LaSposa ja muut *tutut*

Siis Thaimaaseen!!!! :D

Ei niissä Tuitsu kyllä ole viivan paikkaa eli huomenna aamulla uusi testi. Mä pidän täällä peukkuja. db

Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu. Laihdutus etenee hyvin 4,2 kg neljässä viikossa =) Lomaa odotan kuin kuuta nousevaa, ensi torstainahan se jo alkaa mutta odottavan aika on pitkä.

 
LaSposa


Heippa!

Tuitsu kerro äkkiä mikä on tilanne!?!?! Muuttuiko haamu selväks plussaks???

Hanttako se oli, kun on vähän yli kuukautta mua edellä raskaudessa? Mulla on tiistaina varhaisultra...jännittää kyllä! Haluun lähinnä varmuuden siitä, että vauveli on siellä kohdussa, eikä sen ulkopuolella tai jossain muuten väärässä paikassa! Sit voi huokasta helpotuksesta!:)

LaSposa & Nyytti rv 5+6 :heart:
 
Siiisami
Leppoisaa sunnuntaita kaikille.

Tuitsu: Miten kävi? Testasitko jo uudestaan?

Hantta: Ihanaa kun ultrassa oli kaikki hyvin. Nyt sitten voi nautiskella odotuksesta.

LaSposa: Mikä päivä sulla oli se Ultra? Tule sitten heti kertomaan uutisia

Ja sitten oma napa (kokoajan kaventuvassa vyötärössä :D ) Ensi viikolla torstaina lähdetään sinne Himokselle ja mä olen jo ihan täpinöissäni. Maanantaina tullaan takaisin ja tiistaina alkaa sumuttelut. Nyt sitten kaikki pidätte peukkuja ettei täti yllätä ennen sitä.

Mä olen ihan hulluna yrittänyt psyykata itseeni ettei hoitojen aloitus ole riittävä syy lopettaa laihdutusta. Punktion jälkeen voi vähän himmata mutta siihen asti saa paahtaa täysilla. Mulla on meinaan se paha tapa, että jos antaa vähän löysää niin on taas tosi vaikee päästä takaisin kevyempään rytmiin. Nyt olis niin hyvä draivi päällä, että olisi sääli lopettaa.
 
LaSposa


Siisamille onnea laihdutuksen johdosta!!! Mäkin laihduin syksyllä ihan mukavasti, mut joulun jälkeen on ollu käynnistymisvaikeuksia!;) Nyt sit ei tarttekaa sellasesta huolta pahemmin kantaa... Se ultra mulla on siis tiistaina, tuun sit heti kertomaan miten siellä meni!

 
En oo kerenny vielä!

Oon ollu 24/7 duunissa perjantaista asti!
Katotaan jos tiistaina kerkeisi...
Epäilyttää vaan koko homma.
Se on kyllä aika haalea mut ihan selvä. Ja tuli ihan testiajassa, eka vaan kuvittelin että kuvittelen sen, päässä vippaa tai jotain. mut myöhemmin, testin kuivuessa se muuttu ihan selkeäksi.
Nyt kanssa mietin että näinkö alkujaankaan oikein ja toi on joku yliaikais-roskishaamu.Luin netistä että semmoisiä saattaa ilmestyä testin kuivuessa.

Hitto kun en testannu päivänvalo aikaan. vessan valo kun on niin saakutin kelmeä...

Enpä tiiä kyl.
Ei se oo.
Se on joku Fu#in viivanpaikka-mielenhäiriö-höpöhöpö-viiva.
 
Tuitsu ei saa pittää hulluja jännityksessä :whistle: :D

hanttan massu on ihana :heart: ja LaSposalle tsemppiä ekaan ultraan... tuu tosiaan heti kertoileen kuulumiset =)

poju just tuossa sylissä syömässä, joten yhellä kädellä koetan jotain väkertää... täällä menee ihan hyvin. tänään tulee neukkitäti meitä taas katsomaan... saa kattoo äidinkin, kun kohtuu vihlonu melkein viikon :/

mites ne marzan limat... tää poju sai alkunsa just silloin kun musta tuntu, että mulla oli oviksii koko ajan ;)

plussatuulia kaikille jotka tarvitsee ja tarrasukkia ja enkeleitä pienten masumatkaajien turvaksi lähetellään :heart:

katjuska ja pikku ukko 2 vko<br><br>
 
Nyt tuli sekin leganda todeksi.

Viivanpaikkoja on!

mut ei se mitään, ootin ihan sitä.
Tänään on mun lekurin puhelinaika, pitänee soitella et mitäs nyt. kp on jo 65!

