Löysin ikkunan, mitä tästä vois tehdä?



Mä löysin tällaisen ikkunan meidän piharakennuksesta (ja paljon kaikkea muutakin), ja haluisin kauheesti tehdä tästä jonkun sisustusasian. Lasit siitä puuttui, ja maalia oli jäljellä enää nimeksi, mutta hämähäkinseittejä sitäkin enemmän. Muuten oli ihan kunnossa, joten aloin miettimään mitä kivaa siitä vois tehdä. Ehkä peilin, mutta miten mä saan peilistä tuon muotosia paloja? Mitä te tekisitte? Ja ennen kaikkea miten?
 
"vieras"
Peilin saat helpoimmin kiinnittämällä sen yhtenä osana ikkunan taakse. Meillä on vanhoista karmeista tehtynä liitutaulu. Eli maalaat vanerin tms. liitutaulumaalilla ja kiinnität ikkunan taakse. Ystävällä on vanhat karmit sisustuselementtinä ison ikkunan edessä (ripustettuna katosta) . On hieno sekin.
 
Ksantippa S.
Mun mielestä ikkunankarmeista tehdyt peilit ovat vähän ysäri-ilmiö. Itse olen koonnut seinälle vanhan pikkuruutuisen ikkunan alle valokuvanäyttelyn, mutta tuo muoto on sulla vähän haastavampi. (ja toki hienompi)
 
[QUOTE="vieras";24466001]Peilin saat helpoimmin kiinnittämällä sen yhtenä osana ikkunan taakse. Meillä on vanhoista karmeista tehtynä liitutaulu. Eli maalaat vanerin tms. liitutaulumaalilla ja kiinnität ikkunan taakse. Ystävällä on vanhat karmit sisustuselementtinä ison ikkunan edessä (ripustettuna katosta) . On hieno sekin.[/QUOTE]

Liitutaulu ois varmaan vähän epäkäytännöllinen noin monessa osassa... Mä löysin myös hienon vanhan oven jonka ikkunaruutuun aattelin että laittaisin liitutaulun. :) Toisaalta mietin että jos tuon vaan putsais niin ois hieno tuollaisenaankin seinällä. Tai sitten mä vaan oon ahne p*ska ja myyn sen pois.. :D
 

Yhteistyössä