Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

katjanna miekii ajattelin että neiti ei ikinä opi tekemään pottiin tai pöntölle.mutta sitten vaan yksinkertasesti jätin aamupesujen jälkeen vaipan pois ja sanoin että nyt tehdään pöntölle tai pottiin..ja siitä se sitten lähti :D
pöntölle tekee pissit,ja ite pitää saada pyyhkii pymppy ja sitten vetää veski ja pestä saippualla kädet,auta armias jos jonkun noista äippä tekee niin huh mikä metakka..

mutta nopeesti neiti oppi,tosin toissapäivänä pissii liruutti sohvalle,onneksi sohva sellasta kangasta että ei imassu yhtään kangas sisäänsä pissii.

vaippa vielä nukkuessa ja ulkona ja kaupoilla. tosin tänäänkin kun mentiin mummolle,niin siellä pyrki heti veskiin.

niin miten sinne fb.n kerhoon pääsee?
 
Katjanna Meillä vähän sama pottailun kanssa. Ajattelni nyt olla stressaamatta ja sit kesällä olla aktiivisempi sen kanssa. Helpompi, kun voi antaa juosta muutenkin ilman housuja (luulisin). Tuolla on nyt jokin vaihe, ettei halua olla yhtään ilman vaippaa ja housuja, joten se potalle menokin kestää. Ehtii pissat jo tulemaan, ennenkuin saa housut pois. Jos kesällä vielä tehostais niillä vaipoilla, jotka tuntuu märkinä märiltä.
Mie olen melko varma, että kyllä tuo oppii aikanaan :D
 
Minä olen omasta mielestäni ainakin laittanut pyynnöt liittymiseen jokaiselle omalle kaverilleni. Pahoittelen, jos joku on jäänyt pois.
Eli katsokaa mitä teillä on hyväksymättä siellä ryhmät - sivulla. Siellä on jo kutsutuilla odottamassa pyyntö tai sitten on sähköpostiinkin jo tullut ilmoitus asiasta.
Mikäli et ole sitä saanut, niin pistä yv:tä vaikka minulle, niin pistetään kutsu tulemaan. Jos et ole minun kaverilistassa, niin tarviin sen sähköpostiosoitteen.
 
Hei pitkästä aikaa!
Ajattelin ilmoittautua, että hengissä ollaan, vaikka harvakselleen olenkin kirjoitellut. Jotenkin tämä arjen pyöritys yksin vie ajan nykyään niin...
Elämä ja arki alkanut sujua ja rullaamaan, ilman ukkoakin =) osaan olla jo onnellinenkin kaikesta mitä mulla nyt on, ihana koti, ihanat lapset, ihanat läheiset. Vaikkakin harmaita hiuksia exä välillä saa aikaan, mutta niille osaa jo antaa arvonsa sinne jonnekkin... meillä on nyt hyvä olla lasten kanssa.

Tuossa lueskelin pikaisesti viimeisismpiä kirjoituksianne, oli niin tuttuakin ;) Eemil kyllä jo kans potalla käy, vaippa pitää vielä kyllä olla. Kesällä sitten ajattelin että lähtis vaippa ja tutti! Ollaan jo sovittu, että kun lumet sulaa, pikkulinnuille annetaan tutti. Tosin sitä ei käytetä kuin yöllä ja päiväunilla enää. Hauskaa on kuin noilla lapsilla tosiaan eroja, siskonsa on 1½ vuotta ja jo pukee housut, sukat jne. Eemil ei edes yritä!

Kovasti puhumista harjoitellaan, nyt alkanut tulla sanoja perätysten, ajan kysymys enää kun alkaa puhetta tuleen!

Uhmaa on ja KYLLÄ! Pikkusiskoa kiusataan aina villiintyessä... onpa siskolla jo ohimossa arpikin, kun veli pukkasi nurin ja akvaarion alataso on terävä, löi päänsä siihen ja viilsi auki. Tuli syvä haava ja liimatahan se piti. Kyllä Eemilkin vähän säikähti.

