LaSposa ja muut *tutut*

Siisami...minä ainakin uskon ja toivon lujasti siihen että te kaikki joille ei sitä nyyttiä vielä ole suotu niin se vielä kuitenkin jossain vaiheessa suodaan... uskon kyllä, että on tosi tylsää kuunnella noita ihmisten uteluja ja just sitte niitä kertomuksia kun heti tosta noin vaan tärppää :/ kivaahan se niille ihmisille on, mutta kun itsellä se homma ei niin menekään niin rankkaa varmasti on...iso :hug: sinne.

Tosiaan...mitäs jenttutontulle kuuluu? Marzan kans ollaankin luurissa juteltu :D
 
Siisami mä muistan ton tunteen, kun ihmiset kyselee ja itteä vituttaa! Me otettiin se linja, että pamautettiin että yritetty on, mutta ei niitä niin vaan tule! Tai muuta vastaavaa, jossa kysyjälle PITÄISI kaiken järjen mukaan tulla itselle sellanen olo, että olinpas törppö kun en ajatellut, että asiat voi olla toisinkin... Ehdotan avointa linjaa, niin ehkä saa olla rauhassa?

Mä oon kyllä turvonnu ja tuntuu että sormetkin on turvoksissa! Kelloakaan ei viiti pitää, ku tuntuu et rannekin on turvonnu, heh! Verenpainetta oon mitannu, mut tuntuu et se vaan laskee -onneks niin päin!!! Mullahan kun on se lääkityskin päällä ja oon sitä vähä jännännyt.

Aurinkoista viikkoa kaikille!

LaSposa & Nyytti rv 23+1 :heart:
 
Moikka kaikille ja siisami, hyvin meillä menee kiirettä on vaan ollut.
Meillä oli vieraita ja nyt on porukka mennyt kotiin ja ollaan ihan vaan oman perheen kesken ja isäntä aloittaa huomenna työt.on se vaan ihmeellistä kun tää kesä on kuuma ja kaunis.hiki puskee koko ajan kun on niin kova helle kun meillä tää asunto on etelään päin.Uimassa tietty melkein joka päivä ollaan käyty ja se helpottaa oloa.justiinsa laitoin sämpyltaikinan tekeille ja saunan jälkeen laitan sämpylät uuniin jotta miekkonen saa eväsleipää aamuksi ;)
niin mullahan on taas siis meneillään kp jotain 8 eli ei uutta vauvarintamalla täällä...
Huomena ajattelin kyllä että pesen taas vaihteeksi ikkunoita sisältäpäin kun tuo 2,5v termiitti on ne sylkenyt! oikeesti on se sellainen pikku vintiö ;)
Hyvää kesää kaikille

Siinä ville nauttii kesästä :)
Voi tuitsu kuinka ihanaa kun tunnet vaavin liikkeet, eikö ookkin kuin pikku perhosia pörräis masussa ja väliin se on kuin kuplia muljuais siellä täällä.
Suklaasta muuten sanottiin kun ootin villeä että jos ei tunne oikeen liikkeitä niin kun vetäsee suklaata niin saa kuulema vauvaan puhtia.Tiiä sitten mutta mä söin ahkeraan ja hyvin ne liikkeet aina sai tuntumaan ;)
Lasposalle ja Hantalle jaksamisia masuineen :hug: :)
 
Kiitos Marza Täällä viime yö meni pyöriessä kun oli niin kauhean kuuma ja eilen tuli käveltyä liian pitkä lenkki, selkä on nyt jumissa ja eilen supisteli. Onhan se kiva kun on lämmintä, mutta ei kyllä tällaisilla ilmoilla täällä ainkaan kovin paljoa tule oltua ulkona kun on niin tukala olo ja turvottaa. Kaikille haleja :hug: :hug: :hug:

Hantta ja (neiti) rv 30 :eek: mihin se aika on kadonnut
 
Kiitos Marza! Kiva kuva Villestä sulla!:) Ihanaa, kun ootte päässy uimaan! Vilvottaa varmaan kummasti! Mulla ois ens vkonloppuna mahis päästä järveen uimaan, en vaan tiedä onko se ihan turvallista!?!?! Kertokaahan muut??

Meillä on ens viikolla 4D-ultra! Tosi jänskää nähdä pojan kasvot ja profiili kunnolla!!! On tää teknologia nykysin niin ihmeellistä kyllä! Muutama vuosi sitten ei tollasestakaan ollu viel tietookaan!

Helteistä heinäkuun jatkoa!:)

LaSposa & Nyytti rv 23+2 :heart:
 
Pari päivää lomaan enään!
Ihanaa päästä oleen jamöllöttelemään vaan. Aijjon syösä ja sit syödä ja vähän nukkua ja syödä! :D painokin on pompsahtanut parissa viikossa pari kiloa, ja masu. se on ihana ja ihanan iso.
Potkut on oikeen kunnon potkuja nyt, siis semmoisia tumpstumps potkuja, ukkokin yritti kokeilla mut se mitään vielä tunne.
Hantallakin ollaan jo loppusuoralla, kyllä se aika menee niin nopsaan!
LaSposa, mekin meinataan mennä 4d-ultraan, varmaan tossa elokuun alkupuolella, mä haluan varmistuksen tällä mun tyttöololle.