Nyt takasin nukkuun, oon kipeenä täällä nähistelly jo viikon ja koko ajan pahenee fiilarit. :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 18:14 Marza harmailee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 17:48 triine kirjoitti:
ONNEA KATJUSKALLE :flower:

ja tuitsu pitää jännityksessä!!!! peukut ja varpaat on katossa asti. :whistle: ja ison tuulen vielä puhallan sinne!!

sailla suloinen pikkupoika, voi itku ku ovat niin pieniä :)

triine 31+1
Mites triine on voinut ja tarkoitan just raskautta.Onko kaikki mennyt hyvin? Ajatella että pian se on sielläkin sinulla vaava sylissä =o)
Voi ihme sentään kyllä meidän piinaajien ketjussakin on näitä plussauksia ja syntyneitä vaan saatu aikaan.
Minä se aan sinnittelen ja ootan kuuta taivaalta että jolloinkin saan kans plussan testiin ;)
Hyvin raskaus edennyt. vointi on ollut mukava :D ja kovasti kyllä toivon sitä plussaa teille kaikille ja pian!!!
 
LaSposa Hirveän suuren suuret onnittelut :heart: :heart:

Tuitsulle pidän peukkuja edelleen!!! koita kestää :hug:

ja marza? sullako valui limoja :LOL: mulla oli ennen plussaa koko ajan ihmeen märkä olo(ihanaa tekstiä) eli kovasti täällä jännitän myös sun puolesta!

Joninalle onnea naimisiin menon johdosta! :flower:

Triine 32+6 kyllä se aika vierii nopeaa!
 
LaSposa


Triine jestas että sulla on jo viikkoja kertyny kauhiasti!!! Joko tuleva koitos jännittää?

Meillä oli tänään varhaisultra ja siellähän se pieni sydän tykytteli majakan tavoin!:) Nyt voi huokasta helpotuksesta! Kyllähän siinä vähän silmät kostui, kun sitä ruutua katteli!

Täällä kauhea väsymys ollu vaivana! Eilenki vedin tunnin päiväunet ja sit illal menin sänkyyn jo ennen 21! Nukahdin tosin vasta varmaa 22 maissa, mut kuitenki aika paljon tullu vietettyä aikaa vaakatasossa! Työt vaan meinaa jäädä retuperälle (opettajalla kun illat menis usein erinäisten töiden parissa, aineita korjaillen, kokeita korjaillen jne.)

Mukavaa viikkoa kaikille!

LaSposa & Nyytti rv 6+1 :heart:

P.S.Siihen Marzan "limaisuuteen", että sama homma täällä ollu, sitä limaa on riittäny kyllä!!!
 
Ai niin joo.ihanaa lasposa että sydän siellä jo sytkytteli, voi jumpe sentään.on tuo ihmiselo ihmeellinen.Kun ajatteleepi että toinen on 6vko ikäinen masuasukas ja sillä jo sydän :heart:
Muistan kun meillä epäiltiin keskenmenoo kun ootin villee kun vuosin niin kovin verta.ja menin ultraan ja siellä olikin pomppiva sydän monitorissa niin en muuta nähnytkään.Itkettiin onnen kyyneliä miehen kanssa molemmat ja olin niin onnellinen kuin olla ja voi.Se tunne oli niin mahtava kyllä että ei sitä voi sanoiksi pukea.
 
Voi Kettu!

kyllä on ihmeen v&%¤umainen olo taas.

PLUSSAANKO MÄ IKINÄ!

Lekuri oli sitä mieltä että ootellaan vielä viikko.Sitten meen kontrollikäynnille jos testit näyttää vielä negaa.
Kyllä mä luulen että tää peli on tältä osin pelattu tän kierron (joka jatkuu ja jatkuu!!!!) suhteen. ei voi elätellä ees mitään myöhäinen ovis teorioitakaan.Meillä on ollu duunit niin ristissä ja mä oon ollu 2 vikaa viikkoa 24/7 duunissa että ei oo ees peittoja leyhytelty...

Ens viikollahan se sitten selviää viimeistään kun ultrataan kohtu.

Pyllystä tää on...

Marzalle nyt peukkoja pystyssä! Testaa jo! Mun ilokseni! Joku plussaisi ees!

Ja LaSposalle :heart: Onnea!
 
