Laitettaisiinko ketjullinen kuvia palstalaisten tisseistä?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ai että mua kyllä naurattaa nyt. :D :hug: Kukahan tästä kertoi IL:n toimitukselle?
Nettimeisselin kosto?
Tai sitten joku katkera tissitön harmaa. ;) Ja ei, tissittömällä en tarkoita miestä.

Onneksi omat ei ole nähtävillä tässä ketjussa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä Gwen!

Minulla on isot ja kiinteät rinnat. Ihme katkeruutta sinulta. Minun rintani eivät roiku, eivätkä ole mummomaiset.

Tähän oljenkorteen pikkutissit aina tarttuvat...


167/51 ja D75 ja kynä ei pysy alla :D
En ole katkera! Älä naurata! Hyvä vaan, jos jokainen on omiinsa tyytyväinen, mutta saanhan minäkin olla omiini?

Se, mistä kiukustun, ovat miehet, jotka tulevat ehdottelemaan silikonitäytteitä kaikille niille, joiden mitat eivät ole heidän henkilökohtaisten fantasioittensa mittaisia.


 
se isotissi
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä Gwen!

Minulla on isot ja kiinteät rinnat. Ihme katkeruutta sinulta. Minun rintani eivät roiku, eivätkä ole mummomaiset.

Tähän oljenkorteen pikkutissit aina tarttuvat...


167/51 ja D75 ja kynä ei pysy alla :D
En ole katkera! Älä naurata! Hyvä vaan, jos jokainen on omiinsa tyytyväinen, mutta saanhan minäkin olla omiini?

Se, mistä kiukustun, ovat miehet, jotka tulevat ehdottelemaan silikonitäytteitä kaikille niille, joiden mitat eivät ole heidän henkilökohtaisten fantasioittensa mittaisia.

Asia sovittu

 
mies vierailija
Hieno ketju, aivan upea idea kuormittaa noita sivustoja näin kun koko suomi melkein selaa samaan aikaan tissejä, kuin niitä ei aiemmin olisi nähty. :D
Hatun noston arvoinen suoritus kaikilta osallistuneilta.

T: M 27
 

Yhteistyössä