Lapsilla niin ruma huone, että hävetä, antakaa vinkkejä, mitä mä tänne keksin, lattia ja katto ainakin menee vaihtoon,

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Smmw
Taulu tohon ikkunoiden väliin ja jotkut toiselaiset ja -väriset verhot. Iso pehmeä matto. Jos tuon vaaleanpunaisena haluat pitää niin laita jotain toista väriä kaveriks.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25331482:
Eikös teidän talo ollu myytävänä? Onko tämä jo uusi vai vieläkö remontoitte vanhaa?
Kuulemma otetaan myynnistä pois, kun ei mennyt kaupaksi toivottuun hintaan. Miesparka velkakurimuksessa lienee...toivottavasti kaikki menee hyvin ja Milanna saa taas arpavoiton tai jotain.
 
"vieras"
mä laittaisin verhot, maton ja sänkytekstiilit vaihtoon,
esim limeä yhdistäisin pinkkiin, tulisi raikkaampi :) mut mä en ookaan turhamainen,
en voisi kuvitella laittavani kaikkea hyvää tavaraa vaihtoon...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25331512]Kaunis pieni elämä-blogissa on linkki nettikauppaan, jossa kaikkea ihanaa. Eikös sun mies ole remonttialalla, varmaan kivaa, kun toteuttaa sitten kaikki sun toiveet :)[/QUOTE]

Plus että siellä on ihanan kallista milannan makuun :)
 
"Omenankukka"
Verhojen tilalle kaihtimet ja vain hillitty kappa ylös. Pehmeä muhkea matto luonnonvalkoisena. Tauluja seinille (tuo ikkuinoiden väli suorastaan huutaa tauluja) ja lamppu vaihtoon. Sänkyihin päiväpeitteet, ei vaaleanpunaiset. Luonnonvalkoiset ehkä ja sit piristysläiskinä koristetyynyjä, joissa vois olla samoja pirteitä sävyjä kuin niissä tauluissa.
 
........
jos sun kaupungissa on amanda b ni käväse siellä tai katso netistä,,siellä on aikas paljon "romanttista" sisustustyyliä" muuten vaan vinkkinä et väriä/tapettia seinään
 

Yhteistyössä