On mulla kyllä tohinaa täällä, aika ei käy pitkäksi ;)

Kirjoittelen tässä taas lisää jahka ehdin.

 
katjannajoo ei miulla varsinaisesti ookkaan mitään ylipainoa mutta tuo ihme röllykkä tuossa vatsan seudulla..se ei vaan tunnu katoovan..tai ehkä en sit oo yrittäny tarpeeks :D

vip mikä ihmeen hoito tuo tommonen on?? missä kävit? nii ja otetaan ne imut rolffin klinikalla sit :whistle:

shendalle onnea!!! :heart:

mitäs muuta..joo vaipat sitte lähti..yöt..tai siis nää muutama yö on menny hyvin..aamuun nukutaan kuivana jippii!
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tää lähtis kohtapuoliin tarkistukseen äippäpolille. Nyt sormet ristiin ja peukut pystyyn, että pistäisivät vaikka sen tipan ja pakottaisivat synnytyksen käyntiin. Nyt ei jaksa enää!
sormet ristissä ja peukut pystyssä :D mut tälleen on aika vaikeaa tehdä mitään :LOL:
 
Tiedän tuuti... On aika vaikee tehdä itsekään mitään... kaikki ns. luomu käynnistyskeinot on kokeiltu monena päivänä, lääkkeet kokeiltu, lepo kokeiltu.... Eli ei tää halua täältä itsenäisesti vain halua tulla ulos vieläkään :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tiedän tuuti... On aika vaikee tehdä itsekään mitään... kaikki ns. luomu käynnistyskeinot on kokeiltu monena päivänä, lääkkeet kokeiltu, lepo kokeiltu.... Eli ei tää halua täältä itsenäisesti vain halua tulla ulos vieläkään :headwall: :headwall:
:hug:
 
Sori nyt tulee vaan omaa napaa...paneudun myöhemmin tein muitten tekstiin...

Pakko tulla purkautuu tänne tai muutoin menisin tupakalle (jota en siis ole polttanut) mutta siis vituttaa ja ahistaa ja väsyttää jne.että ajattelin et tupakka sais pinnan nollaamaan.

Vituttaa niin kovin nuo pennut...tai siis lähinnä pienempi kun ei nuku päivin eikä öin.Ite oon ihan puhki kun pari tuntia yössä saan nukuttua kun neiti vaan huutaa ja sylissä vaan pitäs kantaa!Ens viikolla miula alkas jo työt tosin yks vuki vaan ja sekin 02-06 kun pitää tulla lasten herätys aikaan kotiin kun mies lähtee töihin..

Ite ko on yli väsyny ni en jaksa kyllä yhtään huutoa ja sitä kun molemmat tytöt harrastaa yhtäaikaa!Ellan laitoin lepäämään..eipä se nuku ku tänää nukku ennätyspitkään 8.15 asti :whistle: Kumpa Annikin rupeis nukkumaan.En vaan tiedä miten.Kaikki vinkit otetaan vastaan.Kaikenlisäks Anni vierastaa hysteerisesti isäänsä.Mie jos oon pois ni hää huutaa ku päätä leikattas koko sen ajan.ei auta ku miun syli.Miusta tuo on erittäin ärsyttävää ja tietysti miehestäkin :(

Pieni huutaa jaloissa |O |O V******UUUUUU!!!!Lähen kyllä oikeesti kohta körsyttelee ei tästä tule mitään..verisuoni jos toinenkin katkee päästä ihan just sillää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
voi vip :hug: kurjalta kuulostaa :/ ootko kysynyt mitään kotiapua tai miettinyt kodin ulkopuolista unikoulua? Juu helppo se on näin ulkopuolisen sanoa :ashamed:

tai saisitko kelleen tyttöjä hoitoon niin että pääsisit itse nukkumaan?
 
Josko illalla ehtis tänne paremmin, mutta tuo viimoisin on kommentoitava, voi Vip!! Hurjasti jaksuja sinne, voin kuvitella sun tunteen :hug: :hug: Minkäs ikänen Anni nyt onkaan? Tosi rankkaa, kun äiti vain ja ainoastaan kelpaa, siitä ei sitten ole helppo lähteä mihinkään... Vaan kun äitinkin pitäs joskus saada tankata unta ja hetken rauhaa. Tästäpä pääsikin sopivasti siihen, että

Ihan jokaiselle, Huipulle, Rautaiselle Naiselle oikein hyvää Naistenpäivää :flower: :attn:
 
Vipille jaksamisia!!! Se on kamalaa kun on ite väsynyt niin ei kyllä jaksa kuunnella ollenkaan toistenkaan kiukutteluja saati paljon mitään muutakaan.
Shendalle ihan hirmusen kamalan paljon onnea :heart: iiiiihanaaaa :heart:

Täälä kaikki hyvin. Pessi lauantaista asti ollu ilman ventolinea. vähän ihmeellisesti hengitystä välillä pidättelee et josko se vieläkin olis vähän hankalaa, en tiä. Pienethän vissiin osaa aika hyvin piilotella tuollasia oireita...

