Löytöjä..

Löysin pelastusarmeijan kirpparilta h&m:n haalari(sisä) 2? koko 56 ja melkein käyttämättömät ite kudotut valkoset villatöppöset 1?.. :)
Sitten kävin cittarissa niin löysin disneyn koon 56 nalle puh pitkähihasen paidan 5? ja jonkun norsupaidan koko 56 5?... :heart:
Haalaria en oo viäkään löytäny..tai siis löysin joo cittarista reimatec-haalarin 69?..mutta hulluko tolla hinnalla.. :headwall:
Täytyy jatkaa etsintää kirppareilta ja jostain halpiskaupasta.Etin siis kuteita mein lokakuussa syntyvälle esikoiselle..Että olis joku vaatekerta millä tuoda kotiin sairaalasta ja muutenkin.Ja äiti osti 4 vaatetta kirpparilta kans vauvalle.. :whistle:
Siis tuli vaan mieleen kertoo teille tää kun oon sanonu että ei mein pienellä oo oikein paljon mitään kamaa mutta kyllä sitä nyt rupee oleen kun oon etsiny kunnolla.. :)
 
lämminsydän
On muutes tosi kivaa tehdä pikkusia löytöjä kirppareilta..tulee tajuttoman hyvä fiilis,kun on löytänyt jotain just kivaa älyhavlvalla ,niin ja muistakin kaupoista aleista....
 
...
Sulla ei ole rahaa ja ostit vastasyntyneelle Reimatecin? Vauvahan vain nukkuu vaunuissa, joten vedenpitävällä haalarilla ei tee yhtikäs mitään. Olisit paljon pienemmällä rahalla saanut loistavan haalarin. Vaikka onhan sillä sitten kyllä hyvä jälleenmyyntiarvo.
 
kirppikset on ihan kiva keksintö =) mekin käytiin yks päivä kirpparil,2 muovikassillista tavaraa tarttui mukaan sisältäen mm. muumi kumisaappaat,bamse shortiasua,tuttaa,h&m:ää,ritarilinnaa ym todella hyväkuntoista vaatetta.hintaa ostoksille 26?,ei todellakaan paha =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Sulla ei ole rahaa ja ostit vastasyntyneelle Reimatecin? Vauvahan vain nukkuu vaunuissa, joten vedenpitävällä haalarilla ei tee yhtikäs mitään. Olisit paljon pienemmällä rahalla saanut loistavan haalarin. Vaikka onhan sillä sitten kyllä hyvä jälleenmyyntiarvo.
Emmä mitään reimatecia ostanu sen hinnan takia. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
kirppikset on ihan kiva keksintö =) mekin käytiin yks päivä kirpparil,2 muovikassillista tavaraa tarttui mukaan sisältäen mm. muumi kumisaappaat,bamse shortiasua,tuttaa,h&m:ää,ritarilinnaa ym todella hyväkuntoista vaatetta.hintaa ostoksille 26?,ei todellakaan paha =)
No ei tullu kalliiks.. :whistle:
Hieno juttu että kirpparilla on niitäkin vaatteita mitä oikeesti viittii ostaa..Kun jotkut siä on niin kamalan näkösiä että ei pysty ymmärtään miks niitä myydään ja ehkä viä kalliillakin. :|
Mä oon melkein varma että tuun aina lapselle ainakin suurimman osan vaatteista ostamaan kirpparilta..kai sitä aina joskus voi jotain uuttakin mutta mitä turhia jos halvemmalla saa kirpparilta ja ihan ok kuntosia. :)
 

Yhteistyössä