LaSposa ja muut *tutut*

Täällä ollaan siivouspäivää viettämässä ja hiki valuu vaikka en oo kuin vasta imuroinut...huuuuh sentään etää pitikin valita tälläinen hellepäivä siivoushommiin.Omapa on valinta ja valitettavasti se on niin ettei nää sotkut katoo itestään minnekkään vaan pakkohan ne on joskus siivota.
kaupassakin pitäs keritä mennä jossain vaiheessa käymään ostamassa jotakin hyvää kun pojan kummi on huomenna tulossa yökylään ja kummityttöni tulee sitten meille viikonlopuksi.Kummityttö onkin jo iso tyttö kun ikää on kohta 20v jo.
Joen aika kuluu hyvin kun on seuraa nyt tiedossa =o)
 
Tervehdys toverit :hug:

Ompas päässyt aikaa vierähtämään kun viimeksi jaksoin kirjoittaa. Lähes päivittäin käyn kyllä kuulumiset kurkkaamassa.

Kivoja ultrakuulumisia oli LaSposalla ja Tuitsulla kerrottavana :heart:

Jenttu koittaa vaan jaksaa painaa eteenpäin vaikka se aikamoiselta suolta välillä tuntuukin :hug:

Täällä ollaan pörräilty motskalla ympäriinsä ja on se ihan just niin kivaa kun mä muistelinkin sen olevan. Säät vaan ei ole tätä mopoilijaa suosineet. Triinen kanssa taidetaan olla aika samoilla linjoilla näitten kulkupelien kanssa. Etkö sä sillon joskus myös noista Mustangeista maininnut kun meitin isäntä sen nurkkiin osti pyörimään. Vauhdin hurmaa :D

Menkatkin on vaihteeks viis päivää myöhässä mut uskotteko et kerrankin mä en ole jo ihan hiilenä. Bongasin oviksen meinaan vasta vajaa kaks viikkoa sitten eli ihan rauhassa voi sunnuntaille odotella menkkoja tulevaks. Tää onkin varmaan eka kerta kun en ihan hermona paina jo raskaustestien kanssa. Sen verran kuitenkin pienessä mielessä et miehelle en ole sanonut mitään kun on maanantaina hääpäivä niin jos kuitenkin sais kivan hääpäivälahjan antaa. Toivoton tapaus siis kuitenkin :ashamed:

Nyt mä lähden lenkille. Kyllä innostaa ihan sikana :whistle:
 


Moikka
meillä oli mun kummityttö yötä muutaman päivän ja oli niin surkeena kun sen kissa oli jäänyt auton alle mutta onneksi Casper selvisi ja sai jalan pakettiin ja nyt joutuu lastaa pitämään 4-5 viikkoa.Aika shokissa kissa oli kun oli meillä mukana.Ruhjeita oli päätä myöten..Voih pikkuista kun kissa on vasta 4kk ikäinenkin.
Mulla on tässä nyt ihana rauha kun mies on maalamassa ulkona ja poika nukkuu päikkäreitään.paistoin just pullaa ja mulla on kuumaa kahvia ja tuoretta nisua siis nenun eessä =o)
Mikäs tässä on kirjoitellessa sitten.
Eilen oltiin meressä uimassa ja mulla oli niin jumalattoman huono olo koko automatkan ja mies sanoikin että viimeks ollu ilmeisesti kun ootin poikaa aikanaan.Säpsähdin oikeen että yes mä oon kai paksuna!!!
Mutta suotta sitä innostuu moisesta, ei se meille niin helpolla tuu se vauva EHEEEIIII
Mutta kuka tietää...Hih ;)
Olis se kuulkaas aika juttu kun jolloinkin huomais että odottaakin pienokaista, voi että mä niin kaipaan pikkuista vauvantuoksua meille. Joku jolla on vauva vois tulla taas meille jotta sais nuuskutella sitä pikku pakettia,vauvat osaa olla niin iihania.
Meillä on tuo poika jo niin iso kun on jo 2v7kk :eek: oi jukra tuo aika rientää sitten kovaa eteenpäin.
Mää meen nyt tupakalle ulos kun pitää soittaa samalla yks tärkee puhelu.Moi moi kaikille
 
Hei!