Käytiinkin eilen katsomassa tontteja ;) hihiiiii... ja eri firmojen talo esitteitä on tässä jo hyvän tovia selailtu :D jippiiiiii =) =)

Kohta muru kotiutuu töistä joten fb:n kautta koneelta pois. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keffeli:
Täälä kaikki hyvin. Pessi lauantaista asti ollu ilman ventolinea. vähän ihmeellisesti hengitystä välillä pidättelee et josko se vieläkin olis vähän hankalaa, en tiä. Pienethän vissiin osaa aika hyvin piilotella tuollasia oireita...

Käytiinkin eilen katsomassa tontteja ;) hihiiiii... ja eri firmojen talo esitteitä on tässä jo hyvän tovia selailtu :D jippiiiiii =) =)
hienoa että Pessi on jo paremmassa kunnossa =)

Meinasittekos ihan rakentamaan ruveta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keffeli:
Kyllähän myö tuutis sellasta suunnitellaan :D mä vaan oon niin malttamaton, sen tönön pitäis olla pystyssä huomena heti :LOL:
eiks niitä muka niin äkkiä saakkaan :eek: :LOL: juu ei ois minusta rakentamaan, ei kärsivällisyys riittäis edes suunnitteluun :D

Millaista kartanoa mietitte ja se tärkein kysymys kuinka monta lastenhuonetta :whistle: :D
 
Iiiiiiso kartano tietenkin ;) sellasta 5h+k ollaan suunniteltu,kaks kerrosta... alakerrassa yks makkari+muut, yläkerrassa loput makkarit. Kun noita pirpanoita olis tuolla kullalla haaveissa 2-3 omaa niin johan niitä makkareita sit tarvii ;)

Kyllä joo ihan liian hidasta touhua kun täytyy käydä pankissa ja kunnalla ja vaikka missä muualla ja odottaa vielä että lumetkin sulaa ennen kun yhtään mitään tapahtuu |O ei malta ei... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keffeli:
Iiiiiiso kartano tietenkin ;) sellasta 5h+k ollaan suunniteltu,kaks kerrosta... alakerrassa yks makkari+muut, yläkerrassa loput makkarit. Kun noita pirpanoita olis tuolla kullalla haaveissa 2-3 omaa niin johan niitä makkareita sit tarvii ;)

Kyllä joo ihan liian hidasta touhua kun täytyy käydä pankissa ja kunnalla ja vaikka missä muualla ja odottaa vielä että lumetkin sulaa ennen kun yhtään mitään tapahtuu |O ei malta ei... :D
:D
 
Hei pitkästä aikaa!
nettitikku vihdoin omana,ah tätä ihanuutta kun saa olla netissä.
tuossa meni pari viikkoa tai enempikin etten käyny olleskaa,kamalata näin riippuvaiselle!!!

niin ja mehän muutettiin taas :D
kerrostaloon takas.
meni hermot sen asuntosäätiön kanssa...huh huh..
ja nyt säästetään monia satasia kuussa kun muutettiin.parempi näin,ja kyllä on ollut mukava olla taas tässä sukulaisten lähellä,ja työpaikka tuossa vieressä.
pojan uutta hoitopaikkaa käytiin tänää kattoo,pääs perhepäivähoitoon,oikeen mukavan oloinen nainen.tykkäsin kovasti ja poika myös :)
maanantaina alkaa sitten uus arki taas!!

keffeli: en ihmettele ettet malttas oottaa!
:D

vipille paljon jaksamisia :hug: minäkää muuta ossaa sanoa :ashamed:

l-s: peukut ja varpaat on pystyssä!! :)

pottailusta ootte puhuneet,tuo käy joskus pisulla.
nyt taas kummasti pitäs vaippa koko ajan päällä.
sanookin että "äiti,vaippa päälle,pitta tullee"
minä siihen että no käy potalla!!
poika vaan ei ei!!
en oo sit pakottanu,eihän siitä niikää mittää tuu.
tarroilla joskus saan lahjottua että käy pisuttaa pottaan.

kävin hyväksymässä kutsun sinne uuteen ryhmään,ja tosiaan kiios kutsusta :heart:

nyt mustaki kuuluu enempi kun tuo nettiyhteys pelittää(jes jes!!)

käyn vielä myöh.lukaseen kaikkien jutut kunnolla,nyt vaan tän vikan sivun kerkesin lukea:)

sohva kutsuu,moi moi :wave:
 
MULLA ON TYLSÄÄÄÄÄ |O oon siis ollu vapaapäivällä tänään ja pojat tarhassa.. ukkeli on edelleen töissä ja meillä ei toimi telkkari :eek: ei oo koko päivänä toiminu :headwall: mä oon jo surffaillu kaikki mahdolliset sivut tänään netissä, plaaaaah...
 

Yhteistyössä