Tuitsu, en mää taida viel testata kun ei se oo plussa kumminkaan ja taas palaa rahaa ja masentaa.
Nyt on ihan kovia menkkajuilintoja ollu parisen päivää joten ootellaan vaan niin sielt se täti punainen saapuu.(toivoo ettei kumminkaan löytäs oikeeseen osoitteeseen)
Selkäki on ihan jumissa sillai ku menkkojen aikaan ja eilen oudosti vihlaili hennosti oikeelle munasarjojen seudulle. Outoja , hyvin outoja on munkin vaivani taas kerran.Tää on oikeen valitusta taas ;) Olin eilisen päivän kotona pojan kanssa kun se oli kuumeessa ja tänään meen töihin niin isäntä tuolee klo 11 vuorostaan sitten kotiin kesken päivän olemaan pojan kanssa.
Siivosin eilen sitten hullun lailla ku poika nukku 3 tuntii päikkäreitäkin.Tein oikeen kunnon sapuskan kun mies tuli duunista himaan.Sitten saunottiin kaikki illalla ja oli ihana koti ilta.poika oli ihan täpinöissään kun äiskä ja iskä leikki ja juoks sen kanssa ympäri huushollii =)
Mut tää mimmi menee nyt tupakalle..pakko mennä aamukahveen jälkeen aina ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 15:58 LaSposa kirjoitti:
Joninalle kovasti onnea naimisiin menon johdosta!!!! Missä olitte häämatkalla? Me ollaan varattu jo reissu Karibialle, mutta aateltiin perua se kun oon sit jo niin pitkällä raskaana, jos kaikki menee hyvin.
Oliko teillä isot häät? Kerro kaikki!!!:)

LaSposa ja Nyytti rv 5+2 :heart:
Me oltiin häämatkalla Pariisissa. Oli vain viikko talvilomaa ja ei viitsitty siirtää matkaa/ottaa palkatonta vaan haluttiin heti reissuun. Mukava viikko se oli, paitsi yhden päivän oksensin aamusta iltaan, lähtöä edeltävän päivän tietysti. Mutta kaikki nämä perusnähtävyyden jaksettiin kiertää, minäkin mahani kanssa.

Olin viikolla 21 kun meillä oli häät. Nyt on maha niin "pullahtanut" ettei sama puku sopisi enään päälle.

Alkuraskauden oireista: minä kans iloitsin, että jee ei ollenkaan pahoinvointia. Nooh, kun oli mennyt noin 2-3 viikkoa niin pääsin sitten siitäkin riemusta nauttimaan. Nyt ei enään sellaista huonoa oloa ole pitkään aikaan ollut, ellei unohda syödä. Siinä mielessä häät oli sopivassa vaiheessa kun alkuraskauden pahoinvointi oli häipynyt ja tämä nyt kuvioihin tullut isompi masu ja selkäkipu ei ollut vielä tullut.

Sattumaahan tuo häiden ajoittuminen noin oli. Häät oli ensin suunniteltu ja vasta sitten se plussa iski kuin puun takaa kuvioihin. Olikin muuten ainut kierto pitkään aikaa silloin kun meni hääjärjestelyissä niin aika, että yhtäkkiä tajusin kierron olevan viikon! myöhässä.

Marza: tsemppiä nyt sitten sinnekin. Sinnittele nyt vielä hetki sen testaamisen kanssa ;)
 
Ihanaa Marza kun sun taisteluhenki näyttää taas vähän nostavan päätään... niin sitä pitää, mutta ei stressiin asti :D Täällä pidellään peukkuja kuiteski pystyssä kovasti sen asian puolesta, että jos vaikka oiski hyvin käyny ja täti saatu harhautettuu :kieh: alko vaan niin hymyilyttää kun ensin kirjoitit, että en mää vielä testaa ja sitte jonina tarjoo testiä niin Marzahan se täällä heti huitomassa, että mulle mulle :LOL: siitä aattelin, että taisteluhenki on taas löytynyt :D

Tuuppa Tuitsu kertoileen sitte ku oot siinä ultrassa käyny, että mitä siellä näkyi... voi ku sieltäki tulis iloinen yllätys vastaan... Millä testeillä sä muuten testailit tällä kertaa? uskon kyllä, että toivonsa siin varmasti menettää kun ensin näkee testissä viivaa ja sitte ei näekään enää seuraavassa...menee kyllä usko niihin testeihinkin... jaksamista sinne :heart:

ihanaa lueskella teidän odottajien fiiliksiä... kun itellä ne nyt sitte on taas takana, mutta hyvässä muistissa edelleen. Saas nähdä iskeekö sitä seuraava vauvakuume vähän nopeempaan kun nyt tuli tuo 7 vuotta väliä :whistle: oikeesti mulla on vähän sitä masua ikäväkin :ashamed: :D

plussatuulia ja jaksuja masujen kanssa :heart:

*Kelassa aamutuimaan mielensä pahoittanut* Katjuska kera uinuvan pikku ukon :heart:
 
katjuska. Joo mä ajattelin siis niin etten ihan viel kmmiskaan testaa mut pakkohan se jossain välis on jos ei ala tätii kuulumaan =o)
Mites nyt olet mieles pahoittanu?
Toivotaan että kaikki järkkääntyy ja saat mieles taas nousemaan.
Nyt mul on kiirus ku just tulin töistä ja tsekkasin vaan sähköpostin josko jonina olis ottanu yhteyttä sen raskaustestin tiimoilta.
Ei ollu viel kuulunu mitään ;o)
maire
 

Yhteistyössä