Taitaa jengi olla kesälaitumilla? piti ite alkaa kirjotteleen :LOL: jotenki se on vaan mukavampi lukee muitten kuulumisia! Meillä menee hyvin, vauveli kasvaa. kovasti yrittää vispata itelleen vauhtia,et pääsis liikkeelle :LOL: pinna sillä palaa tosi joutuin, kehen lie tullu? isäänsä tietenki..
ratsastamaanki pääsin eilen jo toinen kerta synnytyksen jälkeen, ihanaa puuhaa! polle on kesälomalla, mut syksyä ootellaan jo kovasti!!

MARZAlle pietään peukkuja et pikku kesäylläri olis tulossa :heart:
ja tietenkin kaikille muillekin!!!

raskaana oleville tsemppiä lähestyvään synnytykseen. on vielä niin tuoreessa muistissa, et ihan puistattaa ku miettii.
 
Profiilissa kesä maha espanjasta!
kuumaa oli ja ihan rentouttavaa. Vielä pari viikkoa lomaa jäljellä ja sitten kaksi kk äitiysloma alkuun.
Ooon jo shoppaillu pinniksen ja eilen sitten kokosin sen ja laiton patjat ja peitot paikoilleen.Ostin kanssa lipaston vauvan vaatteille joita en kyylä oo ihme kyllä ostellut vielä ollenkaan! Huone maalattiin siniseksi ja välillä on pakko käydä vaan tuijottamassa kun tuntuu niin kivalle kun ne on jo siellä.
Pikkuinen melskaa kovasti mahassa, eilen oli oikeen vauhtipäivä ja liike oli taukoomatonta. Miten se voikaan tuntua niin ihanalle!

Tsemmppiä marzalle, jos se nyt sitten iskisi! ja jentulle ja siisamille tietty kanssa!

hantalla on kanssa jättimaha, mutta missä viipyy LaSposan maha kuva !!!! vaadimme julkistusta!

Katjuskalla taitaa vauvakuume kasvaa, onko jo ilmassa? :D

Triinelle ja Joninallekkin ihanaa kesää "vispaajien" kanssa.
Triine, mä oon lukenu että lapsen huonot piirteet periytyy aina isältä. Sehän on ihan tieteellinen fakta! :D

Mökille mennää pariksi päiväksi, toivottavasti ei ihan kissojajakoiria sada.

Tui ja tyttö rv 21+2
 
:kieh: :kieh: juu kuumetta pukkaa ja kovaa sellasta ja noi ihanat masukuvat kyllä vaan edesauttaa asiaa :whistle: no onneks Nuutti tasoittaa kuumetta huonolla yönukkumisella :LOL: eli mulla on sellanen juu-ei vaihe päällä nyt...toisaalta haluis kovasti jo yrittää, mutta sitte miettii, että jaksaako sitä....sydän menee välillä järjen edelle ja huutaa, että jaksaa jaksaa ;) :heart:

Marzalle täytyy nyt vaan toivoa, että huonovointisuus lisääntyisi :whistle: kyllä niin mielellään sois teille kaikille sen pienen nyytin, jotka ei vielä oo sitä saanut yrityksistä huolimatta...mutta eihän ainakaan luovuteta tytöt... ja me muut täällä tsempataan kovasti =)

mutta mukavaa vaikka pilvistä päivää täältä meiltä :wave:
 
Täällä vietetään vaihteeksi sadepäivää kahdestaan vauvan kanssa kotona. Mies on reissussa. Vähän oli aamulla haikea olo, kun tiesi olevansa vauvan kanssa yksin kotona, mutta ihan kivasti tämä päivä on mennyt. Nyt vauveli nukkuu, joten pääsin vähän kirjoittelemaan. Söin eilen aika tulisesti maustettua ruokaa ja vauva on vähän itkeskellyt, taitaa olla masukipuja. :ashamed:

