LaSposa ja muut *tutut*

:hug: Voi tuitsu, yritä jaksaa!!!

Täällä voidaan paksusti, posket ja leuka on niin ku pikku possulla :LOL: 18 kiloa jo iloisesti tullu lisää elopainoa! ja vielä ehtii.. Neuvolantäti joka kerta miettii sokerirasitukseen menoa, mut onneksi oon saanu toppuuteltua sitä! Viimeksi tuli kans 18kg ja tyttö oli silti 2850kg ja 47cm. ja ylimääräset lähti 10:ssa kk vähä liianki tehokkaasti.

Ihania kevät ilmoja :D pakko olla koko ajan ulkona!

kovasti tässä jo lähtöä odotan, vaikka luultavasti vielä vappuna paistan munkkeja tosi isona :p !!

Tsemppiä kaikkille!

Triine 36+1
 
MÄ olen raskaana!

Mä olen kaksi hel.vetin tummaa viivaa raskaana!

AAAAAAAAAAAAArgh!
Mä pyörryn ihan just.
Viiva tuli samantien kun testi kastu ja nyt mä oooooooon ihan sekasin!


Kumpa kaikki menis nyt hyvin!


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


Ihanaa että saa taas laittaa!

Tuitsu rv 4+4!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 09:05 triine kirjoitti:
:hug: :hug: Paljon onnea tuitsu!! itku silmässä täällä, olen niin onnellinen sun puolesta! hirveesti jarrusukkia matkaan!

pikkusen siistiä :p

AI PIKKUSEN!

MÄ oon ihan sydärin partaalla täällä!


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Voi Tuitsu :D Heti aamusta näin ihania uutisia :heart: :heart: :heart:

nyt pienelle niitä enkeleitä matkaan tuplasti....ja se on aika harvinaista, että tulis kahta keskenmenoo peräkkäin...näin oon ymmärtäny =)

mukavaa odotusaikaa sinne :heart: :flower:
 
Tuitsu :heart: :heart: :flower: :flower: ja jarrusukat mukaan.
Muille paljon jaksamisa :hug:
Meillä on ollut poitsun painon kanssa hieman ongelmaa,mutta nyt 2kk nlassa oli onneksi paino nousussa.Ens viikolla lastenlääkärin tykö,jotta selviäis mikä pojalla on,kun ei painoo ja pituutta tule tarpeeksi.
Mukavaa ja toivorikasta kevättä teille kaikille :hug: :heart:
 
Noh niin....OIKEIN PALJON ONNEA Tuitsu.......Kyllä se tällä kertaa pysyy matkassa :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: :hug: :hug: :hug: Niin ne mulle sanoi että kahta keskenmenoa tulee harvoin peräjälkeen...

Hantta + heppu 16+2 (keskenmeno elokuussa-06)
 
Onnea Tuitsu :heart: :heart:

Olin sivuille tulossa ja osui sun nikki tolta odotuspuolen viimeksi kirjoittaneesta silmään niin tuli oikein kiire tähän pinoon tarkastamaan tilanne :D

Taidetaan Jentun ja Marzan kanssa olla viimeiset raskautumattomat tässä pinossa. :\| Mulla olis nyt taas toiveita edetä asian kanssa kun nyt piikitellään niin pirusti. Maanataina on ultra ja katsotaan onko tällä kertaa lähtenyt mitään kasvamaan. Pikkaisen rupee jo jännittämään. Ilmeisesti punktioon mennään joka tapauksessa vaikkia muniksia olisi vähänkin mutta kiva jonkun yhden takia lähteä punktioon kun todennäköisyys onnistua on aika heikko.

Toivottavasti Jentulla noi hormoonit jo tuo tilanteeseen apua. :hug:

Ja tuitsun masuasukille vielä kaikki mahdolliset tarrat ja liimat mukaan =)
 
Kiitos Siisami!

Tuntuu niin ihanalle.

Mä niin koko sydämmestäni toivon että Sulla (ja MArzalle ja Jentulle) tärppää pian.Olette kaikki ollleet niin suuri apu silloin kun on meinannut järki lähteä.
Mä olen ihan sitä mieltä että meidän kaikkien pitäisi joskus tavata ihan oikeassakin elämässä.

Mutta kyllä on epätodellinen olo.

Tuntuu että ei kykene ees uskomaan tota plussaa.
(mä oon kehittäny teorian, se testi on viallinen koska se toinen reuna siitä testi viivasta on ihan kirkkaan punainen ja sitten haalenee sitä toista reunaa kohden...)

