan tosissasi vertaat jotain naamafyllinkejä parempaan työpaikkaan tai laihtumiseen? Onko sun vintilläsi se viimeinenkin lamppu nyt sammunut?
 
vierailija
Mistä syystä Milanna halusit kertoa leikkauksestasi täällä? Jos kerran jo arvasit tulevat kommentitkin?
Olisit vain muina naisina käynyt leikkauksessa ja jos tulos olisi upea niin sitten kuvia vaan palstalle. Jos taas sattuisi menemään koko operaatio päin p***että niin eipä täällä osattaisi huudella että "Mitäs me sanottiin!!!"
Mäkään en ymmärrä miks tää eukko kokoajan kertoo tekemisiään (jotka liittyy aina rahaan) tänne? Eikö sillä ole yhtään ystävää jonka kanssa keskustella? Jotenkin säälittävää hakea hyväksyntää täältä, sitä kuitenkaan koskaan saamatta :(.
 
vierailija
Miksi sä Milanna tulet tänne aina hihkumaan näitä päähänpistojasi, kun tiedät kuitenkin, mikä on vastaanotto? Huomiotako sä haluat?

Surettaa sun kaltaiset ihmiset.
 
Ihan tosissasi vertaat jotain naamafyllinkejä parempaan työpaikkaan tai laihtumiseen? Onko sun vintilläsi se viimeinenkin lamppu nyt sammunut?
Missä sen vertailen? Puhuin työpaikoista mihin ei kuuluu mitä leikkauksia. Jos et ymmärrä ehkä kannattaa ensiksi kysyä että tarkoitin ,,jos ihminen halua parempaa työpaikka,, niin senkin eteen kannattaa tehdä työtä eikä jäädä paikalle :). Elämässä kun mitään ei saa ilmaiseksi ja ilman työtä ei edes rauha, perheenkin eteen pitäisi tehdä työtä että kaikki voivat hyvin.
 
Miksi sä Milanna tulet tänne aina hihkumaan näitä päähänpistojasi, kun tiedät kuitenkin, mikä on vastaanotto? Huomiotako sä haluat?

Surettaa sun kaltaiset ihmiset.
Olen täällä niin kuin muutkin ihmiset ja on mulla samat oikeudet keskustella mistä mieli tekee vai mitä sinäkin täällä teet? Sillä perusteella pitäisi suurettaa jokaisen pailstalaisten eteen ketkä täällä ovat.
 
vierailija
Missä sen vertailen? Puhuin työpaikoista mihin ei kuuluu mitä leikkauksia. Jos et ymmärrä ehkä kannattaa ensiksi kysyä että tarkoitin ,,jos ihminen halua parempaa työpaikka,, niin senkin eteen kannattaa tehdä työtä eikä jäädä paikalle :). Elämässä kun mitään ei saa ilmaiseksi ja ilman työtä ei edes rauha, perheenkin eteen pitäisi tehdä työtä että kaikki voivat hyvin.
Siinä lainaamassani viestissä. Etkö ymmärrä edes itse suoltamiasi tekstinpätkiä?
 
vierailija
Kerro vaan jatkossakin juttujasi Milanna :) MÄ ain akin tykkään niitä lukea.

Meidän elämät on niin erilaiset ja mua ihan vilpittömästi kiinnostaa asiat, jotka ovat tai tehdään eritavalla kun itse tekisin.

Anna rakkien räkyttää :)
 
Kerro vaan jatkossakin juttujasi Milanna :) MÄ ain akin tykkään niitä lukea.

Meidän elämät on niin erilaiset ja mua ihan vilpittömästi kiinnostaa asiat, jotka ovat tai tehdään eritavalla kun itse tekisin.

Anna rakkien räkyttää :)
Kiitos :D

no tota, mulla ainakin jo uudet uutiset, ehkä minua kuitenkin leikataan Neo:ssa. Juuri äsken sain yhteydenoton hoitajalta että lääkäri joka tekee kasvosiirtoja halua tavata minua maanantaina :). Jos oikeasti nyt saan täältä/ Suomesta ja hänen mukaan voin saada implantit, tietysti tänne lähden. Toinen maa pelottaa vaikka yritänkin luottaa, sekä tulos on se tärkein ja nyt kun mieli muutui toisessa maassa että kuitenkin tehdään nukutus minulle, niin aloitin mietimään mitä on tärkeämpi, kasvot vai ne riskit vaikka riskit tietysti on joka asiassa, mutta nukutus haluan ottaa kuitenkin vain silloin kun vakavammasta kysymys, eli viimeinen keino se on minulle.
 
vierailija
No nyt alkanut pelottamaan, kun lääkäri eilen ilmoitti että tehdään kuitenkin nukutuksessa että lopputolos olisi kaunis :D. Nyt pähkäilen, tiedän että haluan sen, mutta nukutus hirvittää.
On tämäkin taas ihan ristiriitainen juttu- jos tehdään yleisanestesiassa niin siihen on silloin joku peruste - eli leikkaus onkin paljon isompi kuin Ap antoi aluksi ymmärtää . Ei se anestesia muoto muutoin lopputulokseen vaikuta...
 
Milanna85 on sen koirarukkavaiheenkin käynyt jo läpi, niitä oli useampia ja osa vaipoissa (!) kun niitä ei osattu opettaa edes sisäsiisteiksi, kunnes onneksi nakattiin moiset vaivat uusiin koteihin...
Edelleen ikävä koiria, mutta lapsen terveys on ykkönen. Sekä mun MJ koira me nähdään aika usein kun se oli myyty melkein mun naapureille :). Jos ei allergia, olisin hakenut 5-6 koira ainakin. Meillä oli 4 ja älä vitsi meillä oli vain 2 urosta vaippoissa, eikä edes aina ;), suosittelen pikku koirista keskustelemaan asiantuntioiden kanssa miksi koira tarvitse vaippa jos talossa koiria enemmän kuin 1 ja puhun yst pikku koirista.
 