Täytyy kyllä myöntää, että tässä pikkuvauva-vaiheessa on parisuhde hiukan koetuksella. Oma aika kun katosi kokonaan vauvan syntymän myötä ja mies tekee melko pitkää päivää töissä. Kun hän sitten tulee kotiin, on iltaa yleensä aika vähän jäljellä. Varsinkin niinä päivinä kun ensin vauva nukkuu tosi repaleisen yön ja kitisee melkein nukkumatta masuvaivoja päivän. Silloin vauvaa kantaa jatkuvasti mukanaan, kun ei viihdy muualla. Kun taas tällaisena päivänä, kun vauva vetää kunnolla sikeitä, ehtii ihan eri tavalla puuhailla kotihommia ja elämä tuntuu heti erilaiselta. Nyt taitaa tuo vauva kyllä vedellä yöunia, kun niin pitkään nukkuu...

Triine: Juu, kesäloma se varmaankin on vienyt ihmiset muille maille pois koneen äärestä. On kyllä usein mukavampi lukea muiden kuulumisia:)

Tuitsulle onnea matkaan tytön odotuksen kanssa ja LaSposalle pojan odotuksessa. Odotatko Hantta myös tyttöä?

Hantan odotus onkin jo tosi pitkällä! Kuukauden verran ja sitten olet jo täysillä viikoilla! Ihanaa!

Siisami: Mulla on ollut pyörä-kuume jo kauan. Mulla vain ei ole korttia siihen, joten se pitäisi ensin ajaa. Koskahan sitä aikaa riittäisi (eli tekosyitä...) Hyviä ajokelejä!

Mites pikkukisu voi, Marza?

Kaikille mukavaa kesän jatkoa!

 
on teillä komeat masut :heart: itestä aina tuntu et näyttää norsulta ja kaikilla muilla niin södet massukat :LOL:

niin se oma aika johonki katoaa ku vauvaa hoitaa.. yökkäri saattaa olla vielä iltapäivällä päällä ku ei kertakaikkiaan oo ehtiny pukea :D saati sitte hampaita pestä! mutta onneksi siihen hommaan tulee pikkuhiljaa rytmiä.

katjuska: joo se varpaiden imemiskausi lähenee.. sitterissä istuu ja tuijottaa varpaita, kuola valuu ja kieltä lipoo ku tekis niin mieli maistaa :LOL: sisko oli 5kk ku varpaat oli namit :p
 
Heippa vaaan!

Viimeistä lomaviikkoa viedään. Perkules, kun on työmotivaatio ihan nollilla.
Olis niin ihanaa vaan hengailla kotona ja rakennella pesää. Nytkin oon ihan intona siivonnut kaappeja ja työntäny kaikenmaailman vaatetta ja kamaa uFFille, sukulaisille ja kellariin. Nyt kaapit siistinä ja vihdoinkin mun miljoonilla kengillä on oikeen säilytys tilat kun ostin kenkähyllyjä tonne kaappiin (juu, olen kenkäfriikki) Energiaa siis piiraa.Ainakin tommoisiin kivoihin juttuihin.

Tännää alkoi sitten 22+ ja neuvolasta saan täytettäväksi kaikki paperit ja sitten vaan kuola valuen ä-pakkausta oottamaan! Ihan kun Joulu syksyllä! Ja sitten kun tulee oikee joulu niin mimmostahan sitten on.Kotona on ihan vastasyntynyt. Ihan liikuttaa koko ajatus. (niinkuin muuten ihan kaikki muutkin asiat, kummallista miten on tippa linssissä niin helposti... )

Tyttö potkii kovasti ja jos on ollut päivä jolloin oon ollut liikkeessä paljon on illalla paljon kovemmat potkiaiset menossa. Nukkuuko vauvat muuten kun äiti liikkuu. Ainakin tuntuu että on hereillä aina kun mä pötköttelen. Ja onhan sen nyt joskus nukuttavaki?

Marza, mikä se klubi on minkä kutsun sä mulle lähetit? kun mun kone herjaa kun yritän liittyä?