MUlla on ultra 19.4 Felicitaksessa vielä.

Ei siellä mulle keretty ees tekeen mitään ennen kuin raskauduin, mutta olipa siitä ihan hyötyä kun ton vikan yrityskierron, joka kesti sen kolme kk, aikana ees vähän tiesi että missä mennään.

Kyllä on jännää, alle kolme vkoa niin näkee että polskiiko siellä kukaan!


Tuitsu 4+5
 
LaSposa


IHANAAA!!!!!!!!!!!! ONNEA TUITSULLE!!!!! Ja jarrusukkia kovasti matkaan!!!! :heart: :flower: Olipa kiva lukea iloisia uutisia kun tässä siivouksen lomassa istahdin koneelle! Pidetään peukkuja, että meidän pinossa ei pian sellaisia enää ole ollenkaan, joilla ei olisi niitä kahta viivaa näkynyt lähiaikoina:)

Mä odottelen jännityksellä, koska tulee kutsu niskapoimu-ultraa. Maanantaina alkaa jo 11.rv, joten pitäs kai tulla piahkoin! Ostin tänään ekan vaatteenkin vauvalle:) Sellasen sulosen pehmosen keltasen puvun:) Me tosin aiotaan mennä 4D-ultraan sitten kesällä, niin sit tietää sukupuolenkin ja voi ostella sit vaatteita paremmin:)

LaSposa & Nyytti rv 9+5 :heart:
 
sai73: toivottavasti selviää pikkusen kasvu ongelmat. :heart:

katjuskalle: onnea :flower: ja pikkuselle onnea hienosta nimestä!

minä olen ihan räjähtämis pisteessä ja syy siihen on itse tehty pitsa. pitiki syödä ku pikku porsas :p

kaikille kovasti tsemppiä ja plussatuulia puhaltelen niitä tarvitseville!

Triine 36+4
 
Onnea Katjuskalle siviilisäädyn vaihdosta ja pojalle hienosta nimestä!


Täällä piti testailla aamulla uudestaan, kun ei usko, ei usko....
Ja kyllähän mä olen edelleen raskaana.

Pitäsköhän jo uskoa?


Tuitsu rv 5
(vitsi kun tuntuu päheeltä pistää noita numeroita tohon perään! :LOL: )
 
Pääsisinköhän mäkin kolmen viikon päästä laitteleen noita numeroita??? Reilu viikon päästä mä toivottavasti pääsen edes kirjailemaan piinapäivä numeroita. Sekin on jo edistystä :D

Seitsemän munasolua on kasvamassa ja niistä yksi niin iso, että oletettavasti puhkeaa ennen kuin punktioon päästään. Saa nähdä mitä näsitä talteen saadaan ja hedelmöittyykö ne. Torstaina taas uusi ultra ja silloin olen fiksumpi punktion osalta.
 
LaSposa

Katjuskalle onnea ja tietysti pikku-Nuutille!!! Sähän pommin tosiaan räjäytit, mutta ihanaa, että oot nyt rouvasihminen!:) Mulla on nuo molemmat vielä edessä -kesällä ekaks rouvassäätyyn ja sit syksyllä äidiksi!:)

Mulla on joku ihme tauti päällä, luulin et on pitkään jatkunutta pahenevaa allergiatukkoilua, mut ku lämpöä piti ja limat ei ollu pelkästään kirkkaita, ni kävin lekuris ja tulehdusarvot kohollaan, et joku bakteeritulehdus mulla jyllää! Sain lääkekuurin ja saikkua lopppu viikon. Toivottavasti voimat palaa ens viikoks, tää on rassaavaa ku sydän hakkaa miljoonaa pienestäkin ponnistuksesta! Tänää onneks nenä ollu jo parempi.

Hyviä vointeja kaikille ja jännityspeukkuja jännääjille!

LaSposa & Nyytti rv 10+1 :heart:
 
Aivan mahtavaa Tuitsu! Meni ihan kylmät väreet ja silmät kostu liikutuksesta. Taitaa olla itsellä vähän hormonit sekaisin ja tunteet pinnassa.

Siisami, Marza ja Jenttutonttu, teille tsemppiä ja peukut ylhäällä plussan tuloon.

Olen samaa mieltä, olis oikeasti kiva joskus kerätä porukka kasaan ja nähdä. Oltiinkos me kuinka eri puolelta Suomea? Osa oli ainakin täältä etelä-suomesta mutta oliko paljon kauempaa olevia?

Onnea myös tuoreelle rouvalle! :flower:
 

Yhteistyössä