On tämäkin taas ihan ristiriitainen juttu- jos tehdään yleisanestesiassa niin siihen on silloin joku peruste - eli leikkaus onkin paljon isompi kuin Ap antoi aluksi ymmärtää . Ei se anestesia muoto muutoin lopputulokseen vaikuta...
Ei joka paikassa, mutta sillä tavalla kirurgin mielestä, rentoudun paremmin ja lopputulos parempi :). Mutta se mulle ei käy. Katsotaan miten Suomessa ja jos ei niin on mulla vielä yks paikka mihin sitten lähden, ainakin tuttu ja turvallinen, on vaan liian kaukana.
 
Mä tykkään nukutuksesta. Se on jotenkin niin taianomaista, tuntuu kuin kuolisit ja sitten heräätkin henkiin. Ja mä aina höpötän ihan ihme juttuja heräämössä :D Monet naurut on hoitajat saanu mun sössötyksillä.
Ei se leikin asia ole. Jokainen nukutus on vaarallinen ja jokainen leikkaus voi olla pahimmillaan tappava. Esimerkkinä pääministeri Sipilän poika kuoli ihan rutiinileikkauksessa.

Mielenkiintoista nähdä miten kasvot muuttuvat. Kiva, että päivittelet tänne juttuja, sillä veikkaan, että moni muukin on innostunut itsensä trimmaamisesta kauneusleikkauksin.
 
Mä tykkään nukutuksesta. Se on jotenkin niin taianomaista, tuntuu kuin kuolisit ja sitten heräätkin henkiin. Ja mä aina höpötän ihan ihme juttuja heräämössä :D Monet naurut on hoitajat saanu mun sössötyksillä.
No hui... minä taas en. Kerran noin 5 vuotta sitten olin ja jotenkin epämielyttävä kokemus, kaikki tapahtui jotenkin nopeasti, kun heräsin kovat kivut oli, enkä voinut puhua, mutta silloin nielurista leikattiin :D
 
Ei se leikin asia ole. Jokainen nukutus on vaarallinen ja jokainen leikkaus voi olla pahimmillaan tappava. Esimerkkinä pääministeri Sipilän poika kuoli ihan rutiinileikkauksessa.

Mielenkiintoista nähdä miten kasvot muuttuvat. Kiva, että päivittelet tänne juttuja, sillä veikkaan, että moni muukin on innostunut itsensä trimmaamisesta kauneusleikkauksin.
Se on varallinen jos on allerginen tai on sairaudet tai sitten anestesia lääkäri on huono... riski on pieni joka tapauksessa, mutta on kuitenkin, itse en ihan sen takia vitsi ihan tätä riskiä ottaa, kun tiedän jos ei sieltä niin on muut paikat ja keinot mihin voi mennä ja tehdä sen mitä on ollut mielessä :). Jos ei nyt Suomi sitten Tijuana, missä on tutun tuttu lääkäri ketä tunnen ja tiedän miten ja kuinka paljon leikkauksia se tekee, onnistumiset ja n.e sekä olin siellä jo kerran.
 
vierailijaaaaa
Olen täällä niin kuin muutkin ihmiset ja on mulla samat oikeudet keskustella mistä mieli tekee vai mitä sinäkin täällä teet? Sillä perusteella pitäisi suurettaa jokaisen pailstalaisten eteen ketkä täällä ovat.
Tämä taitaa olla ainoa palsta mihin sinulla on oikeudet kirjoitella puutaheinää...
Tuksu II ketjut ovat aina viihdyttäviä, ei voi muuta kuin ihmetellä!

"Olen täällä niin kuin muutkin ihmiset" etkö muualla ole kuin ihminen??
 
Se on varallinen jos on allerginen tai on sairaudet tai sitten anestesia lääkäri on huono... riski on pieni joka tapauksessa, mutta on kuitenkin, itse en ihan sen takia vitsi ihan tätä riskiä ottaa, kun tiedän jos ei sieltä niin on muut paikat ja keinot mihin voi mennä ja tehdä sen mitä on ollut mielessä :). Jos ei nyt Suomi sitten Tijuana, missä on tutun tuttu lääkäri ketä tunnen ja tiedän miten ja kuinka paljon leikkauksia se tekee, onnistumiset ja n.e sekä olin siellä jo kerran.
Meinaat, että Mexicossa on paremmat hoidot? Voi hyvinkin olla, jos on niitä, joissa rahalla saa mitä haluaa.
 
Tämä taitaa olla ainoa palsta mihin sinulla on oikeudet kirjoitella puutaheinää...
Tuksu II ketjut ovat aina viihdyttäviä, ei voi muuta kuin ihmetellä!

"Olen täällä niin kuin muutkin ihmiset" etkö muualla ole kuin ihminen??
Olet kai lukenut liikaa viihde uutisia, Seiska on varma sun ykkönen kun sekoitat toista ihmistä Tukiaiseen kanssa :).
 
Ei se leikin asia ole. Jokainen nukutus on vaarallinen ja jokainen leikkaus voi olla pahimmillaan tappava. Esimerkkinä pääministeri Sipilän poika kuoli ihan rutiinileikkauksessa.

Mielenkiintoista nähdä miten kasvot muuttuvat. Kiva, että päivittelet tänne juttuja, sillä veikkaan, että moni muukin on innostunut itsensä trimmaamisesta kauneusleikkauksin.
Eiks se kuollu jälkikomplikaatioihin eikä nukutus liittynyt siihen mitenkään.
 

Yhteistyössä