Kyllä on hyvä fiilis kun on kesä.

Marza, ne liiikkeet on ihania. oikeen hykertelee kun tuntuu niin kivalta. :D

Tui ja tyttö 18+1

 
Moikka kaikille!
Olen ollut nettipimennossa reilun viikon... Tänne ei kuulu mitään, ainoastaan odottelua ja odottelua. Kp:t tulee taas täyteen muutaman päivän sisällä. Olen syönyt kaikki 3 kuuria Clomeja ja Teroja, mutta eihän niistä mitään apua ollut. Tai eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka tällä kierrolla tärppäis :kieh: (tuon lauseen olen sanonut/kirjoittanut jo ainakin 25 kierron ajan...) Otan lääkäriin taas yhteyttä, kunhan täti minut löytää. Toivottavasti pääsisi vastaanotolle mahdollisimman pian, yksityiselle klinikalle on hankala mennä työaikatauluni puolesta.

Mukavaa kesää kaikille!
 
Jenttutonttu, tutulle kuulostaa että saman lauseen oon itekkiin sanonu jo sen ties kuinka monennen kerran että NYT VARMAAN ON TÄRPÄNNY! Mutta toivotaan oikeesti että sulla oliskin tärpänny, mistäs sitä tietääpi.
Mää alan oleen jo aika lailla luopunu toivosta....Tai mistäs sitä tietää ;)
Tuitsulla on niin ihana masu jo että voi ihme sentään =) Siellä se on jo aikasta iso asukki masussa ja voimaa on vaikka kuin kun aattelee millasia potkuja se siellä saapi aikaan :)
 
Huomenna haetaan sitten meidän talouteen uusi perheenjäsen :D :D

Meille tulee moottoripyörä. JEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! Kyllä mä olen sitä toivonutkin. Jos joku jaksaa muistaa niin ajoin viime kesänä kortin ja siitä asti olen kuolannut noita kaksipyöräisiä entistä ahkerammin.

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=484321

Tuolta löytyy mun tuleva vauvani

:D Ja [b]Jentulle[/b] jälleen kerran tärppionnea :hug:
 
Heipat, täällä levottomista jaloista kärsivä yö kukkuja.

Loma alkoi!!!
Ihanaa!!!!

Tänään tein repäsevän tempun ja kävin värjään vaaleat kutrini takaisin omavärisiksi eli tummanruskeiksi. Kyllä katselee vieras ihminen peilistä :eek: :LOL: Outo olo, kun on ollut blondi jo muutamia vuosia.

Siisamille onnea uudesta kesäkulkupelistä, mä oon kammoienne tommoisten suhteen. On ne hienoja mutta kyytiin en istuisi. Ainakaan jos se liikkuu!!!!

Ens viikolla espanjaan. kyllä on hyvä possis kun on loma. Stressit suli pois ja sain tietää että pääsen loman jälkeen toimistolle duuniin kunnos ä-loma alkaa. ja oikeesti, se alkaa jo komen kk päästä. hurjaa!!!

pikkuisenn rakenneulrta jännittää. Edelleen pelottaa toi vauvan elossa olo ja hyvinvointi, vaikkakin melkeen päivittäin jotain kopinaa tuolla pakissa tuntuu. Mut te mut tiiätte, pelottaa kun pelottaa. Semmosta se on. Rakenteen jälkeen yritän taas tsempata ja sitten alkaa vauvahankinnatkin oleen jo ajankohtaisia.

Nyt yrittään unta.

Jentulle multakin tärppionnea. Tiiän tunteen, muta kyllä se sieltä napsahtaa kun ite vähiten odottaa.

Tui ja tyttö 18+4
 
Neuvolakuulumisia

Paino oli tippunut kahdessa viikossa 300 gr/laskusuhdanne jatkuu, painonnousu tällä hetkellä 3,4 kg
rr 104/58
sf-mitta 28
vauva poikittain, pulssi 145
Sokeriarvot OK, vaikka dieetti ei jokapäivä pädekään:kieh: :kieh:
Huomiseksi sain ajan lekurille, tarkistaa kohdunsuun tilanteen, kun noita suppareitakin on ollut.
 
