Lauantain sutinaketju

  • Viestiketjun aloittaja "Zanna"
  • Ensimmäinen viesti
"Zanna"
Tänne kaikki vapaat tai vapaamieliset höpisemään! Mitä mielessä, onko suunnitelmia illaksi/yöksi? ;)

Helvetti että ottaa päähän, piti päästä viihteelle pitkästä aikaa mut lapsenlikka sairastu :( Tosi kiva ku oottanu koko viikon ja meikannu ja bilevaatteet päällä niin sit tulee peruutus. Onneks lapset nukkuu jo et voi vaan istuu koneella ja vuoda vähän viiniä...
 
"Zanna"
Ootko lähössä baariin, vitsi että tekis itellä mieli... ehkä ens viikonloppuna. Mä en kyllä ikinä malta keskittyä telkkariin jos otan pari juomaa, nukahtaisin varmaan :D
 
[QUOTE="Zanna";30433516]Ootko lähössä baariin, vitsi että tekis itellä mieli... ehkä ens viikonloppuna. Mä en kyllä ikinä malta keskittyä telkkariin jos otan pari juomaa, nukahtaisin varmaan :D[/QUOTE]
En taida lähteä, kaveri on reissussa enkä viitti itekseni mennä. Olin viime viikonloppuna ja vieläkin puistattaa se krapula.
 
[QUOTE="Zanna";30433541]Ei se kyllä kivaa ole varsinkin jos on yksin lapsien kanssa. Kyllä sen äkkiä unohtaa ja taas tekee mieli lähtee :D[/QUOTE]

Kuka krapuloi jos on kersat kotona? Edellisestä kapulasta alkaakin olla aikaa, mutta jos sellaisen itselleni järjestän, katson, että seuraava päivä on totaalisen vapaa.
 
[QUOTE="Zanna";30433564]Emmä nyt pahasti mut ainahan sitä väsyttää jo pitkään menee. Onneks kakarat jo niin isoja et pystyy vähä lepuuttaa :D[/QUOTE]

Hups. Menin vanhanaikaiseen. Muistuikin mieleen tapaus, jossa Keittis lähti baariin ja jätti kuopuksen yksin kotiin.
 

Yhteistyössä