Nyt vielä suihkuun ja neuvolaan. Syksyistä päivää! (haissoo muuten jo ilmassa syksy)

Ti ja Tipu 22 tasa
 
Tai oikeestaan myöhästyneet, koska kello on jo yli puolen yön.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Heippa vaaan!

Viimeistä lomaviikkoa viedään. Perkules, kun on työmotivaatio ihan nollilla.
Olis niin ihanaa vaan hengailla kotona ja rakennella pesää. Nytkin oon ihan intona siivonnut kaappeja ja työntäny kaikenmaailman vaatetta ja kamaa uFFille, sukulaisille ja kellariin. Nyt kaapit siistinä ja vihdoinkin mun miljoonilla kengillä on oikeen säilytys tilat kun ostin kenkähyllyjä tonne kaappiin (juu, olen kenkäfriikki) Energiaa siis piiraa.Ainakin tommoisiin kivoihin juttuihin.
Vitsit, munkin piti tehdä sama homma odotusaikana, mutta mitä vielä. Ja nyt vauvan kanssa ei vaan jaksa alkaa siivoilemaan sen enempiä, mitä on pakko. Kun tuo aika menee... Olen yrittänyt käydä aamulla suihkussa vielä ennen kuin mies lähtee töihin, että tosiaan sais sen yöpuvun vaihdettua pois ennen iltapäivää :)



 
Jospa sitä pitkästä aikaa aktivoituisi kirjoittamaan. Kesä kuluu ja töiden pariin tosissaan on taas palattu ja uutta lomapätkää odotellaan.

Eilen olin katsomassa vanhoja herroja eli Rollareita Stadikalla ja on kyllä sanottava et hyvin äijät vielä vetää. =)

Lapsettomuus asiat on sen verran taas eteenpäin menossa et lääkkeitä saisi alkaa syömään heti kun menkat alkaa. Nyt vaan täytyy kattoo kun ollaan lähdössä elokuun vikalla viikolla Kroatiaan et pääseekö tästä kierrosta vielä syömään. Pitäis meinaan olla ton ultran likellä KP10-14 ja nyt näyttää siltä et se osuu just tohon reissun päälle :( Tosin noi menkat on heitellyt miten sattuu joten täytyy katsoa.

Vapaa päivää täällä viettelen ja olenpas ollutkin niin kovina ahkera. Pessyt pyykkiä ja leikannut nurmikon. Ahkeruus alkoi siis heti sen jälkeen kun yhdeltätoista kömmin sängystä ylös:ashamed: Mä olen kanssa tosta kaappien suursiivouksesta haaveillut mutta jostain oudosta syystä se siirtyy kokoajan eteenpäin.

Olen tässä muuten pariinkin kertaan mietiskellyt, että pitäiskö tää keskustelu siirtää tonne kerho puolelle salasanojen taakse niin voisi kertoa enemmänkin itsestään ja laittaa vaikka niitä valokuvia. Mitäs mieltä muut on?

 
Onnea ketjulle!

Mäkin huomasin aamulla, mut en kerenny hihkumaan.

Oma Napa pyöristyy vaan. Mitään jännää ei tapahdu. Duuni alkaa maanantaina ja torstaille on jo varattu lääkäri kun en jaksa sitä työtä enään. Nostelua, kantamista ,kymmenentunnin seisoskelusessiot, kumartelut...
Nytkin olo on kankee ja jalkoja vihloo ja en nuku öisin kun on niin ahdistunu olo. Eli ilmoitin jo duuniin että sairaslomaa meinaan hakea ja varmasti saankin ihan reilusti. Meijjän työterveyslääkärit ei oo yleensä ihan nihkeitä tossa asiassa.

Tänään hain syntymättömän lapsen vakuutusta ja on se sitten hävyttömän kallista. Mutta parempi katsoa kun katua. Vaikkakin rupee olemaan jo hyvä pössis ja luottavainen mieli (aina sillointällöin :D )

Siisamille kivaa reissua, on kuulemma toi kroatia hieno paikka. Eikä turismilla pilattu.

Palaillaan.

Tui ja tyttö rv 22+2
 

Yhteistyössä