Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä. Mutta, sitä on turha jäädä murehtimaan. Elämäni on ollut yhtä loukkaantumista päivästä toiseen joten tämä menee loistavasti samaan syssyyn. Olisin toivonut meistä jotain aivan muuta, mutta seuraavassa elämässä sitten. Ehkä.
Kuulostat ihan mun kaivatulta. Etkö halua enää olla ystäväkään? 😢 En kyllä tiedä miksi olisit täällä, kun en tiedä itsekään miksi olen nykyään täällä kaksplussallakin. Mennyt viime aikoina tosi pahaksi tämä kaipausketjuilu.

-sivustako?
 
vierailija
Kyllä. Mutta, sitä on turha jäädä murehtimaan. Elämäni on ollut yhtä loukkaantumista päivästä toiseen joten tämä menee loistavasti samaan syssyyn. Olisin toivonut meistä jotain aivan muuta, mutta seuraavassa elämässä sitten. Ehkä.
Älä mene t.rollin paulaan! Samoin kuin z.anomalla on rollinsa per m.åde, niin on å.tawallakin, leikittelevät kirjoittajien kanssa, pitävät meitä pelinään. Rohkeutta, älä luovuta nyt äläkä koskaan!
 
vierailija
Paijailin sua mielikuvissani eilen illalla varmaan tunnin. Siis kuvittelin että jos oltais ystäviä ja saisin tehdä mitä vain, niin pitäisin sua melkein koko ajan jonkinlaisessa halauksessa ja juttelisin vaikka mitä ja kuuntelisin mielenkiinnolla. Voitas jutella aina ihan kaikesta mahdollisesta mieleen tulevasta, luottamuksella.
 
vierailija
Kuulostat ihan mun kaivatulta. Etkö halua enää olla ystäväkään? 😢 En kyllä tiedä miksi olisit täällä, kun en tiedä itsekään miksi olen nykyään täällä kaksplussallakin. Mennyt viime aikoina tosi pahaksi tämä kaipausketjuilu.

-sivustako?
Vaikea olla ystävä ihmisen kanssa joka on töninyt sut pois kymmenet kerrat. Sinut on estetty. Viesti on luettu mutta siihen ei vastata. Profiili on poistettu.
 

Yhteistyössä