lapsen puolipäivähoidosta!!!

  • Viestiketjun aloittaja kiitokset vastauksista
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja g:
ja tuohon puolipäivähoitoon sisältyy lounas ja ap TAI vp. Eli siis kaksi ateriaa/päivä
Noissa on vissiin eroja. Kaksi vuotta sitten johtaja sanoi, että vain lounas kuuluu puolipäivähoitoon. No, ei siitä meille haittaa ollut, söimme aamupalan kotona eskarilaisen kanssa yhdessä.

 
ap
osaisko kukaan laittaa linkkiä semmosille sivuille missä tästä puolipäivä- ja kokopäivähoidosta olis kerrottu enemmän....???? mä en vaan löytäny googlella juuri mitään kyseisestä asiasta
 
vieras
sillon sulla on ennalta tiedettyjä vapaapäiviä eli v-päiviä. Ja maksu määräytyy 10 pv:n mukaan mut jos menee yli niin niistä sitten maksetaan lisämaksua. Joissain paikoissa tuo 10 pv lasketaan 3 kk:n jaksoissa eli jos sulla on vaikka tässä kuussa 8 päivää hoitoa niin sitten ens kuussa voi olla 12pv. Kuukausijaksot menee tyyliin elo-syys-loka, marras-joulu-tammi, jne
 
pk työntekijä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entäs sit mikä se on nimeltään jos on esim 10pv/kk hoidossa ja miten määräytyy maksut?
Silloin lapsi on ns sopimuslapsi ja hoitomaksu menee kymmeneltä päivältä. Sopimuksen voi tehdä 8-16 päivästä. On kuntakohtaista miten maksu määräytyy ylimeneviltä päiviltä. Joissain kunnissa yhdenkin päivän ylitys aiheuttaa maksimi maksun, joissain kunnissa laskutetaan ylimenevät päivät yksitellen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entäs sit mikä se on nimeltään jos on esim 10pv/kk hoidossa ja miten määräytyy maksut?
Osa-aikahoito ja riippuu kunnasta missä asut, mitenkä he laskevat. Täällä 15pv ja vähemmän niin maksu on 50% täydestä mikä tulee kunkin tuloilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
osaisko kukaan laittaa linkkiä semmosille sivuille missä tästä puolipäivä- ja kokopäivähoidosta olis kerrottu enemmän....???? mä en vaan löytäny googlella juuri mitään kyseisestä asiasta
Oman kunnan sivuilta kannattaa katsoa. Ehdot ovat eri kunnissa erilaiset.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pk työntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entäs sit mikä se on nimeltään jos on esim 10pv/kk hoidossa ja miten määräytyy maksut?
Silloin lapsi on ns sopimuslapsi ja hoitomaksu menee kymmeneltä päivältä. Sopimuksen voi tehdä 8-16 päivästä. On kuntakohtaista miten maksu määräytyy ylimeneviltä päiviltä. Joissain kunnissa yhdenkin päivän ylitys aiheuttaa maksimi maksun, joissain kunnissa laskutetaan ylimenevät päivät yksitellen.
Ja joissakin ei laskuteta ollenkaan, ellei se ole jokakertaista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sillon sulla on ennalta tiedettyjä vapaapäiviä eli v-päiviä. Ja maksu määräytyy 10 pv:n mukaan mut jos menee yli niin niistä sitten maksetaan lisämaksua. Joissain paikoissa tuo 10 pv lasketaan 3 kk:n jaksoissa eli jos sulla on vaikka tässä kuussa 8 päivää hoitoa niin sitten ens kuussa voi olla 12pv. Kuukausijaksot menee tyyliin elo-syys-loka, marras-joulu-tammi, jne
ja nämä päivät täytyy siis tietää etukäteen, samana aamuna ilmoitettu poissaolo ei ole v-päivä. Ja sairaspäivät eivät ole v-päiviä vaan lasketaan hoitopäiviksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:
Sopimuspäivätkin riippuu kunnasta. Meillä on kaksi maksuluokkaa, 13pvä tai alle ja yli 13pvä.
No täällä on enemmän 1-5 6-10 11-15 ja kokoaikainen. Ja jos on puolikasta päivää, menee maksu puolesta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hankey2:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
osaisko kukaan laittaa linkkiä semmosille sivuille missä tästä puolipäivä- ja kokopäivähoidosta olis kerrottu enemmän....???? mä en vaan löytäny googlella juuri mitään kyseisestä asiasta
Oman kunnan sivuilta kannattaa katsoa. Ehdot ovat eri kunnissa erilaiset.
joo ihan ekana oon sieltä lukenutkin mut mä vaan en löytäny sieltä mitään osapäivähoidosta....
 

Yhteistyössä