LaSposa ja muut *tutut*

Tuitsu, nyt sitten vaan toivotaan että tulet ultran jälkeen kertomaan että siellä masussa onkin pikkuinen. Olis se kyllä mahtava uutinen.Itselläni kummiskin niin selkee nega. Mutta menkat taas sitten menee ilmeisesti miten sattuu vaikka jo nyt muutaman kierron ollu niin normaali kiertokin.Nyt mulla jo kp 38/30
:eek:
Se joninan lähettämä testi on kyllä tosi helppo ja selkeä.siinä ei voi vastauksesta kyllä erehtyä.
Jos on nega niin selvä viiva tulee ja jos olis ollu plussa niin olis tullu ihan selkee + merkki ruutuun.
Meillä ei ollu sitten ainakaan vieläkään aika saada pikkukakkosta.
nooooh seuraavalla kerralla sitten...
 
no voihan kökkelö marza :/ iha selvästi viallinen testi :kieh: ;) jos se onki niin että kahen testin pakkauksesta vaan se toinen onki plussa testi ja toinen viallinen :whistle:

tulis nyt se akka ees sinne jos on tullakseen :kieh: paree ku pysyis poissa sieltä teidän nurkista ja haikara tulis ovesta sissään =) samoten tuitsun kohalla... poju syömäs sylissä nii vaikee kirjoittaa...

tsemppiä kaikille :wave:
 
No pitikö mun nyt lähettää sulle se maanantai-kappale pakkauksesta :/

Vitsit, niin kuin toivoin, että sulla olis tullut plussaa kun aikaakin oli kuiteskin "virallisesta" menkkojen alkamispäivästä jo kulunut.

 
pippurimama, toki sinut muistan.Mulla on jo kp 39/30 ja menkkoja ei kulu ja kaikki oireet on ku oisin raskaana.
Nytkin oon töihin menossa kohtapuoliin ja oon ihan väsy.Nukuttas vaan ja olisin ihan valmis sänkyyn.
Valkovuotoo vaan tulee koko ajan ja hippasen veskis aina tarkkailemas että jokos menkat alko. Mutta ei mitään. mulla kaiketi on joku hormonaalinen häikkä menossa :/
 
Heippa!

tänään jomottaa... en tiiä onko mun kärsineet vatsalihakset (oon ruvennu jumppaa! :D ) vai menkkajuilintaa mut vähän juilii. lisäksi huimaa ja aamulla oli huono olo taasen.

Mutta hyviin uutisiin. Miehen siemennesteanalyysin tulokset tuli ja kun 20 milj. siittiötä jossain määreessä on hyvä, niin mun ukolla on 82 miljoonaa, lähes kaikki liikkuvia, aktiivisia ja hyvänmuotoisia. Joten sormi osoittaa mua, mä oon se viallinen osa... :ashamed:

Mä oon kyllä tosi reipas.
OOn ruvennu käymään puntilla ja jumpassa.
se on ihana se endorfiini myrsky mikä sen jälkeen tulee.
Ja ei ainakaan aattele sen tunnin, puolentoista aikana mitään muuta kun päässä kohisevaa verta.

Ihanata.

ens tiistaina on se lääkäri, mut jotenki tuntu että täti yllättää ennen. :/
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa :wave

Mä olin ajatellut, että pääsee aloittamaan jutut onnitteluilla mutta ei nyt sitten. Tsemppiä Marzalle ja Tuitsulle, että vielä iloksi muuttuisi tämäkin piina.

Mä kävin siellä Himoksella rentoutumassa mutta nyt kyllä on nää loput lomapäivät tarpeeseen. Rankkaa tommoinen kaveriporukassa lomailu :D .

Eilen aloitin sumut jälleen kerran ja nyt odottelen koska rupee taas päässä napsuun. Muutenkin mieliala on ollut vähän outo. Arvelutti jo ihan tosissaan tään vauvan tekoon ryhtyminen kun tuntuu, että on ton miehen kanssa ihan eri aaltopituudella :'( . Sanomista tulee lähes kaikesta ja jotenkin mua ei vaan jaksa kiinnostaa. Ei kuitenkaan antanut luonne myöten ruveta lykkäämään vauvan tekoa kun nyt ollaan taas näin pitkällä. Kai tää tästä vielä iloksi muuttuu :/
 
hantta, onpa söpö vauvamasu sulla (=
Mulla kans ihan mahotonta jilintaa oikeella munasarjan paikkeilla mikä v.itun ovis mulla on sitten!!!
Koko ajan tullu limavuotoja joten tiiä sitten missä mennään (HUOH)
On tää kyllä aikasta rankkaa meininkiä vaan
 
hantta, onpa söpö vauvamasu sulla (=
Mulla kans ihan mahotonta juilintaa oikeella munasarjan paikkeilla mikä v.itun ovis mulla on sitten!!!
Koko ajan tullu limavuotoja joten tiiä sitten missä mennään (HUOH)
On tää kyllä aikasta rankkaa meininkiä vaan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 20:47 Marza kirjoitti:
hantta, onpa söpö vauvamasu sulla (=
Mulla kans ihan mahotonta jilintaa oikeella munasarjan paikkeilla mikä v.itun ovis mulla on sitten!!!
Koko ajan tullu limavuotoja joten tiiä sitten missä mennään (HUOH)
On tää kyllä aikasta rankkaa meininkiä vaan
No kun nuo sun oireet olis niin sopivia kaikkeen muuhunkin. Mutta jooh - olet varmaan jo moneen kertaan itse toivonut ja pettynyt, että turha tätä innostusta on minun lietsoa. Kyllähän sen sitten huomaa jos oliskin niin onnellisesti käynyt.