Täällä sitä taustalla ollaan juttujanne lueskeltu, kun ei tuo Nuutti aina tykkää siitä kun äitee on koneella :kieh:
Ihana masu sulla Tuitsu :D *voi ku sais itelleenkin taas tollasen* :whistle:
Ja oli mukavaa taas kuulla Jentun uutisia...eipä sitä varmaan taas voi kun odottaa ja toivoa, että kuurit ois auttanu =)
Ja onnittelut siisamille uudesta vauhtipelistä :D
Ja ihanan kuvan oli Marza Villestä laittanut...sellainen pikku viikari :heart:
Ja Hanttalla senkun masu kasvaa...ei mee kauaa enää kun päästään jännäämään koska sulle tulee laitokselle lähtö :kieh:
Mun pikkuinen on kohta jo 5 kk...kui tää aika nyt näin nopeesti menee :eek:
Halaukset kaikille B)
 
Oltiin eilen 4D-ultrassa! On se vaan uskomatonta toi nykytekniikka!!! Enää ei jääny kyllä epäselväks, että poika siellä kellii!;) Vauva imi peukaloaan ja kurkisteli luomien raosta!:) DVD:täkin tullu jo tuijotettua muutaman kerran läpi!;)

Mä odottelen koska se äitiyspakkaus oikein tulee. Nyt siitä on vissii 2 vkoa kun vein ne paprut, että luulis kohta tulevan... Häitä tässä nyt myös odotellaan ja vähitellen alkaa jännittämäänkin... ei enää kauaa aikaa!;)

LaSposa & Nyytti (poika) rv 24+1 :heart:
 
:hug: Jentulle...kyllä niiden nyt jotain jo pitää keksiä parempaa kun nuo terot ja clomit :/ eikös se niin ollut ettei teissä kummassakaan miehessä tai sinussa ollut mittään häikkää?
Jaksamista sinne taas kovasti :hug:
 


Heipparallaa!

Pikaisesti ennenlentokentälle menoa tulin ilmottautumaan. Viikon matka espanjan lämpöön voi alkaa.

Rakenne käytynä sitten. kaveri siellä oli niin solmussa että ei meinannu kaikki mittoja päästä mittäämaan. Kätilön sanoin oli ihan perseet olalla. Jalat oli pitkät ja sääret etenkin, tulee pitkä raajaisiin vanhempiinsa. Mitat vastasi viikkoja 19+3, niinkuin pitikin ja sydämmessä oli kaikki kammiot ja aivoissa osaset, lohkot ja puoliskot kohdallaan. Maha, maksa,rakko ja munuaiset löytyi. Samoin sukupuoli. TYTTÖ!
Mähän sanoin. Huvittavan näköinen pikku peikko, solmussa kun särki kaikkine raajoineen. Nilkat ja sormet ja varpaat oli ihan täydellisen näköisiä, samoin kasvot ja profiili oli oikein hieno.
Eilen illalla oli kovat potkusessiot ja kyllä mamman mieltä lämmitti.

Ainoo juttu oli että mulla on istukka aika lähellä kohdunsuuta joten joudun ultraan uudestaan viikolla 28 jolloin tarkastavat että ei oo siirtynyt päälle. Eli kohtu on mulla tossa alhaalla etuseinämässä. Ja silti potkut tuntuu tosi hyvin.


Heippa!

Tuitsu ja tyttö 19+3
 
LaSposalle onnea pojasta :heart: ja tuitsulle tytöstä :heart: voi kuinka ihanaa!
jenttutontulle :hug: voi itku..
siisamilla siisti kulkupeli! minäki tahdon, ukko löy hanttiin, ei siis anna edes korttia ajaa. perkl...
hantallakin aika lähestyy :p on se vaan jännää..
Meillä on tänään juhlittu 4-vuotis synttäreitä olihan hulinaa :LOL: muutama sen ikänen saa melkosen discon pystyyn hetkessä, onneksi oli lämmin keli, niin oltiin ulkona.
pikku veitikka kävi 3kk neuvolassa ja mitat oli: 5420g ja 58cm pipo 37. tasaisesti kasvaa. tissiä imeskee ja illalla ennen nukkumaan menoa juo 60-80 ml korviketta ja tissit tyhjäksi, nukkuuki sit 22-05. kiva lapsi :D esikko heräs tässä vaiheessa vielä 2h tunnin välein yöllä syömään! mutta ilta puuhiin.. katjuska on ihan oikeessa, mihin se aika katoaa?
 
Heips!
Sain onneksi lääkärin kiinni näin keskikesälläkin. Nyt on pidettävä taukoa hormonien syönnissä, joten otan yhteyttä lokakuussa, ellei mitään tapahdu ennen sitä. Lääkäri lupasi pitää peukkuja :)

Ihanan aurinkoista lauantai-iltaa kaikille!

 
Onnea vaan mukavista ultratiedoista :heart:
ja hyvä Jenttu kun sait lääkäriin yhteyden...kaipa ne lääkärit tietää mitä neuvovat...tiedä vaikka hormonitauko auttaiskin =)

mulla taas vaihteeks selkä jumissa :x ei pysty kunnolla nostamaan ja kantamaan tota melkein 8 kg mölliä... hampaita pojalle vissiin tulossa kun on niin kärttynen tapaus ollut nyt pari päivää...

Mä jo niin kans tahtoisin taas kuumeilla ja kuumeilenkin, mutta eipä voi asian eteen mitään tehdä ennen kuin tää selkä on paljon paljon parempi :/ ukkoki ois iha valmis yrittämään, mutta minkäs teet kun välilevyt vaan pullistelee :headwall:

mutta mukavaa alkanutta viikkoa kaikille
 

Yhteistyössä