 
Marza

Koeta kestää! :hug:

Taidan ruveta sivusta seuraamaan tätä teitin ketjua, että pysyn ajantasalla missä mennään. Toivon niin, että vauvauutisia alkaisi satelemaan ihan jokaisen suunnalta.

Itsellä kun kävi juuri niin, että piti juuri päästä tutkimuksiin, kun sitten plussa vaan pläjähti toisesta syystä tehtyyn testiin.

Vointeja kaikille!

-PippuriMamma & "MatiasMatilda" 15+4 ja jos joku haluaa kurkkia niin viime la otettu masukuva koristaa profiilia
=)
 
Jonina
Toki toki sitä elää pieni toivonkipuna kuten mieskin siis totesi että tein kuulema liian aikasin testin ja raskaushormoonia ei ollu tarpeeks viel erittyny ;)
Ihana tuo oma ukkokulta kun toivoo kans ihan mahottomasti meille vauvaa.
No mutta niinhän se menee että pitää testailla uudelleen jonkun ajan päästä, eikö niin =o)

Pippurimammalla on jo isonkokoinen masu kanssa.Oi teitä onnellisia vaavamasun kantajia.Mites jonina, laitatko kans kuvaa profiiliin masusta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 20:56 PippuriMamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 20:27 Hantta06 kirjoitti:
Uus masukuva profiilissa rv14
Söpö!!! :heart: Tervetuloa meidän mahakkaiden joukkoon :D Oma palloni huvittaa suunnattomasti, tuntuu kuin istuessa olisi muovailuvahaa iso köntsä sylissä
:LOL:
Ollaan muuten samassa pinossa (Syysmassut)
 
LaSposa


Voi kurjuus, että Marzan testi näytti väärää tulosta oireista huolimatta...:( Pidetään peukkuja, että saadaan pian lisää odottajia tänne meidänkin ketjuun!

Mun mielestä on AIVAN ihanaa, suorastaan hurmiollista kun aurinko paistaa ja kevät tulee!!!! Allergiaoireet vaan on ruvennu vaivaamaan, mutku ei lääkkeitä uskalla käyttää ja oon oottanu et saisin reseptin sellaseen nenäsuihkeeseen, jota voi käyttää raskausaikana! Onko muilla jo oireita ollu? Yhes vaihees luulin flunssaks, mut ei voi olla ku aaltoilee tällee oudosti.

Nyt pitäs orientoituu siivoomaan ja sit aattelin tekasta pizzan pitkästä aikaa, nam!:)


IHANAA VIIKONLOPPUA IHANAT NAISET! :flower:

LaSposa & Nyytti rv 7+4 :heart:
 
Heippa akat!

täällä vielä porskutetaan kp. 75 eli mulla on jo toisetkin menkat myöhässä viikon.
Tissit turpoilee ja vihloo joskus. välillä turvottaa ja heikottaa ja huippaa.
Nää kaikki tietty voi olla ihan (ja varmaan onki) siitä että mun hormoonikierto on ihan sekasin...

Kolme päivää lääkäriin.
Vähä jänskää, mut en kyllä elättele mitään toiveita.
pääsisi vaan taas yrittää, kun tolla ukollakin on noita huippulaadun siittiöitä.(niinkun se jaksaa hehkuttaa! :D )

Räntäistä lauantaita, tulisi jo kevät!

TUi :heart:
 
Hiphei!

Täällä on taas täti kylässä ja aivan ajallaan. Nyt alkaa 25.yrityskierto... Ensi viikolla pitäisi saada tulokset siitä, että ovuloinko ollenkaan.

Ihanaa, kun ollaan menossa kevättä kohti. Krookuksen alut jo pilkistävät kukkamaalla. B)

:wave: kaikille!
 
Nyt heti alkuun sanon että mun on nyt pidettävä teihin taukoa.mua niin masentaa ja itkettää etten jaksa enää olla missään ketjussa mukana.
Tänään siis kp 1/ varmaan 40 ja jotain
Kivaa kivaa r kioskilta :'(
Mä otan uuden suunnan ja katson miten menee.Koitan olla ajattelematta ja toivoen pääsen joskus kertomaan kuumeilu puolella iloisia asioita.Mutta nyt toivottelen mukavaa kevättä kaikille.Ja jo raskaana oleville kaikkea hyvää tulevaan koitokseen.
Olette olleet ihania ja tukeneet ja kannustaneet mua kun siihen hyvinkin usein on ollut aihetta, mä oon vaan nyt niin poikki että moni uskoo varmaan mun tunteen nyt ja se että tuttavien keskuudessa on vauvoja ihan pilvin pimein on ihana asia mutta se koskee jotenkin niin syvältä kumminkin ja saa usein mielen niin haikeaksi ettei tahdo itkusta tulla loppua.....Miksi H.emmetissä mä en voi saada toista lasta, sitä ei mun pääni jaksa ymmärtää.
Tsempatkaa te toisianne kun mä en nyt jaksa
Maire<br><br>
 

Yhteistyössä